Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vecā, labā distance un priekšā esošais...

torkjis Reģ.: 05.10.2013

www.delfi.lv/video/aculiecinieks/cetru-auto-sadursme-ulmana-gatve.d?id=48345903

Nu skaic, ka golfs vainīgs - priekšā ir, bet negarantē...

 
1 2
Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
4 0 Atbildēt

Tuuliit tovarishch Vernons ieradiisies un mums visu smuki,skaidri un eleganti izskaidros

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 4 Atbildēt

Nevajag pārkāp ātrumu un nebūs strauji jābremzē! Tur vispār ātrums ir 50 km/h!

torkjis Reģ.: 05.10.2013
6 0 Atbildēt

Tas, ka ātrumu nevajag pārsniegt ir skaidrs.

Jautājums cits - kurš vainīgs?

Varēsi atbildēt?

Gan jau, ka ne

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 1 Atbildēt

2 sitieni pa pēcpusi, viens pa priekšu.

Filmētājs vainīgs, par ātru sabremzējās, nozaga distanci un norāva aizmugurē braucošajiem saķeri bremzējot, jo nācās spiest to straujāk.

torkjis Reģ.: 05.10.2013
3 0 Atbildēt

Jā, tieši tā Vernons gribētu teikt, bet nesaprotama sajūta brīdina,ka atkal tuftu izšaus

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 4 Atbildēt

Ļoti īss video. Tur virzienā uz Vienības gatvi daudziem vajag 1. joslu. Velk pa otro visiem garām un tad lien kādam priekšā, nozogot distanci, pirmajā. Norakstīs, taču, visu uz "distanci"!

Kaut kur bija video, kur smagais ievilka pa pēcpusi tieši tajā pašā vietā. Pirms tam smagais turpat nolauza elektrības stabu!

Nu un kā Tu vari būt objektīvs no dažu sekunžu gara video?

torkjis Reģ.: 05.10.2013
7 0 Atbildēt

Nu ko muldi? Var redzēt, ka ne filmētājs, ne golfs joslas nemainīja. Pat ja mainīja, tad pietiekami laicīgi. Un laiks no apstāšanās līdz sitienam bija pietiekams, lai sabremzētos arī guļava pie stūres.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 1 Atbildēt

Un kas notiek filmētājam aiz muguras?

k442 Reģ.: 22.02.2014
11 0 Atbildēt

A filmētājam aiz muguras nesas stulbs nejēga, kurš skatās velns zina kur, tikai ne braukšanas virzienā...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
3 0 Atbildēt

Telefonu glauda!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
6 0 Atbildēt

Un kā priekšējiem tad jājūtas un ko tādiem garantēt?

Varbūt katram tomēr jāraugās braukšanas virzienā, jāgarantē drošība sev priekšā un tad automātiski nevajadzēs izskaitļot atpakaļskata spoguļos tos, kuri tew tās garantijas nepoamatoti paģēr?

torkjis Reģ.: 05.10.2013
8 2 Atbildēt

Protams, nekā jauna, bet Vernons kārtējo reizi vainīgo nosaukt nespēj, jo tad alstrīdētu pats sevi.

Atkal stūrī

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 0 Atbildēt

Vecajam tukšpļūtim, redzies, video esot par īsu, nav objektīvi vērtējams. A kad jākomentē to ķīnas mopēdu, kuru nospieda fūre ar ogļu kravu, tad gan video pietiekami garš (lai gan vēl īsāks un pārfilmēts ar mobu no videonovērošanas monitora), gan joslu skaitu un platumu spēja detektēt, gan izspriest sev vien saprotamu tiesu...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 1 Atbildēt

Palasi CSN. Varbūt ka spēsi salikt pa plauktiņiem visus CSN punktus, ko pārkāpa Ķīnas mopēds! Uz priekšu Tēvzemes Dēls!!!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Un ko pārkāpa kravinieks?

Un cik tad joslu tur bija?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
5 0 Atbildēt

Kā reiz TAS video bija par īsu, nofilmētais bija par šauru, lai ko varētu objektīvi spriest - es tur nevaru pateikt, vai mopēds grieza, atrodoties jau no viduslīnijas pretējā pusē, vai tā līnija ir nomali atdaloša (kāpēc tad otrā pusē nav?), līdz ar to nemaz necentīšos ko kādos plauktiņos likt.

Savukārt šeit, pirmajā komentārā redzamajā video man par 95% viss skaidrs!

torkjis Reģ.: 05.10.2013
1 0 Atbildēt

Nepiemini neko citu. To vernons uzreiz izmanto, lai nolektu no tēmas. Tb, kārtējā iespēja, lai izvairītos no konkrētas atbildes uz konkrētu jautājumu.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 1 Atbildēt

www.youtube.com/watch?v=TO42zf0bb44

Šis video ir oriģināls bez melnā stūra. Spried pats.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

Vecais ībli, tev piekabe ir?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

no redzamā ekrāna atstāts paralelograms, un smukai aizmālēti divi trijstūri katrs savā kadra pusē...

Čalis, laikam ko spēcīgu pīpē, ja jau viņš redz cauri tiem melnajiem pleķiem un SPĒJ noteikt ka vienīgā tīrā un labi redzamā līnija uz tik netīra ceļa ir nomale, nevis ceļa viduslīnija...

atjautības jautājums - pa kuru joslu brauc ķiršsarkanais auto no video 2-4 sekundei?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 1 Atbildēt

Apspriežam kā katram jārīkojas. "Kanibaals" versijai arī jāpiekrīt, bet kā katrs aizmugurē esošais rīkojās nav zināms! Kā tur bija ar ātrumu starpību atšķirību divas reizes, bet bremzēšanas ceļu starpību četras reizes?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
4 0 Atbildēt

ja jau uz tā tilta atļauts 50, kā var panākt tur ātrumu 100 km/h un ar kādām tiesībām, un ko pa priekšu braucēji tiem ir parādā? a, vecais?

un vēl - kā tieši saskaņā ar CSL 19. pantu filmētājam un pārējiem iesaistīajiem tur ir jārīkojas, ko, kā cik ilgā laikā un kā tieši garantējkot drosību to visu izveikt?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

lai nerodas pārpratumi - es tomēr vēlos dzirdēt ar 19. CSL punktu pilnībā saskanošu un vvisiem visu garantējošu CSNg dalībnieku rīcību uzreiz sākot ar CSNg notikšanas brīdi

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 3 Atbildēt

Tu sāc ar sevi! Iemācies pats uz ceļa uzvesties TĀ, lai Tev kāds neievelk pakaļā! Esi prognozējams, vadi savu lūzni stigri pa joslām un pēc iespējas tuvāk labai malai, spoguļos kontrolē situāciju aizmugurē, ikvienam manevram jāsākas ar atbilstoši savlaicīgiem brīdinājums signāliem. Un tad nebūs pastrādātu muļķību, par kurām vainīga izrādīsies visa pasaule! Laimīgu Jauno gadu visiem!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
4 0 Atbildēt

Nevērtē visus pēc sevis, lūdzu!

Un novēlu nākamajā gadā nākt pie prāta! Visiem būs drošāk!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
4 0 Atbildēt

Filmētājs gluži vainīgs nav bet izprovocēja avāriju. Lai gan no otras puses esmu pats bijis iesaistīts līdzīgā avārijā uz Vanšu tilta, kad viens skrējējs ieplēsa mana auto pakalā, lai gan jau sekundes 5 biju apstājies sastrēguma galā. Skatījos spogulī, ka kaut kā ātri šis tuvojās un vēlu bremzē un bija bums. Kamēr blisinājos nepamanīju, ka sastrēgums jau bija pavirzījies un priekšā vieta kur pamukt bija atbrīvojusies. Kaut kā vainīgs tomēr nejutos un bamperam lieti noderēja pārkrāsošana

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 2 Atbildēt

Es teiktu, ka vainīgi ir visi, jo neievēroja distanci un arī tas, ka redzot jau no tilta augšas, ka ir propķis. Filmētājs ir visvainīgākais, jo par vēlu sāka bremzēt un par lielu ātrums, ja jau redzams, ka ir sastrēgums. Piedevām vēl neizmantoja visu distanci bremzēšanai, kas ir par strauju nobremzēts, bet pierādīt tur neko nevar un vienīgais vainīgais beigās būs pēdējais ieskrējējs, ja neiesniedz šo video, ja iesniedz tad tas, kurš ieskrēja filmētājā dēļ distances.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Un ar ko kogrēkojies video redzamais golfs?

gunbox Reģ.: 23.12.2016
6 0 Atbildēt

Viņam tur vispār nebija jābūt. Uz avārijas brīdi viņam bija jābūt pārkausētam uz Lada XRAY.

Ja nopietni, pārāk maza distance apstājoties no priekšā stāvošā. Nebūtu priekšējo vēl iebuktējis, paspējis stiprāk iespiest bremzi un nebūtu arī savu priekšu sasitis. Izskatās, ka tur vairāk par 1-1,5 metru diez vai ir bijis.

Neviens vairs neatceras no instruktāžas, ka auto jāapstādina tā, lai būtu redzams priekšējā auto riteņu saskaršanās vieta ar asfaltu. Bet citiem vispār instruktors ir bijis pālī, ka nav iemācījis un paskaidrojis kāpēc tik liela distance.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
7 0 Atbildēt

Pilnīgi pie vienas vietas cik metros no sava priekšā stāvētāja apstājas Tev priekšā esošais. Katra uzdevums ir neietriekties sev tieši priekšā esošajā auto un būs vienalga kādas distances stāvot palikušas!

Jo vernons ar jaunākā modeļa setru spēj sastumt čupā vismaz pusduci vieglo auto kaut ar 2 m distanci noparkotus, jo kas tur viņam atkal teaucējis lietot veselo saprātu! Jo visa pamatā ir auto svars, kuru vernons te spēj un te pēkšņi nespēj (negrib?) nolikt mierā kà vieglo...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 0 Atbildēt

Katru vakaru pēc darba tur braucu,kā šito var dabūt gatavu, nesaprotu.Aiz golfiņa satikās divi lielie skrējēji.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Vakar,tanī pašā vietā,braucot Jūrmalas virzienā, viens lielais skrējējs gribēja apdzīt auto pa pretējo joslu.Pēdējā momentā ieraudzīja starpjoslu nožogojumu un atgriezās otrajā joslā.Ja viņš būtu ieskrējis tur tad gan būtu šmuce, noteikti dēļ tā ēzeļa vēl kāds ciestu.Pieļauj iespēju kad viņš nebūs ilgs dzīvotājs,tikai lai kādu nevainīgu nepaķer līdzi.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Sadalošā josla bez brīdinājuma un garantijām "pakaļā braucējiem" atļāvās nelietīgi stāvēt pašā ceļa vidū?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Vai tad es rakstīju kad tur kāds stāvēja???

P.s.Viņa plosts sākās pirms manējā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Es jau tikai ironizēju lielā satiksmes drošības Dieva vernona un viņa 19. CSL evanģēlija garā

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 1 Atbildēt

visiem vecās labās kundzes Distances faniem un tai priekšā esošajiem locekļiem tā kā vajadzētu satikties un aprunāties aci pret aci, kam taisnība, citādi sanāk tāda tukšpļūtīšana "sociālajos tīklos"

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
4 1 Atbildēt

Rakstot gadās pārprast otru, vajag streču.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 2 Atbildēt

skaties.lv/degpunkta/#

Šeit tā pati tēma, gribēju palūkoties uz otra nelaimi un sasita pakaļu! Nu un kurš ko pārkāpa?

Avārija uz Siguldas šosejas.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
5 0 Atbildēt

Neticēsi, audi vadītaja, bet tev nesaprast, jo pa priekšu braucēja nepieciešamība bremzēt nav apspriežama, toties distances ievērošana un sadzēšanas bez bums ir sekotaja vistiešakais pienākums!

Nav starpības bremzē ekstremali, ja to prasa drošības nodrosināšana, piebremzē vai atlaiž pedali - aiz muguras braucējam ir jākontrolē savs spēkrats tā, lai neuztestos virsū!

Bet tev to nesaprast!

Kā var maukt ručkā blenžot apkārt, bet neskatoties kurp paša vadītais spēkrats brauc???

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 8 Atbildēt

Gan jau Tava mīļotā sieviete līdzīgi atsitīsies kāda muļķa dēļ. Novēlu Tev, Jaunajā gadā, pašam neatsisties. Patiesi vēlu veiksmi!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 1 Atbildēt

Tu bieži skrien virziena, kurā neskaties?

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Video noskatīties nevarēju, šobrīd tur lapā kaut kas atliecies, bet pēc Palaidnieka teiktā nojaušu, ka standarta situācija, par kurām Vernonam vienam (!!!!!!!) allaž ir pareizais viedoklis.

Ideja par to, ka priekšējais ir allaž vainīgs, ir idiotiska (jā, idiotiska) tieši pašos pamatos. Ja standarta "distances avārijā" tagad aizmugurējam ir iespēja izvairīties no avārijas gan ieturot distanci, gan nekūkojot, tad pretējā gadījumā priekšējais itin nemaz nav pasargāts no aizmugurē braucoša dunduka. Tu vari braukt perfekti ievērojot visus rakstītos un nerakstītos likumus, bet ja pakaļā ieteš viens telefonu spaidošs auns un tu vēl par to topi vainīgs (Vernons tā teiktu) - nu tas nav nopietni un to saprot visi, izņemot kādu vienu.

Ja dumjš, tad uz ilgu laiku.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Kāpēc noteikumi jāievēro katram otrajam? Kundzītei vajag skatīties virzienā kurā brauc, kā to paredz CSN. Ja priekšā braucošais bremzē un aizmugurē braucošais nespēj atkārtot to pašu tad tā ir vien paša vaina un nav ko tad uz ceļa rādīties. Vienīgais attaisnojums būtu, ja nozog distanci vai ja atduras pret šķērsli.

105. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes..

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 5 Atbildēt

"lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes.."

Priekš " priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot" CSN laikam nav rakstīti, jeb 1. trešdaļa no 105. punkta atceļ Noteikumus kā tādus. "Medību sezona turpinās", kurš būs nākamais?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Vajag laikam tevi pieteikt ginesa rekordu grāmatai, par apbrīnojamu spītību cīņā par tiesībam braukt uz aklo!

Par tiesībam lekt uz galvas neredzot kur...

Varetu moš kādu reliģiju nodibināt - krievu rulete satiksmē - braukt ar plaši aizžmiegtām acīm ar lielu ātrumu īsti nezinot kad būs bums un cik liktenīgs tas nu ir...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 4 Atbildēt

Korekti būtu apsūdzēt Audi vadītāju par telefona lietošanu! Bet šajā gadījumā kungs visiem apliecināja, ka ātrums bijis ap 50 km/h, labākajā gadījumā. Uz šosejas kur visi brauc ap 100 km/h! Neliekas dīvaini, ka samazinot ātrumu spogulī nepalūkojās un brīdinājuma signāli, par savu rīcību, izpalika. CSN 57. izskatās lieks! Un kur tad palika: "Katram rīkoties TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju"? Nomira tiesiskā paļāvība, ka katrs to Noteikumus arī pildīs. Ja ātrumu starpība atšķiras divas reizes, tad bremzēšanas ceļu garumi atšķiras četras reizes! Izpalika vienkārša komunikācija. Kungs vainīgs 100%!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Cilvēki uz vecumu nepaliek gudrāki, tikai paliek par vecākiem dundukiem!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
4 0 Atbildēt

Jāizstrādā ātrumu starpības brīdinoši signāli un jāpapildina Vīnes konvencija. Lai KATRAM uz dibena ir dublējošs spidometra attēlojums. Starp citu pēdējais laiks gājējus aprīkot ar virzienrādītajiem, bieži ejot aiz citiem gājējiem tie pēkšni maina virzienu un šķērso manu trajektoriju.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
3 0 Atbildēt

m.delfi.lv/latvija/article.php?id=48375721

Kurš, nu kurš būs vainīgāks par busistu... BMW? VW? Vai kravinieks kam sastūma apakšā vieglos?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

BMW vadītājs vainīgs. Apstājoties neizkāpa no auto un ar stopsignālu pie pieres, avārijas signāliem katrā rokā neskrēja pretī autobusa vadītājam, brīdinot to par škērsli uz ceļa.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 2 Atbildēt

www.google.lv/maps/@56.4877346,24.1772855,3a,75y,169.82h,85.83t/data=!3m6!1e1!3m4!1sMyAxRMThnQiNBDQLHjQZzA!2e0!7i13312!8i6656

Vieta kaut kur pie Spiģu pieturas. Nu lūk tā turpmāk izskatīsies Jūsu vadītie vieglie, kad Vernons smagajam pie stūres sēdēs. Pa bremzēm kaut zāle neaug, jo Jums: "ir jāievēro tāda distance, kas nepieciešamības gadījumā ļauj apturēt transporta līdzekli neizraisot ceļu satiksmes negadījumu ar priekšā esošo transportlīdzekli".

Tātad man ir atļauts uzvesties lopiski uz ceļa un konkrēti: Netīrīt apsnigušos lukturus aizmugurē, virzienrādītājus neslēgt, STOP signālam arī nav nekāda nozīme, spoguļos aizmugure nav jākontrolē un strauja bremzēšana, kaut ko noguļot, ir godā un cieņā turēta! Tādā veidā turpinās "medību sezona" visa gada garumā. Un šo visu atbalsta CSDD, tas ir viņu oficiālais viedoklis!!! Vēlu veiksmi izdzīvot! Un šis viedoklis Jums ir pa prātam?

gunbox Reģ.: 23.12.2016
10 1 Atbildēt

Kāda jēga no pareizas distances ievērošanas, ja vienmēr atradīsies, kurš brauks aiz tevis 1 metra attālumā, jo tu tak nebrauc pietiekami tuvu priekšā braucējam. ;) Vienīgais ko mans prāts var izštukot - aplikt auto visapkārt ķengursitamos... tobiš idiotu sitamos un bremzēt pie katras izdevības. Man tāda medību sezona būtu pa prātam.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Kāda distances ievērošana stāvošiem auto??? Tikpat labi tas lošara varēja ietriekties desmit ceļmalā stāvošās bez autovadītājiem setrās.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 1 Atbildēt

Tev ar steigu derētu CSN pārlasīt!

iciks Reģ.: 29.05.2013
4 0 Atbildēt

Un atkal apsēstība ar apsnigušajiem lukturiem... kur folijas cepure?

Klāt nav bijis nevienā gadījumā, toties lieliski zina, ka lukturi bija aizsniguši. Vasaras laikā, kad sniega nav, tie nedarbojās. Gaišreģis.

Un pasaki, Vernon, ja Tu brauktu un pēkšņi rastos vajadzība strauji bremzēt (izskrietu zvērs, teiksim), Tu nebremzētu? Skaidrs, ka bremzētu, nevienam aizmugurē neko negarantējot...

torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 0 Atbildēt

"Un pasaki, Vernon, ja Tu brauktu un pēkšņi rastos vajadzība strauji bremzēt (izskrietu zvērs, teiksim), Tu nebremzētu? "

šito es viņam vairākkārt esmu jautājis. Nevar atbildēt neko konkrētu.

Maļ savu maļamo, piezīž klāt kādu pilnīgi nesaistītu atgadījumu, uzdod pretjautājumus par seniem video un beigās piebilst, ka vajagot paredzēt, kas priekšā notiks.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 2 Atbildēt

Bremzētu savā kustības joslā zvēra dēļ! Zvēru skaits ir zināms, cik tiek notriekti! Bet padomātu arī par to, kas notiks aizmugurē. Nekas nav jāparedz. Ceļu vajag kontrolēt, gan priekšā, gan aizmugurē. Konkrēti jau uzrakstīju! Kas ir, nepatīk? Bet tāds ir Tavs liktenis, būt samaltam, paša muļķības dēļ.

torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 0 Atbildēt

Vernon,

Tev dažu metru distancē aiz muguras pielipis kāds tuvredzīgais. Uz ceļa izskrien cilvēks. Pretī brauc fūre. Daudzas fūres. Apbraukt pa pretējo joslu nevar.

Tava rīcība?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 1 Atbildēt

Neviens man aizmugurē ilgāk par pāris sekundēm neuzkavējas! Palīdzu tikt garām!

"Uz ceļa izskrien cilvēks. Pretī brauc fūre. Daudzas fūres. Apbraukt pa pretējo joslu nevar." Esmu izlaidis jaunkundzi starp riteņiem un zem tiltiem, palika dzīva! Mani ar saviem pieņēmumiem nepārsteigsi. Un nekas no debesīm nenokrīt. Viss ir prognozējams, tas atkarīgs no pieredzes.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
10 1 Atbildēt

Saki jel, a kas traucēja apstāties PIRMS jaunkundzes?

P.S tas ir vienkārši pizdjec...

torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 0 Atbildēt

Uz šito atbildi toč nesaņemsi

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Man prieks, ka esi tik augstās domās par savu izmanību. Man pieredze gan rāda, ka tie zvēri nereti izlec pēdējā brīdī, pat ja arī pirms tam ir kārtīgi skatījies tajā virzienā. Nu tā gadās, tādi viņi ir. Varianti - bremzē strauji vai arī nebremzē un visticamāk "paņemsi" zvēru. Ja gribi padomāt par aizmugurē braucošā labsajūtu - var nebūt iespējams TIK laideni bremzē, lai abiem iztaptu. Arī pārdomu mirklis ir gana īss.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Kārtējais profesionālis, kam pat braucot pat etalonceļiem satiksmes organizācijas paraugvalstī nav labi:

rus.tvnet.lv/novosti/kriminal_i_chp/349376-latviyskiy_voditjel_popal_v_dtp_v_gjermanii_200_tisjach_jevro_uschjerba

Kurš tagad negarantēja??? Vācijas CSDD vainīgs?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 1 Atbildēt
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

un kāda jēga no tās pašas ziņas saites tikai vācu portālā/valodā ievietošanas šeit?

mēģini pierādīt, ka vismaz internetu proti?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Tā. Vakar no rīta braucot ārpus pilsētas man krustojumā vajadzēja nogriezties pa labi, bet rīta zemā saule spīdēja spoguļos tā ka neko nevarēju redzēt, kas notiek aizmugurē.

Vernon, kā man bija rīkoties un kā es varēju garantēt aizmugurē esošo drošību, ja laicīgi biju saslēdzis visus iespējamos signālus(pēc CSN un Vīnes konvencijas) un uzsācis bremzēšanu? Vai tomēr man nebija atļauts nogriezties un bija jāmauc grāvī?

iuziite Reģ.: 04.12.2002
3 0 Atbildēt

Nu kas i, izgaist vai ta nevari ?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nākošreiz izgaisīšu

Bet zinot Vernonu uz šo jautājumu atbildi pēc būtības nesaņemšu...

iuziite Reģ.: 04.12.2002
3 0 Atbildēt

Ai, vienalga ko Vernons saka, viņš tik sarežģīti raksta, ka reizēm nemaz nevar saprast ko tieši ar to domājis.

Galvenais aizbraukt veselam un ar tīru sirdsapziņu .

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
3 0 Atbildēt

Šodien stipri līdzīga situācija, man pretī braucošais auto apstājies un rāda pagriezienu pa kreisi. Tā kā mani palaist un nogriezties, bet distance paliela...darbība ārpus pilsētas, apmācies, redzamība laba. Es mazliet iespringu jo nesapratu vai tas griezīsies vai nē. Un tad pēkšņi šis rauj taisni...domāju kas pa pigoriem!? A šim viens aizkūkojies aizmugurē nesās un nevar sabremzēt, grib vilkt uz apmali lai tā teikt skāde mazāka. Tik tā mala maziņa un tur paliels grāvis. Nu pietika to 5m un viss labi beidzās...Ta lūk nekas nenotiek ja divi nav mudaki pie stūres.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Senos laikos tika teikts, ka (it kā..) jebkuram esot derīgi pirms bremzēšanas (vai kkur krustojumā vai pie nogriešanās stāvot uz vietas) ieskatīties spogulī. Daži (laikam tie bailīgākie..)pat apgalvo, ka nekad nevajagot stāvēt ar izgrieztiem riteņiem ;D

Tagad laikam galvās kāds neliels restarts notiekas- izrādās, ka no ieraduma parūpēties par pakaļābraucēju dažos gadījumos var izspiest arī kādu labumu savam dibengalam.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 6 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: un kāda jēga no tās pašas ziņas saites tikai vācu portālā/valodā ievietošanas šeit?

mēģini pierādīt, ka vismaz internetu proti?

Jēga ir. Un liela. Jo vairāk informācijas avotu, jo lielākas iespējas iegūt pilnīgu (vai vismaz pilnīgāku) informāciju. Informācijas bagātība un dažādība attīsta kritisko domāšanu. Kas lieti noder, pat pļurkstot internetā. Turklāt šajā gadījumā vācu reģionālais portāls ir tuvu (tuvāk) notikuma vietai, tātad nepastarpināti tuvāk informācijas pirmavotiem un notikuma vietai.

Otrkārt, paldies Vernonam par linku, jo Lindermana-Ušakova vietējie (iauto) kareivji nepagurstoši un uzstājīgi bāž zem deguna ķeburos sastādītu Latvijas vietņu linkus. Latvijas vietņu, kas nav ne Dostojevskis oriģinālvalodā, ne arī RU vietnes ar neaizstājamu un unikālu tehniska pieredzi vai aprakstiem. Tāpēc Vernona links uz vācu vietni šajā gadījumā kā malks svaiga gaisa. Un arī lika pavingrināt prātu svešvalodā, kas būs noderīga saturīgas informācijas iegūšanai. Tiesa gan, šī svešvaloda nederēs ne RenTV mūžizglītības kursu apguvē, ne arī pieliekšanās vingrojumos ar ziepēm, kuras to pasviedēji vingrotāju motivēšanai pagaidām vēl ietin papīriņos, ko sauc par "jevro".

iuziite Reģ.: 04.12.2002
1 0 Atbildēt

Šķiet, ka vismaz trīs "forumieši", mierīgi varētu romānus rakstīt. Johaidī, tāaa samudžināt, samudrīt domu, ko var pateikt divās/trīs rindiņās. Ir jāmāk!

DJ40 Reģ.: 23.11.2016
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Senos laikos tika teikts, ka (it kā..) jebkuram esot derīgi pirms bremzēšanas (vai kkur krustojumā vai pie nogriešanās stāvot uz vietas) ieskatīties spogulī. Daži (laikam tie bailīgākie..)pat apgalvo, ka nekad nevajagot stāvēt ar izgrieztiem riteņiem ;D

Tagad laikam galvās kāds neliels restarts notiekas- izrādās, ka no ieraduma parūpēties par pakaļābraucēju dažos gadījumos var izspiest arī kādu labumu savam dibengalam.

ka nekad nevajagot stāvēt ar izgrieztiem riteņiem ;D

Man instruktors tālajos 90-jos mācīja tāpat, jo viens, kas nejēdz sabremzēties, ieliek Tev aizmugurē un ar sagrieztiem riteniem Tu ielido purnā pretimbraucējam, kuram pabraucot garām tu gribēji nogriezties..... kkā tā

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Izrādās NORDEKA avāriju izraisīja Vernona skolniece ar līdzīgu manevru par kuru minēju 31.03.2017 15:08.

Vernonaprāt droša apgriešanās vai nogriešanās pa kreisi esot piestāt pa labi un tad raut riņķī. Izrādās šādu manevru pat NORDEKA šoferīši negaida. Kā tas nepārsteidz.

> Raidījums uzzinājis arī jaunāko informāciju par negadījuma apstākļiem[ar NORDEKA] un sākotnējie pieņēmumi, ka vieglās automašīnas vadītāja apdzenot kādu lēnāku transportlīdzekli, iebraukusi pretējā joslā, izrādījušies maldīgi.

Patiesībā «BMW» stūrētāja veikusi apgriešanos braukšanai pretējā virzienā. Iespējams, miglas, steigas vai vienkārši neuzmanības dēļ automašīnas vadītāja nav pamanījusi autobusu un izbraukusi vairākas reizes lielākajam spēkratam priekšā no pieturas, kurā pirms brīža bija piebremzējusi.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Klips video sākumā ar Vernona izsapņoto braukšanu aizsietām acīm, kad citiem ir jāpavācās malā. Diemžēl šāda pašnāvība tas strādā tikai ar Tesla autopilotu.

www.youtube.com/watch?v=rphN3R6KKyU

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Beidzot ir nofilmēts Rīgas ielās Vernona sapņu braucējs un savlaicīgas un nemitīgas bremžuguņu spīdināšanas parauglietpratējs...

www.youtube.com/watch?v=xwRVCQTBTMs&feature=share

Alleluja, tādam braukt aiz muguras! Bet tā jau... Vernona sapņu bremžuguņu spīdināšanas paraugiemiesojums!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Šorīt Nordekas kaste ar borta numuru 248 šorīt kā priekšā braucējs izpildījās visai elegenti.

Nogriežoties uz Ropažu ielu ap ~7:30 no Brīvības gatves pagrieziena signālu neuzskatīja par vajadzīgu rādīt... Un jā - vai tiešām Nordekas kastei ar šo borta numuru oficiāli pēc maršruta papīriem ir jābrauc par Ropažu ielu?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Tev tūlīt izskaidros, ka kārtējais neesošais invalīds bija jāizsēdina

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti