p.s. Un teksts: "mēs uz ceļa strādājam" - ir visdebilākais aizbildinājums. Ne tikai kravinieku un sabtransa stūrētāji uz ceļa strādā.
Kā arī, ja strādā - tad tas neatceļ prasību ievērot CSN, cienīt sevi UN CITUS satiksmes dalībniekus!
p.s. Un teksts: "mēs uz ceļa strādājam" - ir visdebilākais aizbildinājums. Ne tikai kravinieku un sabtransa stūrētāji uz ceļa strādā.
Kā arī, ja strādā - tad tas neatceļ prasību ievērot CSN, cienīt sevi UN CITUS satiksmes dalībniekus!
DELFos "aculiecinieka" sadaļā ir ļoti daiļnozīmīgs video par trolejbusa vadītāja "izcili profesionālo" (manuprāt - pilnīgi stulbo un agresīvo) izpildīšanos, aizejot garām velosipēdistam un piespiežot viņu pie nomales, apstājoties pieturā. Ja kādam ir interese, var paskatīties un šeit paust savu viedokli (labprāt palasītu Vernona domas).
Es pateikšu savējo - trolejbusa vadītājam nopietni paveicās, ka velosipēdists bija pietiekami prasmīgs un noturējās uz riteņiem, jo kritiena gadījumā sekas būtu nopietnas un "profesionālim" nāktos meklēt advokātu...
jūs metat akmeni profesionālo šoferu laiciņā, ok vienmēr visur gadās pa melnām avīm ,to pašu var teikt par auto instruktoriem,csdd, CP darbiniekiem un lukstiņiem...
Šie apvainojumi nebūs īsti vieta!
Trolejbuss pret velosipēdu, vainīgs trolejbuss. Priekšā esošam, blakus esošam ar savu rīcību ir jāgarantē drošība!
CSN 10., 119. punkti! Tā ļoti pavirši, bet konkrēti trolejbusam laicīgi bija jāieņem malējais labais stāvoklis aiz velosipēda. Josla nav brīva pietiekamā attālumā, lai veiktu šādu manevru. CSN noteic kārtību un secību, kā katram uz ielas, vai ceļa ir jārīkojas. CSN jāsāk mācīt ar 119.punktu!
Nu, vernoniņ, kā tad ar šo...
Vesels bars ar neliešiem negarantēja kādam, kurš augsti sēž, tālu redz un galvenais ir megaprofesionālis...
Vispār Vernonam pilnīga taisnība - man pašam Berlīnē
ļisapēdists klauvēja pa busa sānu, jo nebija pārliecināts,
ka redzu viņu (man bija ieslēgts labās puses pagrieziena
rādītājs). Es gan viņu redzēju un netaisījos griezt, kamēr
viņš nav pabraucis garām... Principā jau pirmkārt jāvadās
no katra satiksmes dalībnieka "aizsargātības pakāpes",kā
to darīt, tas ir jebkura vadītāja KULTŪRAS jautājums! :-)
Jāķidā soli pa solim, apskatot notikumu no satiksmes organizācijas un katra indivīda rīcību!
CSN paredz neaizsegt luksofora signālus! Priekšā esošam luksoforam jabūt dublētam! Par smaga atbildību. Tahogrāfs zīmē ātrumu un braukšanas stundas. Smagā ātrums nosakāms ar precizītāti + - 1km/h.
Primāri ir brīdinājuma signāli un tad sekundāra bremzēšana.
Pie mums viss notiek otrādi, vispirms strauji bremzē un tad, varbūt, signāls, kaut kāds!
Nevajag veselu baru, pietiek tikai vienam!
Klau, bet kā ir JĀGUĻ pie stūres, lai sastumtu čupā 4 vieglos?
Pieļauju ka tanī momentā viņš rakājās telefona kontaktos.
Viens no Siguldas zināja stāstīt, ka smagā vadītājs atzinies, ka nav skatījies uz ceļu , bet krāmējies kabīnē! Ezis 71 arī tuvu patiesībai!
Zaje%£$!
Kāds, kurš sei dēvē par profu (95 kods itkā), nevis skatās uz ceļu, bet mierīgi rušinās pa kabīni... Kā tu šitādam kaut ko garantēsi?
Moš tādiem vajag uz 3 mēnešiem tiesības nost un gadu neatjaunot 95 kodu, lai padomā mazliet?
labāk būtu 3 mēneši ķurķī.
Uzlikt liegumu 95 kodam un D kategorijai uz kādu gadu arī nemaz netraucētu...
Bingo!
Pēc Vernona teksta sanāk ka vainīgi ir priekšā braucošie vieglie, kuri negarantēja smagajam drošību, jo smagā profesionālim pēc sētas noteikumiem ir atļauts neskatīties uz ceļu bet rušināties pa bardačoku vai skatīties kino laptopā.
Dubultmorāle un Vernona dubultstandarti.
Jūs veči domājiet par sevi! Tevi nonesīs no ceļa, vai sapiedīs starp automašīnām, ja neskatīsies spoguļos un to pašu bēdīgi slaveno distanci neturēsi. Mans standrts domāt par savu drošību. Un man ar niansēm drošai braukšani ir varāk zināšanu un saprašanas nekā Jūs spējat aizdomāties! Vēlu veiksmi izdzīvot!
Vai tik pie smagā stūres sēdēja Vernona māceklis,visu laiku kaut ko meklēja spoguļos un tāpēc tāda šmuce sanāca.
Klau, vernon...
Dziedi te visu laiku par noteikumu punktiem, kuru izpratnei gramatikas zināšanu pietrūkst, punktus, kuri sastāv no divām daļām pamanies dalīt 3 un vairāk daļās...
Esi ka nu labs un vienā teikumā uzraksti definīciju savam "terminam" - "pa priekšu braucējs"! Tā īsi, kodolīgi, VISIEM SAPROTAMI, nepārprotami un skaidri, lai to varētu ielikt Tavu sapņu CSN sākumā ar punktu 1.xx - kā skaidrojumu...
Vernon? Vari vai nevari uzrakstīt definīciju?
Protams ka nevar. Tēmā par 127. p. to labāko un nepārprotamo punkta redakciju tak arī gaidām vēl šobaltdien...
Visi noteikumi taču ir aprakstīti CSN 10. p.
Izskatās, ka vernons ir tāds tukšs mutesbraucējs. Noteikumus grib bet noformulēt negrib... Vai nespēj, jo saprot, ka pats visu laiku ir pretrunā ar sevi un/vai veselo saprātu...
Vernonu par tiem pagriezienu rādītājiem un griešanu priekšā derētu aizsūtīt uz Itāliju...
Ātri vien dabūtu sircklauves un aplocītus vārstus, bet kaut kā pie viņu sariksmes blīvuma un ātrumiem avārijām vajadzētu būt ārprātā daudz, bet - nav...
Klau, vernon - kā gājējs šeit mēģināj traucēt braucošos?
Šodien Nordekas autobuss ar borta numuru 262 uz A9 šosejas izpildījās pretēji Vernona priekšrakstiem. Vidēji ātrums pēc spidometra 105 km/h, no kalna braucot visi 115 km/h. Pieturā arī iebrauca bez virzienrādītāja ieslēgšanas, roka pa logu arī nebija izlikta. Respektīvi, PRIEKŠĀ ESOŠAIS Nordekas autobuss ar borta numuru 262 negarantēja aiz muguras braucošajiem drošību.
Labi, ka es distanci ievēroju, citādi būtu "likumīgi" jāplēš busam pakaļā.
Bremžuguņi taču nedodot priekšrocību bremzēt, kā arī tiem nav stop signāla statuss...
Varēji vēl izdomāt busa vietā, ka tas atkal dos pa pederi un visu distanci norakt podā, un kraut pakaļā, jo distanci garantējot pa priekšu braucējs...
Ša dzirdēsi dziesmu, ka pie busam programmētajiem griestiem 100 km/h, kurus īsti te nav kur legāli attīstīt, ierobežotāju lika uz vecām riepām, tagad ir jaunas ūberbieza slāņa navarkas un esot pieļaujama 10% kļūdiņa, lūk arī sanāk "legālie" 115...
Priekšā braucošajam jāgarantē drošība!?
Vai tiešām? Ko tas maina? Vai vienmēr?