Man divām paziņām, kas atdevuši perekupiem auto pirkti jauni LV Škodai nogrieza no 400 uz 120 un otram Toyotai nesaprotu kāda velna pēc no 173 uz 162 t.km. vēl ir SS. Uzvārīšanās pie pārdošanas cenas 800 līdz 1000 eur.
Man savukārt, kad Merivu uzpircējs pārdeva tālāk, tad sludinājumā rakstīja 2007.gadu patiesā 2006.gada vietā, un vēl motoru norādīja 1,7 CDTI, lai gan patiesībā bija 1,3 CDTI.
Tas tikai pierāda - pircējs grib redzēt nevis godīgu, bet vēlamu (acīm patīkamu) nobraukumu.
Vienmēr esmu par to brīnījies.
Sevišķi tagad, kad samaksā 1€ klāt mobilā rēķinam, uzzinot par savu nākamo iespējamo pirkumu brīnumu lietas. Latvijā pirktam auto - 100% patiesu nobraukumu un visu TA vēsturi.
tas gads viņiem ir kaut kāda sērga. ss ļoti daudzi nomet vienu gadu nost.
Un maksas pakalpojums ir jāizmanto, lai redzētu pilnu vēsturi. Bezmaksas būs tikai par pēdējo numuru. Ja numurs mainīts, tad maksas pakalpojumā būs redzami arī iepriekšējie un vēsture.
Redzama pilnīgi visa auto vēsture no pirmās dienas Latvijā, visu TA rezultāti detaļās, nobraukums pa TA utt. Noteikti nav vērts pažēlot to 1eur. Tur izrādīsies, ka gads tomēr vienu gadu sliktāks, ka nobraukums pilnīgi citādāks nekā uz odo un ka auto ievests no Francijas/Itālijas - tātad 100% caur Lietuvas braliukas, jo letiņi no turienes principā nekad auto nedzen.
Jā, un Merivas pārdošanas iemesls bija kaprīzais motors. Šī gada 28.martā trešo reizi pēdējo trīs gadu laikā plīsa kāda caurulīte dzesēšanas sistēmā... Šobrīd man ir tikai 2013.gada Škoda-Fabia 1,2 benzīnnieks.
Rumbulas plačos gada vai 2 nomešana ir ierasta lieta vel dažādu ekstru pierakstīšana auto, kuru īstenība nav... galvenais dabūt potencialo klientu pie sevis un tad visādi apvārdot!
... bez tam piedāvāju autopacēlāju nomu Ulbrokā, tiem kas paši vēlas ko paskrūvēt, sākot no 3 eur stundā. 2600-40-20
Isumā es adevu ar 220 K . Uzmanību pēdējiem 3 rādijumiem .
06.04.2016 123083
31.03.2015 112206
17.03.2014 207533
27.02.2013 173844
24.02.2012 135783
24.02.2011 98013
26.02.2010 63669
27.02.2009 34336
Lietotājs jau izpelnījies ............804 2 Dīzeļmotoru atgāzu absorbcijas koeficients pārsniedz pieļaujamo................... Ātri priekš izslavētās tojotas . Diez viņš sprauslas mainīja ( viens no iemesliem kapēc adevu )
īstais nobraukums varētu būt pie kādi 235 K . Ja gadā šis nbrauc pie 10 K , viņa valdījumā 1,5 gadu .
Atbildot uz Jūsu jautājumu, informējam, ka CSDD tehniskās apskates laikā kontrolē transportlīdzekļu odometra darbību, t.i., vai tas darbojas un tā uzrādītā vērtība ir salasāma. Savukārt, odometra uzrādītās vērtības kontrole nav reglamentēta normatīvajos aktos un tā vērtība ir informatīva. CSDD ir izveidojusi publiski pieejamu informācijas avotu e.csdd.lv/ , kurā ir iespējams pārliecināties par Latvijā reģistrētu transportlīdzekļu odometra rādījumu vēsturi tehniskās apskates laikā. Papildus tam, CSDD ir ievietojusi saites www.csdd.lv/lat/noderiga_informacija/par_citas_valstis_registretiem_transporlidzekliem/ uz publiskiem informāciju avotiem ārvalsts reģistros.
Gadījumos, kad ir redzamas odometra vērtību izmaiņas, tas iespējams lietotājam palīdz izdarīt izvēli auto iegādes brīdi, bet sodīšana par odometra vērtību izmaiņām neietilpst CSDD kompetencē.
Interesanti, uz kāda pamata lai liktu 2, ja auto tehniski atbilst normatīvo aktu prasībām? Un kā tu piedāvā attīt līdz pareizajam rādījumam? Un, galvenais, kāpēc? Un kā noteikt, kāds tieši ir pareizs rādījums?
Varbūt datu ievadītājs neko neredz . Ievada cits vēlāk ( mazticams , bet nebrīnītos ) . Bet nav tā ka NEREDZ . pirmais jocīgais nobraukums ir SARKANS . Te auto NR DD2022 vari apskatīties orģinālu ..
Tam nekad nav likts akcents, diemžēl. OK, vēl saprastu ar ievestajiem auto (liela mafija, kas patiesībā sākas jau ārpus Baltijas, pie mums tikai veicot galīgo "spidometra remontu"), bet kā tas iespējams arī LV pirktajiem auto !!!!!!!??????
Viens no maniem bijušajiem auto. Kad pirku VW centrā zināja teikt, ka 2004 gadā pie dīlera kārtējo reizi tika veikta lielā apkope, nobraukums uz to brīdi bija 320 t.km.
2005.gadā es to nopirku neskatoties uz faktisko nobraukumu ~400 t.km, jo auto bija ideālā stāvoklī un 5 gadus kalpojo bez problēmām. Tagad tas auto atkal jau tirgojas ar 141 t.km
Eiropas virsvara varēja noteikt, ka pēc VIN koda visai info jābūt pieejamai publiski, skaidri, un vienā vietā. Tagad visādi autodetektīvi kāš naudu par vels viņu zina ko. Kaut kāda ticamība jau ir, bet tās mājas lapas izskatās kā tipiskie uzmetēju kantori - dod naudu / kredītkartes datus, un tad kaut kas būs.
Vajadzēja vienu mazu noteikumu ieviest likumdošanā priekš auto tirgoņiem - pie auto pārdošanas ir jābūt redzamā vietā pircējam pieejamai šai te CSDD nobraukuma un pēdējā gada TA rezultātu izdrukai.
e-csdd
Te mana ex rava izdruka . Augustā kad tika adots uz tāfeles bija 220 K
Datums Nobraukums
31.03.2015 112206
17.03.2014 207533
27.02.2013 173844
24.02.2012 135783
24.02.2011 98013
26.02.2010 63669
27.02.2009 34336