Palaidnieks varēja paklusēt! Uz maniem jautājumiem atbildes nesekoja! Kā tur bija ar ātrumu starpību un bremzēšanas ceļu garumiem?
Bail rakstīt, jo tad par distances ievērošanu būs kauns pieminēt!
Palaidnieks varēja paklusēt! Uz maniem jautājumiem atbildes nesekoja! Kā tur bija ar ātrumu starpību un bremzēšanas ceļu garumiem?
Bail rakstīt, jo tad par distances ievērošanu būs kauns pieminēt!
Vernons rakstīja: Lai tā diskusija iegūtu citu saturu atbildēšu uz jautājumiem kurus uzdevu.
Ja braukšanas ātrumi vienā virzienā braucošiem atšķiras divas reizes, tad bremzēšanas ceļu garumi atšķiras četras reizes!
Ja braukšanas ātrumi vienā virzienā braucošiem atšķiras trīs reizes, tad bremzēšanas ceļu garumi atšķiras deviņas reizes!
Bremzēšanas ceļu garumi krautam un tukšam auto ir vienādi!
Un pie šādiem apstākļiem aktuāla kļūst "priekšā braucošam bremzējot" (119.) parādīt savlaicīgus brīdinājuma signālus!
Bet par brīdinājuma signāliem sen esam aizmirsuši. Tos mēķtiecīgi neslēdzam. Un pat STOP signālu ar augšup paceltu reku neredzam. Nav normas nav pārkāpuma.
Par gājējiem un gājēju pārejām. Ir tikai viens 160. punkts kura burtiskas nepildīšanas dēļ var pa taisno nonākt būrī.
Viss pārējais uz ceļa ir prognozējams. Bet man ir pret jautājums, kopš kura laika CSN nav jāpilda gājējam.
Tātad atkal CSN jāpilda katram otram! Bet kapēc ne katram?
"Bremzēšanas ceļu garumi krautam un tukšam auto ir vienādi!"
Neko sev apgalvojums. Par inerci un fizikas likumiem Vernons dzirdējis nav. Un ja tādi "skolotāji" pasniedz mācības citiem, tad nav jābrīnās par situācijām uz ceļa.
`Tava versija! Emocijas un ambīcijas nav savienojamas ar veselosaprātu! Turpini.
Vernon, neizvairies no konkrēta jautājuma ar pilnīgu bezsakara atbildi.
Vecajam dislektiķim fizika ir vispār tumša bilde...
Un tas grib piespiest legalizēt pusaklu un ar blakusnodarbēm aizņemtu voģilu vēlmi braukt vēl ātrāk...
Tad jau Vernonaprāt visiem auto (gan vieglajiem, gan smagajiem) bremzēšanas ceļam būtu jābūt vienādam, ja svars neietekmē bremzēšanas ceļu. Tikai tad tāds kautrīgs jautājums - kas tad ir tie kritēriji, kas ietekmē bremzēšanas ceļu?
Tā interese par priekšā braucošā uzvedību nebūtu tik pārspīlēta, ja būta droša apziņa pašam par sevi, ka paspēs nobremzēt vai nobraukt uz apmales.
apollo.tvnet.lv/zinas/fakts-autopilots-nepalidz-izvairities-no-avarijas/691558
Autopilots nenogarantēja aizmugurē braucošajiem drošību
Riepu daudzums, laukums saķerei ar ceļu un bremžu efektivitate!
Gribi teikt, ka fūrei ar tukšu puspiekabi bremzēšanas ceļš būs tikpat garš kā tādai pašai fūrei ar 40 tonnām sauskravas piekabē vai tādai pašai ar 40 tonnām šķidruma cisternā?
Tas ir pierādīts fakts, jo lielāks spiediens uz asfaltu jo efektīgāk stājas, ja vien viss ir normāla kārtībā. Un auto nav pārkrauts! 40 tonnas ir kopējā masa! Starpība ir starp diska bremžu sistēmu un bremžu trumuļiem. Ar diska bremzēm stājas efektīgāk un bieži vien vieglais ieliek pakaļā smagajam. Ir redzēts. Kāda starpība šķidrums vai sausa krava, ja vien nav pusmuca ar šķidrumu, tad čības gaisā!
Kāds ir saķeres laukums ar šaurām riepiņām un platām? Starpība ir.
«Ietriekšanās citā auto no aizmugures ir visbiežāk sastopamais satiksmes negadījuma veids Amerikā un priekšā braucošajam ir maz iespēju ko darīt, lai no tā izvairītos,» piebildis Urmsons.
Priekšā braucošam brīdinājuma signāli ir jāieslēdz savlaicīgi!
Bet aizmugurē braucošam distances tempomāts ir obligāts!
Priekšā braucošais, bremzējot, vēl var pamukt malā, bet ieprogrammētais auto iet stingri pa joslām, ne pa labi un ne pa kreisi!
Nomainiet uzstādījumu, garantējiet drošību, un viss aizies!
>Kāds ir saķeres laukums ar šaurām riepiņām un platām
Starpība nav, svars uz riepu ta paliek tas pats. Fizika tev sveša lieta.
Nu protams, auto ar vienu vadītāju un auto ar 50 pasažieriem tajā, svars uz riepu tas pats! Tie 49 nerada papildus slodzi uz riepu? Palielinās saķere no spiediena uz riepu. Tas Tev pārdomām.
Priekshaa braucosham vienmeer jaapatur praataa, ka kaut kur aizmuguree brauc pusaizmidzis idiots, kursh paljaujaas uz to, ka paareejiem ir pienaakums vinju glaabt no pasha kljuudaam. Vismaz es nekad negriezhu pa kreisi, ieprieksh nepaskatoties paaris reizes spoguljos, uz shosejaam, kur divas joslas vienaa virzienaa, apm. puskilometru pirms pagrieziena iesleedzu uz kaadu briidi kreiso pagriezienu, paarliecinos, ka aizmugureejie pamukushi labajaa joslaa, tik tad laiciigi iesleedzot pagriezienu, samazinu aatrumu. Sevi neglaabsi - citi ne tik!
Un tad parādās vesels bars vernona iedrošināto, kuri ņem un slēdz kreiso pagriezienu (vai pat neslēdz) un iet garām vai vienkārši iedod ručkā,lai tu tuk nesadomā samazināt ātrumu, kur nu vēl nogriezties, jo neskatoties uz visu tavu pasākumu kompleksu uzvarētājs ir tupums un bezkaunība... Jo tev kā priekšā esošajam visiem esot pilnīgi viss jāgarantē... Pat jāpārkāpj ātrums vai jāuzrīko CSNG, lai tik aiz muguras esošais neaptaisās...
Ja priekšā braucošajam būtu jāgarantē drošība, tad CUVi un SUVi būtu aizliegti ar likumu, pret īstu džipu braucējiem būtu speciālas prasības, vismaz uz iegādi, un logu tonējums būtu aizliegts vispār
Paldies dievam, Palaidniex, taadu pusaizmigushu idiotu ir ljoti maz! Cilveeki uz celja lielaakoties uzvedaas adekvaati. Taa uzvesties traucee pieredzes truukums un ljoti reti - totaala nepiemeerotiiba, lai vadiitu mehaanisko transporta liidzekli.
Redzi, visādiem, vernoniem, pa priekšu braucēji gan nemitīgi traucē, pats viņš balts un pūkains...
>Tie 49 nerada papildus slodzi uz riepu? Palielinās saķere no spiediena uz riepu. Tas Tev pārdomām.
Bet tu apgalvo ka to maina riepu platums. Saķere nav atkarīga no riepu platuma, mainās tik saķeres laukuma forma. Tas Tev pārdomām, demagog.
nevis nemitīgi traucē, bet gan neizpidla vienkāršus CSN.
Tu nu esi diezgan neaptēsts, tavu slimo demagoģiju daudzi liek lieta un ar to taisa naudu, jo redz priekša braucošam pēc tavas loģikas CSN nav jaievero.
Kad beidzot ši tumsonība beigsies un CSN priekšā visi būs vienādi?
Padomā loģiski, nevis ar vienvirziena domāšanas modeli!!!!
Samierinies un pieņem zināšanai. Bremžu sistēmu tehnoloģija ne tādus vien brīnumus pasniegs. Esmu autobusa "SETRA" fans un tās pārgudrās lietas palīdz un brīžiem arī traucē.
Kur es esmu teicis, ka priekšā braucēji vienmēr nepilda CSN? Viņi tos nepilda tik pat daudz, kā to dara pakaļā braucēji.
Un tagad paģērēt no pa priekšu braucējiem tos ievērot vairāk nekā to var neievērot pakaļā braucēji, ir maigi sakot - bezkaunība!
Un daudz vienkāršāk katram ir garantēt sev drošību priekšā, nevis zīlēt pakaļā braucēja noskaņojumu, riepu stāvokli, manieres un visu pārējo...
Palaidnieks vienreiz varētu pats tos CSN arī izlasīt!
Jo sanāk pavisam dīvaini, ja es ievēroju "distanci", tad visu pārējo, kas rakstīts Noteikumos, varu arī ignorēt!
CSN sastāv no viena vienīga punkta 10.! Un daudzas lietas CSN nemaz nespēj iedomāties! Un tad ietājas mirklis kurā braucējs nezina "Kā"!
Vernon - TU ESI REĀLI IECIKLĒJIES UZ SAVU VIENĪGO PROBLĒMU!
Ievērojot pietiekamu distanci (tās lielumu izskaitļot varu tikai es pats, nevis pa priekšu braucējs!), mani pārsteigt nesagatavotu ir grūti. Vai tiešām, ja ievērosi distanci, tev galbals nokritīs? Kaut ko nokavēsi? Kaut kur nepagūsi?
Brīdī, kad manis izvēlētais ātrums neatbilst atļautajam un vai plūsmai - man nav ilūziju un pietrūkst bezkaunības uzkraut manis provocētā saspīlējuma sekas pa priekšu braucējam. Ja es esmu "agresīvā" pozīcijā - es eskalēju situāciju un man ir jāuzņemas atbildība par sekām, nevis priekšā braucējam jāsatraucās par pārāk ātri/tuvi piebraukušo mani. Man ir jābūt maksimāli uzmanīgam un nepārvērst savu vēlmi pēc situācijas saspīlējuma stulbā CSNg.
Un tici man, garantēt kaut ko kādam, ko ez nezinu un nekontrolēju ir gandrīz neiespējami, salīzinot ar to, ka es garantēju drošību paša kontrolētai situācijas attīstībai!
Esi čalis un kļūsti par sava ceļa un braukšanas menedžeri!, Jā, tieši menedžeri - jo ir transporta līzekļa vadītāja apliecība! Apliecība, ka vari vadīt SAVU rīcību, nevis visu paģīrēt no 3. personām.
Man nesit kanti palūrēt spoguļos, to arī regulāri daru, rādu signālus, bet garantēt kādam, kurš man pilsētā tuvojās ar pārlieku lielu ātrumu - ne grasos, ne man to spiež CSN. Ja atļautais ir 50 km/h, tad es rēķinos, ka aiz muguras arī būs 50 km/h un pietiemaka distance, ja distanci samazina un palielina ātrumu aiz muguras braucējs līdz tādai, ka man tiek laupītas legālas tiesības plānot savu maršrutu un veikt atļautas darbības un - tā ir viņa atbildība par sekām. Ja brauc ievērojot CSN - maniem manevriem nav pamata būt traucējošiem, jo signālus rādu, rādu tik tālu, lai visiem skaidrs, bet nemaldinātu. Vairākus simtus metru - vairākus desmitus sekunžu kustībā pilsētā bezjēdzīgi spīdināt pagrieziena rādītāju uzskatu par maldinošu pārkāpumu. Un tā kā mani nezini, nefļurksti, ka ieslēdzu tos pēdējā brīdī.
Un ja kāds lavierējot starp joslām ar būtiski pārkāptu ātrumu un šķērsojot dubulto sadalošo visai pēkšņi izlec no manis pa kreisi, kad es veicu savlaicīgi "izziņotu" manevru - es neko netaisos garantēt. Es varu garantēt tikai to, ko spēju paredzēt, pamanīt un esmu tiesīgs uzskatīt par atrakstītu CSNg. Un neuzskatu, ka man kāds kaut ko ir parade un ka kādam dajebkas man ir jāgarantē. Braucu tā, kad esmu pats sitācijas saimnieks, un saskaņā ar CSN 6. un 10. punktu sagaidu top pašu no pārējiem. Kontrolējiet un atbildiet par pašu darbībām, ievērojiet CSN ierobežojumus un viss būs labi. Gribās kaut ko pārkāpt - esiet veči un spējat uzņēmties atbildību par sekām, kā arī iesiet gatavi nepieļaut paša savārīo lēmumu rezultātā ziepes.
Tava filozofija par to, ka visiem ir jāļauj Tev ērtāk pārkāpt - ir reāli noziedzīga!
Palaidnieks ir īpašs gadījums!!!!
Nedēļu atpakaļ Klaipēda Statoil aplī, leitis uztaisīja LV furai ta saucamo
Velāk runajot ar leišiem uz prāmja šie sāk stāstīt, ka nezin kā lai cīnās ar šo sērgu, jo Klaipedā, leišos šādi gājieni esot jau normāla parādiba...
Un tagad palaidnieks šeit lecas, kā gailēns un cenšas šos parkapejus aizstāvet.
Klau, pīrādziņ...
Kā lai tev pasaka - visiem pasaule ir viena - bites tajā saskata vienus vienīgus ziedus, skaistumu un nektāru, mušas tik izgāztuves, mēslus un sūdus...
Ja kādam reāli bieži kāds griež priekšā un bremzē, lai uzrīkotu "podstavas" - es ieteiktu aiziet pie mācītāja, uz baznīcu vai kur citur attīrīt karmu. Vai arī kaut ko mainīt savā rīcībā un auto vadīšanā...
Vienkārši tāpat ikdienā tā nenotiek.
Pastāsti ,kā tu pilsēta vari ievērot šo mistiski drošo distanci?
Ja to var izdarīt, bet tiklīdz tu ieturēsi sev drošo distanci, kāds uzskatīs ka viņam ir tai sprauga jāielien tev atkal jāsamazina ātrums lai būtu ideāla distance ar to kurš tevi apdzina, tad sanāk no rīta stundu ātrāk tev jāizbrauc uz darba utt. stundas vieta maršruts jāveic divas stundas....
Un sabiedriskais transports vispār nekādos grafikos pēc tavas loģikas neiekļausies.
izbrauc kādreiz ar ko lielāku nevis savu alfu, jeb kas tev tur un sapratīsi cik grūti ir braukt ar ko lielāku, kad tev visu laiku zog distanci..
vienā virziena braucošiem saskrienoties ir jāstas priekša braucoša rīcība, un tad tik var vainot aizmugurē braucošo.
CSN ir jāievēro visiem nevis tikai izredzētajiem.
Vieni lielgabarītu transportlīdzekļu vadītāji var un spēj, citi nespēj... Jo a) negrib vai b) neprot?
Secinājumus izdari pats!
Esmu redzējis visai daudz lielgabarīta transportlīdzekļu vadītāju, kuri rīkojās tā, itkā visi viņam būtu atņēmuši konfekti, iespļāvuši sejā, vai iespēruši pa riekstiem - proti "atriebjas visiem un par visu"! Un nezkāpēc ir šokā, jo pretī saņem tieši to pašu! Un ir vadītāji kuri mierīgi un bez aizvainojumiem normāli iekļaujas satiksmē ar visu savu megatonnīgo supergabarītu, ne no viena neko nepaģērē un kaut kā iekļaujas grafikos, visur tiek un neko nenokavē...
Pie kam VISI lielgabarītu transportlīdzekļu stūrētāji tak ir profesionāļi, vai ne? TIk akaut kā dzīve rāda, ka ne gluži visi...
Teorētiski VISIEM PROFESIONĀĻIEM būtu jāmāk labāk pārvietoties un prasmīgāk jāievērot CSN? Diemžēl ne visi to spēj. Amerikā profesionālus vadītājus mēdzot sodīt bargāk, jo tiek uzskatīs, ka viņiem savs arods ir jāzina labāk nekā "amatieriem"...
Sabtrans nosprosto krustojumus, iebraucot tajos, kaut zina ka neizbrauks no tiem mainoties signāliem, brauc pa blakus joslās 2 trolejbusi, kur ir tikai viens kontakttīkls, griež iekšā pieturu kabatās no 2. joslas, kaut savlaicīgi varēja ieņemt tukšu pirmo joslu, vai arī purpina un vicinās ar nepieklājīgiem žestiem, uz tiem, kas atrodas pašu savlaicīgi neieņemtajā 1. joslā... Fūras, kuras nezkatoties uz "ierobežotājiem" normāli velk uz 90+ vai arī tādas, kuras brauc viena aiz otras ar 5-10 metro distance, liedzot iespēju tās normāli neriskējot apdzīt pa vienai, fūras, kuras parkojas zem zīmes uz nepietiekamas nestspējas nomales zīmes apstāties un stāvēt aizliegts darbības zonā, jo tikai "izejot reisā" var iebraukt veikalā... Utt., utjpr... Vajadzētu tak spēt rādīt priekšzīmi?
Priekšā braucošajam jāgarantē drošība!?
Vai tiešām? Ko tas maina? Vai vienmēr?