csn 127.p. interpretējums

Burbergs Reģ.: 27.03.2015

Braucam pa Jūrmalas šosejas vidējo joslu, panākam mašīnu.

Drīkstam apsteigt pa labo joslu?

 
1 2 3 4 5 6 7 8
lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

saf - visi šie vētrainie aplausi Vernona loģikai bija dēļ fantastiskā sprieduma par fūri, kura uztriecās BLAKUS joslā braucošajam auto, nosita Vazu un aizbēga no notikuma vietas... Vernons fūri pasludināja par NEVAINĪGU(!!!!), pamatojoties uz 127.p, par ko saprātīgajai sabiedrības daļai, loģiski, radās pretreakcija.

Neviens jau neapšauba ka citās valstīs brauksanas lietas ir vairāk sakārtotas. Neviens neapšauba ka noteikumi ir tādi kādi viņi ir, brīžiem nevajadzīgi ātruma ierobežojumi, brīžiem vēl kas, ko negribās ievērot. Bet šajā konkrētajā gadījumā 127.p neaizliedz

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 0 Atbildēt

Neaizliedz braukt pa savu joslu un nebaidīties no kautkāda mudaka, kas nu tik griezīs virsū. Patinat atpakaļ manu komentāru, par priekšroku uz labās puses nobrauktuvi, tur spilgi demonstrēju Vernona piedāvātās 127.p redakcijas muļķību un satiksmi paralizējošo efektu.

Jā, varbūt šo noteikumu punktu vajadzētu modernizēt un pārrakstīt labākā redakcijā, bet ar esošo, SPĒKĀ ESOŠO LIKUMU vernons sevi ir padarījis par muļķi. Līdz ar to tauta nespēj arī pārējos savārstījumus ņemt vērā nopietni...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 1 Atbildēt

Par muļķi vai nemuļķi, bet Domenika šefs nositās un galu ir dabūjis ne viens vien, pa labo pusi apsteidzošais. Cit tādus uz citiem medību laukiem aizgājušos vajag, lai loģiski uzrakstītu punktu.

Policijai jāuzrauga debīls likums! Un viss kas nav aizliegts ir atļauts! 127. p. pirmā daļa sākas loģiski, turpinājums neloģisks!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Vernon drīzāk vainīgi ir tie, kas savlaicīgi neieņem labo joslu, nevis tie, kas tiem, kas ieņēmuši labo joslu uzgriež virsū...

Nu ļoti tev savāda loģika - iegriezt aizņemtā joslā pa kreisi nedrīkst, bet pa labi drīkst...

krix Reģ.: 04.10.2002
2 0 Atbildēt

Vernon,

Ja reiz CSN nav pieņemami jau no 1987.gada 1.jūlija, tad kāpēc sevi moki jau vairāk kā 25 gadus?

Varēji tak izrādīt savu nepatiku savādak. Teiksi būtu protesta veidā atteicies no autotransporta vadīšanas.

Es saprotu ka PSRS to izdarīt bija sarežģīti, bet, kas tev liedza to darīt 1991.gadā, kad sāki dzīvot citā valstī?

Pat, ja neviens neņemtu vērā tavu protestu, tad vismaz neviens nezagtu distances un kas vēl tur bija. Nervi, arī nervi būtu veselāki.

Kāpēc Tu joprojām vadi autobusu, saskaņā ar debīlo likumu - CSN, bet neesi uzsācis savu protesta kampaņu?

Ja tu zini ko un kā vajag, tad kāpēc Tu nerīkojies?

Šodien iespēju ir tik daudz...

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

bilde+

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Vernon, nekā personīga, bet par muļķi Tu pats sevi esi pataisījis gan! Nezinu kā nositās Domeniksa šefs, bet pieļauju ka nelaimes notiek ja SLALOMĒ PA JOSLĀM = iebrauc blakus joslā, pa labi, kurā ne velna NEKO NEREDZ. Ja nemaldos, palaidnieks ielika izcili konkrētu video, avārija Beļģijā vai kā tā.

127.punkta otrā daļa ir neloģiska? Tu pēc šāda 'neloģiska' punkta attaisno fūres noziegumus, pasludinot ka VAz esot vainīgs! Murgs kautkāds! Pašam vismaz jautri?

Neviens nestrīdās ka tas punkts varēja būt labāks. Nu tad, Vernon, ja jau esi tik gudrs kā izliecies, tad piedāvā mums 127. p jaunu redakciju - tā. lai visiem saprotams. Nevari? Nu tad lieki nedirs tukšu.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 0 Atbildēt

Pardon, nepamanīju, Vernons atzīst ka likums ir debīls, nu un ar debīlu (!!!) likumu tiek attaisnots fūres slepkavības mēģinājums pret Vaz vadītāju...

sirga Reģ.: 29.10.2002
2 0 Atbildēt

domenika shefs norakstījas

laika kad jūrmalene bija samera tuksha

un starp mashīnam nelaviereja

P.S

vispār piemērs nevietā!

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Protams ka piemērs nevietā. Un vispār šī tēma radās tikai dēļ tās nolādētās fūres, kuru Vernons tik spītīgi un akli cenšas attaisnot visos noziegumos.

Vernons teiks ka Vaz nedrīkstēja apsteigt pa SAVU joslu garām braucot, bet fūre nedrīkstēja paŗkārtoties uz jau aizņemtu joslu. Tā ka te vien ir 127. pret 91. (ja nemaldos) bet normāli domājoši ļauži visi kā viens tomēr saprot ka 127. nekādi nespēj aizliegt dažādām joslām būt ar dažādu ātrumu - Vernons, kā vecs āzis, tomēr nesaprot.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Kā noprotu, parastā tauta ar labāku 127.p redakciju iepazīstināta netiks...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Vernons nošāvās?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tā kā video noslīka vēstures mēslainē uzdošu vēl kādu jautājumu vernonam, ko tur tas diez vai meklēs- Vernon, ko tu te vienmē kladzināji kaut ko par to, ka pa priekšu braucējiem esot kas tur jāgarantē. Saki vai kravinieks garantēja ar savu rīcību, manevriem utt drošību aiz muguras braucējiem? vai vienkārši tupa pārkāpa visu ko var un noslēgumā aizbauca no notikuma vietas? Bet vainu uzvel uz čali, kurš itkā pārkāpis 127

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

shodien ziņās teica, ka brauceji līdz 25 un pēc 55 nedroshākie brauceji...?

visvairāk izraisa avarijas

tad nu sheit tie varetu nediskutet

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tas par tiem pēc 55 taisnība. Pēdējā laikā diezgan bieži to redzu pie saviem klientiem. Un ne velti procentuāli apdrošinātāji cenas rauj augšā tieši maksimālajām bonus klasēm.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu es jau saprotu, ka pieņemot, ka nevis vai bet kad notiks crash, vistuvākā varbūtība ir tieši tiem, kas ilgstoši brauc un necrasho...

No otras puses pēc šādas loģikas - vajag sadot nosacītus sodus par izvarošanu tiem, kas ilgstoši nav rādījušies likuma sargu redzes lokā, jo nepieciešamai aprīkojums tā veikšanai taču ir...

P.S.

Ja kāds nobrauc ar 17. BM klasi 10 gadus - vai tam ir tiesības pieprasīt atpakaļ daļu iemaksāto prēmiju par 10 gadus ilgu būšanu "riska" grupā?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Ieteicu soli pa soli pildīt CSN. Nepatīk! CSN ir tā uzrakstīti, ka katram priekšā esošam, ar savu rīcību, ir jāgarantē drošība. Nav pieņemami! Ieteicu CSN sākt macīt ar 119. punktu! Atkal nav pieņemami! Visiem punktiem, kas sākas ar vārdiem aizliegts, galā Naves sods. Atkal nav pieņemami.

Vadīt jebkādu auto, nekotrolējot situāciju visapkārt, ir tikai Palaidniekam nepieņemami.

Un tā nevienojoties par kopsaucēju katrs brauc kā grib un ja kaut kas notiek, tad visa pasaule vainīga, tikai ne pats!

Endzelīni, uzrakstiet CSN 127. punktu normālā redakcijā!

Apsteigt pa to pašu joslu, pa labo pusi, ir neiespējami! Kā to izdarīs, piemēram, 2,5 metrus plats smagais, 2,5 metrus plato smago?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ja kāds nobrauc ar 17. BM klasi 10 gadus - vai tam ir tiesības pieprasīt atpakaļ daļu iemaksāto prēmiju par 10 gadus ilgu būšanu "riska" grupā?

Brīva valsts, tiesības prasīt ir dajebko. Tāpat kā prasīt lattelekomam atpakaļ par to, ka neskatījies visus kanālus vai lmt, ka neizmantoji visu interneta limitu.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Vernon - bet apsteigt nemainot joslu arī nedrīkst? Nu priekšā tukšs, bet apsteigt nedrīkst, jo vernoniņam nepatīk 127. punkta redakcija? nepaliec nu par galveno aizbāzni visām pudelēm!

Neviens nevienas valsts CSN nav ierakstījis ka nemainot joslas nedrīkst apsteigt pa citām joslām braucējus!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Tu to pamēģini izdarīt Vācijā uz auto bāņa, un padalies pieredzē!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vernon...

1. tāda situācija, ka kravinieks mauc pa 2. vai 3. joslu uz bāņā, ja pirmā vai abas pirmās ir tukšas nav iespējamas pēc definīcijas! (Uz to jautājumu ko tie profesinālie kurinātāji ar kraviniekiem uz tās maģistrāles dara 2. un 3. josā es tāa rī no tevis nesaņēmu!)

2. ja es nemainīšu joslas un turpināšu braukt taisni, situācijā, kas uz bāņa ir pilnībā neiespējama (tātad mēs te fantazējam par tēmu, kā būtu, ja būtu, tā kā nekad nebūs), visticamāk izvālēs to kurinātāju ar kravinieku, kurš, mārrutks vien zina ko dara, atrodoties 2. vai 3. joslā...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Aizliegts iebrauk tālāk kā par 2. joslu uz auto maģistrāles ar smago! Kur problēma? Un daudzviet uz maģistrālēm smagais drīkt braukt tikai pa pirmo joslu! Vai "letiņi pepiņi" vispār zin kas ir auto maģistrāle? Vai CSN vispār ir tāda zīme?

Tev nagi niez pa pa labo joslu kādam aizlidot garām! Nedari to, ilgāk dzīvosi!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Vernon - un tātad - slavenajā video 127. punktu vieglais nav pārkāpis, jo nemainot joslu brauca ar max atļauto

Vienīgais kretīns, kurš tajā vido bija - viens no kurinātājiem ar kravinieku:

Atrodas figviņzin kurā joslā, rupji pārkāpj 81. un 91. punktu, izrasisa avāriju un aizbrauc no notikuma vietas.

Secinājums - Pelnījis rokudzelžus!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Izlasīju Krievijas CSN. Viņiem tāds aizliegums 127. punkta izskatā nepastāv! Pieņemu ka smagais vilka arī 100 km/H! Tahogrāfa šeiba to var apstiprināt. Ātruma ierobežotāja nav.

Smagā vadītājs izdarīja to ko nedrīkst pēc loģikas. Pa labo joslu vieglais aizlīda garām mazliet ātrāk! CSN 70. punkts visās valstīs vienāds. Pirms jebkura menevra jāieslēdz virzienrādītājs, ir spoguļos redzami citi dalībnieki vai nav, obligāts pasākums! Smagā rīcība ir pēkšņa un spontāna. Iespejams ka Krievijā arī notiesās, bet citās valstīs ne! Tāpēc iesaku aizdomāties un mācīties no tām valstīm, kur pieredze šajā jomā ir pietikami liela. Vācija tam ir piemērs!

Roku dzelžus var arī nedabūt! Es personīgi tā uz ceļa nerīkojos!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Lasu un rēcu - ietiepība tomēr neļāuj konkrēti atzīt, ka starp "dievinātajiem" kurinātājiem viens konkrēti ir aptaisījies un vainīgs!

Kā ar 81. punkta pārkāpumu, kā ar mukšanu no CSNg notikuma vietas? Es domāju roku dzelžiem ir pietiekami!

P.S. Kā ar ātruma pārkāpumu, ja jau saki velkot 100? Krievijā kravinieki drīkst vilkt 100? patiešām? Un ko viņš dara 2. joslā ja vieglie drīkst 110?

1 2 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti