Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Auto piedziņas veidi

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu aprunāties par auto piedziņu veidiem.

Kā piekritēji esat, būtiskākie argumenti, labā vai sliktā pieredze utt.?

 
1 2
Bolzens Reģ.: 27.12.2006
2 0 Atbildēt

Vislielākā pieredze man ir ar FWD piedziņu. Uzskatu, ka ikdienas lietotājam tā ir visdraudzīgākā. Piekrītu iepriekš minētajam, ka ar RWD ziemas apstākļos ir grūti no kaut kurienes izbraukt, jo auto atšķirībā no FWD, tā nestūrējas (atceros savus Moskviča laikus). 98% gadījumu Latvijas apstākļiem FWD ir pietiekams, pie nosacījuma ja ir pietiekami augsts klīrens un labas riepas. Tad arī ziemā braucot ar prātu var tālu tikt. Ja var atļauties tad protams ir labi, ja auto ir pieslēdzams AWD.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
3 0 Atbildēt

Braucu ar FWD un RWD. Priekšroku dodu RWD, jo sagādā lielāku braukšanas baudu. Ikdienas lietotājam, kurš ar auto ir uz jūs, drošāk ir FWD, jo ziemā slidenos apstākļos labāk tur taisnvirziena kustību(velkošie riteņi zem svara). Tomēr līkumos viegli var aizbraukt taisni, ja stūrējošie riteņi izbuksē. Pastāv jautājums, kas ir bīstamāk - izslīdējis priekšgals(FWD), vai izslīdējis pakaļgals(RWD). Vasarā viennozīmīgi stabilāks ir auto ar RWD. Tam ir arī labākas manevrēšanas spējas, jo priekšējiem riteņiem mazāks griešanās radiuss.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Braucu ar FWD un RWD. Priekšroku dodu RWD, jo sagādā lielāku braukšanas baudu. Ikdienas lietotājam, kurš ar auto ir uz jūs, drošāk ir FWD, jo ziemā slidenos apstākļos labāk tur taisnvirziena kustību(velkošie riteņi zem svara). Tomēr līkumos viegli var aizbraukt taisni, ja stūrējošie riteņi izbuksē. Pastāv jautājums, kas ir bīstamāk - izslīdējis priekšgals(FWD), vai izslīdējis pakaļgals(RWD). Vasarā viennozīmīgi stabilāks ir auto ar RWD. Tam ir arī labākas manevrēšanas spējas, jo priekšējiem riteņiem mazāks griešanās radiuss.

Arthur Reģ.: 19.03.2006
5 0 Atbildēt

Sveiki visiem!

pašlaik manā lietošanā ir bmw, peugeot, un audi coupe quattro. katram savi plusi, kā jau augstāk uzkaitīja "kolēģi", proti, ziemas apstākļos FWD vieglāk stūrējas, bet ir viens bet... līdz noteiktai robežai, ja šo ātruma robežu pārkāpj, tad ar buksējošiem, izgrieztiem ratiem atrodies grāvī... turpretī RWD kritiskās situācijās, ja ir prasme, var izmatot kā enkuru, un auto priekšu iestūrēt līkumā pēc nepieciešamības... ;)

4x4 - 'tā ir cita ātruma līga... kvalitatīva pilnpiedziņa, sniedz vairāk baudas, jo atļauj iziet virāžas ātrāk un nekur neiestigt, bet jāprot to izmantot...

Es viennozīmīgi par RWD un AWD, bet FWD atstāju mājsaimniecēm, lai brauc uz dārziņu pēc bērniem un uz veikalu nopirkt pienu/olas...

Manuprāt, galvenais ir neaizmirst, sekot līdzi situācijai uz ceļa, un nebraukt ar NEPIEMĒROTĀM laika apstākļiem riepām...kas vērojams tagad Rīgā, proti, jo "krutāka, jaunāka kariete" - jo plikākas riepas ja ar riepām un blīvi starp stūri un sēdekli viss saiknē un harmonijā, tad nav nozīme kuru riteņu piedziņa ir.... mauciet kaut vai ar mocīti ;)

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
3 0 Atbildēt

Tā ir , no drošības viedokļa sanāk labāk RWD , jo ja lemts lidot grāvī ,kokā.... tad pie stipri mazāka ātruma . Ja RWD sāk slīdēt seko intuitiva pedā'ļa atlaišana ( kā automātam bremzējas ? ) Drauga mamma nestabilā situācijā FWD atlaižot pedāli sāka virpuļot , beidzās veiksmīgi .

Pašam ir tikkai īslaicīga vasaras RWD pieredze .

FWD cauru gadu

AWD ( parketnieks rav 6,5 gadi ) nu ja viņu man samestu ....nezinu .... provēju , samest mazos ātrumos uz tukšiem platiem ceļiem ..... un secināju ja kautkas nelāgs atgadīsies , galā netikšu . Tā visa drošības sistēma darbojās man neizprotami . Un uzsākt no vietas kupenā neiespējami , elektronika automātā izslēdza dzinēju , un atslēgt visas tās pretslīdes manam modelim nevareja .

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas tam RAVam darbojās neizprotami - ESP? Tu varbūt no tiem kas instinktīvi cenšas cīnīties pret šķēri grozot stūri, tā dodot ESP pretrunīgas komandas?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Priekšlikums. iAuto varētu palīdzēt saorganizēt mačošanos. Tur tad arī tiktu pierādīta kura piedziņa vai ,,blīve,, ir labākā!

Nosacījumi saudzīgi, vienkārši- standarta ielas auto, bez radžu riteņi, slēgtā trasē laukumā, braucam pa vienam uz laika ieskaiti un precizitātes soda punktiem. Lai nav jālauž auto, segums-piebraukts sniegs vai ledus. Šķēršļi -čūska,8ks, vārti, parkings, dēlis, stop līnija, 2reiz atpakaļ gaitā u.c.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Ne jau visiem ir mērķis būt ātrākajam vai veiklākajam - piemēram, man būtiska ir tikai pietiekami droša braukšana bez īpaša stresa, man pat īsti nebūtu kauns atklāt, ka kāds sportiskāks par mani prot vadīt auto ziemas apstākļos raitāk

Un jā, kaut vai ar RWD, kas man personīgi vairs pie sirds nemaz neiet.

sirga Reģ.: 29.10.2002
4 0 Atbildēt

tieshi ta

īsti vīri gravjos nevārtās

īsti viri vartas gultas

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Bērnu spēles. Protams, AWD būs ātrāks precīzāks.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

kasinsh79

1. vietā tusiņš, var tak gimeni iesaistīt,

2. draudziga mērīšānās ar ceptām desiņām, kafiju,tēju

3. iAuto popularizēšana, testa auto, DBSkolas aktivitātes­?!

smaidiigais

Labāk agresīvi izrādīties pa koplietošanas ceļiem, vai datorā šķērēt?

Par to AWD es tik viennozīmīgi neapgalvotu, tev ir pieredze ?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Keep calm and carry on

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Kā uzvedas RWD automāts ,ja atlaiž gāzi .. vai aizmugurējie sabremzējas .... laikam jau nē .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

Vienā no drabavietām zem logiem stāvieta , tad redzu kā muļājas RWD . It sevišķi viena apasrdzes kantora puiki ar saviem bmw . Kā stāvietā kaut nedzudz vairāk sniega tā bez stumdīsanas nemaz nekust ,labi viņiem paveci tie autiņi . Kamēr omīte ar savu antīko FWD mierīgi .

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Esmu izbaudījis uz savas ādas ;)

Bijām pilna mašīna (BMW 118), konkrēti iesēdāmies sniegā, garām pāri sniega sanesumiem pabrauca ne viens vien FWD pavecs auto, kamēr mūs izvilka tikai tuvumā ceļu tīrošais traktors

Pēc kā sev nosolījos, ka gadījumā, ja man reiz būs BMW, Lexus vai MB, neko pat dzirdēt negribu par RWD.

