Tuuliit tovarishch Vernons ieradiisies un mums visu smuki,skaidri un eleganti izskaidros
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tuuliit tovarishch Vernons ieradiisies un mums visu smuki,skaidri un eleganti izskaidros
Nevajag pārkāp ātrumu un nebūs strauji jābremzē! Tur vispār ātrums ir 50 km/h!
2 sitieni pa pēcpusi, viens pa priekšu.
Filmētājs vainīgs, par ātru sabremzējās, nozaga distanci un norāva aizmugurē braucošajiem saķeri bremzējot, jo nācās spiest to straujāk.
Ļoti īss video. Tur virzienā uz Vienības gatvi daudziem vajag 1. joslu. Velk pa otro visiem garām un tad lien kādam priekšā, nozogot distanci, pirmajā. Norakstīs, taču, visu uz "distanci"!
Kaut kur bija video, kur smagais ievilka pa pēcpusi tieši tajā pašā vietā. Pirms tam smagais turpat nolauza elektrības stabu!
Nu un kā Tu vari būt objektīvs no dažu sekunžu gara video?
Nu ko muldi? Var redzēt, ka ne filmētājs, ne golfs joslas nemainīja. Pat ja mainīja, tad pietiekami laicīgi. Un laiks no apstāšanās līdz sitienam bija pietiekams, lai sabremzētos arī guļava pie stūres.
Un kas notiek filmētājam aiz muguras?
A filmētājam aiz muguras nesas stulbs nejēga, kurš skatās velns zina kur, tikai ne braukšanas virzienā...
Telefonu glauda!
Un kā priekšējiem tad jājūtas un ko tādiem garantēt?
Varbūt katram tomēr jāraugās braukšanas virzienā, jāgarantē drošība sev priekšā un tad automātiski nevajadzēs izskaitļot atpakaļskata spoguļos tos, kuri tew tās garantijas nepoamatoti paģēr?
Protams, nekā jauna, bet Vernons kārtējo reizi vainīgo nosaukt nespēj, jo tad alstrīdētu pats sevi.
Atkal stūrī
Vecajam tukšpļūtim, redzies, video esot par īsu, nav objektīvi vērtējams. A kad jākomentē to ķīnas mopēdu, kuru nospieda fūre ar ogļu kravu, tad gan video pietiekami garš (lai gan vēl īsāks un pārfilmēts ar mobu no videonovērošanas monitora), gan joslu skaitu un platumu spēja detektēt, gan izspriest sev vien saprotamu tiesu...
Palasi CSN. Varbūt ka spēsi salikt pa plauktiņiem visus CSN punktus, ko pārkāpa Ķīnas mopēds! Uz priekšu Tēvzemes Dēls!!!
Un ko pārkāpa kravinieks?
Un cik tad joslu tur bija?
Kā reiz TAS video bija par īsu, nofilmētais bija par šauru, lai ko varētu objektīvi spriest - es tur nevaru pateikt, vai mopēds grieza, atrodoties jau no viduslīnijas pretējā pusē, vai tā līnija ir nomali atdaloša (kāpēc tad otrā pusē nav?), līdz ar to nemaz necentīšos ko kādos plauktiņos likt.
Savukārt šeit, pirmajā komentārā redzamajā video man par 95% viss skaidrs!
www.youtube.com/watch?v=TO42zf0bb44
Šis video ir oriģināls bez melnā stūra. Spried pats.
Vecais ībli, tev piekabe ir?
no redzamā ekrāna atstāts paralelograms, un smukai aizmālēti divi trijstūri katrs savā kadra pusē...
Čalis, laikam ko spēcīgu pīpē, ja jau viņš redz cauri tiem melnajiem pleķiem un SPĒJ noteikt ka vienīgā tīrā un labi redzamā līnija uz tik netīra ceļa ir nomale, nevis ceļa viduslīnija...
atjautības jautājums - pa kuru joslu brauc ķiršsarkanais auto no video 2-4 sekundei?
Apspriežam kā katram jārīkojas. "Kanibaals" versijai arī jāpiekrīt, bet kā katrs aizmugurē esošais rīkojās nav zināms! Kā tur bija ar ātrumu starpību atšķirību divas reizes, bet bremzēšanas ceļu starpību četras reizes?
ja jau uz tā tilta atļauts 50, kā var panākt tur ātrumu 100 km/h un ar kādām tiesībām, un ko pa priekšu braucēji tiem ir parādā? a, vecais?
un vēl - kā tieši saskaņā ar CSL 19. pantu filmētājam un pārējiem iesaistīajiem tur ir jārīkojas, ko, kā cik ilgā laikā un kā tieši garantējkot drosību to visu izveikt?
lai nerodas pārpratumi - es tomēr vēlos dzirdēt ar 19. CSL punktu pilnībā saskanošu un vvisiem visu garantējošu CSNg dalībnieku rīcību uzreiz sākot ar CSNg notikšanas brīdi
Tu sāc ar sevi! Iemācies pats uz ceļa uzvesties TĀ, lai Tev kāds neievelk pakaļā! Esi prognozējams, vadi savu lūzni stigri pa joslām un pēc iespējas tuvāk labai malai, spoguļos kontrolē situāciju aizmugurē, ikvienam manevram jāsākas ar atbilstoši savlaicīgiem brīdinājums signāliem. Un tad nebūs pastrādātu muļķību, par kurām vainīga izrādīsies visa pasaule! Laimīgu Jauno gadu visiem!
Nevērtē visus pēc sevis, lūdzu!
Un novēlu nākamajā gadā nākt pie prāta! Visiem būs drošāk!
Filmētājs gluži vainīgs nav bet izprovocēja avāriju. Lai gan no otras puses esmu pats bijis iesaistīts līdzīgā avārijā uz Vanšu tilta, kad viens skrējējs ieplēsa mana auto pakalā, lai gan jau sekundes 5 biju apstājies sastrēguma galā. Skatījos spogulī, ka kaut kā ātri šis tuvojās un vēlu bremzē un bija bums. Kamēr blisinājos nepamanīju, ka sastrēgums jau bija pavirzījies un priekšā vieta kur pamukt bija atbrīvojusies. Kaut kā vainīgs tomēr nejutos un bamperam lieti noderēja pārkrāsošana
Es teiktu, ka vainīgi ir visi, jo neievēroja distanci un arī tas, ka redzot jau no tilta augšas, ka ir propķis. Filmētājs ir visvainīgākais, jo par vēlu sāka bremzēt un par lielu ātrums, ja jau redzams, ka ir sastrēgums. Piedevām vēl neizmantoja visu distanci bremzēšanai, kas ir par strauju nobremzēts, bet pierādīt tur neko nevar un vienīgais vainīgais beigās būs pēdējais ieskrējējs, ja neiesniedz šo video, ja iesniedz tad tas, kurš ieskrēja filmētājā dēļ distances.
Un ar ko kogrēkojies video redzamais golfs?
Viņam tur vispār nebija jābūt. Uz avārijas brīdi viņam bija jābūt pārkausētam uz Lada XRAY.
Ja nopietni, pārāk maza distance apstājoties no priekšā stāvošā. Nebūtu priekšējo vēl iebuktējis, paspējis stiprāk iespiest bremzi un nebūtu arī savu priekšu sasitis. Izskatās, ka tur vairāk par 1-1,5 metru diez vai ir bijis.
Neviens vairs neatceras no instruktāžas, ka auto jāapstādina tā, lai būtu redzams priekšējā auto riteņu saskaršanās vieta ar asfaltu. Bet citiem vispār instruktors ir bijis pālī, ka nav iemācījis un paskaidrojis kāpēc tik liela distance.
Pilnīgi pie vienas vietas cik metros no sava priekšā stāvētāja apstājas Tev priekšā esošais. Katra uzdevums ir neietriekties sev tieši priekšā esošajā auto un būs vienalga kādas distances stāvot palikušas!
Jo vernons ar jaunākā modeļa setru spēj sastumt čupā vismaz pusduci vieglo auto kaut ar 2 m distanci noparkotus, jo kas tur viņam atkal teaucējis lietot veselo saprātu! Jo visa pamatā ir auto svars, kuru vernons te spēj un te pēkšņi nespēj (negrib?) nolikt mierā kà vieglo...
Katru vakaru pēc darba tur braucu,kā šito var dabūt gatavu, nesaprotu.Aiz golfiņa satikās divi lielie skrējēji.
Vakar,tanī pašā vietā,braucot Jūrmalas virzienā, viens lielais skrējējs gribēja apdzīt auto pa pretējo joslu.Pēdējā momentā ieraudzīja starpjoslu nožogojumu un atgriezās otrajā joslā.Ja viņš būtu ieskrējis tur tad gan būtu šmuce, noteikti dēļ tā ēzeļa vēl kāds ciestu.Pieļauj iespēju kad viņš nebūs ilgs dzīvotājs,tikai lai kādu nevainīgu nepaķer līdzi.
Sadalošā josla bez brīdinājuma un garantijām "pakaļā braucējiem" atļāvās nelietīgi stāvēt pašā ceļa vidū?
Vai tad es rakstīju kad tur kāds stāvēja???
P.s.Viņa plosts sākās pirms manējā.
Es jau tikai ironizēju lielā satiksmes drošības Dieva vernona un viņa 19. CSL evanģēlija garā
visiem vecās labās kundzes Distances faniem un tai priekšā esošajiem locekļiem tā kā vajadzētu satikties un aprunāties aci pret aci, kam taisnība, citādi sanāk tāda tukšpļūtīšana "sociālajos tīklos"
Šeit tā pati tēma, gribēju palūkoties uz otra nelaimi un sasita pakaļu! Nu un kurš ko pārkāpa?
Avārija uz Siguldas šosejas.
Neticēsi, audi vadītaja, bet tev nesaprast, jo pa priekšu braucēja nepieciešamība bremzēt nav apspriežama, toties distances ievērošana un sadzēšanas bez bums ir sekotaja vistiešakais pienākums!
Nav starpības bremzē ekstremali, ja to prasa drošības nodrosināšana, piebremzē vai atlaiž pedali - aiz muguras braucējam ir jākontrolē savs spēkrats tā, lai neuztestos virsū!
Bet tev to nesaprast!
Kā var maukt ručkā blenžot apkārt, bet neskatoties kurp paša vadītais spēkrats brauc???
Gan jau Tava mīļotā sieviete līdzīgi atsitīsies kāda muļķa dēļ. Novēlu Tev, Jaunajā gadā, pašam neatsisties. Patiesi vēlu veiksmi!
Tu bieži skrien virziena, kurā neskaties?
Video noskatīties nevarēju, šobrīd tur lapā kaut kas atliecies, bet pēc Palaidnieka teiktā nojaušu, ka standarta situācija, par kurām Vernonam vienam (!!!!!!!) allaž ir pareizais viedoklis.
Ideja par to, ka priekšējais ir allaž vainīgs, ir idiotiska (jā, idiotiska) tieši pašos pamatos. Ja standarta "distances avārijā" tagad aizmugurējam ir iespēja izvairīties no avārijas gan ieturot distanci, gan nekūkojot, tad pretējā gadījumā priekšējais itin nemaz nav pasargāts no aizmugurē braucoša dunduka. Tu vari braukt perfekti ievērojot visus rakstītos un nerakstītos likumus, bet ja pakaļā ieteš viens telefonu spaidošs auns un tu vēl par to topi vainīgs (Vernons tā teiktu) - nu tas nav nopietni un to saprot visi, izņemot kādu vienu.
Ja dumjš, tad uz ilgu laiku.
Kāpēc noteikumi jāievēro katram otrajam? Kundzītei vajag skatīties virzienā kurā brauc, kā to paredz CSN. Ja priekšā braucošais bremzē un aizmugurē braucošais nespēj atkārtot to pašu tad tā ir vien paša vaina un nav ko tad uz ceļa rādīties. Vienīgais attaisnojums būtu, ja nozog distanci vai ja atduras pret šķērsli.
105. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes..
"lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes.."
Priekš " priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot" CSN laikam nav rakstīti, jeb 1. trešdaļa no 105. punkta atceļ Noteikumus kā tādus. "Medību sezona turpinās", kurš būs nākamais?
Vajag laikam tevi pieteikt ginesa rekordu grāmatai, par apbrīnojamu spītību cīņā par tiesībam braukt uz aklo!
Par tiesībam lekt uz galvas neredzot kur...
Varetu moš kādu reliģiju nodibināt - krievu rulete satiksmē - braukt ar plaši aizžmiegtām acīm ar lielu ātrumu īsti nezinot kad būs bums un cik liktenīgs tas nu ir...
Korekti būtu apsūdzēt Audi vadītāju par telefona lietošanu! Bet šajā gadījumā kungs visiem apliecināja, ka ātrums bijis ap 50 km/h, labākajā gadījumā. Uz šosejas kur visi brauc ap 100 km/h! Neliekas dīvaini, ka samazinot ātrumu spogulī nepalūkojās un brīdinājuma signāli, par savu rīcību, izpalika. CSN 57. izskatās lieks! Un kur tad palika: "Katram rīkoties TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju"? Nomira tiesiskā paļāvība, ka katrs to Noteikumus arī pildīs. Ja ātrumu starpība atšķiras divas reizes, tad bremzēšanas ceļu garumi atšķiras četras reizes! Izpalika vienkārša komunikācija. Kungs vainīgs 100%!
Cilvēki uz vecumu nepaliek gudrāki, tikai paliek par vecākiem dundukiem!
Jāizstrādā ātrumu starpības brīdinoši signāli un jāpapildina Vīnes konvencija. Lai KATRAM uz dibena ir dublējošs spidometra attēlojums. Starp citu pēdējais laiks gājējus aprīkot ar virzienrādītajiem, bieži ejot aiz citiem gājējiem tie pēkšni maina virzienu un šķērso manu trajektoriju.
m.delfi.lv/latvija/article.php?id=48375721
Kurš, nu kurš būs vainīgāks par busistu... BMW? VW? Vai kravinieks kam sastūma apakšā vieglos?
BMW vadītājs vainīgs. Apstājoties neizkāpa no auto un ar stopsignālu pie pieres, avārijas signāliem katrā rokā neskrēja pretī autobusa vadītājam, brīdinot to par škērsli uz ceļa.
www.google.lv/maps/@56.4877346,24.1772855,3a,75y,169.82h,85.83t/data=!3m6!1e1!3m4!1sMyAxRMThnQiNBDQLHjQZzA!2e0!7i13312!8i6656
Vieta kaut kur pie Spiģu pieturas. Nu lūk tā turpmāk izskatīsies Jūsu vadītie vieglie, kad Vernons smagajam pie stūres sēdēs. Pa bremzēm kaut zāle neaug, jo Jums: "ir jāievēro tāda distance, kas nepieciešamības gadījumā ļauj apturēt transporta līdzekli neizraisot ceļu satiksmes negadījumu ar priekšā esošo transportlīdzekli".
Tātad man ir atļauts uzvesties lopiski uz ceļa un konkrēti: Netīrīt apsnigušos lukturus aizmugurē, virzienrādītājus neslēgt, STOP signālam arī nav nekāda nozīme, spoguļos aizmugure nav jākontrolē un strauja bremzēšana, kaut ko noguļot, ir godā un cieņā turēta! Tādā veidā turpinās "medību sezona" visa gada garumā. Un šo visu atbalsta CSDD, tas ir viņu oficiālais viedoklis!!! Vēlu veiksmi izdzīvot! Un šis viedoklis Jums ir pa prātam?
Kāda jēga no pareizas distances ievērošanas, ja vienmēr atradīsies, kurš brauks aiz tevis 1 metra attālumā, jo tu tak nebrauc pietiekami tuvu priekšā braucējam. ;) Vienīgais ko mans prāts var izštukot - aplikt auto visapkārt ķengursitamos... tobiš idiotu sitamos un bremzēt pie katras izdevības. Man tāda medību sezona būtu pa prātam.
Kāda distances ievērošana stāvošiem auto??? Tikpat labi tas lošara varēja ietriekties desmit ceļmalā stāvošās bez autovadītājiem setrās.
Un atkal apsēstība ar apsnigušajiem lukturiem... kur folijas cepure?
Klāt nav bijis nevienā gadījumā, toties lieliski zina, ka lukturi bija aizsniguši. Vasaras laikā, kad sniega nav, tie nedarbojās. Gaišreģis.
Un pasaki, Vernon, ja Tu brauktu un pēkšņi rastos vajadzība strauji bremzēt (izskrietu zvērs, teiksim), Tu nebremzētu? Skaidrs, ka bremzētu, nevienam aizmugurē neko negarantējot...
"Un pasaki, Vernon, ja Tu brauktu un pēkšņi rastos vajadzība strauji bremzēt (izskrietu zvērs, teiksim), Tu nebremzētu? "
šito es viņam vairākkārt esmu jautājis. Nevar atbildēt neko konkrētu.
Maļ savu maļamo, piezīž klāt kādu pilnīgi nesaistītu atgadījumu, uzdod pretjautājumus par seniem video un beigās piebilst, ka vajagot paredzēt, kas priekšā notiks.
Bremzētu savā kustības joslā zvēra dēļ! Zvēru skaits ir zināms, cik tiek notriekti! Bet padomātu arī par to, kas notiks aizmugurē. Nekas nav jāparedz. Ceļu vajag kontrolēt, gan priekšā, gan aizmugurē. Konkrēti jau uzrakstīju! Kas ir, nepatīk? Bet tāds ir Tavs liktenis, būt samaltam, paša muļķības dēļ.
Vernon,
Tev dažu metru distancē aiz muguras pielipis kāds tuvredzīgais. Uz ceļa izskrien cilvēks. Pretī brauc fūre. Daudzas fūres. Apbraukt pa pretējo joslu nevar.
Tava rīcība?
Neviens man aizmugurē ilgāk par pāris sekundēm neuzkavējas! Palīdzu tikt garām!
"Uz ceļa izskrien cilvēks. Pretī brauc fūre. Daudzas fūres. Apbraukt pa pretējo joslu nevar." Esmu izlaidis jaunkundzi starp riteņiem un zem tiltiem, palika dzīva! Mani ar saviem pieņēmumiem nepārsteigsi. Un nekas no debesīm nenokrīt. Viss ir prognozējams, tas atkarīgs no pieredzes.
Man prieks, ka esi tik augstās domās par savu izmanību. Man pieredze gan rāda, ka tie zvēri nereti izlec pēdējā brīdī, pat ja arī pirms tam ir kārtīgi skatījies tajā virzienā. Nu tā gadās, tādi viņi ir. Varianti - bremzē strauji vai arī nebremzē un visticamāk "paņemsi" zvēru. Ja gribi padomāt par aizmugurē braucošā labsajūtu - var nebūt iespējams TIK laideni bremzē, lai abiem iztaptu. Arī pārdomu mirklis ir gana īss.
Kārtējais profesionālis, kam pat braucot pat etalonceļiem satiksmes organizācijas paraugvalstī nav labi:
Kurš tagad negarantēja??? Vācijas CSDD vainīgs?
un kāda jēga no tās pašas ziņas saites tikai vācu portālā/valodā ievietošanas šeit?
mēģini pierādīt, ka vismaz internetu proti?
Tā. Vakar no rīta braucot ārpus pilsētas man krustojumā vajadzēja nogriezties pa labi, bet rīta zemā saule spīdēja spoguļos tā ka neko nevarēju redzēt, kas notiek aizmugurē.
Vernon, kā man bija rīkoties un kā es varēju garantēt aizmugurē esošo drošību, ja laicīgi biju saslēdzis visus iespējamos signālus(pēc CSN un Vīnes konvencijas) un uzsācis bremzēšanu? Vai tomēr man nebija atļauts nogriezties un bija jāmauc grāvī?
Nu kas i, izgaist vai ta nevari ?
Nākošreiz izgaisīšu
Bet zinot Vernonu uz šo jautājumu atbildi pēc būtības nesaņemšu...
Šodien stipri līdzīga situācija, man pretī braucošais auto apstājies un rāda pagriezienu pa kreisi. Tā kā mani palaist un nogriezties, bet distance paliela...darbība ārpus pilsētas, apmācies, redzamība laba. Es mazliet iespringu jo nesapratu vai tas griezīsies vai nē. Un tad pēkšņi šis rauj taisni...domāju kas pa pigoriem!? A šim viens aizkūkojies aizmugurē nesās un nevar sabremzēt, grib vilkt uz apmali lai tā teikt skāde mazāka. Tik tā mala maziņa un tur paliels grāvis. Nu pietika to 5m un viss labi beidzās...Ta lūk nekas nenotiek ja divi nav mudaki pie stūres.
Senos laikos tika teikts, ka (it kā..) jebkuram esot derīgi pirms bremzēšanas (vai kkur krustojumā vai pie nogriešanās stāvot uz vietas) ieskatīties spogulī. Daži (laikam tie bailīgākie..)pat apgalvo, ka nekad nevajagot stāvēt ar izgrieztiem riteņiem ;D
Tagad laikam galvās kāds neliels restarts notiekas- izrādās, ka no ieraduma parūpēties par pakaļābraucēju dažos gadījumos var izspiest arī kādu labumu savam dibengalam.
Palaidniex rakstīja: un kāda jēga no tās pašas ziņas saites tikai vācu portālā/valodā ievietošanas šeit?
mēģini pierādīt, ka vismaz internetu proti?
Jēga ir. Un liela. Jo vairāk informācijas avotu, jo lielākas iespējas iegūt pilnīgu (vai vismaz pilnīgāku) informāciju. Informācijas bagātība un dažādība attīsta kritisko domāšanu. Kas lieti noder, pat pļurkstot internetā. Turklāt šajā gadījumā vācu reģionālais portāls ir tuvu (tuvāk) notikuma vietai, tātad nepastarpināti tuvāk informācijas pirmavotiem un notikuma vietai.
Otrkārt, paldies Vernonam par linku, jo Lindermana-Ušakova vietējie (iauto) kareivji nepagurstoši un uzstājīgi bāž zem deguna ķeburos sastādītu Latvijas vietņu linkus. Latvijas vietņu, kas nav ne Dostojevskis oriģinālvalodā, ne arī RU vietnes ar neaizstājamu un unikālu tehniska pieredzi vai aprakstiem. Tāpēc Vernona links uz vācu vietni šajā gadījumā kā malks svaiga gaisa. Un arī lika pavingrināt prātu svešvalodā, kas būs noderīga saturīgas informācijas iegūšanai. Tiesa gan, šī svešvaloda nederēs ne RenTV mūžizglītības kursu apguvē, ne arī pieliekšanās vingrojumos ar ziepēm, kuras to pasviedēji vingrotāju motivēšanai pagaidām vēl ietin papīriņos, ko sauc par "jevro".
Šķiet, ka vismaz trīs "forumieši", mierīgi varētu romānus rakstīt. Johaidī, tāaa samudžināt, samudrīt domu, ko var pateikt divās/trīs rindiņās. Ir jāmāk!
650 rakstīja: Senos laikos tika teikts, ka (it kā..) jebkuram esot derīgi pirms bremzēšanas (vai kkur krustojumā vai pie nogriešanās stāvot uz vietas) ieskatīties spogulī. Daži (laikam tie bailīgākie..)pat apgalvo, ka nekad nevajagot stāvēt ar izgrieztiem riteņiem ;D
Tagad laikam galvās kāds neliels restarts notiekas- izrādās, ka no ieraduma parūpēties par pakaļābraucēju dažos gadījumos var izspiest arī kādu labumu savam dibengalam.
ka nekad nevajagot stāvēt ar izgrieztiem riteņiem ;D
Man instruktors tālajos 90-jos mācīja tāpat, jo viens, kas nejēdz sabremzēties, ieliek Tev aizmugurē un ar sagrieztiem riteniem Tu ielido purnā pretimbraucējam, kuram pabraucot garām tu gribēji nogriezties..... kkā tā
Izrādās NORDEKA avāriju izraisīja Vernona skolniece ar līdzīgu manevru par kuru minēju 31.03.2017 15:08.
Vernonaprāt droša apgriešanās vai nogriešanās pa kreisi esot piestāt pa labi un tad raut riņķī. Izrādās šādu manevru pat NORDEKA šoferīši negaida. Kā tas nepārsteidz.
> Raidījums uzzinājis arī jaunāko informāciju par negadījuma apstākļiem[ar NORDEKA] un sākotnējie pieņēmumi, ka vieglās automašīnas vadītāja apdzenot kādu lēnāku transportlīdzekli, iebraukusi pretējā joslā, izrādījušies maldīgi.
Patiesībā «BMW» stūrētāja veikusi apgriešanos braukšanai pretējā virzienā. Iespējams, miglas, steigas vai vienkārši neuzmanības dēļ automašīnas vadītāja nav pamanījusi autobusu un izbraukusi vairākas reizes lielākajam spēkratam priekšā no pieturas, kurā pirms brīža bija piebremzējusi.
Klips video sākumā ar Vernona izsapņoto braukšanu aizsietām acīm, kad citiem ir jāpavācās malā. Diemžēl šāda pašnāvība tas strādā tikai ar Tesla autopilotu.
Beidzot ir nofilmēts Rīgas ielās Vernona sapņu braucējs un savlaicīgas un nemitīgas bremžuguņu spīdināšanas parauglietpratējs...
www.youtube.com/watch?v=xwRVCQTBTMs&feature=share
Alleluja, tādam braukt aiz muguras! Bet tā jau... Vernona sapņu bremžuguņu spīdināšanas paraugiemiesojums!
Šorīt Nordekas kaste ar borta numuru 248 šorīt kā priekšā braucējs izpildījās visai elegenti.
Nogriežoties uz Ropažu ielu ap ~7:30 no Brīvības gatves pagrieziena signālu neuzskatīja par vajadzīgu rādīt... Un jā - vai tiešām Nordekas kastei ar šo borta numuru oficiāli pēc maršruta papīriem ir jābrauc par Ropažu ielu?
Vecā, labā distance un priekšā esošais...
www.delfi.lv/video/aculiecinieks/cetru-auto-sadursme-ulmana-gatve.d?id=48345903
Nu skaic, ka golfs vainīgs - priekšā ir, bet negarantē...