Audi Q2 2016
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Q2. Absolūts jaunums. Pirmie divi tiko Latvijā reģistrēti. Ar vienu man laimējās braukt ne tikai testu tresē, bet vēl divas dienas Rīgas burzmā. Un atklāt vienu patiešām unikālu šī tikai 420 cm garā auto īpašību, kuru IR VĒRTS pirkt (atkal – ja tiešām vari atļauties maksāt 37 000 eiro par priekšpiedziņas auto). Un tās nav bezceļu potences (kuras Q2 iegūtu tikai vēl dārgākā 4x4 versijā), tās nav spējas līdzīgi BMW X1 “atvilkt” pa P121 līkločiem ar ātrumu, par kuru tiesības ņem nost bez vārda runas. Tā ir vadāmības komforts pilsētas līkločos, kuram līdzīgu nepiedāvā neviens cits.
Maza tehniska atkāpe par tematu “īsa stūre”. Vai “gara stūre”. Ar šiem vārdiem auto žargonā apzīmē pārnesumu, kāds lietots stūres rata savienošanai ar riteņiem. Mūsdienu vidusmēra auto vajadzīgi trīs pilni rata pagriezieni no kreisās līdz labajai atdurei. Populārākajam “krosoveram” Nissan “Qashqai”, piemēram, ir 3,2. Un tas ir mazliet par daudz, lai taisnlenķa krustojumu izbrauktu ar vienau rokas kustību pagriežot stūri par 180 grādiem. Sākas (ja neesi īpaši šajā jomā mācīts) pārtveršanas, maldīšanās pa aploci, neērtības un bīstamība. pilsētā stūri vajag “īsāku”. Pirmā krietni pasen pārnesumu 1,9 izmēģināja Honda savā “type-R”. Pilsētā, stāvvietā, kartodroma sacensībās – izcili. Ātrā taisnvirziena braucienā pa šoseju – derīgi tikai zēniem ar vieglu roku. Citi streipuļoja, saspringa un nejutās labi.
Tad, lūk. Audi savā “progressive steering” sistēmā (lietota ne tikai Q2, bet arī citos uz unificētās MQB platformas būvētos modeļos) ar gudriem mehāniskiem un elektroniskiem risinājumiem ir spējis apvienot šķietami nesavienojamo. Stūres pārnesums divi. Pilsētas līkločos izcili. Un ātrā šosejas braucienā – nekāda pārlieka stūres viegluma. Īsts tehnikas brīnums. Tāpat kā septiņu pakāpju DSG automātiskā ātrumkārba. Un tas ir komplekts, kurš nu nekādi neļauj šādu izvēli nievāt kā izšķērdīgu pakļaušanos četru riņķu valdzinājumam.
37k par ko? Par šo naudu sanāk Mazda CX-5 ar bagātīgu aprīkojumu, AWD un jaudīgu dzinēju. Vai šo pirkt tiešām ir vērts tik tāpēc, ka tas ir AUDI?
Bet nav taču Audi-Q2 tik dārgs! Šo baudāmo auto Latvijā vēl nepārdod, taču izmēros lielākajam Audi-Q3 cenas sākas no 30027 EUR, bet Audi-Q5 cenas sākas no 35103 EUR.
Skatījos Vācijas Audi lapā, ka tur Audi-Q2 cenas sākas no 25 tūkst.EUR.
Izlasot, cik maksā Q2, arī rodas jautājums, vai tiešām LV ir kāds, kurš būtu gatavs maksāt tādu naudu par mazu priekšpiedziņas auto ar mazliet paaugstināt klīrensu? Sanāk 2 Juke, Quashka vai, piemēram, HR-V.
Maksāt tikai par 4 riņķiem uz stūres u radioatora restes šodienas sīvajā konkruencē man personīgi liekas aboslūti neracionāli!
Tieši tā - maksā par 4 riņķiem. Konservatīva un novecojusi publika tā dara. Un tāpēc var atļauties prasīt šādu cenu.
Nerunājot tieši par šo auto, bet pieņemsim, ka Tu pēkšņi mēnesī pelni 10x vairāk kā šobrīd. Vai pēc 2 gadiem ar šādu atalgojumu Tu pirktu Juke?
es pirktu Tesla Model X. Iekšdedzes dzinēja laiks ir pagātnē ;)
Nu re, ņemot vērā, cik daudz ir cilvēku, viņu vēlmju un iespēju, ir arī attiecīgs piedāvājums. Piemēram mums nav neviena Lamborghini vai Ferrari, vai tās pašas Tesla oficiālā pārstāvja, jo viņu produktam šeit ir pārāk mazs tirgus.
Bet automobiļiem virs 30 000 EUR piedāvājums ir plašs un tāpēc jau mēs rakstām atsauksmes un viedokļus. Katrs pats sev paņem noderīgo!
Māri,
neviens taču neraksta par to, ka nav vērts diskutēt utt. Runa ir par mūsu, forumiešu, viedokli par konkrēto automašīnu.
Atbildot uz Tavu jautājumu par to, vai tad, ja mēnesī pelnītu 10x vairāk kā šobrīd, es pirktu Juke, varu teikt, ka nevajag 10x vairāk. Ja pelnītu 3 x vairāk, tad es no šī segmenta labprāt izvēlētos Lexus NX 300h, kas maksā aptuveni par 30% vairāk kā Q2.
Ja pelnītu 5x vairāk, droši vien ikdienā uz darbu - mājās braukātu ar Tesla.
Ar šī brīža ienākumiem neko vairāk par jaunu Honda CR-V atļauties īsti nevaru un joprojām esmu pārliecināts, ka šī ir labāka izvēle par Q2, turklāt arī lētāka par vismaz 25%.
Katrai precei savs pircējs. Tāds gan jau noteikti atradīsies arī Q2.
Ja mēs uz šo mašīnu skatāmies no praktiskā viedokļa - ļoti maz argumentu, kādēļ to būtu pirkt - dārgs, salīdzinoši augsts degvielas patēriņš, maz vietas pasažieriem aizmugurē, bagāžnieks arī nav no lielajiem.
Bet braukšanas prieku šis vāģis prot sagādāt labu labo. Izcili precīza stūrēšana, mazs apgriešanās radiuss, stingra bet tai pašā laikā komfortabla balstiekārta, atsaucīgs 150 Zs motors un DSG kārba - ideāli. Pat ar priekšpiedziņu zemes ceļi ir jautra padarīšana. Paaugstinātais klīrenss noder parkojoties, lai neapskādētu buferus. Emocionāli mani tā mašīna paņēma. Tas nekas, ka par 45 000 EUR var nopirkt divas daudz praktiskākas automašīnas.
Īstenībā šo var skatīt arī kā alternatīvu MINI.
Nu, nu, vai ar to parkošanos TIK traki būs. Braucu ar vienkāršu vieglo auto un augstas apmales sagādā problēmas vien ļoti retās vietās, tā ka šo par problēmu uzskatīt nevar.
Augsta klīrensa pielietojums būtu sliktos ceļos un bezceļos, bet tie nez vai būs šī autiņa stihija.
Pagājušo svētdien laikam kāds testēja to Q2. Kad braucu ar velo Smārdes apkārtnē, viens tāds panesās garām ar uzrakstu "Gada auto", krietni pārsniedzot atļauto braukšanas ātrumu. Bet par to, protams, nepārmetu, tikai tā, paironizēju
Tikai nesmejieties, bet krāsu neatceros.... īsi pabrauca garām 2 auto, abi ar gada auto uzrakstiem, otram pat nosaukumu neatpazinu. Viens bija mazais Audi, otrs-vilks sazina kas, nevarēju noteikt.
Katrā ziņā, ja jāizvēlas starp Audi-Q2 un Mini-Countryman, tad es noteikti pirktu Audi, kurš ir izteikti baudāms auto.
Audi varētu aplūkot no trim pusēm:
1.Ārpuse
2.Salons
3.Tehnika.
Par ārpusi var spriest katrs.
Jā, tā varētu arī likties ne pārāk atraktīva, vai arī kritizējama. Tad
Iekšpusē tiks tikai retais. Viņš to būs pelnījis, jo Audi perfekcionisms atkārtojas arī Q2 modelī. Atrodoties iekšpusē drīkst tikai baudīt vienkārši super perfekto dizainu. Ar dizainu domāju ne tikai izskatu, bet arī ergonomiju un funkcionalitāti
Trešā puse- tehnika ir tā, kuru var novērtēt vēl šaurāks lietotāju loks, un tā ir tālu priekšā pārējiem. Jā, `pat pēc VW Tiguan pārkāpjot uz Q2 es redzu un varu saprast par ko te būtu jāpiemaksā.
Jā, tikai ir tāda lieta, ka pie katra auto pierod. Un ja septītais Golfs universāls ir vienkārši labs, bet Audi-Q2 izcils, tad, lietojot to vienkārši labo Golfu, nejūties apdalīts un nemaz nealksti pēc Audi-Q2.
Dziedot slavas dziesmas dizainam vajag atcerēties, ka tā vērtējums tomēr ir katra subjektīvo izjūtu un iepriekšējās dzīves pieredzes ietekmēts. Tāpēc to nekad nevar objektīvi uzskatīt par super perfektu.
Testa dienā man nepalaimējās, jo nācās ar šo auto braukt pirmo, un tas uzstādīja visaugstāko latiņu vadāmības un prieka ziņā. Protams, nāca citi pretendenti ar saviem labumiem, bet tās dienas labākās sajūtas palika Audi Q2 automobilī. Nenāk prātā cits tās dienas auto, kurš būtu tik precīzs un atsaucīgs. Varbūt vienīgi jaunais BMW X1, Volkswagen Tiguan bez adaptīvās piekares un Renault Megane kaut kur šai ziņā tuvojas.
Man arī Audi-Q2 bija pirmais auto, kuru vadīju, un citiem bija grūti turēt līdzi. Šķiet, ka KIA-Sportage tikpat kā neatpalika. Ar BMW-X1 braukt gan nesanāca.
Man KIA neliekas tik prognozējams auto, kā Q2. Protams, tas ir izdevies ļoti labs un praktisks automobilis par ļoti konkurētspējīgu cenu - būtībā pretstats Q2, bet es tam KIA kaut kā vēl līdz galam neuzticos - tieši vadāmības ziņā. Uz grants ceļa nepārliecinošs, bet te visticamāk vainojami lielie diski. Lai gan arī Q2 bija zemprofila riepas, bet grants ceļš bija vēl baudāmāks, nekā līkumots asfalts.
Uzrunāja šis video ar Audi-Q2 Kubas svelmainajā saulē:
Precizējums par riteņiem. Laikam jau tieši četri maģiskie rinķi ir ļāvuši Audi nostāties pāri absurdajai zemprofila sacīkstei, kurā, savu sportiskumu un “smukumu” demonstrēt gribēdami, lien vai visi ražotāji. 245 mm platumā, tikai 40 vai 45 procenti augstumā – to vien te redzam. Bet Q2 (sarkanais, zilajam bija 18 collas) bija atbraucis ar 215 un 55 uz 17 collu diskiem. Iespējami arī 215/60 R16. Tātad – viena balva šim auto pienākas. Tādas vēl konkursā nav, bet rosināšu iedibināt. “Par Latvijas apstākļiem piemērotākajiem riteņiem”.
Viennozīmīgi piekrītupar riteņiem. Ja patīk , pērc ar kādiem riteņiem gribi, bet demo versija krosoveram ar zemo profīlu liekas smieklīga. Auto ar paaugstinātu klirensu, bet zemprofīla riepām. 18 collas vēl bija nekas, tiri labi turēja trajektoriju un tik traki neklabēja uz katras asfalta šuves. Vispār auto dinamisks, labi nostrādāts kā aju Audi. Bet cena...
Piekrītu par riteņiem.Starpību vadāmībā pamanīs tikai speciālisti, kuru nav daudz. Bet praktiskā ikdienā vieglāk būs ar nedaudz augstākiem. Tie paši 215 uz 55 nav nekādi augstie Piedos kādu kļudu vairāk, kādu akmeni, vai bedrīti uz zemes ceļa.
Q2 domāts tiem, kam nav naudas q5? Es pareizi sapratu?
iAuto rakstīja: Nerunājot tieši par šo auto, bet pieņemsim, ka Tu pēkšņi mēnesī pelni 10x vairāk kā šobrīd. Vai pēc 2 gadiem ar šādu atalgojumu Tu pirktu Juke?
Nu nabagdžipu vai kaut kādu nodrāztu audī, kurš katram celtniekam, jau nu nepirktu.
Audi Q2 izraisīja patīkamas sajūtas, kaut arī lielākam cilvēkam var nākties ilgāk piemeklēt ērtu sēdekļu un stūres stāvokļa regulējumu. Braucot šīs neērtības tiek aizmirstas. DSG pārnesumu kārba visu izdara āri un precīzi – gan mierīgi braucot pa pilsētu, gan straujāk uzsākot apdzīšanu uz šosejas. Bremzes prasīja visvieglāko pieskārienu no visiem braucienā pieejamajiem auto, laikam īpaši paredzēts maigiem braucējiem. Šādu auto būtu īpaši interesanti izmēģināt pilsētā, izmantojot datu ieraksta sistēmas un paanalizējot kārbas darbību. Bauda braukt, un saprotu cilvēkus, kas nolems par visai nelielu priekšpiedziņas auto samaksāt vairāk.
Nobraucu kārtīgu nedēļas nogali ar zilo Q2 un varu tikai apliecināt, ka lielisks, kvalitatīvi būvēts un viegli braucams auto. Izcili piemērots mazām (un turīgām) ģimenēm, aktīvām omēm. Tomēr gaitas īpašības ārpus asfalta nepārliecina. Apskatu lasiet pirmdien kursors.lv
Gaidīsim apskatu.
Kad emocijas pāri racionālajam – iAuto.lv testē “Audi Q2” (+ foto) www.iauto.lv/zinas/testi/24131-kad-emocijas-pari-racionalajam-iauto-lv-teste-audi-q2-foto
Interesants auto ar savu odziņu gan ārējā, gan iekšējā dīzaina risinājumā. Dinamisks, ērts un ļoti labi vadāms. Mūsu ceļu apstākļiem nav mazsvarīgs arī plašs piekares un apriepojuma izvēles piedāvājums.
Audi Q2 2016 tests, atsauksmes un iespaidi
Jaunais Audi Q2 2016, kāda pieredze?