Esmu to "atēdies" 4 ļoti sniegotu ziemu laikā pirms vairākiem gadiem.

sirga Reģ.: 29.10.2002
1 0 Atbildēt

reali to mazo bundzhu 4-ata vai vel labak piecata(ja Jus tur ielidāt) iznest varejāt

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
2 1 Atbildēt

Manuprāt, katrai piedziņai ir savas priekšrocības un savi trūkumi - RWD dod vairāk baudas uz slideniem ceļiem, bet jāapgūst vadāmas sānslīdes. FWD ir ar labāku caurgājamību pa "šļuru', kupenām, "špūrēm", taču, izslīdot ļoti akurāti jādarbojas ar akseleratora pedāli - vēlams iemācīties paralēli akurāti pielietot bremzēšanu ar kreiso kāju - arī tad var saķert patīkamas izjūtas. AWD ir abu iepriekšminēto piedziņu priekšrocības un arī trūkumi. Ja māki izmantot priekšrocības - esi valdnieks pār savu auto un ceļu teju jebkuros apstākļos! Ja nemāki, tad ir "auzas", jo pat salīdzinoši vienkāršās situācijās iekulsies nepatikšanās.

Es, ja ir iespēja, izvēlos AWD, jo ar to braukt ir pilnīgs "kaifs", īaši, ja vēl auto aprīkots ar turbopūtes motoru...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Tā jau ir gaumes lieta,vienam patīk priekšpiedziņa citam klasiskā!Pilnpiedziņa priekš manis ir ekstra ko es nevaru atļauties.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tā kā vakar testēju jauno Passat, gribu piebilst pāris vārdu par viņu 4-motion pilnpiedziņu. Esmu ļoti pārsteigts pozitīvā nozīmē. Vienkārši izcili Pabraucu arī pa ziemīgu grunteni, lai saprastu atšķirības ar ikdienas X-drive.

Vilkme kolosāla taisnvirzienā vai arī līkumā, tāda sajūta, ka autiņš nav "noraujams" no ceļa. Tagad secinu, laikam ikvienam RWD pamatā, "apgreidojot" uz AWD, tomēr cauri "sit" RWD, jo jau minēju - ar izgrieztiem riteņiem, aizmugurei tomēr ir tendence iet sāņus. VW sistēma 4-motion ir līdzīgs princips Quattro - pamatā ir FWD, bet stabilitātei "klāt piejūgts" AWD. Varbūt neprotu izskaidrot, bet braukšana ar 4-motion ir tīkamāka nekā braukšana ar X-drive ;)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bembijam speciāli ir 70 vai 80 proči griezes padoti pakaļas tiltam - gan tāpēc, dēļ kā pirmspēdējās paaudzes kvatrām pakaļai tika padoti 60 proči - svara sadalījuma dēļ - gan arī vienkārši markas kā tādas dēļ - kā tas būs ja ražotājs, kurš lepojas ar pakaļas bezpiedziņu, kā papildus ekstru laidīs ārā mašīnas, kuras uzvedas pavisam savādāk. Bet passāta haldeksi ar kvatru nejauc - īsta kvatra [A4 un uz augšu] ir mehāniska uzparikte, kur nekas nav "pielikts klāt" [praktisku apsvērumu dēļ gan daļai bezpiedziņas kārbu var pieskrūvēt torsenu saturošo pakaļu no kvatras kārbas], kamēr tas passāc, par kuru tu priecājies, ir priekšas bezpiedziņa, kur kompis pēc vajadzības pieslēdz pakaļas tiltu - izrauj ABS/ESP drošinātāju un papriecājies Tā jau tas haldeksis uz papīra liekas skaists, bet tad uzreiz ienāk prātā ka manā 28 gadus vecajā audī tādu pašu funkcionalitāti sniedz kaut kādi 10 vai cik tur zobrati...

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti