GB12 rakstīja:
Kāds auto, ja nav noslēpums?
Opel Insignia 2.0 D 195 Zs
GB12 rakstīja:
Kāds auto, ja nav noslēpums?
Opel Insignia 2.0 D 195 Zs
Deksters rakstīja:
GB12 rakstīja:
Kāds auto, ja nav noslēpums?
Opel Insignia 2.0 D 195 Zs
Galerijā bilde.
Deksters rakstīja:
GB12 rakstīja:
Kāds auto, ja nav noslēpums?
Opel Insignia 2.0 D 195 Zs
Labs... Es arī gribēju insigniju, bet pēc tā, cik grūti bija vektru pārdot (cena baigi kritās) un viens mans paziņa joprojām mēģina, kaut kā mazliet raustos no pajauniem opeļiem... labi, bet tas ne par tēmu... turpinām spamot par fana fābiju...
Deksters rakstīja:
Deksters rakstīja:
GB12 rakstīja:
Kāds auto, ja nav noslēpums?
Opel Insignia 2.0 D 195 Zs
Galerijā bilde.
Chigaanpakas diskus parliki no astras? Izskatas nozhelojami.
Shiirs rakstīja:
Deksters rakstīja:
Deksters rakstīja:
GB12 rakstīja:
Kāds auto, ja nav noslēpums?
Opel Insignia 2.0 D 195 Zs
Galerijā bilde.
Chigaanpakas diskus parliki no astras? Izskatas nozhelojami.
Nē, Astras pārdevu, šitie ir no Askonas, bišķi pārvīlēju un der.
GB12 rakstīja:
Deksters rakstīja:
GB12 rakstīja:
Kāds auto, ja nav noslēpums?
Opel Insignia 2.0 D 195 Zs
Labs... Es arī gribēju insigniju, bet pēc tā, cik grūti bija vektru pārdot (cena baigi kritās) un viens mans paziņa joprojām mēģina, kaut kā mazliet raustos no pajauniem opeļiem... labi, bet tas ne par tēmu... turpinām spamot par fana fābiju...
Dzinējs vienkārši konča...nu un pārējais arī, Intellink sistēma, aktīvie lukturi OPC line, Cosmo utt. Man jau patīk.
Deksters rakstīja:
GB12 rakstīja:
Deksters rakstīja:
GB12 rakstīja:
Kāds auto, ja nav noslēpums?
Opel Insignia 2.0 D 195 Zs
Labs... Es arī gribēju insigniju, bet pēc tā, cik grūti bija vektru pārdot (cena baigi kritās) un viens mans paziņa joprojām mēģina, kaut kā mazliet raustos no pajauniem opeļiem... labi, bet tas ne par tēmu... turpinām spamot par fana fābiju...
Dzinējs vienkārši konča...nu un pārējais arī, Intellink sistēma, aktīvie lukturi OPC line, Cosmo utt. Man jau patīk.
man gan dizainiski pirmsfeislifta modelis patika mazliet labāk, bet, nu, tā ir gaumes lieta un arī šis ir smuks.
Izskatās, ka Deksters pircis Insigniju Amservā (bijušajā Adam Auto). Tad jau viņam ar tās apkopi viss būs labi!
Bet Karlo Motors mani kā klientu ilgtermiņā ir zaudējuši.
Kā zināms, es ar vienu auto braucu ilgi. Ja nebūtu šīs čakarēšanās ar garantijas remontu, tad, iespējams, es pie Karlo Motors taisītu kādas 12-15 apkopes līdz automašīnas aptuveni 200 tūkst.km nobraukumam.
VWfans rakstīja: Izskatās, ka Deksters pircis Insigniju Amservā (bijušajā Adam Auto). Tad jau viņam ar tās apkopi viss būs labi!
Bet Karlo Motors mani kā klientu ilgtermiņā ir zaudējuši.
Auto Blitz
Biju garantijas remontā, paši no sevis ksenoni mitrā laikā pacēlās augšējā līmenī. Nomainīja kaut kādu bloku un nu viss smuki atkal.
Deksters
Pareizi, ir tak vēl Auto Blitz.
Atkal uzspīdēja cerību stariņš. Karlo Motors atrakstīja e-pastu, ka ir gatavi tālāk skatīties auto un meklēt vainu. Pierakstījos pa telefonu uz nākamo viņu apmeklējumu.
VWfans rakstīja: Atkal uzspīdēja cerību stariņš. Karlo Motors atrakstīja e-pastu, ka ir gatavi tālāk skatīties auto un meklēt vainu. Pierakstījos pa telefonu uz nākamo viņu apmeklējumu.
būs iauto forumā iemaldījušies un redzējuši, ka neslava tiek celta
kalfonso rakstīja:
VWfans rakstīja: Atkal uzspīdēja cerību stariņš. Karlo Motors atrakstīja e-pastu, ka ir gatavi tālāk skatīties auto un meklēt vainu. Pierakstījos pa telefonu uz nākamo viņu apmeklējumu.
būs iauto forumā iemaldījušies un redzējuši, ka neslava tiek celta
Es speciāli neslavu neceļu. Ja defektu novērsīs, esmu gatavs autoservisu uzslavēt. Turklāt citādā ziņā Škoda-Fabia ir ļoti patīkams auto, braukšanas baudījums neatpaliek no daudzu augstākas klases jeb kompaktklases auto līmeņa pat ar relatīvi vājo trīscilindru benzīna motoru.
VWfans rakstīja:
kalfonso rakstīja:
VWfans rakstīja: Atkal uzspīdēja cerību stariņš. Karlo Motors atrakstīja e-pastu, ka ir gatavi tālāk skatīties auto un meklēt vainu. Pierakstījos pa telefonu uz nākamo viņu apmeklējumu.
būs iauto forumā iemaldījušies un redzējuši, ka neslava tiek celta
Es speciāli neslavu neceļu. Ja defektu novērsīs, esmu gatavs autoservisu uzslavēt. Turklāt citādā ziņā Škoda-Fabia ir ļoti patīkams auto, braukšanas baudījums neatpaliek no daudzu augstākas klases jeb kompaktklases auto līmeņa pat ar relatīvi vājo trīscilindru benzīna motoru.
man ar nejēgā vājo nissan 3cil 1,2 gandrīz 4k km. nekas negrab un katra apdzīšana kā piedzīvojums.
nopakota gan tā sīkā note nejēgā, siltie beņķi, klima, 4xelektrologi, kruīzs, BT maģim, lietus un gaismas sensors, ļitaki, miglas, riepu spiediena dačiki, bezjēdzīgs start/stop pasākums un gan jau vēl kaut kas
unteikšu, ka vislabākais auto, jo darba
Kalfonso
Tev Nissan-Notei ir 80 zirgi. Manuprāt, pietiekami.
Man savas Fabijas 70 zirgi šķiet pietiekami.
VWfans rakstīja: Kalfonso
Tev Nissan-Notei ir 80 zirgi. Manuprāt, pietiekami.
Man savas Fabijas 70 zirgi šķiet pietiekami.
ja griež līdz 5-6k, tad var iztikt
bet - kā jau teicu - vislabākais auto, jo darba
un kritiens jaudā nav smags, jo pirms tam 5 gadus bij 1,5l sx4 ar laikam 90 zirgiem. pierasts pie 100 mest 3ajā robā, lai kādam garām tiktu.
Kalfonso
Manējais gan personīgais auto. Tev darbā vajadzēja prasīt, lai Nissan-Noti pērk ar 98 zirgspēku 1,2 litru turbomotoru - tas būtu žiperīgāks un arī ekonomiskāks!
VWfans rakstīja: Kalfonso
Manējais gan personīgais auto. Tev darbā vajadzēja prasīt, lai Nissan-Noti pērk ar 98 zirgspēku 1,2 litru turbomotoru - tas būtu žiperīgāks un arī ekonomiskāks!
es dīzeli 1,5 prasīju, bij žēl lieko 2 vai cik tur k eur bosam
bet prieks par aprīkojumu, varu diseni mašīnā no telefona spēlēt, nav diski jāraksta
un nebija te pieejam 1,2t tajā brīdī, tagad skatos cenu lapā, ka ir, bet maksā gandrīz tāpat kā dīzelis
tok skatos, ka nisans nācis pie prāta un niknāko TEKNA aprīkojumu vairs ar 1,2 atmosfēru nepiedāvā. novembrī demo auto vēl bija.
vienu dienu izslēdzu radio savam darba Yetijam, gribējās drusku klusuma pabaudīt, bet kas to deva. Dudinot pa matisa ielas bruģi kaut ko saklausīju, liekas kā no priekšas piekares troksnīti. Nezinu vai tas ir uz nervu pamata vai palasot šo forumu radies. Drošs paliek drošs pieteicu pie Karlo Motors Mežciems servisa vizīti šo ceturtdien. Auto patreiz ir ap 23tkm uz šiltes.
tā, reportēju vizītes rezultātus. Grabulis Yetijam ir veiksmīgi novērsts garantijas ietvaros. Tika nomainītas abas priekšējā stabilizatora atsaites (zaldātiņi).
Paveikts tika visnotaļ operatīvi, tik vien paspēju kā aizčapot uz Autohalli papusdienot. Tur ir labas kompleksās pusdienas ar normālu izvēli par saprātīgu cenu.
Man arī, rādās, ir vaina novērsta. Karlo Motors Imantā sasparojās un nomainīja garantijas ietvaros dzinēja atbalsta spilvenu. Mašīnu saņēmu un pa Spilves pļavu sliktajiem ceļiem pārbaudīju - vairs grabēšanas nav. Šoreiz Karlo Motors malacīši!
Grab piekare garantijas laikā
Esmu noraizējies. Nopirku jaunu auto, vēl nav pusgads pagājis. Cerēju, ka varēšu kādus 4-5 gadus braukt bez tehniskām problēmām. Tomēr pēc trim mēnešiem pie 5 tūkst.km nobraukuma sāka kaut kas grabēt apakšā - dzirdams otrajā un trešajā pārnesumā uz bedraina grants ceļa pie maziem motora apgriezieniem. Uz laba ceļa nekādu sūdzību nav. Pieteicos pie dīlera uz servisu, viņi auto apskatīja un neko neatrada. Grabēšana turpinājās, un es drošības labad atrādīju auto piemājas servisā (esmu no laukiem, dīleris man ir patālu). Arī šie neko neatrada, taču braukt esot droši.
Tagad nobraukums 7700 km. Grabēšana nerimstas. Esmu pieteicies vēlreiz pie dīlera. Prasīšu, lai meklē vainu vēlreiz. Bet, ja neatradīs vainu, ko tad? Vai man jābrauc ar reāli grabošu auto, lai gan tam tikai pieci mēneši? Lasīju vienā krievu forumā, ka šim auto modelim vājā vieta esot motora atbalsta spilveni. Lūdzu, kādi komentāri?