Jau nomainīju abām mašīnām. Neredzu jēgu plēst dārgās ziemenes.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jau nomainīju abām mašīnām. Neredzu jēgu plēst dārgās ziemenes.
Ja kāds to jau ir izdarījis, tad, manuprāt, viņam saprāta tā pamazāk...
Pats šo procedūru parasti veicu marta beigās - aprīļa pirmajā pusē, kaut arī dzīvoju Liepājā, kur ziema pārāk ilgi neuzkavējas, jo braucu ne tikai pa pilsētu un ne tikai pa asfaltu.
Es droši vien marta beigās mainīšu - kamēr vēl laikapstākļi regulāri būs tādi, ka mierīgi var veidoties apledojums, nesteigšos mainīt. Arīdzan diezgan bieži sanāk braukt pa grants ceļiem, kuri pavasarī ir dubļu jūra līdz ceļiem. Tādos sniega/dubļu protektors būs daudz noderīgāks, nekā vasaras riepas.
Skatos, ka ar visu silto bezsniega ziemu ziemenes pat nav īsti daudz dilušas un vēl divas nākamās ziemas mierīgi varēšu braukt.
Vēl nē. Arī parasti to daru ap marta begām / aprīļa sākumu. Kaškajam gan bija plānots šo trešdien, par cik iet uz pārdošanu. Bet laikam nebūtu īsti labi.
Oj, kā agrie mainītāji "ielidotu" uz superīgu pārbraucienu, ja vakar vakarā brauca no Vidzemes puses uz Rīgu...
Tā kā Rīgā baigā ziema tā arī neuznāca, ar savām 5+mm izbraucu visu ziemu un neko labāku i neprasījās. Tagad ir 4+, ko līdz nākošai ziemai noplēst, tad gan būs jāpērk jaunas.
es pērku tikai M+S.
Nopērku jaunas, tās braucu visu ziemu, uz vasaru uzlieku pagājušā gada M+S. Tā 2 gadus braucu, tad vecās izmetu, bet pērku jaunas vissezonas.
utt.
Ja nedzīvodziļos lukos, tad neredzu jēgu no ziemas riepām. Un man nav vajadzība tās mainīt laikā. Teorētiski varu pat janvarī nomainīt, varu pat aizmirst nomainīt, bet tā es nedaru.
Diski man ir vieni, mainu gumiju. Neredzu jēgu turēt uz diskiem un pašam mainīt, tāpēc, ka nepieciešama ir balansēšana tik un tā.
Bet, pagaidām, nomainījis neesmu. Parasti mainu no aprīļa vidus, līdz maija sākumam. Tad nav rindu riepu servisos.
Braukšana ar MS riepām vasarā pie +26 ir vienkārši tipisks kapeikpi-jaaajeeju paradums.Tie meesli ir šaubīgi uzvedībā gan pie lieliem plusiem gan pie slapja silta asfalta gan pie vasaras ātrumiem un vasaras paradumiem- ja nu kapeikjājējs saņem dūšu un izjāj kkur ārpus LV. Šitie fignjas sludinātāji un reklamaatori ir pilnīgie āksti un acīmredzot viņi nejēdz nedz no uzvedības nedz no braukšanas kā tādas.
Diski tādam normālam saimniekam būtu jākopj- ziemas sāls tos bojā un turklāt daudzi saimnieki izvēlas ziemai piemērotāka platuma un citāda diametra riteņus.
Attiecīgi par riepu maiņu 1.martā- tas ir Likumdevēju Nopelns, ka nu jau 5 dienas mums ir pilnīgi legāli sagaidīt kontaktu ar 1,5mm protektora cienītājiem.Ja uznāk cīruļputenis un uzsnieg 2mm - vo *ujviņuzin, ko tad darīt. Tā ka vnk dziļi p(a)klanamies viņiem.Vispār nav skaidrs, ar kādu vietu ir jādomā, lai pat vasarā brauktu ar 1.5mm.Totāla necieņa pret pārējiem braucējiem un saviem pasažieriem.
Protams, normālu smadzeņu īpašniekiem ir jāfiltrē savs konkrētais auto un konkrētais riepu stāvoklis un izmērs- īpaši platums.Ja kādreiz ar 185-195 platumu mēs ikkatrs varējām noriskēt un pāris dienas pabraukt arī pa sniegu- nu tad drusku vēlāk ar 205-215 tas bija jau krietni šaubīgāks pasākums un ar šodien ierastajiem 225-245 platumiem uz sniega vispār nav ko meklēt principā.
Drīkst zināt kas ar tām vissezonenēm ir jādara lai tās šaubīgi uzvestos - vispirms ar bembija motora palīdzību tās jāuzsilda, un tad jālido, dzenot visus nost?
Kad aizpagājušā gada septembra beigās mans golfs nonāca manā īpašumā, tas bija apauts ar ne tām vecākajām, bet arī ne tām jaunākajām Debica vissezonenēm. Nobraucu pagājušo ziemu, izgāju apskati, nobraucu pagājušo vasaru, nobraucu šo ziemu, līdz 15. februārī apskatē dabūju divnieku - vienai priekšas riepai bija bik zem 4, otrai digitālais mērītājs paradīja 2,2. Lieki teikt ka visu ziemu nobraucu bez problēmām un bez nevienas nekontrolētas slīdēšanas - un pagājušajā vasarā arī tās mizas uzvedās kā normālām riepām pieklājas. Laikam tomēr blīve starp stūri un sēdekli kaut ko arī nosaka...
Attiecībā par tavu pēdējo rindkopu - a kurš tev liek likt "šodien ierastos" platumus? Ripuļu izmēru ir jānosaka bremžu izmēram, nevis jaunākajai modei. Paskatoties ielās, nemaz nepateiksi ka pirmās paaudzes A8, C5 A6, B6 un B7 A4 varēja komplektēties ar 16" bleķiniekiem un C6 A6 un D3 A8 varēja komplektēties ar 16" ļitakiem [neskaitot topmodeļus, kuru bremzes tādus diskus nepieļauj]
16. februārī, dienu pēc apskates, nomainīju vissezonenes pret 15 gadus vecām naglotām otrajām hakapeliitaam, kuras šovasar derētu noplēst, jo ja es tās turētu par ziemenēm, tad tās pie manis vēl varētu arī 20 gadus sagaidīt. Uz ziemu būs jānopērk jaunas vissezonenes, atbilstoši mūsdienu realitātei, kur prasās pēc trīs komplektiem - vasarenēm vasarai, vissezonenei ziemai un ziemenēm ja tā ziema tiešām arī atnāk.
Tad kad konkrēti es kad biju tikko vadītāja apliecību nopircis ,man 90tajā gadā piederēja pusgadu vecs vaz2109 hlams un es ar viņu 2g laikā nobraucu precīzi 250 tūkst km. Te PAR KO konkrēti man jātaisnojas vai jāizvērš saruna, lai pamatotu "savu" taisnību?? Šodien es lietoju konkrēti ražotāja paredzētos diskus un konkrēti manam auto paredzētos riepu izmērus.Ko silti iesaku darīt arī "citiem". Jo- tas A8 un pat ne x6 nav akurāt tas pats, kas 60zs vaz vai 38zs golfs.
Jā, un? Tam pašam D3 ražotājs paredz gan 16", gan 17", gan 18", gan 19", gan 20" un pat 21". Tas ja tu izvēlies sezonai vai latvijas ceļu apstākļiem nepiemērotāko izmēru, jo tev patīk ka izskatās ka mašīnai uzlikti zirga ratu riteņi - tā ir tava problēma, ražotāju te neiepin. Reku te nesen šajā forumā tika apspriests cits piemērs par šo tēmu - jaunajam kia šrotaž nopērkot nāk lieli diski ar zemprofila mizām, kuras šī foruma lietotāji uzskata par tai mizai nepiemērotām - bet nu tak ražotājs tādas tur ir paredzējis, jābūt labām, vai ne
Pieņemu ka tā frāze ka A8 un X6 nav žiķelis vai golfs norāda uz to ka tev liekas pieņemami ar tādu mašīnu stiept uz 200-250 - tad es tiešām nebrīnos ka vissezonenes vasarā izrādās esam tik sliktas. Bet nebaidies - manam golfam ir apaļas trīs reizes vairāk par tevis nosaukto ciparu, kas noved pie nesliktas jaudas/svara attiecības - tik vien ka tas divlitrīgais motoriņš ne tikai to mašīnu paātrina, bet arī bremzē.
Paklau, vai es vispār kkur sākumā teicu, ka "MAN ir problēma", "ka MAN ir afigennijs auto"un ka "ES velku uz 250" ??
Ir nezcik testu,kuri pierādījuši ka padilušas MS riepas uz vasaras asfalta ir ar neprognozējamu uzvedību un stipri pagarinātu bremzēšanas ceļu.Pie mitra/silta asfalta atkarībā no šo riepu modeļa tās var būt vienkārši Ļoti Bīstamas. Un īpaši tas jāievēro būtu tieši dažādiem tur kapeikjājējiem- kuriem viņas ir nedz tā labākā modeļa un tuvu ne tajā labākajā stāvoklī. Un tā Frāze par a8 norāda uz to, ka žiguļa lietotājs nospiedīs gāzes pedāli un tuvākās nedēļas laikā (kamēr viņš ieskriesies) nekas slikts nevienam nenotiks, turpretim nemākulīgs x6 operators ar 1,5mm un 315/30/r21 var mierīgi iebraukt auzās gan ieskrienoties, gan bremzējot gan ņemot pagriezienu vai kaut ko nejauši piespiežot par daudz pie apdzīšanas vai savai "loch-kvalifikācijai" atbilstošā veidā vienkārši mēģinot izbraukt nevainīgu pagriezienu.
Aptauja - Vai Tu jau uzliki savam auto vasaras riepas?
No rīta braucu uz Igauniju.
Man pat prātā neienāktu mainīt riepas JAU TAGAD (ārā snieg, ibio)! Kas visinteresantākais - Rīgā - visādā ziņā - mazliet jautri.
Bet, jau pie Ainažiem - jau pa sausu ceļu sanāca braukt.
Igaunijā sals un spoža saule, pilnīgi sausi ceļi.
Bet, nekādu vasaras riepu te nav nevienam.
Vismaz cilvēki domā ar galvu.
Man blakus mājai vienam kaimiņam bija labpaticies aprīkot savu daiļo dzidri zilas krāsas svaigo Audi A5 Quattro ar milzīga izmēra (18 vai pat 19) vasaras platajām riepām. Tā tas auto arī netika kustināts pagaidām
Laikam dzinējs noplīsa. Tie sūdi tikai pa servisiem braukā.
Tas tāds vidusmēra izmērs tam modelim - mazākais ir 17", lielākais 20".
Tak pilnpiedziņa viņiem nevajagot ziemas riepas (tādus gudrīšus gana šogad esmu dzirdējusi)
Šis teksts ir dzirdēts, bet tur ir sava kripata patiesības. Nekad neaizmirsīšu to situāciju, kad 2012. gada nogalē, ziemai sākoties mana kvatra bija uz 3 nedēļām nostājusies mājas priekšā, jo es nesteidzīgi veicu dažus uzlabojumus, un tāpēc nevarēja aizbraukt pakaļ ziemenēm - un vajadzēja pāris detaļas liepājā, un tāpēc ņēmu muteres golfu, kam bija uzliktas ziemenes, un ar to braucu uz liepāju, un tur varēju pāris reizes čikāties lai izkustētos - kad audī viss bija salikts atpakaļ un varēja braukt samainīt ripuļus, lieki teikt ka tā mašīna ar 7 gadus vecām vasarenēm uz ceļa uzvedās daudz labāk kā muteres golfs ar ziemenēm.
Bet nu protams, tas attiecas tikai uz turēšanos uz ceļa un paātrinājumu, ne bremzēšanu. Un ja vēl gribas ziemā izņemt slidenus līkumus, spiežot gāzi, tad kvatrai vajag LABAS ziemenes.
Mums nupat aizvakar te bija video- džips mierīgi brauca pa ne to sliktāko ziemas ceļu un ... Sniegs snieg, bet ir pilnīgi Legāla iespēja braukt gan ar vasarenēm, gan ar 1,5mm utt...
Kaut kur ap apriļa beigām uzdod šo jautājumu.
Jā, tad tas arī būs diezgan aktuāli. Esmu redzējis indivīdus, kuri pat vasarā brauc ar radžotām riepām.
Vispār nesaprotu kam tās radzes vajadzīgas,nedzīvojam tak ziemeļos.
Esmu jau ne reizi vien te minējis, Igaunijas ceļi īstas ziemas apstākļos - krietni trakāki nekā pie mums. Un viņi masveidā tāpēc brauc ar radzēm. Tik daudziem ir radžu riepas, ka principā, visa Tallina (stāvvietas, krustojumi) skan pēc radžu riepām - tagad, pa pliku asfaltu.
Viens mans kaimiņš savai ~2005.g. S klasei ziemas riepas bija uzlicis tikai aizmugurē, priekšā tiešām plikas vasarenes, praktiski sliki, tā arī visu ziemu nobraukāja. Vienīgi, cik piefiksēju, kad nedaudz vairāk pasniga, mašīna stāvēja pagalmā. Kā ielas patīrīja, tā braukāja
Ne un parasti mainu Aprīļa vidū, bet ne ātrāk kā Marta beigās.
Un spēju tik "aprīnot" bezatbildīgos.
Brauciet prātīgi. Šovakar daudzus satiku apdauzītus un izbraukušus tilta apmalēs un kokos. Rīga ir meistars kā piesnigušu ceļu uztaisīt īpaši slidenu, uzberot sāli un pēc tm zem sniega paslēpt ledus trepi.
Kaa Labi iet ?? ;D lvceli.lv/
Patiesībā dīvainākais šai stāstā šķiet prasība par 4mm.
Pat pie igauņiem un somiem prasīti ir 3mm. Un mierīgi brauc. Cik esmu redzējis, braukt māk labāk... (t.i. mierīgāk), kas daudz svarīgāks par šo 1mm, kurš tik spiež vairāk naudas tērēt riepām (vai, tieši otrādi, tā rezultātā riskēt un netērēt vispār).
ar riepām ziemu neaizbaidīsi!
Un ko dara tie, kuri jau pasteigušies?
Galīgs ānuss šodien uz LV ceļiem
Ceru, ka nekust no vietas, kā liela daļa kaimiņu šodien (es gan nepētiju vai viņiem jau vasaras riepas, vai tikai slinkums rakt auto no kupenas laukā).
Braucu es no Igaunijas. Pie robežas sākās jautrība
Dažs labs SUV dejoja dančus pa šoseju.
Bija interesanti vērot aizmugurē.
Zin, vakar ar visām ziemas riepām un 4x4 slīdēja kā pa slidotavu. Braucot no D-tilta lejā (no Lubānas ielas uz Ķengaragu) "degunu" stūma ārā, ka nācās samazināt ātrumu līdz 30.
Tai pat laikā daļa vadītāju to pat nejūt, jo viņu auto visu izdara viņu vietā. Vismaz mums uz laiku atstātā rotaļlieta pat neļauj nojaust, ka slīd, ja vien nedod grīdā un tad pati visu iztaisno.
Vēl braucu ar ziemas riepām un kamēr nebūs naktis +5 grādi tā arī darīšu.
Par protektoriem runājot. Vasarā zem 4mm negribas laist, tīri dēļ lietus un risām uz šosejām, ja gribas braukt uz 120-140, tad 4mm būs pa maz, lai droši brauktu. Kvai pie apdzīšanas ir patīkami zināt, ka nesāksi peldēt. Ja brauc godīgi un vēl bailīgi, tad protams 1,5mm ir ok!
Ziemā, zem 5mm negribu laist, Liepājā reti, kad ir sniegs, bet ja ir, tad no sētas gribas tikt ārā un ja brauc pa šoseju un grib droši apdzīt, tad labas riepas vajadzīgas, jo ceļi visdrīzāk nebūs tīrīti.
Vasarā R17 diski, 225mm platas riepas.
Ziemā R16 diski, šogad paprovēju 205mm platuma vietā uzlikt 215mm un nekāda vaina, jo tāpat pārsvarā sanāk braukt pa tīru ceļu.
Pagapaga, maijā iebrauks Krapsis ar 40 turbo škodām un pjezoelektroniskajiem bīdmēriem,vot ta redzēsiet jūs tur
Vakar pievakarē braucu pa Tīnūži - Koknese ceļu. Interesanti bija - plūsma iet 80-90km/h, tad sabremzējas līdz 50-60 km/h jo kāds nepacietīgais slidinās ar vasarenēm. Tiekot tam garām atkal 80-90. Visā posmā bija kādi pieci - seši apdzenamie. Interesanti, ka trīs bija džipveidīgie un divi - komercbusiņi. Vakarā divi kaimiņi savus golfu un MB A160 praktiski ar nešanu nesa stāvvietā iekšā. Ziemas sākumā piefiksēju, ka šitie paši kaimiņi ar vasarenēm brauc līdz Ziemassvētkiem. Laikam džekiem ir fobija no ziemas riepām.
Vai, jau nomainijāt ziemas riepas pret vasaras riepām?
Sveiki, iAuto foruma biedri! Latvijā atļauts piedalīties ceļu satiksmē ar vasaras riepām no 1.marta. Vai jūs, jau uzlikāt vasaras riepas? Vai tomēr uzskatat, ka vēl ir par agru vasaras riepām? Paldies!