Fan, beidz lasīt informāciju internetā un sāc rīkoties.
1. Sazinies ar Karlo Motors, noskaidro kāda ir pieļaujamā stūres mehānisma brīvkustība pēc rūpnīcas standartiem;
2. Pieprasi, lai viņi tev iedod oficiāli papīru, ka tavam auto tā ir normas robežās;
3. Ar to papīru vērsies ar sūdzību pie ražotāja;
4. Vērsies PTAC.
Visādas atrunas, ka mēs tādus dokumentu neizsniedzam ir slima suņa murgi.
Grab piekare garantijas laikā
Esmu noraizējies. Nopirku jaunu auto, vēl nav pusgads pagājis. Cerēju, ka varēšu kādus 4-5 gadus braukt bez tehniskām problēmām. Tomēr pēc trim mēnešiem pie 5 tūkst.km nobraukuma sāka kaut kas grabēt apakšā - dzirdams otrajā un trešajā pārnesumā uz bedraina grants ceļa pie maziem motora apgriezieniem. Uz laba ceļa nekādu sūdzību nav. Pieteicos pie dīlera uz servisu, viņi auto apskatīja un neko neatrada. Grabēšana turpinājās, un es drošības labad atrādīju auto piemājas servisā (esmu no laukiem, dīleris man ir patālu). Arī šie neko neatrada, taču braukt esot droši.
Tagad nobraukums 7700 km. Grabēšana nerimstas. Esmu pieteicies vēlreiz pie dīlera. Prasīšu, lai meklē vainu vēlreiz. Bet, ja neatradīs vainu, ko tad? Vai man jābrauc ar reāli grabošu auto, lai gan tam tikai pieci mēneši? Lasīju vienā krievu forumā, ka šim auto modelim vājā vieta esot motora atbalsta spilveni. Lūdzu, kādi komentāri?