Ksenons (ĶĪNA), kur skatās atbildīgie dienesti?

GuntisR Reģ.: 30.06.2014

Labdien!

Pamazām iestājoties gada tumšajam laikam, gribu uzināt citu domas par ksenona gaismām ķīnas jeb neorģinālās. Ikdienā sanāk diezgan daudz braukt ar auto pa neapgaismotiem ceļiem, man personīgi tracina visi tie kas ir sastūķejuši ķinas ksenonu tuvajos + miglas lukturos. Visu ieslēdz, parasti arī nav noregulēts, un tēlo lielo varoni uz ceļa, es redzu par pārējiem pofig redz vai neredz. Ar tādu indivīdu samainoties jāvel uz aklo jo redzēt nevar neko, kautgan liela daļa no viņiem ar īsti neko neredz.Braucot ar tādu auto mēs pasliktinām situāciju uz cēļa, jo varam nepamanīt kājāmgājējus, riteņbraucējus kā arī citus šķeršļus. Lietus laikā situācija paliek pa visam dramatiska.

Varbūt vajag sākt viņus izķert un sodīt par neatbilstošu gaismu lietošanu? Vai mūsu atbildīgie dienesti atkal negrib strādāt? tikai nevajag frāzi " tehniskās apskates laikā vis bija kārtībā", mēs visi zinām ka pirms skates tos izņem.

Iepriekš paldie par Jūsu domām,

Guntis.

 
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
16 0 Atbildēt

Pilnīgi atbalstu!

Es liktu bez žēlastības lielus sodus katram kreisā xenon lietotājam! Papildus vēl veicot konfiskāciju. Identiski kā ar antiradariem. Kaut kā CP baigi kūtri konkrētajā tēmā...

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
5 0 Atbildēt

Nav jau viss tik vienkārši, lai konstatētu, ka hrenoni ir kreisie ir jāveic mērījums. Ir vajadzīga aparatūra, jāievēro mērīšanas procedūra un apstākļi. Jebkurš džeriņs 90% no tiem uz ceļa sastādītajiem protokoliem mierīgu pārsūdzētu, jo CP ir švaki ir perfektu instrukciju ievērošanu.

Daudz vieglāk un ienesīgāk ir trenkāt gājējus bez vestēm un atstarotājiem. Sodīt vadītājus, kas brauc pa velo joslu un velosipēdistus uz trotuāra, ja blaku ir tā parodija par velo joslu.

GuntisR Reģ.: 30.06.2014
10 0 Atbildēt

Tas tikai pierāda ka negribam strādāt, jeb iet vieglako ceļu un visur vainot ātrumu, jeb citus pārkāpumus kurus viegli pierādīt. Pēc manām domā nepareizi aprīkots auto ir bīstamāks kā +10km/st.

CSDD tak var veikt tehnisko apskati uz ceļa?

Kā to dara komerctansportam. Ja kas neatbilst uzlimi no loga nokasa un skati anulē. Ipašiem eksemplāriem pat valst reģistrācijas numurus noskrūvē. Bet tad ir jālien arā no saviem siltajiem kabinetiem, bet to jau neviens negrib.

P.S

Es savu mašinu uzturu kārtībā un mani arpuskāras( ja to Tā var nosaukt) apskate nebiedē.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 8 Atbildēt

es tādiem spīdinu virsū ar lāzeri.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
15 0 Atbildēt

tur nav nekāda amerika jāmeklē:

lai būtu herona lampas:

1) tās ir tikai ar linzu priekšā spuldzei

2) lukturi apmazgātājam jābūt

3) lukturu augstums regulējās tikai automātiski, nav no salona.

un vēl šis un tas.

Man škiet ka miglai vispār nav herona spuldzes paredzētas no dzimšanas nevienam auto.

Tāk kā neredzu ka te kaut kāds speciālais mēraparāts ir paredzēts.

