Ja vibrē, varētu būt divu masu spararats.
Vai Tavam auto tāds ir - noskaidro.
Ja vibrē, varētu būt divu masu spararats.
Vai Tavam auto tāds ir - noskaidro.
Kur un ka?
Internetā pameklē. Kurā brīdī šie spararati kļuva par ikdienas lietu, īsti nezinu, jāinteresējas.
Bet nu sliecos minēt, ka ja manis izteiktā diagnoze ir pareiza, tad Tev droši vien ir dīzelis. Benzīniem arī šos lietojot, taču tie klājas stipri vien retāk.
Ja 1,9 TDI, tad var vienkārši pāriet uz parasto spararatu. Ja 2,0 TDI - jāinteresējas. Vismaz vēlākiem variantiem neiesaka to darīt un tad jāliek dubultais, kas nav stipri lēts.
Pašam ir bijusi šī padarīšana. Neitrālajā viss kārtībā, bet tiklīdz iemet robā un ber virsū, tā sāk riktīgi vibrēt. Uzdod mierīgāk - arī mazāk vibrē.
noskrūvē un paskaties.
Nu cik var, uzzvani oficiālajam dīleru servisam vai aizraksti meilu. Viņi atbild, ja palūdz tad arī bildi no kataloga atsūta.
Esmu šadus un citus jautājumus uzdevis, Volvo Musa motoram, VW Moller, Škoda karlo motors, Opel Amser auto.
Toyota amser krasta.Tojotai vajadzēja user manuāli latviešu valodā, nekādu problēmu ar savu atmiņas karti aizbraucu un ielādējaservisā.
Tas "divu masu spararats" tak mūsdienās ir vairumam auto, gan dīzeļa , gan benzīna, tā, ka jautājums ir: nevis "kuram auto ir", bet kuram nav.
Nu, es meklējot auto speciāli skatījos lai nebūtu. Noklājas regulāri, maiņa pietiekami dārga.
Cik tas bieži ir - regulāri?
160k normāli braucot, vai biežāk, ja velk piekabi vai gadās kādu iestigušu paraustīt
Detaļās ap 500 EUR jārēķinās.
500 ir tikai pats spararats. Vēl pieskaiti sajūga komplektu un darbu. Bez 1000 diezko nesanāks nomainīt.
Nav jau zvanīts, ka nevar ielikt parasto - tas būs pulka lētāk un ja ne gluži mūžīgs, tad kalpos ilgi.
Jā, bet ja ķīselis, tad gala rezultātā sanāks belaruss.
Jo lielāks griezes moments un jaudīgāks dzinējs, jo ātrāk tam visam pienāk beigu gals.
Var likt vienmasinieku, tad ar kādiem 500-600€ jārēķinas, bet divmasinieks būs "maigāks" . Bet nu man pagaidām viss tomēr Ok, tikai jāgāzē l
Skoda Octavia 2006 sajūgs
Sveiki!
Octavia sajūgs palika "jocīgs" strāda pie paša gala un vēl pie vibrē uzsakot ar pirmo, bet tā braucot neslīd, arī uz vietas stāvot nekas negrab un nevibrē. Varbūt ir kāds ar kaut ko tādu saskaries?