kamdel vadi uz ECU?[addsig]
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kamdel vadi uz ECU?[addsig]
GND, +12V (Tos var dabuut citur)
RPM (RPM based boost control)
Speed (Gear based boost control)
Throttle (Vairs neatceros prieksh kam)
Neesmu meegjinaajis to darbinaat bez tiem paareejiem signaaliem - varbuut, ka straadaa.[addsig]
jaa apexi boost controlieris ir vis sarezhgjitaakais!
tas pac kas ar AFC jaalodee vairaaki vadi pie pasha kompja stepselja! diezgan liela pisha lai to dariitu uz nedeelju
RX7, tev gadijumaa, tiri nejaushi, kaut kur nekarajas 4 lieki RX7 injektori? [addsig]
Nu ko jūs ņematies
Karstāks laiks paliek... un arī jaudas tādēļ krītās. Vēsā rītā, kamēr vēl mototrs arī nav uzkarsis nemērā, mans Krokodils ir gatavs jebkuru Ferrari iebāzt maisā... Bet, dienai iesilstot, jauda manāmi krīt, lai gan turbīnas spiediens aizņem visu skalu un pat drusku lien no tās ārā (skala ir līdz 450 mm Hg jeb 8.7 psi jeb 0.6 bar). Piebildīšu, ka spiedienu kontrolē standarta nepārprogrammēts ECU, turbo kontroliera nav, Fuel Cut Defenser nav uzstādīts (bez tā ECU pie 8.3 psi nocērt degvielu uz pakaļējo sekciju, ja nav paspējis boostu noregulēt laikus...).
Vai Fii to Apex'i grasās tirgot nost? Ja tā, tad cik par to gribi? Varbūt man rodas interese atpirkt... [addsig]
Nē.. injektoru leiku nav (vari iepirkt no Remus bračkas vienu šrotkāru detaļām par 1100 Ls un no tā noskºūvēt inžektorus. Es paņemtu diferi un vēl šādus tādus sīkumus, turbīnu varbūt...)
[addsig]
divaini bet man shodien karstumaa ieverojami nokrita spiediens, kad to uzgriezu atpakalj uz 1bar, jauda palika tada pati ka vienmer A varbut mans akselerometrs rada vienadu jaudu vienmer (+/- dazhi zirgi) [addsig]
Vetal, Tev vajag 550cc, low-impedance, top feed? Ja taa, tad varu piedaavaat 6 gab. Buus Tev 2 rezervee
Veel varu piedaavaat vienu pilniigi jaunu Walbro 255lph suukni, kaa arii degvielas spiediena regulatoru.
RX-7, nee netirgoju Apexi - tas paarceljos uz jauno auto peec kaada meenesha. Buus man reaals monstrs
[addsig]
Fii: un cena butu?..
No kadas mashinas?[addsig]
3 meeneshus lietoti, RC Engineering, 250Ls ar visiem konektoriem (220 bez).
Ja pareizi atceros tad standaartaa taadi naaca Gen II RX-7 Turbo. Lieliski nodereeja kaa upgrade prieksh 7M-GTE Supras motora.[addsig]
Klau, kas tas varētu būt par gļuku...
Šodien Krokodilam pamērījām dzirksteles oscilogrammu, meklējot iemeslu, kāpēc pēdējā laikā auto sācis izgrūst zilus dūmu mutuļus, kad riktīgi velkot atmet gāzi, kā arī naidīgi šaut izpūtējā šādos momentos... Un ko mēs ieraudzījām? Ārprāts!!! Izrādās, ka uzgriežot apgriezienus un atmetot gāzi AIZDEDZE PAZŪD VISPĀR... Sajūta tāda, it kā būtu pēkšņi samainījusies vietām aizdedzes un sprauslu vadība... (jo tad, kad tiek atmesta gāze, jāaizveras sprauslām, izdedzei paliekot nemainīgai...). Kas tas varētu būt par joku, kā jums liekas? Vai ECU varētu tā pēkšņi izprogrammēties? Interesanti arī tas, ka ECU sācis rādīt kļūdu par PRC (Pressure Regulator Control) Valve jeb degvielas spiediena regulatora vadības solenoīdu, kaut gan tas ir pilnīgā kārtībā - gan pats solenoīds, gan elektriskā ķede... Tas arī darbojas kā tam jādarbojas... Mistika...[addsig]
Pie kam man personīgi likās, ka kādu laicīņu atpakaļ ECU gļukoja ar turbīnas vadību - spiediens necēlās reizēm, tad atkal lēca kaut kur debesīs ...[addsig]
RX-7, vai Tu esi paarliecinaats, ka taa kljuuda attiecas uz degvielas spiediena regulatoru? Nav driizaak uz turbo spiediena reguleeshanas solenoiidu, it sevishkji, ja Tu saki ka bija probleemas ar turbo spiedienu?[addsig]
"Izrādās, ka uzgriežot apgriezienus un atmetot gāzi AIZDEDZE PAZŪD VISPĀR... Sajūta tāda, it kā būtu pēkšņi samainījusies vietām aizdedzes un sprauslu vadība... (jo tad, kad tiek atmesta gāze, jāaizveras sprauslām, izdedzei paliekot nemainīgai...). "
Kas tev shkiet nelogisks? ECU sprauslas aizver? Ja (vismaz taa tam jabut manaa izpratnee). Degviela cilindros nonak? Ne. Aizdedzinat kaut ko vajag? Ne.
Es ceru, ka apgriezieniem tuvoties tukshgaitai aizdedze paradas atkal?
Tu meriji dzirksteli braucot vai stavot?[addsig]
Neloģiski ir tas, ka bendža degkamerās nonāku un ievērojamā daudzumā - blīkšķi ir neganti un liesmas no izpūtēja ap 20 cm garas... Mērīju stāvot, protams, jo Bosch motortestera stendu ar kompi braucot līdzi nevar paņemt...
Nu kļūda pēc koda viennozīmīgi ir degv. spiediena solenoīdam... Tagad jau turbospiediens regulējas normāli... Bet pirms tam bija vēl interesantāka fīča - ECU rādīja kļūdu Nr. 35... kuras vispār nav grāmatā, ne arī kādā no diagnostikas sistēmām, ne arī ASV RX-7 forumos kāds par to būtu dzirdējis - visi bolīja lielas acis... Tā kļūda pazuda, kad pieslēdzu atpakaļ visus ekoloģijas solenoīdus, taču to kļūdu cipari bija pēc grāmatas pavisam citi un tie arī rādījās pirms tam...
Vēl par aizdedzi - laikam tāpēc arī mirst nost tukšgaitā, ka sveces tikmēr, kamēr apgriezieni krītas, aizlejas un aizdedze nepaspēj atgriezties, sasniedzot tukšgaitai tuvu apgr. līmeni...
Liekas tomēr, ka d.i.r.s.ā ir tas ECU... Būs laikam jāliek kāds Motec vai Haltec [addsig]
Arī eļļas iešprici vada tas dzimtais ECU, un liekas, ka dūmi griežas drīzāk ne turbīnas (tā tikai pirms kādiem 2000 km remontēta un pārremontēta) vainas dēļ, bet gan tāpēc, ka ECU never pietiekami ātri ciet to eļļas dozētāju pēc boosta nomešanas caur Blof Off Valve... Komplektā ar vaļējām sprauslām un atslēgušos aizdedzi sanāk bezmaz reaktīvā degošās eļļas strūkla no izpūtējiem un tanka cienīgs dūmu aizsegs... [addsig]
Tas, ka turbina tika remonteta 2000 atpakalj, nenozime, ka taa ir laba Ne vienmer jau remonte labi
Par sprauslam un aizdedzi:
1) tatad kad rpm tuvojas tukshgaitai, aizdedze tomer paradas atkal?
2) kamer rpm krit, sprauslas strada?
3) kaa zini, ka tas ir valejas?
Un vel jautajums - how the hell tev vispar tas viss strada ar jaudas pacelshanu no 200 lidz ~250 bez iejaukshanas ECU???[addsig]
Un vel - pats zini, ECU beidzas loti loti reti Un ja beidzas, tad parasti uz visiem laikiem Drizak jau kautkur vados problema imho[addsig]
Turbīna tika remontēta un pēc uzlikšanas atkal ņemta nost un vēlreiz pārbaudīta, jo baigi dūmoja... Kad uzlika otrreiz atpakaļ, dūmi atkal negaidīti parādījās (riktīgi atvelkot), dūmoja veselu dienu tā, ka cauri tiem nevarēja redzēt, otrā rītā dūmu vairs nebija necik un tā tas turējās visus 2000 km... Tāpēc nodomāju, ka tā nebija turbas vaina, bet gan eļļas iešprices gļuks..
1) aizdedze parādās tad, kad tiek iemīts pedālis, lai dzinējs nenomirtu pavisam...
2) liekas, ka strādā, jo izpūtējā pamatīgi blīkšķina un nāk liesmas no tā
3) tā rī zinu - no simptomiem - notiek aizdegšanās karstā izpūtējā un aiz mašīnas veidojas "gāzes kamera" no benzīna tvaikiem. Patēriņš kļūst nenormāls, bieži bremzējot ar motoru vai vienkārši bīdoties pa pilsētu, kad visu laiku jāpumpē rpm, lai dzinējs neslāptu...
Nu strādā tas vienkārši - kā jau teicu jauda pacelta nevis ar turbospiediena kontrolieri, bet gan tikai atbrīvojot izplūdi, ieplūdi un palielinot ieplūdes takts ilgumu un ieplūdes "caurumu" izmērus... Vairāk gaisa var saspiest dzinējā, ko savukārt nomēra gaisa plūsmas mērītājs, kas savukārt liek ECU dabīgā ceļā sniegt nepieciešamo degvielu... Sūkņa ražības pietiek, spiediena arī...
Uzraku grāmatā tabulu ar ECU rīcības aprakstu dažādos stāvokļos (startēšana, atvilkšana, mierīga braukšana, gāzes atmešana, tukšgaita pie auksta un karsta motora u.t.t.). No tās izriet, ka aizdedze nestrādā tikai pie izslēgta motora... Ja atmet gāzi, aizdedzei būtu jāpaliek vēlākai, bet sprauslām - ciet...
Liakam tātad ir noticis neiespējamais un ECU nobojājies, taču tā, ka vēl mototru iespējams iedarbināt... [addsig]
Ir vēl viena versija - eļļas smidzinātājos esošie vārstiņi vienai sekcijai ir uzkārušies un sekciju aizlej ar eļļu... Aizdedzes oscilogramma pazūd tāpēc, ka beidzas degšana... Blīkšķinās (aizdegas) eļļa... Atvelkot ir pietiekami daudz bendžas, lai to lieko eļļu labi sadedzinātu... Pie maziem apgriezieniem un mierīgi čunčinot bendžas nepietiek un eļļa nesadeg...
Šo teoriju mēģināsim pirmdien pārbaudīt [addsig]
Par to, ka degvielas/aizdedzes kartes vajag mainit tikai kad pacel spiedienu, tu stipri (loti stipri) maldies. Vismaz virzulniekiem.
Padoma pats: tu pateici motoram, ka jauda palielinata tadaa un tadaa veidaa, nevis tadaa un tadaa? Jeb vestuli uzrakstiji? Domaju, ka nee Lidz ar to taa kartes vairs neatbilst realiem darba apstakliem. Esmu 110% parliecinats, ka pacelot jaudu uz 30%, tu izgaji no motora "safety limits". Ja tas taa nav, tad RX7 ir tiesham super auto [addsig]
To: RX-7
Tu speelee pilniigas beernu speeliites!!! Domaaju esi nopietns cilveeks. Cerams Tev taa mazda buus nokaavusies un brachka savu buus nopaadevis, ka Tev detaljaam nesanaaks. Pilniigs sviests!!! Tu gruzii pilniigu tuftu, domaadams, ka neko nesaprotu Nu kaa ieveerteeji mazdu? Mees ar brachku bishku iereecaam par Tavu TEAATRI.
RX-7 club
Atsaucieties!!![addsig]