Anulēt tehapskati un lai tas pi-dar-s brauc un skaidrojas kāpēc auto neatbilst ražotāja iesniegtajā CSDD iesniegtajā sertifikātā. Vai kur ir sertifikāts par pārbūvi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Absolūti piekrītu!

Elementārs fakts - nekad un nevienam xenon no rūpnīcas NEBŪS no salona regulējams lukturu augstums + vienmēr BŪS lukturu apmazgātāji ;)

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

izņemt salonā to regulatoru nevajag pat 5 minūtes.

GuntisR Reģ.: 30.06.2014
2 0 Atbildēt

Ja nemaldos pirmos ksenonus sāka uzstādīt 91.gadā 7.sērijas BMW, tiem salonā vēl bija korektors ar roku. Par lutura mazgātājiem gan nezinu. Precizāg varbūt var pateikt kāds īsts BMW fans, kas zin vairāk kā tikai dedzināt riepas.

Jaunās paaudzes ksenons noteikti ir ar automātisko korekciju un luktura mazgātāju neatkarīgi ir vai nav lēca.

Volvo lielais vairums modeļu ar ksenona gaismām ir bez lēcas.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 3 Atbildēt

un ko darīt desmitiem auto modeļu īpašniekiem kam oem ksenons ir bez lēcām un nav paredzēti oem mazgatāji???? koa?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Man liekas, ka vienu izlaiduma gadu VOLVO patiešām bija rūpnīcas xenon bez lēcu lukturiem ;)

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Reāls piemērs iz dzīves.

Jauns auto ar automātiskajiem tuvo/tālo gaismu xenon lukturiem. Parasti gaismas pašas pārslēdzas no tālajām uz tuvajām pie noteiktiem metriem vai arī, kad kāds uzmidžina savus tālos. Ja pretim brauc ķīniešu "ksenona" brīnumi, uz tiem oriģinālā lukturu automātika nemaz vispār nereaģē

Midžini savus tālos pretim vai nē, tos vienkārši neatpazīst kā gaismu no cita auto! Tas tikai vielai pārdomām, kāds no tiem efekts, reāli lietojot savā auto

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Nemaz jau nav mežonīgu desmitu auto modeļu, kam OEM ksenoni ir bez mazgātāja un/vai lēcas...

Uz lampām ir speciāls marķējums, ja iekšā ir ksenons, ka marķējuma nav, bet iekšā ir ksenons (tam nevajag aparatūru) - bikses nost un pa purnu

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

zinu vairākus mersedesus, vienu audi, dažus volvo un vel dažus noteikti var atrast, kam ir ksenons bez lēcām. daudziem pirmajiem ksenoniem nav auto augstuma regulātors. daudziem, pat jaunajiem ksenoniem nav mazgātāju, kurus starp citu TA vairs neprasa.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Pagaidām komenārs izklausās pēc viena tante teica, ka ir desmitiem... Konkrētāk vari?

Un es kaut kā neesmu redzējis nevienu mersedesu, bez lēcas, kam nebūtu mazgātāja...

Augstumu regulatora nebūs uz vienas rokas pirkstiem skaitītiem modeļiem, piemēram, AMERIKAS tirgum paredzētie pirmie audi A6, pie kam ļoti īsu brīdi tādus ražoja...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tie a6 nebij tikai usa. vispār mani posti bija bobkatam domāti, kā atbilde uz viņa striktajiem noteikumiem, ka kopā ar augstspriegumu jābūt tam tam un tam ))))))

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Feikos zenonus uz aci pateikt var, ir lukturim vai nav lukturim tie paredzēti nosaka luktura marķējums... Līdz ar to izķert vanabī zenonistus nebūtu tik grūti...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ja ir normāli uzlikti, neko nevar pateikt... tiesa gan ļoti reti kāds saņemās normāli pastradāt

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vēlreiz atkārtoju - uz luktura mainās marķējums un kvēlspuldzi no zenona nu ir jāvar atšķirt uz aci

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Kāpēc jāvar atšķirt? Kaut kā lasīts ka ne viens vien ar hrenonu lēcu lukturos ir gājis TA - galvenais lai ir stars un gaismas krāsa nav pārāk zila - nu un vēl lai blokus nevar pamanīt Kad vairs nekā nopietnāka ko darīt manam audī nebūs, būs tam arī lukturos jāiebāž lēcas no kāda jaunāka modeļa, un noteikti hrenons. Diemžēl, kā jau teici, ksenona lukturiem nāk marķējums, tāpēc šajā varianta nāksies vien palikt pie halogēnspuldžu stara, jo aizbraucot uz TA ar ksenona staru un automātiskajiem regulatoriem, rezultāts visdrīzāk būtu divnieks. Protams, nerunājot par to ka tie regulatori latvijas apstākļiem nav diez ko piemēroti

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
4 1 Atbildēt

nezinu, kā ksenona lampas ietekmē citādi kā vienkārši laikā nepārslēgtās parastās tālās?

Motociklisti reizēm pat dienas laikā žilbina tā, ka maz neliekas

neatbilstošu lampu lietošana ir tāda pat uzspļaušana uz citiem, kā visi pārējie Noteikumu punktu pārkāpšana.

ak Reģ.: 13.01.2003
4 0 Atbildēt

Es tādiem pretī ieslēdzu tālos, kompensācijai. Arī motociklistiem, kuri man pretī brauc ar tālajiem. Nu, es vēl saprotu visādus jaunos gurķus, prāta un naudas nav, autiņš nojāts, pat riepu normālu nav, bet ķīnas ksenonam nauda atradusies. Bet ir arī pajauni Volvo s80, iekšā solīds (it kā) kungs, bet brauc ar nelegālajiem ksenoniem. Uz Ventspils šosejas diezgan daudzi tādi ir.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Manam vecajam hundajam sonata 2004.g. arī ir oriģinalie ksenoni. Augstuma regulatora nav. Bet kvalitāte ir izcili laba, TA problemu nav bijis. 5 gadu laikā neviena spuldze pat nav izdegusi.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Kā var nebūt augstuma regulatoru? Tač bez automātiskās regulēšanas skati nevar iziet. Esi pārliecināts, ka nav?

ak Reģ.: 13.01.2003
2 0 Atbildēt

IV, man Omegai ir oriģinālie ksenoni, lēcu lukturos, bet nav regulatora salonā. Taču ir ir regulators automātisks, pie plauktiem ir līmeņu devēji, pēc kuru dotajiem mērījumiem, jeb virsbūves sasvēršanās, tad arī lukturus pieregulē. Pastāvīgi. Varbūt Tavai Sonatai ir līdzīga sistēma? Ejot TA, speciāli skatījās, vai tie līmeņa devēji ir savās vietās.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Man pirms mēneša SAABu no skates tieši par šo izmeta. Bija nolūzusi tā kājiņa, kas pie plaukta stiprinās, attiecīgi lampas uz zemāko līmeni, tumsā vispār ar tuvajiem pabraukt nevarēja.

Aigarcix Reģ.: 15.07.2007
2 1 Atbildēt

Nu problēmas varētu sākties ar to,ka džoriks kas liek ksenjus nezin par to ,ka ir speciālas spuldzītes, tieši tipa halogēnu vietā,kur star tā ari tiek lauzsts kā halogeniem,un nebūtu baigām problēmām jabūt.Bet ja ieliek cita veida un rodas kaudze parazīt staru,tad ir pipec.Reiz vienā žurnālā tika šitas apspriests,un vislabākie rezultāti ar nepareizo ksenju bija tipa nindzju acu lampām,vai ari tisnstūra formas lākturiem,jo tie vispareizāk lauza starus.Pārējie vienkārši spīdēja kur pagadās,bet kad sāka ražot tipa H4 vkt sauc to standartu,tad problēmām bija japazūd.Nu tā k-kā.Nez cik tauta ir izglītota,no tā ar atkarīgs ar ko brauc.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Vispār jau ir bik savādāk. Reflektora lukturis kā optiska ierīce ir paredzēta tam gaismas daudzumam, ko attīsta tam paredzētā[s] halogēnspuldze[s]. Tas jau standartā attīsta čupiņu parazītisko staru, bet tie ir pieļaujamā daudzumā - atceramies vēl ka reflektora lukturiem stikls arī piedalās stara veidošanā. Brīdī kad lūmenu plūsma divkāršojas, to parazītisko staru paliek par daudz...

Aigarcix Reģ.: 15.07.2007
1 0 Atbildēt

K-kā nesapratu,jo ja gaisma laužas X lenķī,bet kļūstot spilgtākai,jau xy leņķī.Iespējams nedaudz,bet ne tik.Būtībā ir tā,ka lēca fokusē staru,bet parastam reflektoram to dara ārejais stikls ,nu tur pareizi lauž tos starus kūlī.Un ja te ieliec lampu(ksenju)bez atstarotāja(kāda ir parastām halogēnām,tipa tuvās/tālās),tad stari atstarojās gan no augšas,gan apakšas un rodas tā žilbināšana.Tamdēļ ir Ksenjas tieši parastā tipa lākturiem,lai jau pamatā sāktu atstarotieskā halogēnās.Tas tā ļoti vienkārši skaidrojot.Un ja lākturi ir pareizi noregulēti,tad nevajag nekādus augstuma regulātorus.Problēma ir ja ne tās spuldzītes ne tajos lākturos ieliek,kā jau teicu,dzirdējuši ir,bet nezinot kas un kā liek.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tu pats saprati ko tu uzrakstīji? Stikls neko nevar fokusēt, toties tam ir visādas izkliedējošas rievas, saliktas dažādos izkārtojumos, atbilstoši aiz tā atrodošo spuldžu funkcijai un kuras lukturos, kuros tuvās gaismas funkciju izveic lēcas, var arī nemaz nebūt.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Klau, msh, man ir paredzēts brauciens uz Ingolštati. Kurā no šīm ekām tu strādā? www.audi.lv/lv/brand/lv/experience/locations/ingolstadt.html

Aiziešu ciemos.

Pēc postiem spriežot vajadzētu te:

www.audi.de/de/brand/de/audi-forum-ingolstadt.html#page=/de/brand/de/audi-forum-ingolstadt/museum-mobile.html

sciroco Reģ.: 18.12.2002
4 2 Atbildēt

Braucu ikdienā 100 km, bieži braucu ceļojumos 1000-3000 km. Domāju ka mans viedoklis nav izveidojies tikai no interneta lasīta bet balstās uz reāliem apstākļiem.

sākumā par to ko pats redzu - ja gaismas stars noregulēts nav svarīgi tas ir oriģināls vai Ķīnas xenons parastos lukturos, viņš nežilbina.

Lieta tāda, ja parastos lukturos ieliekot xenona spuldzes tās stars ir augstāks, lukturis ir jāregulē!

otrs moments - pats biju braucis ar Ķīnas xenonu pāris gadus. Un ar parasto luktura korektoru esmu to faktu pārbaudījis. Uz 0-pozīciju jā (ja lukturi nebija pārregulēti), cilvēki kas brauc pretim mirgo. Ielieku uz 1-nieku (ceļš joprojām labi apgaismots) bet dažādos, vairākos braucienos uz LT, PL, DE, UA par kopā nobrauktiem vairāk par 60 000 km ne reizi neviens nebija man mirgojis, spīdinājis ar lāzeriem vai metis akmeni.

p.s. Varu piekrist tikai tam ka ir pāris auto markas, viena no tām Volvo, kur laikam reflektors ir savdabīgs, šie žilbina ar neoriģinālo xenonu tikai tā, pats nevaru paciest

Lasītākie raksti

Jaunie raksti