Ja zini, kam tad Tev tas daikts?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja zini, kam tad Tev tas daikts?
Man viens paziņa nopirka detektoru, kurš maksāja ap 300 eiro. Plātījās, cik viņš kruts un ātrs.
Dažas dienas atpakaļ norāva sodu no 160 - 240 eiro plus trīs punkti.
Tāpēc summa mīnus 460 eiro, vismaz.
( radaru nopirka max. mēnesi atpakaļ.)
Nopērc, labāk, smadzenes un fizikas grāmatu.
Smadzenes - lai sāktu domāt, grāmata, lai saprastu kā tas antiradars darbojas.
Ja policija mērķēs uz tevi, nekas nepalīdzēs. Tam ir jēga tikai tad, kad priekšā ir citas mašīnas, kuras policija bauda. Bet viņi to var ieslēgt tikai uz šķietami ātrāku auto, tobiš - tevi.
Pat ja tu ej uz 160 un automašīnu pirms tevis radarē un tev aparāts iepīkstas, nav garantija, ka paspēsi piebremzēt.
Gribi gudru padomu? Aiz pilsētas pārkāp tikai + 20. Tad tev nekad nebūs sodu, pat ja noķers.
Vienu reizi 20 gadu laikā izrakstīja protokolu ar brīdinājumu.
Manu paziņu tā arī noķēra. Kaut kur ap Tīnūžiem antiradars iepīkstējās vienu reizi un uzreiz aiz tām - policijas bākugunis. Neskatoties uz to, ka priekšā brauca auto ( patālu, bet to auto nebaudīja, vai antiradars nenostrādāja)
Nejauc "detektors" ar "antiradars".
Ar ko viņi atšķiras?
Es domāju ka tas pats. Nezinu kas bija čomam - antiradars vai detektors. Es pats padomāju ka antiradars.
Čomam noteikti bija detektors. "antiradars" būs ierīce kas piš prātu radariem.
Lietojot Waze, būs daudz lētāk un drošāk. Nopietni.
Paldies par viedokljiem.
Skatos uz Escort Max 360.
Atsauksmes jau nu ljoti pozitiivas. Bet....negribaas nopirkt hernju. Ja maksaat, tad lai zini par ko.
Maksā uzreiz kruķiem, 100% zināsi par ko maksā...
Normāls radaru detektors (tāds kuru neķer jaun-iegādātie detektoru detektori )maksā ap 600-700 eur. Ja skatās vietējo tirgotāju mājaslapā.
Diezgan daudz jāpārkāpj ātrums, lai "atpelnītos"
Pašam pieredze pirms vairākiem gadiem. Tika nopirkts Beltronic (modeli neatceros) par ~100 Ls, diezgan ātri tajos laikos atpelnījās, bet lai šodien atpelnītu 700 eur (turklāt ne vienmēr palīdz) ir stipri jākāpina mans ikdienas ātrums
Vecais Beltronic pirms dažiem gadiem tika atņemts igaunijā, jo tika pamanīts ar detektoru detektoru
Daudz lētāk un vienkāršāk ir braukt nepārkāpjot atļauto ātrumu!
To, kuru šodien detektoru detektori netver, rīt jau tvers - evolūcija ir nebeidzama.
Gadījumos, kad tomēr ļoti jāsteidzas, steidzies lēnām - noteikti galā nokļūsi ātrāk, jo, kā jau daži pieminēja - ja šaus uz Tevi, piebremzēt nepaspēsi, bet CP skaidri nodemonstrēsi, ka Tev šāda nelegāla ierīce automobilī ir...
Redzi, tofika autoram ir problēma - svaigs trīssimtais bembijs ar trīslitrīgu ķīseli. Tādus nepērk lai ievērotu atļauto ātrumu, nerunājot nemaz par to ka tas - ātruma ierobežojuma ievērošana - noteikti ir grūti izdarāms
Tofika autoram, bembis nav probleema.
Probleema, ir atrast labu radardetektoru.
Ja nav problēma, tad priekš kam to detektoru? Man ir zināmi daži vāzes fani, kuri man mēdz borēt, cik tā proga esot laba - nu naksuj - tur vajag plakano telefonu ar internetu [mazs plakanais man ir, internets tam nav principa pēc] un vēl turekli - un vienīgā saprotamā tās progas funkcija ir palīdzība stumdoties pa dižo pilsētu, pie noteikuma ka tā proga nesāk vest kaut kādās auzās.
Es braucu tā, lai varētu braukt neuztraucoties ka piepeši sāks kaut kāda ierīce pīkstēt un tad ar pilnām biksēm jāmet pa nažiem, jo kaut kādā bezsakarā pulkstenī ir cits cipars nekā tur jābūt - bet ja tiešām ir kaut kāda iemesla dēļ kaut kur jāsteidzas, kas nenotiek bieži, tad es paļaujos uz Dieva žēlastību.
msh, tev ir mobilais? pie tam, plakanais? jopcik, a man likās, ka tev ir šitāds www.avito.ru/tula/telefony/telefon_sovetskiy_vef_ta-68_ispravnyy_300113820
Nopelnīs astiņus punktus, nomierināsies. Galvenais, lai nevienu nenosit.
vienu jau var (pats sevi). no tā sliktāk nepaliks.
Tiesiibas no 98.g , neviena punkta.
Atslaabstiet gudrinieki
Uzprasi vwfanam. Viņš te ir lielākais radaru detektoru spečuks.
par to naudu priekš detektora iegādes var vai dieniņ cik daudz reižu maksāt mentiem ķešā, ieliec naudiņu starp tiesībām un tehnisko pasi, kad jādod, un uzprasi vai pareizie dokumenti un viss ok
Atkarībā cik pārkāp. Atbalstu waze. X3 esmu uzķerts. Ne reizi nebija waze. X1 ātrums x1 josta un x1 radars = bet sods neatnāca jo laikam nofočēja divas mašīnas un neatsūtija.
Pats vāzi neizmantoju, bet saprotu, ka to var izmantot nafigācijā. Policija? Ja nu viņi spītīgi kādu laiku sēž konkrētā vietā, varbūt, bet viņiem jau prāta pietiek mainīt atrašanās vietu.
Man te viens cilvēks savulaik rādīja, cik gan krietna vāze esot. Policiju uzrādīja, vien ne reizi to nemanījām. Var jau teikt, ka droši vien kaut kur tuvumā ir, bet ja brauc pa +/- zināmiem maršrutiem, tad jau tāpat skaidrs, kur aptuveni viņi varētu būt. Nereti jau nevajag arī zināmus maršrutus. Parasti apdzīvotās vietās un tur, kur ātruma ierobežojumi. Taisnajos gabalos - baidos, ka tur vāze nespēs līdzēt.
Pie tam vēl ik pa brīdim visas tās gaudas par bīstamību un šķēršļiem, kas lielākoties ir pupu mizas.
Nešaubos, ka pielietojums šai štellei ir, bet uzskatīt to par kaut ko varenu un bez kā neiztikt, es negribētu.
Wāzei lielākā priekšrocība manā skatījumā ir sastrēgumu apbraukšana (ja ir ieslēgts, ka rāda arī sliktas kvalitātes ceļus). Kopš to lietoju, tik daudz jauni shortcuti ir kļuvuši zināmi. Un retu reizi ir sanācis apsteigt Waze paredzēto laiku - 85%-90% gadījumu Waze sarēķina ātrāko.
Otrkārt - braucot pa ļoti labi zināmu šoseju, kaut arī poļizei uz vietas nesēž, tā tomēr tiek atzīmēta un nākas uzpasēties un netrakot, jo pa ceļu šurpu turpu patrulē.
Treškārt, braucot pa nezināmākiem ceļiem, ir patīkami, ka ir attēlots ceļš un laicīgi var redzēt, kur un kāds līkums būs - īpaši svarīgi, ja ir nepieciešams kādu droši apdzīt - to var labāk prognozēt.
Ceturtkārt - bieži noder arī citi Wāzē atzīmējamie brīdinājumi par ceļmalā atstātu mašīnu, bedri, remontdarbiem, kuri ar ceļa zīmēm tiek atzīmēti kā pagadās u.t.t.
1) dižās pilsētas īpatnības. Es tik atceros situāciju pagājušā gada 29 decembrī, pēcpusdienā, laikā kad dižās pilsētas vadītāji sabrauc ielās ietusēt - mani veda pēc vāzes, braucām uz augšu pa to ielu kas iet uz augsu no vantenieka, un tad vienā vietā vāze prasīja apbraukt kvartālu pa labi, un atgriezties atpakaļ, un apkārt manīju vēl dažus jefiņus, kuri darīja to pašu - lieki teikt ka atgriezāmies uz ielas tajā pašā plūsmas vietā kur to pametām, tikai lieks līkums izmests... Ja nu vienīgi līzēto mašīnu pavēlnieki to ielas posmu bija atzīmējuši kā baigi sūdīgu un tur tas garais apvedceļš vāzei skaitījās labāks...
2) brauc visu laiku tā, it kā no krūmiem menti varētu izlekt un nebūs šādas problēmas, un pie viena arī brauksi normāli.
3) nopērc mašīnu ar motoru, lai var apdzīt, un lieto acis, lai varētu saskastīt kas atrodas priekšā
4) nu un ko tu darīsi ja pateicoties vāzei pieradīsi skaitīt vārnas un neskatīties kas uz ceļa notiek, un uz neatzīmēta šķēršļa apsitīsi mašīnu?
Nu tur jau tā lieta, ka jādomā ir līdz, nevis jāuzskata, ka man tagad Waze un varu vairs nedomāt un nesekot notiekošajam līdzi. Ja Tev Waze nenoder - fine with me - arī caur Poliju turpini ar papīra karti braukt ;)
Lai gan ko te daudz skaidroties - Tev tā uztvere un domāšana tāda grāvjveidīga - no viena otrā ;) Ja to salīdzinam ar automobiļa stūri, tad tā nebūtu griežama, bet ieslēdzama trīs pozīcijās - taisni, pa labi un pa kreisi. Nekādu kompromisu vai vidusstāvokļu - tikai on/off.
Nu redzi - ja nebūtu dižā pilsēta ar savām satiksmes īpatnībām, kā arī mūsu cepistu vēlme fēnot nebīstamās vietās, es tevi, kasiņu un citus vāzes fanus samestu vienā katlā ar jauniem čaļiem, kam patīk paālēties ar 20-25 gadus veciem bembijiem, jo jums visiem patīk viena lieta - plakanā telefona programma, kurā var palūrēt, un tālāk saukt "O, mentu nav! Varam dragāt!" Redzi, ievērot atļauto ātrumu, lietot apgaismes un signālierīces, jostas, un vienkārši braukt normāli vajag nevis priekš cepistiem, bet priekš SEVIS. Brīdī kad šito izdodas saprast, vāzi vajadzēs tikai priekš tusiņa dižās pilsētas korķos, jo vairs nevajadzēs programmu lai varētu bez uztraukuma izpildīties. Reāli tās visas lietas ir savienotas - par tiem, kas kaut kur lido, man pie vienas vietas, kamēr viņi to dara ar prātu [pašam paretam gadās kaut kur steigties pa šoseju uz 120, garākais tādas steigas gabals pa vasaru sanāca uz 250 km] - kamēr indivīdi, kuri brauc bez ieslēgtiem lukturiem, nerāda virzienrādītājus vai uzskata ka atļautais ātrums no 50 uz 90 pieaug nevis pēc zīmes "apdzīvotas vietas beigas", bet 300 metrus pirms tās, brīžiem ir kaitinoši, un brīžiem bīstami.
Man, protams, ir vēl arī praktisks iemesls vāzes noraidīšanai - gan vajadzības trūkums, gan vienkārši tas, ka tā ir specifiska programma, pielietojama specifiskās vietās - principā dižā pilsēta un lielās maģistrāles, kas atiet no dižās pilsētas, pa kurām brauc dižās pilsētas iedzīvotāji. Es tikmēr regulāri braucu pa valsts līmeņa šoseju, pa kuru varbūt katram divdesmitajam ir vāze, varbūt arī četrdesmitajam vai piecdesmitajam - un katrs otrais brauciens ir laikā, kad šie divdesmitie brauc noteikti ar pāris stundu atstarpi - baidos ka pretī braucošās mašīnas lielie lukturi būs drošāks rādītājs par cepistu klātbūtni nekā vāze. Un tas tikai par valsts līmeņa šoseju, nerunāsim nemaz par vietējajiem celiņiem, kur varbūt pa dienu aizbrauc viena vai divas vāzes... Un ja, piemēram, tāds kasiņš, kurš ir pieradis visu laiku kaut kur triekties, un pieradis ka vāze pierīgā šim bļauj par cepistiem, ar šo mānīgo mieru izdomā aiztriekties kaut kur tālāk, un neatzīmēti cepisti šo uzvelk, jo nav bijis kas šos atzīmē? Tad jau tomēr labāk braukt bez vāzes, vismaz gaidīsi aiz katra līkuma cepistus, nevis otrādi, gaidīsi ka cepistu nekur nav, jo programma neķērc.
Man šodien nodzēsās pēdējais soda punkts. Tas bija par ātrumu 77 km/h uz Kalnciema tilta pirms 2 gadiem, toreiz ar SAABu 9-5 Aero. Man patīk ātri braukt, mēdzu pārsniegt ātrumu, īpaši uz tukšām šosejām... toreiz par šo pārkāpumu samkasāju (laikam) 40 euro, tagad būtu 80... finansiāli neredzu pilnīgi nekādu pamatojumu un jēgu tādu detektoru pirkt.
Tas sābs tik švaki gāja ka par ātru braukšanu pa tukšu šoseju varētu ierubīt tikai ar diviem cipariem rakstāmu sodiņu? Nezinu nevienu cilvēku kam patiktu "ātri braukt", kurš situācijā, kur šī patika izpaužas, brauktu lēnāk par kādiem 150 kmph, un tur diez vai detektors ar vienu ķērcienu sevi neatpelnītu...
pilnīgi piekrītu. gribas 90 vietā braukt uz 140. cik ir sods? laikam jau tiesības nost. bet ko darīt, ja ceļš labs, tukšs un sauss?
Radardetektori jeb antiradari, kādu pirkt, kur
Veseli.
Ir doma iepirkt radardetektoru,kursh reaali darbotos , nevis tikai skaisti gozeetos uz panelja. Interesee tieshaam labs, darbojosh visaa eiropaa, UK ieskaitot. Varbuut,kaadam ir lietoshanaa. Buushu pateiciigs, par reaalu pieredzi.
Paldies.
P.s. zinu,zinu, ka aatrumu nevajadzeetu paarsniegt..![](/images/forum/icons/bashful.png)