csn 127.p. interpretējums

Burbergs Reģ.: 27.03.2015

Braucam pa Jūrmalas šosejas vidējo joslu, panākam mašīnu.

Drīkstam apsteigt pa labo joslu?

 
Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Un ko Tu, Palaidniek, ilgstoši dari otrajā joslā, kad brīva ir pirmā?

Ieliku speciāli Vīnes Konvenciju par ceļu satiksmi, lai interesenti var "paburties džungļos" no kā radās CSN!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vernon - paskaidrosi, ko kravinieki ilgstoši darīja nesen publicētajā video 2. no 4 joslām?

Un ar kādām tiesībām tur viens uzgrieza virsū 1. joslā braucošajam, iebraucot aizņemtā joslā?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vernon - šo proti lasīt: " Tomēr Līgumslēdzējas Puses vai to teritoriālās vienības var noteikt precīzākus noteikumus attiecībā uz kravas transportlīdzekļu stāvokli uz brauktuves."

un kur te ir par to, kā tiek regulēts ātrums joslās un ka pa 3. joslu braucējs nedrīkstētu braukt lēnāk kā max atļautais un pārējās joslas nedrīkstētu braukt ātrāk par to stulbeni, kurš brauc pa 3. joslu lēnāk?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

To Tu paprasi tam smaga vadītajam. Un pajautā viņam, kāpēc spoguļu skaits neatbilst patiesai vajadzībai.

Ar kadām tiesībām, pa auto maģistrāli, vieglais gāja garām smagajam pa pirmo joslu? Nevajag pašos pamatos veidot bardaku uz ceļa nebūs šādu negadījumu!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Jūrmalas šoseja laikam ir gana labs piemērs kā nevajag būt! Bet Tev tas ir pieņemami un gana labi! Ja nemaldos "Domenika" šefs nositās šī paša iemesla dēļ!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vernon - vēlreiz prasu kāpēc blakus joslā braucošajam drīkst uzbraukt virsū un vēl nosaukt viņu par vainīgu???

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Funkcija "atbildēt" forumā nestrādā. Vernon, tad tu vēl joprojām tiepsies ka tajā avārijā Vaz, nepametot savu joslu, bija vainīgs? Tad sanāk ka uz labās puses nobrauktuvi priekšroka ir no otrās joslas līdējiem? Jo, tavuprāt, pirmajiem ir jāstājās miera stājā ja otrajā joslā kāds ir? Pašam smiekli nenāk? Manuprāt, JEBKURĀ gadījumā priekšroka ir tam, kurš pa SAVU JOSLU JAU BRAUC! Un ja es braucu pa pirmo, man ir vienalga, ko un kā pārkāpj blakus joslās braucošie, vai viņi brauc ātrāk, vai lēnāk, vai izvēlējušies nepareizu stāvokli uz brauktuves, ja tāds man brauc virsū, tad ne es esmu mudaks bet tas slepkava ar iepriekšēju nodomu gan... Vernons gan ar putām uz lūpām apgalvo pretējo. Pats gan jau ka saprot kādu kuiņu dzen, bet ietiepība neļauj atzīt ka ir kļūdījies.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Jāpārfrāzē vēl spilgtāk - Vernon, pēc taviem vārdiem sanāk ka priekšroka uz LABĀS puses nobrauktuvi ir sākot ar kreiso malējo joslu, ja tur neviena nav, tad otrā/trešā josla, un ja tur neviena nav, tikai tad drīkst braukt pirmās joslas braucējs?? Ja jau Vaz, braukdams pa SAVU joslu, bija vainīgs pie tā ka viņam brutāli uztriecās fūre no otrās joslas?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Domāju, ka šī ir viena no precīzākajām, bet vernoniņam vissāpīgākajām patiesībām: "Pats gan jau ka saprot kādu kuiņu dzen, bet IETIEPĪBA neļauj atzīt ka ir kļūdījies."

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 0 Atbildēt

Vairāk jau izskatās, ka Vernonam ir kautkādas problēmas privātajā(ģimenes) dzīvē, kuras nav viņa spēkos atrisināt (smags tas papēdis...). Tad nu viņš ir pieķēries šiem dažiem CSN punktiem kā glābējsalmiņam un būvē savu ideālo pasauli, mēģinot pakļaut citus sev.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Vispār interesanta kompānija salasījusies. Vēl interesantāk savāt visus kopā pie viena galda un tad palūkot, ko katrs ir vērts!

Nortel! Tu autobusu vadītājiem pajautā, vai viņiem ir kāas problēmas ar mani!

24 gadu garumā dzīvojām kā sūnu ciemā. Apļi nebraucami, uz apli uzbraukt nav iespējams, jo eksāmenu liekot CSDD auto pa pirmo joslu brauc apkāt pa apļa pirmo joslu, no otrās joslas otrajā nedomā izbraukt, iebrauks sānos.

STOP signals CSN nav brīdinājuma signāls! Pa labo pusi ārpus apdzīvotām vietām drīkst apsteigt, kaut zāle neaug.

Virzienrādītājus neslēdzam, vai ieslēzam pēdēja brīdī, priekš sevīm! Nu tā arī dzīvojam, vainīgs katrs otrais un katrs trešais, bet ne katrs pirmais!

Tad kad argumenti beidzās,labāk neraksti!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Apļi nebraucami, uz apli uzbraukt nav iespējams, jo eksāmenu liekot CSDD auto pa pirmo joslu brauc apkāt pa apļa pirmo joslu, no otrās joslas otrajā nedomā izbraukt, iebrauks sānos. - Piekrītu - tik kāds tam sakars ar tēmu?

Un kas like domāt ka diskusijas dalībnieki neprot atrast pat 3. joslu aplī?

STOP signals CSN nav brīdinājuma signāls! - Iedod kaut trīszvaigžņu ordeņa kavaliera statusu - nekas vairāk par birokrātisku ķeksi tas nebūs - izpratne par bremžuguņiem un to nozīmi reālajā praksē neizmainīsies ne tik cik melns aiz naga...

Pa labo pusi ārpus apdzīvotām vietām drīkst apsteigt, kaut zāle neaug. Tā arī nepateici kas taraucē pabraukt garām uz 80 km/h nezko 2. joslā pazaudējušam kraviniekam uz atļautajiem 100 km/h - ja tas tiek veikt NEMAINOT joslas...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Apļi nebraucami, uz apli uzbraukt nav iespējams, jo eksāmenu liekot CSDD auto pa pirmo joslu brauc apkāt pa apļa pirmo joslu, no otrās joslas otrajā nedomā izbraukt, iebrauks sānos. - Piekrītu - tik kāds tam sakars ar tēmu?

Un kas like domāt ka diskusijas dalībnieki neprot atrast pat 3. joslu aplī?

STOP signals CSN nav brīdinājuma signāls! - Iedod kaut trīszvaigžņu ordeņa kavaliera statusu - nekas vairāk par birokrātisku ķeksi tas nebūs - izpratne par bremžuguņiem un to nozīmi reālajā praksē neizmainīsies ne tik cik melns aiz naga...

Pa labo pusi ārpus apdzīvotām vietām drīkst apsteigt, kaut zāle neaug. Tā arī nepateici kas taraucē pabraukt garām uz 80 km/h nezko 2. joslā pazaudējušam kraviniekam uz atļautajiem 100 km/h - ja tas tiek veikt NEMAINOT joslas...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Nu grūta dzīve tev, Vernon, ja pat apli nevari izbraukt! Varbūt mēģini ar sabiedrisko vai taksi, varēsi pirms brauciena ieraut pa čarkai nervu nomierināšanai.

Un kā tev tas brīdinājuma signāls ir uztaisīts - plafons uz jumta ar uzrakstu STOP, kuru ieslēdz ar spiedpogu uz stūres? Es ieteiktu tav tādu stopsignālu pielikt zem kepona naga un katru reizi kā gribās sēsties pie stūres spiest to pogu no visa spēka, labāk pat nevajag pogu, vienkārši satin vadus pa tiešo, lai deg visu laiku.

p.s. patreiz gadā nobraucu ap 50 tūkstošiem, braukšana Latvijā nesagādā nekādas problēmas. Protams, reizēm gadās savas vai citu vainas dēļ apskādēt auto, bet tie ir sīkumi. Un dīvainākais ir tas, ka, jo tu vairāk brauc, jo drošāk jūties uz ceļa, spēj paredzēt citu rīcību u.t.t. Bet nu kam es to rakstu, tev jau tikai viens punkts un viens signāls smadzenē, nekam citam vietas neatlika...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Kāds sakars tēmai ar manu privāto dzīvi?

Kādreiz es gadā nobraucu divreiz vairāk, bet mani kolēģi regulāri vairāk kā 100 000 km/h gadā nobrauc! Tu viens ar savām problemām cepies, bet es par 200 vadītāju problēmām šeit uzrakstu! Maza starpība ir!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Redzi, tu atkal nelasi! Man braukšana problēmas nesagādā. Bet tev un vēl 200 citiem, izskatās, ka ir nopietnas problēmas. Jo jums CSN sastāv tikai no dažiem, jums izdzīvošanai uz ceļa nepieciešamajiem punktiem, ko tu uzstājīgi centies uzspiest citiem. Tā ir tava problēma!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Gan jau Tevi arī skars šī problēma. Tas ir tikai laika jautājums. Autobusu vadītaji šos Noteikumus, un ne tikai tos, zina no galvas! Tev ir iespēja uz to tiekties.

Samazinot savu ātrumu Tev jāpadomā par iespējamām sekām. Bet CSN noteic kartību un secību, kā tas darāms! Bet varbūt visas Tevis radītās problēmas "izstreb" distances ievērošana, tam tur aizmugurē? Vēlu veiksmi!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Es neaizstāvu ne vieglo, ne smago auto vadītājus. Starpība ir tā, ka vieglo auto vadītāji par savām kļūdām maksā parasti ar savām vai citu dzīvībām un veselībām, savukārt, smago auto vadītāji TIKAI ar citu dzīvībām un veselībām. Kā tas bija arī Grobiņas gadījumā. Sekojoši, vismaz mans (ļoti reti izbraucu arī ar smago, bes tiesībām) viedoklis ir tāds, ka smago auto vadītājiem uz ceļa ir jābūt ja ne masas starpības reižu uzmanīgākiem, tad 2x uzmanīgākiem točna. Jo katra viņu bezdarbība nes līķus. Protams, daudziem smago vadītājiem ir gabarītu un masas iespaidā ir pofigisma sindroms (sevišķi rūdītiem profesionāļiem), ķipa es te liels un varens tūlīt visus no vidējās pret apmalēm u.t.t. To diemžēl izārstēt var tikai šādas traģēdijas vai arī izkāpšana no kabīnes...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Nu tad lūdzu nocitē kārtību un secību kā man ir jāsamazina ātrums pie gājēju pārejas? Nu bet tā konkrēti, cik metrus pirms pārejas jāieslēdz stopsignāls, cik metrus pirms jāsāk bremzēt, protams ņemot vērā, ceļa stāvokli, klimatiskos apstākļus u.t.t. Kāds būtu optimālais bremzēšanas variants, lai aizmugurē braucošais KINGS ar smago varētu bez piepūles apstāties. Jā, un neaizmirsti par gājējiem, kā man viņiem padot signālu, ka drīkst droši šķērsot brauktuvi? Varbūt vēl vajag darīt kā piespiedu apstāšanās uz dzelzceļa sliedēm gadījumā - skriet pretī smagajam vicinot sarkanu karogu, lai kungs laicīgi varētu atrauties no ikdienas rutīnas un pievērsties uz ceļa notiekošajam.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Ja viņi "zina" Noteikumus tāpat kā Tu viņus interpretē, tad paliek skumji. Varbūt, kā vīram pieklājas, tomēr atzīsi ka nekādi juridiski saistoši punkti neaizliedz pirmajai joslai būt ātrākai par trešo? Kas man, braucot pašam pa pirmo joslu, var liegt apsteigt trešajā joslā esošu nedaudz lēnāku braucēju? Kurš Noteikumu punkts? Atkal liesi ūdeni par vācijām, olainēm, rokudzelžiem un neaugošu zāli?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vernon autobusa vadītāji - lielie profi arī brauc pie sarkanā, sabtransa pieturas kabatā griež strauji ar pēdējā brīdi parādītu pagrieziena signal no 2. (!!!)joslas, kaut pirmā brīva, un vēl pat tur nav apstājušies un durvis atvēruši, kā jau atkal rāda kreiso pagriezienu maldinot tuvojošos transportu, paliek neizbraukuši krustojumos pilnībā tos nobloķējot, kad nomainās gaismas, reizēm uz šosejas velkās uz 75, reizēm lido >100 ar visu uzstādīto "ierobežotāju" zinot likumus neievēro darba un atpūtas režīmus utt...

Tākā dažsimts ņeķerpilu dēļ visiem pārējiem nav jāuzspiež murgi...

torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 0 Atbildēt

Nortel, vai tad nezini...

kārtības un secības apraksts, kādā tieši veidā ir pareizi samazināt ātrumu, sāksies ar stāstu, ka reiz nevarēja traķi iedarbināt, jo tas džeks, kas veda degvielu, bija grāvī iestūrējis. Gājēju pārejas uz tā meža ceļa nebija, bet nu pofig .

Toties 300m tālāk bija stop zīme, a tur viens konkrēti pa mēmiem sāka mest. Nu neko..vai pakaļā vai grāvī.

Nu,b..,nu... nu nav bermžu uguņiem brīdinàjuma signāla statusa.. nu nav, ibio

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaut kā ļoti sadalu šo viedokli: "Protams, daudziem smago vadītājiem ir gabarītu un masas iespaidā ir pofigisma sindroms (sevišķi rūdītiem profesionāļiem), ķipa es te liels un varens tūlīt visus no vidējās pret apmalēm u.t.t. To diemžēl izārstēt var tikai šādas traģēdijas vai arī izkāpšana no kabīnes..."

Ir daudzi, kurus "lielais profesionalisms" smagi iemidzina un tikai pastiprina CSN pārzināšanas ilūziju un kļūdas ir baisas...

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Jā, man arī liekas traģiski, ka cilvēks, kurš par vainīgu spēj pasludināt šoferi, kura vienīgais noziegums, braucot pa savu joslu, ir atrasties blakus kautkādam mudakveidīgam slepkavam. Ja Vernons ir iepotējis 200 šoferiem būt par slepkavām ar iepriekšēju nodomu (kā savādāk var nosaukt uzbraukšanu virsū kādam, kas atrodas BLAKUS joslā?) tad nav brīnums ka tik bieži mums ir tās līķu kaudzes autobusos un fūru notriektajās bleķu kaudzēs...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Man paziņam pieder vidēi liels transporta uzņēmums. Tad lūk, viņa viedoklis profesionālisma jautājumā ir tāds, ka, ja potenciālais darba ņēmējs darba intervijā sāk plātīties ar to, ak viņš ir PROFESIONĀLS vadītājs ar n-to gadu stāžu, tad visdrīzāk darbu nedabūs. Labāk paņemt kādu ar autotransportu saistīta tehnikuma beidzēju ar atbilstošo kategoriju un pašam viņu kādu laiku iedresēt. Jo PROFESIONĀLIE vadītāji, sevišķi skarbajos PSRS un atmodas laikos rūdītie ir iemanījušies zagt ne tikai degvielu, neskatoties uz visām izsekošanas sistēmā, bet arī eļļu, preces u.c., bet tas jau ir cits stāsts.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti