labs ir palīdzēšu pabīdīt uz augšu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
labs ir palīdzēšu pabīdīt uz augšu
var vēl vienu reizi pabīdīt uz augšu
Sandis_UR rakstīja: Taatad ir doma par 4x4 braucamo budzetā 4-8k.
Kandidāti - freelander, opel frontera sport, xc90, pajero, vitara, discovery,cherokee, wrangler. range rover. Subaru forester.
Kādas domas, pieredze. Vajag tā lai ziemā arī sniegotā pļava var iebraukt-izbraukt.
Sveiks, visi džipi ir labi- sākot no "parketnieka" lidz bezceļu "karalim". "Parketnieki" ir komfortablāki un ērtāki ikdienā, bet ar mazāku caurgājamību. Savukārt īstie "traktori" sniedz riktīgu gandarījumu bezceļa apstākļos, bet ikdienā ir kā ir. Tāpēc jāizvēlas tāds auto, kāds šķiet vispiemērotākais. Test-drive obligāts! Un pēc tam to vajag pārbaudīt pie speciālistiem servisā. Mēs auto varam pārbaudīt un tas maksā no 30 līdz 45eur.
Auto-Apkope rakstīja:
Sandis_UR rakstīja: Taatad ir doma par 4x4 braucamo budzetā 4-8k.
Kandidāti - freelander, opel frontera sport, xc90, pajero, vitara, discovery,cherokee, wrangler. range rover. Subaru forester.
Kādas domas, pieredze. Vajag tā lai ziemā arī sniegotā pļava var iebraukt-izbraukt.
Sveiks, visi džipi ir labi- sākot no "parketnieka" lidz bezceļu "karalim". "Parketnieki" ir komfortablāki un ērtāki ikdienā, bet ar mazāku caurgājamību. Savukārt īstie "traktori" sniedz riktīgu gandarījumu bezceļa apstākļos, bet ikdienā ir kā ir. Tāpēc jāizvēlas tāds auto, kāds šķiet vispiemērotākais. Test-drive obligāts! Un pēc tam to vajag pārbaudīt pie speciālistiem servisā. Mēs auto varam pārbaudīt un tas maksā no 30 līdz 45eur.
Dīleru salonos diagnostikā ari maksā tik pat, turklāt katrs specializējas savās markās un zin, kur skatīties. Ar ko Jūs labāki?
iAuto rakstīja:
Auto-Apkope rakstīja:
Sandis_UR rakstīja: Taatad ir doma par 4x4 braucamo budzetā 4-8k.
Kandidāti - freelander, opel frontera sport, xc90, pajero, vitara, discovery,cherokee, wrangler. range rover. Subaru forester.
Kādas domas, pieredze. Vajag tā lai ziemā arī sniegotā pļava var iebraukt-izbraukt.
Sveiks, visi džipi ir labi- sākot no "parketnieka" lidz bezceļu "karalim". "Parketnieki" ir komfortablāki un ērtāki ikdienā, bet ar mazāku caurgājamību. Savukārt īstie "traktori" sniedz riktīgu gandarījumu bezceļa apstākļos, bet ikdienā ir kā ir. Tāpēc jāizvēlas tāds auto, kāds šķiet vispiemērotākais. Test-drive obligāts! Un pēc tam to vajag pārbaudīt pie speciālistiem servisā. Mēs auto varam pārbaudīt un tas maksā no 30 līdz 45eur.
Dīleru salonos diagnostikā ari maksā tik pat, turklāt katrs specializējas savās markās un zin, kur skatīties. Ar ko Jūs labāki?
Varbūt šie tiešām 100%-īgi nodiagnosticēs? Man ir gadījies, ka VW dīlera servisā (Siguldā) atrod tikai daļu problēmu un vēl pieraksta neeksistējošas vainas (gan piekarē, gan elektrībā).
sarashkins rakstīja:
Varbūt šie tiešām 100%-īgi nodiagnosticēs? Man ir gadījies, ka VW dīlera servisā (Siguldā) atrod tikai daļu problēmu un vēl pieraksta neeksistējošas vainas (gan piekarē, gan elektrībā).
Dīleru servisiem tiešām ir niķis grēkot ar pavecāku autiņu diagnostiku. Pie tam atkarībā no noskaņojuma vainas tiek gan nepamanītas, gan izdomātas. Motivāciju šādai rīcībai nespēju saprast.
aansis rakstīja:
sarashkins rakstīja:
Varbūt šie tiešām 100%-īgi nodiagnosticēs? Man ir gadījies, ka VW dīlera servisā (Siguldā) atrod tikai daļu problēmu un vēl pieraksta neeksistējošas vainas (gan piekarē, gan elektrībā).
Dīleru servisiem tiešām ir niķis grēkot ar pavecāku autiņu diagnostiku. Pie tam atkarībā no noskaņojuma vainas tiek gan nepamanītas, gan izdomātas. Motivāciju šādai rīcībai nespēju saprast.
nathing special.....ka teica gudrs virs
just a bizness
dilerim ka tik rekinu izrakstit
Sveiki, labs, kvalitatīvs pakalpojums nekad nevar būt lēts.
Dīleris, neDīleris, tam nav būtiska nozīme. Svarīgi ir meistara kvalifikācija un ieinteresētība objektīvi novērtēt automobīļa tehnisko stāvokli. Lēta diagnostika - parasti viss slikti vai arī viss ir ļoti labi (kā sarunāts). Dārga diagnostika pie Dīleriem - bieži paviršs darbs, jo nekas no nekā nav atkarīgs.
Mēs esam inženieri, pabeguši RTU. Mums ir personisks kontakts ar klientiem, tāpec reputācija ir ļoti svarīga.
Kvalitatīvs inženiera darbs vienmēr būs dārgāks par parasta auto-atslēdzinieka veikumu.
Varētu likt likmes uz ātrāko/drīzāko/ variantu - fans 125 km/h uzspiedīs, Vernons apjēgs priekšā braucošā atbildības iespējamību vai ātrāk tomēr būs topiks par jauniegādāto četrireizčetri
Auto-Apkope rakstīja: Sveiki, labs, kvalitatīvs pakalpojums nekad nevar būt lēts.
Dīleris, neDīleris, tam nav būtiska nozīme. Svarīgi ir meistara kvalifikācija un ieinteresētība objektīvi novērtēt automobīļa tehnisko stāvokli. Lēta diagnostika - parasti viss slikti vai arī viss ir ļoti labi (kā sarunāts). Dārga diagnostika pie Dīleriem - bieži paviršs darbs, jo nekas no nekā nav atkarīgs.
Mēs esam inženieri, pabeguši RTU. Mums ir personisks kontakts ar klientiem, tāpec reputācija ir ļoti svarīga.
Kvalitatīvs inženiera darbs vienmēr būs dārgāks par parasta auto-atslēdzinieka veikumu.
Šis darbības lauciņš ir ārkātīgi gruts gan slidens . Ja kantoris iegūst labu reputāciju tad nosauktā cena ir pat ļooti pieņemama .
Inzhenieri. Hahaha. Klauni buutu traapigaak.
un ko jūs teiktu par Cherokee KJ vai KK? īpaši par KK, būtu vērts piemaksāt, salīdzinājumā ar KJ?
No nosauktajiem auto vienīgais, ko būtu vērts iegādāties, lai iebrauktu un arī IZBRAUKTU no pļavas, ir Forester! Varbūt vēl Pajero, un tā pati problēma - jo jaunāks, jo bēdīgāk! Pārējie ir vairāk vai mazāk pseido 4x4, ne pārāk kvalitatīvi (Vitara), vai gluži nekomfortabli - tā pati Vitara vai Wrangler. Cherokee es vispār neizskatītu - ne tas komfortabls, ne visurgājējs.
Pirmā KIA Sorento versija bija ļoti labs kompromiss komfortam un caurgājamībai, arī kopējai kvalitātei. Tas līdz brīdim, kad tika aprīkota ar automātisko pilnpiedziņu - tad arī viss izbeidzās...
kāpēc Cherokee ir sliktāks par foresteru?
Cherokee ir pazeminātie, bloķējas dif. utml
ir arī normāla pastāvīgā pilnpiedziņa, lai brauktu ziemā normālā ātrumā pa apsnigušu ceļu
foresteram pastāvīgā piedziņa un ar mauālo kārbu arī pazeminātie, bet nebloķējas
es par šo domāju: www.youtube.com/watch?v=h3i7BBG1I-U
vai arī iepriekšējo modeli
un kā suzuki grand vitar no 2005.gada,
ja neskaita zemo klīrensu??
4x4 izvēle
Vēlos 4x4 dzipu