seaman rakstīja:
Shiirs rakstīja: Vwfan, kaadi jaunumi?
otrdiena būs pēc divām dienām
paldies ka atgaadinaaji
seaman rakstīja:
Shiirs rakstīja: Vwfan, kaadi jaunumi?
otrdiena būs pēc divām dienām
paldies ka atgaadinaaji
LV nelaime-meklēt atrunas un nedarīt neko!Pats strādāju dīlerservisā tāpēc sevišķi nekomentēšu,bet atrunas par piebrauc rītu-nu tas ir absurds!Ir garantijas auto-griezies jebkurā VW,Audi Skoda centrā lai meklē un atrod!Jebkuram servisa tīklam ir kvalitātes pārbaudītāji un speciālisti-ziņo viņiem,lai risina sāpi!Tu esi klients,kurš ienes naudu un atnes viņiem reklāmu un slavu vai NESLAVU!
Ja kas,es painteresēšos,kā tam jābut škodai
radiobus rakstīja: LV nelaime-meklēt atrunas un nedarīt neko!Pats strādāju dīlerservisā tāpēc sevišķi nekomentēšu,bet atrunas par piebrauc rītu-nu tas ir absurds!Ir garantijas auto-griezies jebkurā VW,Audi Skoda centrā lai meklē un atrod!Jebkuram servisa tīklam ir kvalitātes pārbaudītāji un speciālisti-ziņo viņiem,lai risina sāpi!Tu esi klients,kurš ienes naudu un atnes viņiem reklāmu un slavu vai NESLAVU!
Interesanti, ka tieši šodien zvanīja kvalitātes speciāliste un jautāja par manu apmierinātību ar remontu. Biju spiests izstāstīt visu, kā bija.
Mašīnu servisā atdevu. Pozitīvi ir tas, ka grabēšanas faktu viņi atzīst. Redzēs, kāds būs rezultāts.
kurā servisā škodas Kleistu vai Biķernieku?
bobcat rakstīja: kurā servisā škodas Kleistu vai Biķernieku?
Kleistu.
Viena diena pagājusi, no servisa nekādu ziņu nav...
VWfans rakstīja: Viena diena pagājusi, no servisa nekādu ziņu nav...
Vismaz iedeva vietā, kādu Super B vai octavia RS pabraukāties?
Palaidniex rakstīja:
VWfans rakstīja: Viena diena pagājusi, no servisa nekādu ziņu nav...
Vismaz iedeva vietā, kādu Super B vai octavia RS pabraukāties?
Neko neiedeva. Jākratās pie viņiem gandrīz stundu ar 21.autobusu. Es būtu priecīgs arī, ja iedotu maziņo Citigo. Mājaslapā rakstīts, ka Rapid modeļa noma maksā 49 eiro par vienu dienu un 83 eiro par divām.
cik reizes tu piezvanīji un pajautāji kā sokas ar defektu novēršanu?
bobcat rakstīja: cik reizes tu piezvanīji un pajautāji kā sokas ar defektu novēršanu?
Šodien ne reizi, nebija brīva brītiņa pa dienu. Rīt gan zvanīšu.
VWfans rakstīja:
bobcat rakstīja: cik reizes tu piezvanīji un pajautāji kā sokas ar defektu novēršanu?
Šodien ne reizi, nebija brīva brītiņa pa dienu. Rīt gan zvanīšu.
Es tomēr ieteiktu atgādināt par viņu neizdarības sagādātajām neērtībām un tomēr paprasītu kaut kādu tabureti...
Sāku te drusku pētīt līgumus, kas man ir. Sanāk, ka esmu piesiets pie dīlera servisa, jo finanšu līzinga līgumā ir punkts:
,,Līzinga ņēmējam ir pienākums ievērot Līzinga objekta izgatavotāja vai Pārdevēja Līzinga objektam dotās garantijas noteikumus, tajā skaitā minētās garantijas termiņā veikt Līzinga objekta remontu un tehnisko apkopi Līzinga objekta izgatavotāja vai Pārdevēja noteiktajā remontdarbnīcā, kā arī nepieļaut minētās garantijas apjoma samazināšanu, termiņa saīsināšanu vai izbeigšanu Līzinga ņēmēja vainas dēļ. ,,
Pirkuma līgumā nekas par maiņas auto nav teikts, bet garantijas noteikumi man te dokumentos nekur klāt nav.
Diezgan jocīgi, ka tik ilgi čakarē ar tādu sīkumu.
Līzinga objekta igatavotaja noteiktais serviss ietver ari citus autorizetos Skoda servisus. Ad Rem auto Brīvības ielā, piemēram.
VWfans rakstīja: Sāku te drusku pētīt līgumus, kas man ir. Sanāk, ka esmu piesiets pie dīlera servisa, jo finanšu līzinga līgumā ir punkts:
,,Līzinga ņēmējam ir pienākums ievērot Līzinga objekta izgatavotāja vai Pārdevēja Līzinga objektam dotās garantijas noteikumus, tajā skaitā minētās garantijas termiņā veikt Līzinga objekta remontu un tehnisko apkopi Līzinga objekta izgatavotāja vai Pārdevēja noteiktajā remontdarbnīcā, kā arī nepieļaut minētās garantijas apjoma samazināšanu, termiņa saīsināšanu vai izbeigšanu Līzinga ņēmēja vainas dēļ. ,,
Labrīt. tev jau otrs jaunais auto, bet to vēl nezini, ka nedrīksti krūmu servisos mašīnu taisīt?
Starp citu, Škodas oficiāli drīkst remontēt arī Auto Īlē, ja nu Karlo tevi sāk čakarēt pārāk.
Jā nu Īle ir īstais kantoris kur sūtīt. Savulaik VW Jettai meklēju pāris skrūves ar ko stiprinās motortelpas apakšējais aizsargs. Pirmkārt pusstunda jāgaida līdz kāds no darbiniekiem gatavs tevi uzklausīt. Otrkārt uzzināju, ka tās skrūves ir no plastmasas un jāpasūta (2.nedēļas jāgaida.). Problēmu novērsu netālajā servisā pie cenukluba 10 min. laikā par Ls 3. Izrādās skrūves ir no metāla, atradās bundžā uz galda un nomaiņai lielākais laiks tika patērēts mašīnu paceļot un nolaižot uz pacēlāja....
Ziņoju, kā gāja. Šodien dienas vidū auto izņēmu. Esot nomainījuši dzinēja balsta spilvenus, tomēr īstais iemesls grabēšanai tas nav. Paši atzīst, ka grabēšana pastāv, nobraukuši ar auto 16 km, tātad testējuši ir. Skatījos zem motora pārsega - jā, spilveni mainīti ir.
Ko tagad tālāk? Šie sola, ka sazināšoties ar rūpnīcu Čehijā, tad redzēšot, ko viņi ieteikšot.
Centās mani mierināt, ka citam klientam arī esot Fabija, un arī tā līdzīgi grab, taču tas klients nesūdzoties. Un vispār Fabija esot tāda skaļāka mašīna, un tā grabēšana esot bezmaz vai normāla. Es gan neteiktu, ka Fabija ir skaļa - manuprāt, tā ir diezgan klusa.
Ko man tālāk darīt? Vai griezties Auto Īle un Herbst? Varbūt braukt uz Tukumu uz Škodas servisu?
smaidiigais rakstīja: Līzinga objekta igatavotaja noteiktais serviss ietver ari citus autorizetos Skoda servisus. Ad Rem auto Brīvības ielā, piemēram.
Ad Rem taču tikai Subaru mašīnas apkalpo.
VWfans rakstīja: Pirkuma līgumā nekas par maiņas auto nav teikts, bet garantijas noteikumi man te dokumentos nekur klāt nav.
Tas nekas, ka nekur nav ierakstīts. Tas saucās cieņa pret klientu un cīņa par klientu.
Tu taču apzinīgi devies pie viņiem novērst troksni, kuru nepamanot (varbūt) varēji nopietni sabojāt auto. Tādam troksnim nevajadzēja būt, kamēr to meklē, tu zaudē savu mobilitāti par kuru ik dienu iet līzinga skaitītājs...
Palaidniex rakstīja:
VWfans rakstīja: Pirkuma līgumā nekas par maiņas auto nav teikts, bet garantijas noteikumi man te dokumentos nekur klāt nav.
Tas nekas, ka nekur nav ierakstīts. Tas saucās cieņa pret klientu un cīņa par klientu.
Tu taču apzinīgi devies pie viņiem novērst troksni, kuru nepamanot (varbūt) varēji nopietni sabojāt auto. Tādam troksnim nevajadzēja būt, kamēr to meklē, tu zaudē savu mobilitāti par kuru ik dienu iet līzinga skaitītājs...
Labi, ka Merivu nepārdevu, tad vismaz ir ar ko sievai dīkstāves brīžos braukt. Škoda-Fabija mums ģimenē vairāk domāta sievai, es ar to izbraucu brīvdienās dzīves dažādībai un lai pārliecinātos, kā mašīna uzvedas.
Vispār tā grabēšana nebūtu manāma, ja:
1) es vienmēr klausītos radio;
2) ja brauktu tikai pa labiem asfalta ceļiem.
Man šķiet, ka Škodas tāpat labi pērk, īpaši par klientu nav jācīnas.
Pērk, bet nav saprotams kāpēc. Kad vēl bija tāda Air Baltic auto nome (pēc tam Add Car), tad viņiem bija ap 2007. gadus ražotās Fabia un Polo. Es ap 2010./2011. kādas reizes 10-15 no viņiem nomāju auto. Teiksim tā, Fabia grabēja visas plastmasas, drošības jostas karajās kā lupatas un salons bija padilis. Polo ar tādiem pašiem nobraukumiem izskatījās un uzvedās daudz labāk. Cenas jau viņiem diezgan salīdzināmas. Pēc tam AddCar iepirku jaunus autiņus, un tie visi bija tikai Lietuvā reģistrēti Polo.
Grab piekare garantijas laikā
Esmu noraizējies. Nopirku jaunu auto, vēl nav pusgads pagājis. Cerēju, ka varēšu kādus 4-5 gadus braukt bez tehniskām problēmām. Tomēr pēc trim mēnešiem pie 5 tūkst.km nobraukuma sāka kaut kas grabēt apakšā - dzirdams otrajā un trešajā pārnesumā uz bedraina grants ceļa pie maziem motora apgriezieniem. Uz laba ceļa nekādu sūdzību nav. Pieteicos pie dīlera uz servisu, viņi auto apskatīja un neko neatrada. Grabēšana turpinājās, un es drošības labad atrādīju auto piemājas servisā (esmu no laukiem, dīleris man ir patālu). Arī šie neko neatrada, taču braukt esot droši.
Tagad nobraukums 7700 km. Grabēšana nerimstas. Esmu pieteicies vēlreiz pie dīlera. Prasīšu, lai meklē vainu vēlreiz. Bet, ja neatradīs vainu, ko tad? Vai man jābrauc ar reāli grabošu auto, lai gan tam tikai pieci mēneši? Lasīju vienā krievu forumā, ka šim auto modelim vājā vieta esot motora atbalsta spilveni. Lūdzu, kādi komentāri?