Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Skoda Octavia 2006 sajūgs

archiko Reģ.: 27.03.2017

Sveiki!

Octavia sajūgs palika "jocīgs" strāda pie paša gala un vēl pie vibrē uzsakot ar pirmo, bet tā braucot neslīd, arī uz vietas stāvot nekas negrab un nevibrē. Varbūt ir kāds ar kaut ko tādu saskaries?

 
iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Ja vibrē, varētu būt divu masu spararats.

Vai Tavam auto tāds ir - noskaidro.

archiko Reģ.: 27.03.2017
0 0 Atbildēt

Kur un ka?

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Internetā pameklē. Kurā brīdī šie spararati kļuva par ikdienas lietu, īsti nezinu, jāinteresējas.

Bet nu sliecos minēt, ka ja manis izteiktā diagnoze ir pareiza, tad Tev droši vien ir dīzelis. Benzīniem arī šos lietojot, taču tie klājas stipri vien retāk.

Ja 1,9 TDI, tad var vienkārši pāriet uz parasto spararatu. Ja 2,0 TDI - jāinteresējas. Vismaz vēlākiem variantiem neiesaka to darīt un tad jāliek dubultais, kas nav stipri lēts.

Pašam ir bijusi šī padarīšana. Neitrālajā viss kārtībā, bet tiklīdz iemet robā un ber virsū, tā sāk riktīgi vibrēt. Uzdod mierīgāk - arī mazāk vibrē.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 1 Atbildēt

noskrūvē un paskaties.

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

Pēc šasijas Nr.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Nu cik var, uzzvani oficiālajam dīleru servisam vai aizraksti meilu. Viņi atbild, ja palūdz tad arī bildi no kataloga atsūta.

Esmu šadus un citus jautājumus uzdevis, Volvo Musa motoram, VW Moller, Škoda karlo motors, Opel Amser auto.

Toyota amser krasta.Tojotai vajadzēja user manuāli latviešu valodā, nekādu problēmu ar savu atmiņas karti aizbraucu un ielādējaservisā.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Tas "divu masu spararats" tak mūsdienās ir vairumam auto, gan dīzeļa , gan benzīna, tā, ka jautājums ir: nevis "kuram auto ir", bet kuram nav.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Nu, es meklējot auto speciāli skatījos lai nebūtu. Noklājas regulāri, maiņa pietiekami dārga.

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Cik tas bieži ir - regulāri?

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

160k normāli braucot, vai biežāk, ja velk piekabi vai gadās kādu iestigušu paraustīt

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tas varētu būt tāds vidējs rādītājs. Citi pamanās 400k nobliezt, citiem pēc 40k noklājas. Pie tam dzirdēts, ka tie ar 40k mēdz nebūt tie sliktākie braucēji - vienkārši detaļa nav neko izcila...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Detaļās ap 500 EUR jārēķinās.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

500 ir tikai pats spararats. Vēl pieskaiti sajūga komplektu un darbu. Bez 1000 diezko nesanāks nomainīt.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Nav jau zvanīts, ka nevar ielikt parasto - tas būs pulka lētāk un ja ne gluži mūžīgs, tad kalpos ilgi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, bet ja ķīselis, tad gala rezultātā sanāks belaruss.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Kā nu to ņem.

Cilvēki 1,6 un 1,9 TDI aprīko un nesūdzas. Kā jau iepriekš teicu, problēmas esot ar 2,0 TDI.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Jo lielāks griezes moments un jaudīgāks dzinējs, jo ātrāk tam visam pienāk beigu gals.

archiko Reģ.: 27.03.2017
0 0 Atbildēt

Var likt vienmasinieku, tad ar kādiem 500-600€ jārēķinas, bet divmasinieks būs "maigāks" . Bet nu man pagaidām viss tomēr Ok, tikai jāgāzē l

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Kas tad bija pie vainas.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti