Kā ierasti, sākumā pats.
Bija man visai bagātīga pieredze ar diezgan daudz auto. Esmu braucis gan ar FWD, gan RWD, gan dotajā brīdī - 4x4.
Īsumā par manām izjūtām:
- FWD - populārākā piedziņa dotajā brīdī ražotāju piedāvājumā. Principā, bez problēmām var gan braukt, gan izbraukt sniegotos ceļos, gan arī paspēlēties kādā trasē vai laukumā. Kas man personīgi nepatīk - diezgan lielas ziepes, kad ātri braucot, sāk vilkt pa kreisi sniega putrā uz ceļa. Patīk rocenes esamība, ja mani pareizi saprotat ;)
- RWD - it kā jau pasaules klasika, bet pēc ~6 gadiem BMW ar aizmugurējo piedziņu, esmu nosolījies nekad, nekad vairs. Vasarā, protams, super! Ziemā pat ar labām riepām - parodija, ne auto! Ja jābrauc daudz un gribas to darīt dinamiski, nebaidoties - manuprāt, RWD nebūs īsti ok.
Pilsētā uzsākt no vietas dinamiski - teju neiespējami, jāvāc aizmugure, kas kustās pa labi un pa kreisi vai arī smagi sabremzējas, TSC ierobežota.
Kas patīk - trasē tā ir viena liela bauda.
4x4 - ir man pieredze vienu ziemu ar A6 Quattro, tagad braucu ar BMW X-Drive. Jāsaka kā ir - Quattro > X-Drive
Ja AUDI visur brauca stabili kā tanks, tad BMW pietiek iemīt grīdā ar nedaudz izgrieztu stūri un auto aizmugure jau "aiziet" (protams, TSC neļauj neko vairāk). Uz pilnīgi taisna ceļa - nekādu problēmu arī X-Drive. Ir ļoti patīkami pasmaidīt par "bezpiedziņas" sugas brāļiem, kuri mēģina "ķert saķeri", tikai ieminot grīdā
Secinājums, piemēram, man personīgi - laikam jau vienmēr turpmāk tikai 4x4. Tas komforts viennozīmīgi ir tā vērts, kaut vai starpība ļoti jūtama tikai sniegotās dienās pāris nedēļu gadā.
Auto piedziņas veidi
Ierosinu aprunāties par auto piedziņu veidiem.
Kā piekritēji esat, būtiskākie argumenti, labā vai sliktā pieredze utt.?