Problēma jau daļēji arī ir pircēju pusē - kamēr visi pirks "Tikko no Vācijas, idēlā stāvoklī, 100% ORIĢINĀLAIS NOSKRĒJIENS tikai 140000, viens īpašnieks - vecmāmiņa kas brauca tikai ciemos pie mazbērniem" un uzskatīs, ka tam pašam "tikko no Vācijas" ir jāmaksā tik, cik Rumbulas plačos maksā, tikmēr jau arī nekas nemainīsies.
Kamēr pārpircējiem pie dirsas, ko viņi tirgo tālāk, kamēr tik nopirk, jau tas pats. Piemēram, Vācijā var nopirkt E klases Mersedesus, 4-5 gadus vecus, par 3-6000/gab. Latvijā šādi auto maksā no 10 000.
Paskatījos Zviedrijas SS ekvivalentu, atradu trīs-četrus skaistus Pasātus - 2010.g. modelis, ap 4000 EUR. Vēsturi neskatījos, bet nobraukumi pie 350-450k. Lētākais 20.g. Pasāts SS:ā, cik skatījos, bija drusku zem 7000 EUR.
Kas principā nozīmē, ka ja ir brīvi līdzekļi, ar samēra mazu risku vari tos pavairot. Nopērc kaut vai tos četrus Pasātus par 16, vēl kāda štuka transportam, mazliet pagrozi odometru un atdot pārpircējām kaut vai par 5000/gab. Būsi nopelnījis trīs štukas nedēļas laikā, un pat neveicis visnetīrāko darbu - auto pārdošanu gala pircējam.
Tāpēc nav arī brīnums, ka tirgus situācija ir, kāda ir. Pa pilnam cilvēku, kas tic brīnumam un baro visādus afēristus.
e-csdd
Te mana ex rava izdruka . Augustā kad tika adots uz tāfeles bija 220 K
Datums Nobraukums
31.03.2015 112206
17.03.2014 207533
27.02.2013 173844
24.02.2012 135783
24.02.2011 98013
26.02.2010 63669
27.02.2009 34336