Lietots Volvo XC60

Silva Reģ.: 25.09.2017

Jūsu domas par konkrēto piedāvājumu drīkst lūgt?

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/xc60/bdnhho.html

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Heiteris rakstīja: Lohiem ir lohu problēmas...

Fabia foršs auto, bet būsim reāli - mazs, neejošs, nebaudāms un piekam skaļš (tāds 3cyl dzinējs tur rēc kā veca palaistuve)

Fabija ar 1,2 litru benzīna motoru nav skaļa. Skaļa ir Honda-Jazz.

Cits Reģ.: 03.02.2019
1 1 Atbildēt

Ja grib pirkt jāved uz labu servisu, lai tur ar kopjūteriem pārbauda stāvokļa un noskrējiena atbilstību

Edzijs Reģ.: 28.11.2019
2 1 Atbildēt

Varu piemest savus 5 centus kā XC 60 īpašnieks 4 gadu garumā, varbūt kādam noder nākotnē.

Mašīnu pirku mazlietotu, dzītu no Vācijas, tai brīdī ar apm. 130k km. nobraukumu. 2013. gada, D4 2.4 dīzelis, Summum, ne pati pilnākā komplektācija, bet pietiekami, pat jumta panorāmas lūka ir.

Šobrīd, pēc 4 gadiem ir nobraukti 178k km. un jau rāda 308k km. kopā.

No pašas pirmās dienas, kā iegādājos, auto esmu vedis labot tikai pie Bravo Auto. Nekādas ieinteresētības, bet šos džekus tiešām palielīšu - ļoti labs specializētais Volvo serviss.

Esmu saglabājis pilnībā visus remontu un apkopju rēķinus pa šiem gadiem un nesen joka pēc visu saskaitīju - kopā apm. 3900 EUR. Interesanti ir tas, ka, tagad skatoties jaunus auto no salona, lielākajai daļai paredzamās izmaksas dīleru apkopēs ir tādas pašas, vai pat nedaudz lielākā summā uz 180k km. Tas tā, viela pārdomai.

Auto viennozīmīgi varu tikai rekomendēt ar vislabākajiem vārdiem. Ļoti uzticams, nav pievīlis ne garākos, ne īsakos ceļos, esam bijuši kādas reizes 3 lielos 6k km ceļojumos pa Eiropu bez problēmām. Dinamisks, ar 165 zs. jaudas pietiekami un kārba ļoti dinamiski strādā. Vidējais kombinētais pašreiz uz datora 7.2l/100km, bet uz štrāses pat var redzēt 4.5-5.5l/100 km ciparus.

Ergonomijas un kvalitātes ziņā arī varu teikt tikai labāko, pat pēc 300k km. mašīna izskatās iekšpusē un ārpusē ļoti laba. Vienīgais mīnuss vizuāli, uz šiem km. ādas sēdekļi priekša jau sāk izskatīties palietoti.

Esmu dzirdējis, ka jaudīgākie D5 220zs. motori ir aŗi gana labi, bet jau 4 cilindru 2.0 motori, kas nāk no 2018. gada, ja nemaldos vairs neesot tik uzticami. Bet nu tas no sērijas viena tante teica.

Ceru, ka kādam, kurš apsver par XC60 iegādi šī info noderēs.

Cieņā!

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Būtu interesanti redzēt drusku detalizētāku remontu izklāstu. Šis tikai norāda ka relatīvi mazlietots ne-top dzinēja versijas auto var būt kopējās izmaksās pat lētāks un relatīvi tikpat uzticams kā jauns.

Diez kāds būtu vertības kritums jaunam auto 4 gados nobraucot gandrīz 200k?

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Kādi dārgākie remonti bijuši?

Edzijs Reģ.: 28.11.2019
0 0 Atbildēt

Ja mazliet detalizētāk par remontiem un apkopēm, tad jāsaka, ka lielāko daļu izmaksu sastāda plānotās regulārās apkopes - eļļas un filtra maiņa pie katriem 13k km (apm. 90 EUR), vēlākos gados pie 15k-20k km, un katrā otrajā reizē arī papildus šiem visu pārējo filtru maiņa ( kopā ap 150 EUR).

2 reiz mainīta zobsiksna ar visiem spriegotājiem un palīgsiksnu - pēc pirkšanas, jo nevarēja noteikt, kad iepriekšējā būs jāmaina un pēc nobrauktiem 120k km. Šis pasākums salīdzinoši padārgs - apm. 350 EUR. Kopā ar visiem filtriem un eļļu pirmajā reizē bija 500 EUR.

2 reizes mainītas priekšējās un aizmugurējās bremžu uzlikas (komplekts ar darbu ap 70 EUR) un pr. bremžu diski.

Dārgākie remonti bijuši salīdzinoši nesen, pēdēja pusgada laikā - AWD Haldex sūkņa maiņa, pusass gala un pēc tam pusass maiņa. Visi šie trīs kopā ap 750 EUR.

Edzijs Reģ.: 28.11.2019
1 0 Atbildēt

Starp citu, aizmirsu vēl iepriekš rakstot pieminēt Volvo XC60 krēslu ērtumu - reti kurā auto līdz šim esmu pieredzējis tik ērtus krēslus. Kā dīvānā un ar lielisku braukšanas pozīciju.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Interesanta nianse par jauno Xc60 hibrīdu. Volvo tagad ir vispasaules akcija, ja līdz 30.junijam pērc hibridu(var uzlādēt no rozetes) tad vienu gadu Volvo tev apmaksa elektrību autiņa lādēšanai. Mūsu dileru lapas gan to nevar izlasīt

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Prieks par pozitīvo pieredzi...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

2015.gada Volvo-XC60 vidējā cena pēc SS sludinājumiem ir 19,2 tūkst.EUR.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

2014.g. 17,8 tūkst.EUR

2013.g. 15,8 tūkst.EUR

2012.g. 13,2 tūkst.EUR

2011.g. 11,9 tūkst.EUR

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

2010.g. 10,7 tūkst.EUR

Tātad vecumā no četriem ar pusi līdz deviņiem ar pusi gadu Volvo-XC60 cena vidēji krīt par 1700 EUR gadā.

hacis2 Reģ.: 31.10.2017
1 0 Atbildēt

mana pieredze par tēmu.

līdzīga komplektācija un vecums kā te Edzijam. tikai vēsture ir pure latvijas pirkts mūsā, esmu otrais īp. tagad jau ap 215k nobraukts. apkopes 2x gadā pa 15kkm. principā uzticams auto. iebraukt un izbraukt var visur un vienmēr. klīrenss un laba pilnpiedziņa, gan pa neceļu saprāta robežās, gan pa bāni, gan paslidināties ziemā,. saprotami vadās, bet pilnīgi elektroniku atslēgt nevar. slidenos krustojumos ziemā iegriežas pārāk labi lai būtu taisnība. ;) un silts!

Pie remontiem kas nav dabīgais nodilums pieskaitu abu radiatoru nomaiņu, un bagaznieka elektropieziņas nomaiņu (ap 900 eur!!!). abiem ir savi iemesli, bet vienalga kautkā tā 5gadīgam auto... citādi nekā negaidīta un maināmās lietas saprātīgās cenās. pēdējās 2 apkopes gan bija ap 1k katra, bet tur pa daļām visas siksnas, visas bremzes, visas ellas, gultņi. no ritošās un dzinējam gan nekas nav aiztikts viss chotka. nav laikam tas lētākais auto, bet ja apzināta izvēle tad mērķim kalpo ļoti labi un prātu nečakarē.

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

1k eur divās apkopēs pēc kārtas, izklausās skarbi, iepriekšējam biedram nekas tik dārgs nebija, kaut arī noskrējiens pamatīgs... Varbūt atšifrē, ja nav grūti, kur tur 1k var saskriet, ja vēl hadenē raksti, ka nekas nav darīts...

hacis2 Reģ.: 31.10.2017
2 0 Atbildēt

es te pēdējā gada laikā visādi skatos ko es ņemtu vietā ja ņemtu un ja godīgi neko labāku par jaunāku un max komplektētu šādu pašu neesmu atradis. nekas jauns līdzvērtīgs zem 40k nesanāk (lai nenāk raudiens par komplektāciju), un vispār dizainiski un konstruktīvi jo tālāk jo skumjāk.. tie iespraustie ekrāni uz palodzes, 3 cilindru mopēdi... kautkā tā.. vācieši izskatās labi, bet no servisiem dzird dubļus par kvalitāti, japāņiem dizains ir aizbraucis podā (gaumes jaut gan), korejieši utml... nu neuzrunā... škoda... +-, bet arī kompromiss ar sevi. UK, IT, FR, nu jābūt savdabim un jāmīl tā lieta tākā kautkas jauns daudzmas prātīgs man sākas no 50k, kas ir dzīvokļa cenā jau.. rupji 25-35k tu aizlaid trubā. par to naudu jau aunu var nopirkt, tad pavairot pārdot un nopelnīt tos 50k...

cik te sanāk ar bolt pabraukāt kas ir vidējais segments visādu tautību, nu skumji. autobūve 10 gadus atpakal ir beigusies, tagad ir koplietošanas pārvietošanās gadgeti.

hacis2 Reģ.: 31.10.2017
3 0 Atbildēt

kas xc60 uzrunā ir apdares kvalitāte un pamatīgums. pirms tam bija max komplektēts subaru outback. likās labs auto, un arī tagad neko sliktu nesaku, bet kamēr abi bija paralēli, nu jūt atšķirību, it visā. kā skan, kā slēdzas, veras, spīd, pīkst utml tieši sajūtu līmenī. un tas ir tas ko tu pērc virs tiem 40k un arī ne visiem ražotājiem. neviens jauns par lietota cenu tev to nedos, brīnumi nenotiek, viss maksā naudu. ja šādu ambīciju nav, tad "jauns ir jauns" ik pa 3 gadiem laikam strādā

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 3 Atbildēt

Ir jau starp tiem Volvo arī riktīgi brāķi un tos var pirkt tikai zinatājs. Fords tur pielicis pamatīgi savu roku un visu sliktāko uzdāvinājis Volvo

hacis2 Reģ.: 31.10.2017
0 0 Atbildēt

jā V40 utml.

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
0 0 Atbildēt

Es arī esmu lietota XC60 īpašnieks jau 4 gadus. Auto ir labs, bet tas nenozīmē, ka nav jāremontē. Tāpat jau šis un tas notiek, jo nobraukums arī virs 220000km.

Kā jau visiem auto arī šim ir tādas klasiskās vainas, kā piemēram, ūdens tecēšana gar vējstiklu, kas ir risināma ar vējstikla pārlīmēšanu. Priekšējo lukturu plaisāšana, kas ir risināma ar to pulēšanu, durvju ārējo rokturu smaga darbība - ķeršanās pie atvēršanas (kaitinoša lieta, nezinu, kā novērst), ārējo spoguļu nolocīšanas mehānisma ieķīlēšana, ko var novērst pats pa lēto, dzinēja (5 cilindru dīzelis) svirlu mehānisma noķīlēšana, kas risināma ar šī mehānisma nomaiņu, u.c.

Tāpat jau piekarē arī šis un tas jānomaina - minimāli, bet ir.

Servisā saka, ka siksnas jālieto tikai oriģinālās, jo neorģinālās plīstot priekšlaicīgi - tas arī ko maksā.

Principā pēc maniem aprēķiniem sanāk tā, ka šīs 5-10 gadīgas automašīnas ekspluatācijas izmaksas ir līdzīgas jauna auto cenā no 20000-25000EUR ekspluatācijas izmaksām, t.sk. ieskaitot vērtības kritumu.

Tad nu ir jādomā vai braukt ar lietotu auto, kuram ir ādas salons, 4x4, adaptīvā kruīzkontrole un citas ekstras vai arī ar jaunu kompaktklases auto bez 4x4,bez paaugstināta klīrensa, ādas salona un minimālām ekstrām.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 3 Atbildēt

Kādas tad ir Volvo viena gada ekspluatācijas izmaksas?

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
0 0 Atbildēt

Teiksim tā. Auto tika iegādāts pa 18000 EUR, nobraukums pa 4 gadiem 80 000km. Šī brīža tirgus vērtība šādam auto +/- 9000EUR, kas nozīmē vērtības kritumu ~200EUR mēnesī. Degvielas izmaksas (leju tikai Neste pro diesel)~150EUR mēnesī, viss pārējāis (nodokļi, apdrošināšana, remonti, rezerves daļas, mazgāšana, riepu maiņas) ~125EUR mēnesī, kas rezultējas ar ~3300EUR lielām tiešajām izmaksām gadā, neskaitot vērtības kritumu.

Visas auto izmaksas es uzskaitu spiritmonitor.de, tur šobrīd rāda šādi:

Vehicle costs in EUR/km 0,39

Total driven distance: 78.989 km (147.905 km to 226.894 km)

Period: 15.09.2015 until 04.12.2019 (1.541 days)

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 4 Atbildēt

OK, paldies. Tad sanāk ka remontos tīri aiziet kādi 2500eiro un tas ir bez visas dīzeļa sistēmas revīzijas. Nākošais kas pirks šito autiņu vēl var rēķināties ka vienreiz būs jāiegulda vēl extra 2500.

Man liekas, ka tas ir padārgi priekš mūsu cilvēkiem, bet tak pērk. Viņš var sagrabināt tos 8000, bet hlops izrādās ka gada viņam vēl 4000 janoloka. Tāpēc jau es te brīdinu, ja pērk šitādus autiņus, tad nevar to darīt par pēdējo naudu.

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
0 0 Atbildēt

Domāju, ka nākošajam īpašniekam dārgākais remonts būs divmasu spararata nomaiņa, ja to vien nenāksies darīt pašam. Visādi citādi dzinējs ne dūmo, ne ēd eļļu, domāju, ka dzinējā investēt nenāksies, bet.... katra diena var nāk ar kādu pārsteigumu.

Remonta izmaksas protams var samazināt, ja remontus un apkopes taisa privāti pie kāda garāžā. Manās izmaksās visi remonti ir veikti servisos, kur maksāju arī PVN, t.sk. sākotnēji apkopes tika veiktas pie Mūsa motors, kur cenas tomēr ir "labas".

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 7 Atbildēt

Izteikšu ķecerīgu un nepopulāru domu, bet mans uzskats - labāk braukt ar jaunu Dacia-Duster Diesel maksimālajā komplektācijā par 18,5 K. Varu spriest, jo esmu ar jauno Duster nobraucis 880 km.

Damn Reģ.: 07.12.2003
5 0 Atbildēt

Cik km esi nobraucis ar mazlietotu premium, lai varētu salīdzināt?

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 3 Atbildēt

Izteikšu vēl kecerigaku domu, kāpēc pie mums nepārdod Ņivas? Dasters ir diezgan labs lauku ceļos, bet tik un tā ar Ņivu viņš nevar konkurēt. Aprīkojums abiem tak tieši tāds pats, nekāds īpašais. Atšķirībā ir tikai dizela/benzīna dzinējs.

feciic Reģ.: 09.05.2008
4 0 Atbildēt

Nekā ķecerīga tur nav-viens pērk optima līnija bamsli un slavē, otram nemaz neskatās ne uz ko zemāku par valmiermuižu.

Dzīvojam vienreiz-ja var atļauties tad kapēc nedzīvot skaistāk?

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 4 Atbildēt

Tas neatiecas uz autiņiem, tas ir tāds trivializēts piemērs. Mēs tak runājām par lietotiem autiņiem, Ta protams, ja nauda ir pērc jaunu kādu gribi, viņš tev tos 3-4 gadus nokalpos bez problēmām. Tad jau neparādītos topiki ""Iesakiet auto, kurā nevajag atstāt pusi algas/dzīvot pa servisiem""

Dusters tāda ziņā ir uzticams aparāts, pa servisiem nedzīvos. Tapēc jau tiem"" skaitajiem"" autiņiem atlikusī vērtība straujāk rūk, jo par visu tak ir jāmaksā. Jo vairāk elektronikas,turbīnas, pneimopiekares jo lielākas problēmas 2,3 īpašniekam. Tur diez vai var runāt par skaistu dzīvošanu

feciic Reģ.: 09.05.2008
4 0 Atbildēt

Ja finansiāli cilvēks ir spējīgs šīs problēmas risināt tad kāpēc ne. Neviens no trijiem īpašniekiem nesūdzējās ka kautkas būtu dārgi, es ticu ka arī sprauslas jaunas tur būtu saliktas vajadzības gadījumā.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
3 1 Atbildēt

Katram, protams, sava izvēle. Beigu beigās, tas jau viss ir diezgan subjektīvi. Divas lietas vienīgi:

1) 4x4 un paaugstināts klīrenss - protams, katram cilvēkam un ģimenei sava specifika, bet 90% tas reāli nav vajadzīgs un tā nepieciešamība uznāk varbūt 1x gadā vai retāk.

2) auto par 25000k eur jau var būt diezgan labi ekipēti. Jā, nenopirksi jaunu audi, volvo, ādas salons nebūs, tas gan. Bet es galīgi neteiktu, ka ar minimālām ekstrām.

hacis2 Reģ.: 31.10.2017
6 0 Atbildēt

ņemot vērā paša un citu augstāk minēto, patreiz es bez īpašām šaubām izvēlos max aprīkotu kavalitatīvu nesistu +-5gadīgu vidējās klases auto, kur tu to braukšanas baudu tomēr gūsti un vari arī bez bēdu vairākus gadus pārvietoties neņemot ātro kredītu katram remontam... te gan karmas faktors ir svarīgs jo lietots vienmēr ir loterija. jauns arī ir loterija, citāda.

kad varēšu atļauties bez krīta aiziet uz salonu un nopirkt kautko ap 50k, tad jau būs cits stāsts, bet patreiz atgriežoties pie topica nosaukuma, xc60 šādiem dīvaiņiem der. Priekā

hacis2 Reģ.: 31.10.2017
9 0 Atbildēt

vēl viena doma par jauns vs lietots. ja tev auto ir pārvietošanās līdzeklis vai instruments, vāja izpratne par tehniku un max ko vari pazvanīt evakuatoram vai pieteikties uz autorizēto servisu, tad jauns ir tava izvēle, vismaz garantija, maiņas auto utml maksā un nepis sev prātu ar tehniskām detaļām, un brauc 3 gadus ar to ko vari atļauties, dussters, ņiva, vai x5 whatever.

lietots der tiem kas kautko paši saprot (ne obligāti skrūvē) ir iespēja izvēlēties kautko kas rēali patīk, problēmas novērst kamēr vēl tas nemaksā kosmosu, vai arī par saprātīgu naudu. varianti parasti ir. bet tas prasa laiku un zināmu izpratni, plus uzticamu dakteri.

eidis Reģ.: 07.11.2001
4 5 Atbildēt

Lielai daļai ponti svarīgāki par visu. Tie arī veido slīkušu / dauzītu superpremium tirgu.

Tikko pļāpāju ar padzīvojušu kungu, kas mūžā izbraukājies ar jauniem Volvo, Lexus un Landroveriem. Tagad par savu naudu pērk T-Roc. jo nav īpaši lielas jēgas no tiem pontiem. Pirmos 3 mēnešus patīk, tad pierod un viss. A jāservisē tie ponti ir visu lietošanas laiku.

Sigulis Reģ.: 06.12.2019
0 0 Atbildēt

Edzijs rakstīja: Starp citu, aizmirsu vēl iepriekš rakstot pieminēt Volvo XC60 krēslu ērtumu - reti kurā auto līdz šim esmu pieredzējis tik ērtus krēslus. Kā dīvānā un ar lielisku braukšanas pozīciju.

Cik Tev augums? Vecais Xc 60 vienīgais auto ar kura sēdpozīcija regulēšanu nomocījos kādus 2-3 mēnešus, izbesīja tas neregulējamais centrālais plaukts, vienu brīdi pat mēģināju uz tā likt mazu spilvenu

feciic Reģ.: 09.05.2008
6 0 Atbildēt

eidis rakstīja: Lielai daļai ponti svarīgāki par visu. Tie arī veido slīkušu / dauzītu superpremium tirgu.

Tikko pļāpāju ar padzīvojušu kungu, kas mūžā izbraukājies ar jauniem Volvo, Lexus un Landroveriem. Tagad par savu naudu pērk T-Roc. jo nav īpaši lielas jēgas no tiem pontiem. Pirmos 3 mēnešus patīk, tad pierod un viss. A jāservisē tie ponti ir visu lietošanas laiku.

Tā var pateikt tikai kāds kurš to ir darījis pontu pēc un vienā brīdī atskārtis ka tā īsti to nevar atļauties jo redz dārgi servisot.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Ar jauniem lexusiem un landroveriem saki izbraukājies?? Viņš tev varbūt arī to pastāstīja, ka reāli iespēja braukt ar jaunu tādu izmaksā pirmos 3 gadus ap padsmit k eur gadā neskaitot degvielu?

Varbūt tam suuda dacijam tas bagažnieka elektropievads maksātu lētāk nekā tam volvo? Ja viņš tam būtu vispār kā tāds iespējams?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 1 Atbildēt

Gribētos kādreiz noīrēt uz diennakti to XC60, lai saprastu, vai tiešām tas ir TIK BAUDĀMS.

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
2 0 Atbildēt

Kā XC60 lietotājs, kas braucis arī ar citiem auto varu teikt, ka nekāda WOW tur nebūs. Mašīna kā mašīna, ar salīdzinoši pašauru salonu, diezgan pacietu gaitu. Jā, skaņas izlācija būs labāka nekā Fabijai vai Honda Jazz.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 2 Atbildēt

650 rakstīja: Ar jauniem lexusiem un landroveriem saki izbraukājies?? Viņš tev varbūt arī to pastāstīja, ka reāli iespēja braukt ar jaunu tādu izmaksā pirmos 3 gadus ap padsmit k eur gadā neskaitot degvielu?

Varbūt tam suuda dacijam tas bagažnieka elektropievads maksātu lētāk nekā tam volvo? Ja viņš tam būtu vispār kā tāds iespējams?

Tas minētajam kungam pie kājas - firma maksāja.

Iespējams, ka kopējie aprēķini viņam zināmi, ja Tēroku izvēlējās.

Bet tas, ka ponti nav tā vērti, to gan viņš jau zināja. Nu un es arī tajā pašā zinātāju lokā

Edzijs Reģ.: 28.11.2019
0 0 Atbildēt

Sigulis rakstīja:

Edzijs rakstīja: Starp citu, aizmirsu vēl iepriekš rakstot pieminēt Volvo XC60 krēslu ērtumu - reti kurā auto līdz šim esmu pieredzējis tik ērtus krēslus. Kā dīvānā un ar lielisku braukšanas pozīciju.

Cik Tev augums? Vecais Xc 60 vienīgais auto ar kura sēdpozīcija regulēšanu nomocījos kādus 2-3 mēnešus, izbesīja tas neregulējamais centrālais plaukts, vienu brīdi pat mēģināju uz tā likt mazu spilvenu

182cm. Man ar to problēmu nebija, bija pat ļoti ērti.

Bet tiesa, citiem autiņiem centra konsole regulējas vairāk.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti