Automāts, virve un ziepes

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015

Labdien. Gribu uzzināt, vai ar automašīnu ar automātisko kārbu, ( standarta, nevis tip tronic)var vilkt citu transporta līdzekli? Vai tas nevar salauzt kārbu, jo virvei nospriegojoties, slodze palielinās, tad strauji samazinās, atkal negaidīti palielinās, utt.

Piekabe turās ar metāla stiprinājumu, tāpēc slodze vienmērīga.

 
Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 1 Atbildēt

Var, bet nav vēlams. Arī piekabes vilkšana saīsina automātiskās kārbas mūžu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Vilkt var, bet pazeminātos robos.

aansis Reģ.: 23.11.2012
3 1 Atbildēt

Var, ir atļauts un vēlams...

Ak jā - aizmirsu pajautāt, kāda mašīna? Varbūt apsver RTFM?

Mana auto automātam ir atļauts vilkt 3500kg piekabi jebkādos robos... Volvo automāti pēdējā laikā izbeidzas pārvadājot tikai vadītāju un neko nevelkot...

Guzis Reģ.: 23.08.2006
5 0 Atbildēt

Tak visi amerikāņi treilerus valkā, un pat nenojauš ka to nedrīkst darīt Ne automātiskās kārbas tur praktiski nav.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
0 0 Atbildēt

Salīdzinat - treilerus, piekabes ar auto. Treileris vienkārši smags, bet ar autiņiem virve atslābst, nospriegojas

... autiņu ievilka, slodze pazuda, tad strauji virve izstiepās un sanāk rāviens... treileriem, piekabēm taču tā nav. Auto sāk kustību, un piekabe sāk vienlaicīgi.

Labi, paldies, sapratu ka nav ieteicams.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Bedrēs tad arī ar automātu nav ieteicams iebraukt, un vispār ar auto nav ieteicams braukt, tas lūzt.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Laikam nekad neesi vilcis piekabi, treileri. Velkot ar virvi rāvieni pat tiek slāpēti, nekā tas ir cietajā sakabē.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
0 0 Atbildēt

Es piekabi esmu vilcis, bet sen, neatceros. Pats neesmu nevienu vilcis, bet gadus piecus atpakaļ mani vilka... tā ir vienīgā pieredze. to atceros, ka autiņš raustījās, kā ir vilcējam, nezinu.

Ja zinātu, tēmu neizveidotu.

aansis Reģ.: 23.11.2012
3 0 Atbildēt

Pirmkārt - izlasi sava auto manuāli, ja nav papīrā, tad var noteikti atrast internetā. Ražotājs automātiem vienmēr norāda cik smagu piekabi drīkst vilkt. Ja tur ir smieklīgi cipari, tad citu auto labāk nevilkt. Ja puslīdz normāli, tad viss atkarīgs no abiem vadītājiem, velkamās distance u.t.t. Visbīstamākais, velkot ar lokano sakabi ir, kā jau pats saki - rāvieni. Bet... tie maz ietekmēs automātu, jo rāviena būtībā ir auto dažādās inerces, drīzāk var mašīnai kaut ko atraut - pilns youtube ar mudakiem, kas norauj bamperus u.tml. Hidrotransformatora (klasiskais) automāts pat velkot cietīs mazāk, nekā manuāļa sajūgs, jo pēc definīcijas ir paredzēts izslīdēšanai - t.i. motora apgriezieni nav cieti sajūgti ar riteņu apgriezieniem konkrētā pārnesumā. Vibiežakā kļūda ilgstoši velkot- ignorēt transmisijas temperatūras brīdinājuma lampiņu. Ar DSG automātu... labāk nevilkt... tie divsajūgu roboti nespēs saprast tādu papildus slodzi.

Ja nav pieredzes vilkšanā abiem šoferiem... Labāk sauc evakuatoru. Tie ir diezgan lēti, salīdzinājumā ar potenciālu auto remontu. Vai patrenējies to darīt ar divām šrotmašīnām kādā pļavā, pirms to darīt ar reāliem auto satiksmē.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
5 1 Atbildēt

Ja noplīsīs automāts un būsi kaut ko vilcis - varēsi teikt, tāpēc, ka vilki.

Ja nenoplīsīs - redz, cik labi, ka nevilku.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nezinu līdz kurai paaudzei, bet vojādžeriem vispār kārbas esot jāsaudzē kā jēlas olas. Vairākiem zināmiem, kam ir bijuši, nācās diezgan bieži remontēt.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
2 0 Atbildēt

Droshi! Vairaak par 100km tachu nevilksi, divreiz smagaaku arii diez vai, neraustiisies velkot - prieksh kam. Galvenais, lai nav riktiigs muujaabelis pie velkamaa stuures - tam taa virve jaauzpasee. Aatrumkaste paliek aatrumkste, vai nav vienalga, kas vinju iesleedz.

Kantainais Reģ.: 03.03.2016
2 0 Atbildēt

velc droši un nerausties .ja jūties nedroši ,tad no sākuma pamēģina ar ziemas rezīmu--tev tur būs 1... 2..3 vai kā tā .un braukšana tāpat kā ar rokas ļurkātāju.

saproti ,fūrēm ir automātkārbas un tās velk oi oi oi..ferstēn??

Lasītākie raksti

Jaunie raksti