Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Grab piekare garantijas laikā

VWfans Reģ.: 21.02.2004

Esmu noraizējies. Nopirku jaunu auto, vēl nav pusgads pagājis. Cerēju, ka varēšu kādus 4-5 gadus braukt bez tehniskām problēmām. Tomēr pēc trim mēnešiem pie 5 tūkst.km nobraukuma sāka kaut kas grabēt apakšā - dzirdams otrajā un trešajā pārnesumā uz bedraina grants ceļa pie maziem motora apgriezieniem. Uz laba ceļa nekādu sūdzību nav. Pieteicos pie dīlera uz servisu, viņi auto apskatīja un neko neatrada. Grabēšana turpinājās, un es drošības labad atrādīju auto piemājas servisā (esmu no laukiem, dīleris man ir patālu). Arī šie neko neatrada, taču braukt esot droši.

Tagad nobraukums 7700 km. Grabēšana nerimstas. Esmu pieteicies vēlreiz pie dīlera. Prasīšu, lai meklē vainu vēlreiz. Bet, ja neatradīs vainu, ko tad? Vai man jābrauc ar reāli grabošu auto, lai gan tam tikai pieci mēneši? Lasīju vienā krievu forumā, ka šim auto modelim vājā vieta esot motora atbalsta spilveni. Lūdzu, kādi komentāri?

 
1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ..14
VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

VWfans rakstīja: Esmu vīlies Škodas produkcijā!!!

Ja pat nejēdz, ka ne jau ražotājs vainīgs pie tā, ka dīleris taisa šmuci.

Razhotaajs aciimredzot iepeerk nepietiekami kvalitatiivus stuures mehaanismus, ja jau tie saak grabeet pie 5 tuukst.km nobraukuma.

Nesaprotu tomeer Karlo Motors nostaaju. Kaapeec vinji neljauj Auto Iilei mainiit defektiivo detalju? Ja buutu paveikts kvalitatiivs garantijas remonts, tad es paliktu apmierinaats un, kas zin, kaa naakamo auto nopirktu Octaviju vai Rapid vai Yeti. Bet tagad vairs Shkodu nemuuzham!!!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

GB12 rakstīja:

VWfans rakstīja: Esmu vīlies Škodas produkcijā!!!

Ja pat nejēdz, ka ne jau ražotājs vainīgs pie tā, ka dīleris taisa šmuci.

Razhotaajs aciimredzot iepeerk nepietiekami kvalitatiivus stuures mehaanismus, ja jau tie saak grabeet pie 5 tuukst.km nobraukuma.

Nesaprotu tomeer Karlo Motors nostaaju. Kaapeec vinji neljauj Auto Iilei mainiit defektiivo detalju? Ja buutu paveikts kvalitatiivs garantijas remonts, tad es paliktu apmierinaats un, kas zin, kaa naakamo auto nopirktu Octaviju vai Rapid vai Yeti. Bet tagad vairs Shkodu nemuuzham!!!

Pirmkārt, neražo škoda pati. Otrkārt, brāķis var gadīties jebkam. Tas uzreiz nenozīmē, ka produkcija sūdīga.

Tā tava apmierinātība arī ir tāds tīri relatīvs jēdziens. Ar merivu ta' biji apmierināts, bet tomēr pārgāji uz škodu. Te arī būs tā - uz ko varēsi vairāk ietaupīt, uz to arī pārsēdīsies.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

msh rakstīja: bla bla bla ļer ļer ļer buļ buļ buļ

Nu, protams, ka mācies no citu kļūdām. Jo nekļūdās tie, kas dzīvo uz senču rēķina, pērk vecus, nojātus šrotus un liek iekšā 3x lielākas summas, lai dabūtu tos kaut cik braucamus.

P.S. Nez kāpēc man un daudziem citiem jaunu auto lietotājiem ar garantijām problēmu nav...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

VWfans rakstīja:

GB12 rakstīja:

VWfans rakstīja:

Pirmkārt, neražo škoda pati. Otrkārt, brāķis var gadīties jebkam. Tas uzreiz nenozīmē, ka produkcija sūdīga.

Tā tava apmierinātība arī ir tāds tīri relatīvs jēdziens. Ar merivu ta' biji apmierināts, bet tomēr pārgāji uz škodu. Te arī būs tā - uz ko varēsi vairāk ietaupīt, uz to arī pārsēdīsies.

Kad vajadzēja pirkt auto, es domāju arī par Opeli, taču tos modeļus, kas ļoti patīk (jaunā Meriva, Astra, Mokka) īsti nevarēju atļauties. Škodu Fabiju ar 1,2 HTP motoru izvēlējos tāpēc, ka tā šķita pietiekami ērta un komfortabla, un tāda tā arī ir.

Turklāt domāju tā, ka modelis tiek ražots sen (no 2007.gada), un visām ,,bērnu slimībām,, vajadzētu būt izķertām. Dīzeli neņēmu tā sarežģītības un tizlā DPF filtra dēļ, bet ņēmu vienkāršāko 1,2 HTP 70 zirgspēku motoru bez turbīnas.

Vēl varētu jautāt, kāpēc neņēmu Opel-Corsu. Tāpēc, ka biju pa šiem gadiem testējis gan Corsu, gan Fabiju, un Fabija man patika labāk.

Ja nebūtu šīs problēmas ar garantijas remontu, tad citādi es uzskatu, ka Škoda-Fabija ir jaukākais, patīkamākais mazās klases auto cenu grupā līdz 12 tūkst.eiro.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Labi, ka veco Merivu tomēr nepārdevu. Kamēr iznāk jāties ar Škodas garantijas remontiem, tikmēr vismaz ar Merivu var braukt (nobraukums 197933 km tagad).

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

GB12 rakstīja:

VWfans rakstīja:

GB12 rakstīja:

VWfans rakstīja:

Pirmkārt, neražo škoda pati. Otrkārt, brāķis var gadīties jebkam. Tas uzreiz nenozīmē, ka produkcija sūdīga.

Tā tava apmierinātība arī ir tāds tīri relatīvs jēdziens. Ar merivu ta' biji apmierināts, bet tomēr pārgāji uz škodu. Te arī būs tā - uz ko varēsi vairāk ietaupīt, uz to arī pārsēdīsies.

Kad vajadzēja pirkt auto, es domāju arī par Opeli, taču tos modeļus, kas ļoti patīk (jaunā Meriva, Astra, Mokka) īsti nevarēju atļauties. Škodu Fabiju ar 1,2 HTP motoru izvēlējos tāpēc, ka tā šķita pietiekami ērta un komfortabla, un tāda tā arī ir.

Turklāt domāju tā, ka modelis tiek ražots sen (no 2007.gada), un visām ,,bērnu slimībām,, vajadzētu būt izķertām. Dīzeli neņēmu tā sarežģītības un tizlā DPF filtra dēļ, bet ņēmu vienkāršāko 1,2 HTP 70 zirgspēku motoru bez turbīnas.

Vēl varētu jautāt, kāpēc neņēmu Opel-Corsu. Tāpēc, ka biju pa šiem gadiem testējis gan Corsu, gan Fabiju, un Fabija man patika labāk.

Ja nebūtu šīs problēmas ar garantijas remontu, tad citādi es uzskatu, ka Škoda-Fabija ir jaukākais, patīkamākais mazās klases auto cenu grupā līdz 12 tūkst.eiro.

Ā, merivu/astru atļauties nevari, bet Yeti/oktāviju vari? Nu nu...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

GB12

Jā, pagājušajā gadā nevarēju atļauties Merivu / Astru / Octaviju / Yeti. Bet, iespējams, varēšu šos modeļus atļauties pēc 4-5 gadiem.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Apskatījos pierakstus par Merivu. Merivai līdzīgs defekts stūres iekārtā tika novērsts 2010.gada aprīlī pie 98 tūkst.km nobraukuma, un detaļas toreiz maksāja 76 latus (108 eiro).

ak Reģ.: 13.01.2003
3 0 Atbildēt

Ja tā graboņa ir reāli dzirdama arī citiem, nevis tikai Tev, tad, ja Karlo motors kaut vai goda pēc netaisās neko darīt, tad dodies uz PTAC un raksti čhiem vēstuli. Gan jau ir kāds pazīstams, kurš to var angliski izdarīt, varbūt pats proti? Tur nevajag nekādu diplomātisko stilu, pietiks, ka īsi un lietišķi aprakstīsi situāciju

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Ar angļu valodu nav problēmu, uzrakstīt varu.

Graboņu dzird abu servisu darbinieki - gan Karlo, gan Īle. Karlo 5.martā, man atdodot auto, teica, ka Fabija jau tāds ,,budžeta,, auto esot, kuram grabēšana ir piedodama. Un vēl citam klientam esot tādas pašas komplektācijas Fabija, kas arī grab, taču viņš par to nesūdzoties.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Šeit interesanta tēma no Škodas krievu foruma par Fabiju garantijas remontiem:

forum.skoda-club.ru/viewtopic.php?f=13&t=20938

Raacens Reģ.: 30.01.2004
2 0 Atbildēt

Fan, uzraksti klientu dienestam jautājumu, kas mūsu reģionā var dot slēdzienu par auto defektu, ko atsakās atdzīt Karlo Motors. Neapraksti defektu, neapraksti, ka esi vēl kādam ko rādījis, vienkārši paprasi adresi. Paralēli, bez uzbrauciena parunā ar karlo, vai tiešām tā graboņa varētu nākt no stūres meh., katrs var kļūdīties, es domāju īli. Dabīgi, ka karlo nemaksās konkurentiem par garantijas remontu. Ej pa garāko ceļu, sākumā dabon atdzinumu, ka tas ir defekts (graboņa), tālāk spied to defektu novērst.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Raacens, paldies!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Raacens, bet kāpēc Īlei bija jāprasa atļauju Karlo Motoram? Kāpēc Īle nekontaktējas ar Škodas rūpnīcu pa taisno?

Tusis Reģ.: 23.10.2002
2 0 Atbildēt

Interesanti, ko par brīvkustību stūres mehānismā teiktu CSDD TA laikā? Kad iesi TA, palūdz inspektoram īpaši pārbaudīt stūres mehānismu uz brīvkustību. Un ja iedod 2, tad pa tiešo pie dīlera. Protams, ka tādus "pigorus" var veidot tikai garantijas laikā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Tusis rakstīja: Interesanti, ko par brīvkustību stūres mehānismā teiktu CSDD TA laikā? Kad iesi TA, palūdz inspektoram īpaši pārbaudīt stūres mehānismu uz brīvkustību. Un ja iedod 2, tad pa tiešo pie dīlera. Protams, ka tādus "pigorus" var veidot tikai garantijas laikā.

Apskati iet pagaidām nav racionāli, jo tās termiņš ir 2 gadi no auto iegādes brīža jeb 2015.gada septembris. Un tas sakrīt ar paša auto 2 gadu garantijas termiņu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Nu, protams, ka mācies no citu kļūdām. Jo nekļūdās tie, kas dzīvo uz senču rēķina, pērk vecus, nojātus šrotus un liek iekšā 3x lielākas summas, lai dabūtu tos kaut cik braucamus.

P.S. Nez kāpēc man un daudziem citiem jaunu auto lietotājiem ar garantijām problēmu nav...

Kur es dzīvoju uz senču rēķina un par kādām trīsreiz lielākām - par ko trīsreiz lielākām - summām tu runā?

Man ir patiess prieks ka tev un vēl dažiem iauto lietotājiem kas lieto jaunas mašīnas [kaut gan tu vispār nelieto jaunu - gadu veca mašīna vairs nav jauna... ] ir paveicies - pamatā tie jauno mašīnu braucēji forumos neapgrozās. Man tādā ziņā patīk viena 4 gadus veca A6 braucēja problēma - ir vibrācija priekšā, parādās pie 150-170 kmph. Atšķirībā no fana - maza rūķīša, kura lētajai škodai ir problēma garantijas laikā - viņu neviens nepasūta, jo gan klients ir nopietns, gan arī tas nenotiek par garantiju, bet par to tiek maksāts - jau gadu meklē - dīlerserviss, protams - man liekas ka bija jau viss nomainīts kas tur tajā pusē griežas...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tusis rakstīja: Interesanti, ko par brīvkustību stūres mehānismā teiktu CSDD TA laikā? Kad iesi TA, palūdz inspektoram īpaši pārbaudīt stūres mehānismu uz brīvkustību. Un ja iedod 2, tad pa tiešo pie dīlera. Protams, ka tādus "pigorus" var veidot tikai garantijas laikā.

Ja jau fans sūdzas par īpašos apstākļos uzķeramu graboņu nevis stūres mehānisma lufti, tad TA tas būs pie kājas. Vēl vairāk tāpēc ka kratot uz pacēlāja to pat diez vai pamanītu.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
2 0 Atbildēt

fan, brauc velreiz uz karlo un saki lai maina reiku.

no iiles tev vajag defektaacijas lapu, kas arii veelaak kalpos kaa neatkariga eksperta sleedziens.

vini tev nevar atteikt reikas mainu, ja ir konstateets defekts.

zinu ka vw Crafter busiem arii ir problemas ar reikam, kuras tika mainitas gan pie nobraukuma ap 35000.

un galvenais nevelc garumaa, jo lielaks tev bus nobraukums, jo vieglaak viniem tevi buus atshuut pamatojoties uz dabisko nodilumu.

karlo tevi vienkarshi grib atshuut, tas arii viss.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Shiirs

Paldies par padomu!

Raacens Reģ.: 30.01.2004
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Raacens, bet kāpēc Īlei bija jāprasa atļauju Karlo Motoram? Kāpēc Īle nekontaktējas ar Škodas rūpnīcu pa taisno?

... un Tu kā domā . Ne jau atļauju remontēt , ja tāds zvans arī bija, jautājums varētu būt tikai viens: "kas par to maksās?" Īle gan jau savu par diagnostiku no Tevis paņēma, par pārējo skaidrs ka Karlo nemaksās, cik saprotu arī Tu neesi gatavs. Manuprāt Tev vajag oficiālu apstiprinājumu, par defektu "grabēšana", ne konkrētu mezglu ko kāds noteicis. Un ar šo defektu ej virsū Karlo kamēr viņi to novērš, pie tam garantija ne garantijas laiks nav būtiski. Defekts bija garantijas laikā un tas "pa garantiju" jānovērš kamēr tiek novērsts.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Raacens

Nē, Īle par diagnostiku neko neņēma.

ak Reģ.: 13.01.2003
3 0 Atbildēt

Vispār te izskanējušai viedoklis, ka tāpēc, ka fanam ir lētā škodiņa, nevar gaidīt tādu pašu attieksmi kā gadījumā, kad servisos griežas ar mazlietotu dārgākas klases auto-tas ir tipisks uzpūtīgums, kurš piemīt arī dīleru servisiem piemēram, tam pašam Volvo kantorim Mūsa motors, ar kuru saskāros, kad man bija Volvo. Acīmredzot dīleri pārāk labi dzīvo, ka klientu apkalpošanas ētika, un sava uzņēmuma prestižs nav svarīgs. Es arī domāju, kādu auto un pie kā pirkt, kad apniks remontēt lielo, komfortablo, bet ar lielu nobraukumu, vācieti. Un pēc šādas VWfana pieredzes, un Karlo es diezi vai iešu. Vajadzētu būt vienādai dīlera attieksmei attiecībā pret garantiju, vai klients ir pircis Fabiju, vai SuperB. Karlo izteikums, ka sīkā graboņa norma ir ielas huligānu līmenī, jaunam auto nekam un nekur nav jāgrab. Fan, turies, es un mani kolēģi jūtam līdzi un ceram, ka Tu panāksi, lai Škoda izlabo savas kļūdas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: GB12

Jā, pagājušajā gadā nevarēju atļauties Merivu / Astru / Octaviju / Yeti. Bet, iespējams, varēšu šos modeļus atļauties pēc 4-5 gadiem.

Atļauties nevarēji, bet kā ķipa potenciālais pircējs staigāji pa saloniem un testēji šos, čakarējot prātu personālam...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Raacens, bet kāpēc Īlei bija jāprasa atļauju Karlo Motoram? Kāpēc Īle nekontaktējas ar Škodas rūpnīcu pa taisno?

Teica jau tev... tāpēc, ka Karlo nav tikai dīleris, bet arī importētājs. Un dīleri ir pakļauti importētājam, nevis ražotājam.

1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ..14
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti