Nu tā, uz trešdienu mašīnu pierakstīju kaross-chip.lv... Bez čipošanas prasa 230 euro, ar - 300. Kaut kā sliecos uz otro variantu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu tā, uz trešdienu mašīnu pierakstīju kaross-chip.lv... Bez čipošanas prasa 230 euro, ar - 300. Kaut kā sliecos uz otro variantu.
Pie mums reiku restaurēt neiesaku. Pirms dažiem gadiem restaurēju un novilka nepilnu gadu. Labāk pasūtīt no Vācijas rūpnieciski restaurētu.
Pirms stundas izņēmu auto. Izravēja DPF, plus ielika čipsīti, kas paceļ jaudu par 30 zs un griezi par 80 ņūtoniem. Jopcikiņ, šitā vēl izdomāšu paturēt un nemainīt pret S-Type vai 9-5 Aero. No uzrāviena smaids pa visu ģīmi...
Esmu skeptisks pret šādu čipošanu. Kur Latvijas līdzenumu un lēnās satiksmes apstākļos to neganto uzrāvienu lai pielieto???
Es pieturos pie principa, ka, ja apdzīšana ir tik riskanta, ka to var izveikt tikai ar jaudīgu auto, bet nevar ar nemotoru, tad tādā situācijā es nemaz neapdzenu.
Tas jau ir cita topika vērts stāsts. Bet, piemēram, ja Tev ir brīvs "logs" 'n' sekundes, kuru laikā tu vari apdzīt DROŠI ar XYZ zirgspēku auto, bet NEdroši ar XYZ-50, tad pirmajā gadījumā tiek veikts drošs manevrs, bet otrajā tiek "nemaz neapdzīts". Bet nepiesārņosim tālāk šo tēmu, ja vēlies padiskutēt - varam topikā par max ātrumu celšanu.
Kad manam autiņam iedeva +/- tikpat un sajūta bija tikpat laba
Fanam - ne tikai drošai apdzīšanai, bet arī priekam. Katram savs, vienam 75 zirgi, citam 175...
Idejiski jau arī DPF izņemšana kaut ko dod klāt - vai nu elpo caur spilvenu, vai arī pa tiešo.
Anglijā gan par DPF izravēšanu sāk uztraukties:
Simons Birkerts "Londonas tīra gaisa" ( Clean Air in London ) direktors intervijā ir teicis: Doma par to, ka mūsu ielās tiek izgrūstas dīzeļu neattīrītās kancerogēnās izplūdes gāzes ir biedējoša. Dīzeļu katastrofa, ko vēl pastiprina DPF izravēšana, ietekmēs ikviena Lielbritānijā dzīvojoša cilvēka veselību. www.theguardian.com/environment/2016/apr/17/diesel-particulate-filter-removal-air-pollution-department-for-transport
DPF izgriešana jau nu nav tā lieta ar ko būtu jālepojas.
Daudziem gan jau nāksies tos kvēpus tagad ostīt.
Kas notiek galvā , ja dizelis sagadā prieku !
alfai jau ar dīzelīši tīri dzīvelīgi ir
WTF?
Jaudīgs dīzelis sagādā pat vairāk prieka par benzīnnieku.
Tiem VOLVO jau saknē dīzelis iet ļooti labi, ja vēl pēc "uzlabojumiem" - vispār jābūt
GB12 rakstīja: Man tagad sanāk 215 zs. Vakar pēc darba mazliet patestēju pa apvedceļu. Mājās negribējās braukt - iet smuki, skaņa arī forša tiem Volvo pieccilindru dīzeļiem...
Nu tad gaidi slīdošu sajūgu. Manējam bez čipošanas pāris nedēļas agresīvi pabraucot pie +30 vasarā sāka slīdēt sajūgs 4. un 5. ātrumā. Sajūta laba, kā automātam, apgriezieni uzkāpj, sajūgs atgūst saķeri un tikai tad sāk ieskrieties.
Man gan bija sedans. Bet nu tā pārāk mīkstā amortizācija to jaudas vākšanu nepadara baudāmu, bet pat bīstamu, ja uz asfalta ir risas.
Drīzāk beigtu divmasu spararatu
Cilvēki mīļie! Par ko Jūs spriedelējat un tērējat laiku? Par 10 gadu vecu volviķi! Gribat uzzinat, vai 20 gadsimtā izstrādāts produkts ir vēl labs 21gadsimta otrajā gadu desmitā! Protams, ka vēl kalpo un ir lietojams! Bet varbūt netērējiet laiku, ejiet labāk pastrādājiet un nopelniet naudu normālam modernam auto!
Pagājušas apm. 3 nedēļas, secinājumi pēc čipša:
1. Iet, protams, jūtami labāk, motors daudz brīvāk elpo;
2. Par apm. litru uz 100 km ir uzlabojies patēriņš. Ja kompis agrāk mājas-darbs (Baloži-Skanstes iela) maršrutā rādīja 7-7.5 litri (tāds jauktais ciks - no Baložiem līdz Dienvidu tiltam stumdīšanās, pēc tam no Dienvidnieka līdz Dominai gandrīz šosejas režīms, pēc tam jau atkal līdz darbam stundīšanās), tad tagad, normāli braucot, kompis rāda ap 6-6.5 (šorīt bija 6.1).
Arvienvārdsakot, bija to vērts.
Abavnieks rakstīja: Cilvēki mīļie! Par ko Jūs spriedelējat un tērējat laiku? Par 10 gadu vecu volviķi! Gribat uzzinat, vai 20 gadsimtā izstrādāts produkts ir vēl labs 21gadsimta otrajā gadu desmitā! Protams, ka vēl kalpo un ir lietojams! Bet varbūt netērējiet laiku, ejiet labāk pastrādājiet un nopelniet naudu normālam modernam auto!
piemēram, jaunu škodu fabija? Vai a3?
Labāk braukt ar vecāku premium, nekā jaunu sūdu.
Ja nevari atļauties jaunu auto par +50 000, tad labāk braukt ar vecu. Bet jaunu "mopēdauto" pērk tikai idioti.
GB12, te Tavu pieredzi lasot, vēl ņemšu un nopirkšu. Izklausās ļoti kārdinoši, sevišķi par to šoseju un skaņu ...
Vasarā plānoju tirgot... varbūt
bobcat rakstīja: tikai pie oficiāla volvo dīlera Mūsa motors par kādiem 70 EUR laikam vai vairāk...
Pārējie var tikai pieslēgties, bet valodas nevar nomainīt
Var arī citi (kas jēdz) nomainīt. Piem. Uldis Baldonē. Telefonu var atrast pie "Volvo" grupas "draugos"
Ja būs V70 pēc 2008g, tad gan tikai pie autorizētā
VWfans rakstīja: Kāda jēga tik bieži mainīt auto? Es gan pie savas Honda-Jazz turēšos kā pie zelta gabaliņa... Esmu tagad ar to saradis, nobraukums 1700 km...
Katrs izklaidējas kā māk. Es arī nesaprotu, kāpēc auto mainīt tikpat bieži kā telefonus, bet ja apnīk, nav jau spiesta lieta pie viena turēties. Un ja ir nervi un finanses izķert jauniegūtā auto gļukus/defektus, tad pavisam labi. Man, piemēram, pēc tādiem ieguldījumiem (sajūgs, čips utt) tīri psiholoģiski negribētos no auto šķirties, jo tas jau kļuvis par "pārbaudītu vērtību" - viss pārlasīts un nav kam noplīst
Ja auto nav pirkts līzingā tad neredzu problēmu to mainīt kautvai katru mēnesi, ja nav nekādas speciālas prasības pret ietilpību vai pielietojumu tad pavisam forši.
Ir jau garšīgi tie vārītie kartupeļi ar biezpienu un silķi bet kapēc nepamēģināt suši?
Arguments ar problēmu izķeršanu īsti netur kritiku jo lietots ir lietots un jebkurā brīdī var paprasīt ieguldījumu.
Es zinu vienu cilvēku, kurš ap 20 gadu laikā nomainīja 26 mašīnas.
Katru gadu mainīja, dažreiz pat gadā divas reizes.
Princips viegls - brauc neko nemaini. Tad uzreiz pārdot, lai mokas nākamais lietotājs.
Taisnības labad ir jāsaka, ka normālu auto tajā sarakstā nav.
GB12 rakstīja: Man tagad sanāk 215 zs. Vakar pēc darba mazliet patestēju pa apvedceļu. Mājās negribējās braukt - iet smuki, skaņa arī forša tiem Volvo pieccilindru dīzeļiem...
Uz kādu stendu mēriji?
Pagājušajā nedēļā uztaisīju tādu kā lielo apkopi - zobene un visi filtri (degvielas, gaisa, salona), plus, pie viena sataisīju, pareizāk sakot, nopirku jaunu spoguļstiklu. Tagad silst. Mehs pie viena teica, ka vajadzētu ho hadenes abus priekšējos plauktus nomainīt - tie savu esot nokalpojuši.
Nedēļas sākumā motortelpā parādījās kaut kāda dīvaina, tāda kā sīcoša skaņa. Mehs teica, ka nāk no startera. Ej nu sazin, vai tas, kas man to remontēja, kaut ko nav dadarījis vai vaina citur. Rīt painteresēšos, iepriekšējo reizi par remontu atstāju 60 euro, bet man jaunu toreiz piedāvāja par 115.
Nupat ar Volvo biju uz nedēļu aizšāvis līdz Slovākijas Augstajiem Tatriem, pa ceļam vēl uz Vilku midzeni, Aušvici, Zakopani, Krakovu - kopā norullēju 2700 km. Patīkami pārsteidza patēriņš - beigās nostājās pie 5.6 litriem - vienu brīdi līdz Varšavai pat turējās pie 5.0, bet tad sākās bāņi līdz 200 km/h, kalni, kas visu to procesu paaugstināja.
Un - vot bļin, tā iet, ka rudenī pērk auto. Pat neiedomājos, ka kondiška jāpārbauda. Sestdien, kad bija 23-25 gr. silts, vēsu gaisu nepūta. Cerams, ka tikai freona trūkst...
Bet citādi, kaut arī vecs, biš grabelīgs un uz Polijas bāņa sasniedza 280 tūkstošu atzīmi, turējās labi. Un tie krēsli - oi, ku' ērti.
Kuri krēsli ir? Tie, kuriem šuve divās joslās? Ja nē, tad ir vēl vieni vēl ērtāki. Viņam nāk kaut kādās versijās tie paši, kurus liek XC70tajam. Ja būtu bijis automāts, tagad arī brauktu ar V70, bet manuālis nesaistīja. Kaut arī bija ļoti pieņemams variants, bet nu arī par 1,5tk.€ dārgāks par Rumbulas cenu.
GB12 rakstīja: Nupat ar Volvo biju uz nedēļu aizšāvis līdz Slovākijas Augstajiem Tatriem, pa ceļam vēl uz Vilku midzeni, Aušvici, Zakopani, Krakovu - kopā norullēju 2700 km. Patīkami pārsteidza patēriņš - beigās nostājās pie 5.6 litriem - vienu brīdi līdz Varšavai pat turējās pie 5.0, bet tad sākās bāņi līdz 200 km/h, kalni, kas visu to procesu paaugstināja.
Un - vot bļin, tā iet, ka rudenī pērk auto. Pat neiedomājos, ka kondiška jāpārbauda. Sestdien, kad bija 23-25 gr. silts, vēsu gaisu nepūta. Cerams, ka tikai freona trūkst...
Bet citādi, kaut arī vecs, biš grabelīgs un uz Polijas bāņa sasniedza 280 tūkstošu atzīmi, turējās labi. Un tie krēsli - oi, ku' ērti.
Ar manu kondišku arī kaut kāds brīnums,uzpildīju,kompresors ieslēdzas bet aukstums nenāk.
Interesanti, ka lietoto auto pircēji, kuri auto pērk par apm. 5000 EUR un mazākām summām ar lielu nopietnību apcer tālāk pārdošanas vērtību. Kaut gan katram auto ir arī tā "pēdējais lietotājs".
Pēdējais lietotājs var būt arī 180000 vērtam maibaham pie Pie pirmā līkuma izbraucot no dīlera.. Un katram auto pēdējā vērtība ir tā pat zināma tolmeta vai detaļās. Ar 1000 vērtu auto var gadus 15 vēl nobraukt un beigās vēl par 3000 pārdot kā antikvariātu.
Topiku laikam var klapēt ciet - katafalks ir pārdots un vietā iegādāts šis te...
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/appff.html
Kaut kā tomēr tie saabi vairāk piedur.
Apsveicu! Tad jau varbūt kādreiz tiksimies gāzes uzpildes stacijā!
Apsveicu! Tad jau varbūt kādreiz tiksimies gāzes uzpildes stacijā!
Ja Skanstes ielas LPG vai Mūkusalas Lukoilā vai Eko Gāzē, tad droši vien... bet iepriekšējam airim arī bija gāze - 2 gadus nobraucu ar to, bet kaut kā nesatikāmies ā, un šitam nebūs GB12 numura, to likšu jaguāram.
Jāsāk meklēt, kur esmu visas tās gāzes atlaižu kartes nobāzis
Bļin... tikko gribēju jautāt, kad Volvo pārdosi...un jau prom.
Tagad nesen sāku atkal
skatīties
felix65 rakstīja: Pie mums reiku restaurēt neiesaku. Pirms dažiem gadiem restaurēju un novilka nepilnu gadu. Labāk pasūtīt no Vācijas rūpnieciski restaurētu.
Arī rūpnieciski restaurētās beidzas. Reika Volvo ir viens no vājajiem punktiem. Vai nu nav konstruktīvi sarēķinātas slodzes, vai tmldz. Manējam ir mainīta vēl garantijas ietvaros pie 120tk, tagad ir 220 un ir parādījusies kustība gala buksēs. Par savu remontkantori, kur vedu reikas, varu teikt tikai labākos vārdus. Pa šiem pāris gadiem - nevienas reklamācijas.
Volvo V70 dzīvē
Šis topiks tapis, lai apspriestu 2.paaudzes Volvo V70 (2000. - 2007.) plusus, mīnusus, īpatnības utt. Iemesls - šāda te auto iegāde. Protams, gan jau ka bez spama, piemēram, VWfana stila "labāk būtu pircis jaunu fābiju bāzes komplektācijā ar 1.2 baudāmu motoru un 6.29722489517514755 litru patēriņu par 13581.97 eUro" vai msh stila "tev sūds, a mans otrais trusis un garāžā pūstošā Mašīna Audi 90 labāki" neiztiks, bet, nu, tomēr...
Kāpēc šāda izvēle? Pirmkārt, ģimenē pēc iepriekšējā auto SAAB 9-5 Aero pārdošanas jau bija sākusies zināma spriedze attiecībā uz to, kuram kurā brīdī auto ir vairāk nepieciešams, līdz ar to, ja vasarā vēl kaut kā varējām sakooperēties, tad rudenī, atsākoties skolām, treniņiem, mēģinājumiem utt. otra auto iegāde jau bija diezgan akūts dienaskārtības jautājums. Kāpēc tieši Volvo? Sākumā, kā jau SAABmīlis, skatījos uz šiem auto, bet, neko jēdzīgu tā arī neatradu. BMW sieva aizliedza pirkt Apsvēru Audi (A4 2005.-2008.), Mercedes (C 2004-2007. vai E 2004.-2008.), bet, nu, meršiem manā plānotajā budžetā (līdz 5500 euro) pārsvarā puvekļi bija. Plus, sapratu, ka nevēlos riska grupas mašīnu (Audi A4 šogad ir zagtākā mašīna Latvijā pēc statistikas, pie tam, pāris mēnešus atpakaļ man kaimiņam zem mūsu logiem A4 tika aizdzīts), jo par auto ta' vēl KASKO samaksātu, bet numuru pazaudēt būtu žēl. Tad, nu, kā labāko izvēlo starp cenu/kvalitāti/komfortu/jaudu/tālākpārošanas vērtību, atradu tieši Volvo. Sāku meklēt variantus. Vispirms skatījos uz 1.paaudzes S80. Kritēriji - D5 dīzelis, pilnā komplektācija. Apzvanīju vairākus it kā sakarīgus ss-ā esošos, bet 90% ir Rumbula u.c. perekupi, 9% nojāti un tas atlikušais 1% atradās sazinkur un īpašnieki nevēlējās braukt uz Rīgu atrādīt auto manis izvēlētajā servisā (ko viņiem, protams, pārmest nevar). Tad nu pagājušajā ceturtdienā kaut kā iedomājos uzmest aci S60, bet arī no tiem nekā prātīga nebija, tad kaut kā ieķeksēju arī V70, kaut arī īsti universāli negribēju. Un tad manu uzmanību piesaistīja šis - 2006.gada, D5 185 zs dīzelis, 6-pakāpju mehāniskā kārba (ar to īpatējo pārslēgu, kas šiem auto ir ļoti liels retums), gandrīz pilnā komplektācija (nav lūkas un varbūt vēl kaut kā). Tirgoja privātais, ķipa, esot darba mašīna piešķirta un tāpēc no viena ģimenes auto jāšķiras. Vārds pa vārdam, un beigās izrādījās, ka tas auto agrāk piederēja manam kolēģim, ko viņš pirms apm. gada pārdevis šim. Uzzināju šo to iz vēstures, parādīju meham, skata pēc nokaulēju 150 eUro un iegādājos.
Pēc 3 nobrauktām dienām secinājumi - iet ļoti labi, par apm. 1.5 litru ekonomiskāks par otru auto (2016.gada. Kaškaju 1.6 dCi X-Tronic), kas bija tiešām liels pārsteigums, laba audiosistēma, sēdekļi ļoooooooti komfortabli, un patiesībā spaiņa krāsa šim auto ļoti piestāv. Nobraukums uz tāfeles - 268 000 km, kas, pieļaujot pēc mašīnas stāvokļa, varētu pat būt oriģināls vai arī, ja ir tīts, tad ne vairāk par kādiem 50-70 tk.
No darāmajiem darbiem, kas uzreiz ieleca - jāpārkrāso priekšējais bamperis, iespējams arī aizmugurējais, ja vienu švīku nevarēs izpulēt. Vispār iepriekšējais īpašnieks baigi neiespringa par vizuālo, ielika 2 jaunus parkošanās sensorus, bet atstāja melnus, arī tos vajadzēs pārkrāsot. 2 vietās ir buktes, kuras, šķiet, varēs iztaisnot nekrāsojot. Jāmaina riteņu diski - esošie baigi nesmuki, pie tam, viens "met" (varētu jau bildes ielikt, bet iauto ar šādu iespēju mūs nav apveltījis). No tehniskām lietām - nesilda vadītāja spogulis, jāmaina agregātu siksna (šis uz rītdienu ir sarunāts), un no rīta pielaižot, auto kādu minūti mazliet puņķojas... mehs teica, ka varētu būt sprauslas... tad vēl - stūre mazliet dīvaini uzvedas... lielākā ātrumā braucot līkumos, tā kā nedaudz "sit" atpakaļ... teica, ka varbūt reika jārestaurē būs... par šo, godīgi sakot, mazliet brīnos, jo auto pirms 2 nedēļām ir skati izgājis, bet, nu, varbūt to tā redzēt nevar.
Bet kopumā auto patīk - nopirkts ir, KASKO noformēts ir, jāgāž tik... sajūsmina motora skaņa, dinamiski paātrinoties - kaut kas līdzīgs kā astoņdesmito gadu pieccilindru Audī. Nu ja, šim jau arī 5 cilindri.
Tagad vārds Jums - komentāri, ieteikumi, pieredze utt...