1) Ieviešot jaunas velojoslas Rīgas centrā, par aptuveni 300 vietām samazinājās autostāvvietu skaits.
2) No 2015. gada 1.aprīļa maksa par pašvaldības autostāvvietām Rīgā ir kļuvusi dārgāka. „Rīgas Satiksme” apgalvo, ka maksas izmaiņu mērķis ir samazināt automašīnu skaitu pilsētas centrā.
3) A zonas autostāvvietas pirmā stunda 2,5 EUR līdzšinējo 1,99 EUR vietā, par katru nākamo stundu 3 EUR līdzšinējo 2,28 EUR vietā.
4) Vairākās vietas tika mainīts autostāvvietu zonējums, protam, uz lielāku. Piemēram, Krastmalā bija C zona, bet tagad B.
Protams. Pie kam arguments, ka cenas pieaugušas tikai stāvvietām, kur nebija brīvu vietu, neiztur kritiku. Piemēram, es pa reizei izmantoju stāvvietu uz Antonijas ielas, kur vienmēr bija brīvas vietas un bija C zona, tagad tur ir B un ir vēl tukšāks. Vispār , es RD ar tās saimnieciski politisko piedēkli Rīgas Satiksmi uzskatu par autobraucējiem nedraudzīgām organizācijām.
Ja mērķis būtu bijis lai stāv īsāku laiku tad būtu jāuzliek papildzīme par stāvēšanas laiku, bet te tiek panākts, tas ka stāv tikpat ilgi bet peļņa lielāka, nekāda sakara ar atbrīvotām autostāvvietām.
Sadārdzināts it kā nekas nav, tikai mainītas zonas.
Respektīvi, kur bija C (lēti), tur tagad - B (dārgāk), jur bija B - tagad ir A (pavisam dārgi) utt.
Lēti noteikti vairs nav turēt ilgāku laiku maksas parkingā uz ielas. Taču tā ir visās attīstītajās lielpilsētās. Brīvas vietas tagad IR atrodamas, bet idejai - uz īsu laiku.
Tiem, kas to vēl nav pamanījuši, īpaši dārga kļuvusi stāvvieta uz Kr. Barona ielas pie Vērmaņa dārza stūra (Elizabetes ielas). Nezinu, cik sen, bet tur pārvietota autobusu stāvvieta, kas kādreiz atradās turpat netālu uz Elizabetes ielas. Maksāt par stāvvietu nav vērts, jo, pat ja būsiet samaksājuši, pastāv risks, ka rūpīgi iegādāto nelielo balto taloniņu aizēnos palielāks dzeltens talons.
Vai pamanīji, ka Rīgā kļuva dārgākas autostāvvietas?
1) Ieviešot jaunas velojoslas Rīgas centrā, par aptuveni 300 vietām samazinājās autostāvvietu skaits.
2) No 2015. gada 1.aprīļa maksa par pašvaldības autostāvvietām Rīgā ir kļuvusi dārgāka. „Rīgas Satiksme” apgalvo, ka maksas izmaiņu mērķis ir samazināt automašīnu skaitu pilsētas centrā.
3) A zonas autostāvvietas pirmā stunda 2,5 EUR līdzšinējo 1,99 EUR vietā, par katru nākamo stundu 3 EUR līdzšinējo 2,28 EUR vietā.
4) Vairākās vietas tika mainīts autostāvvietu zonējums, protam, uz lielāku. Piemēram, Krastmalā bija C zona, bet tagad B.