Kas pa teātri? Ko gvelz? Neesmu redzējis to rulzu citur, kā vien tavās atsūtītajās bildēs...[addsig]
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kas pa teātri? Ko gvelz? Neesmu redzējis to rulzu citur, kā vien tavās atsūtītajās bildēs...[addsig]
Pirmdien mans brālis esot sarunājis apskatīt auto ar Tavējo bračku... Js Tev liekas, ka gribu jūs kā apčkarēt, vari sūtīt viņu ratā... DTC Kaspars man vakar teica, ka viņi esot veinam vecim pārbaudījuši sarkanu RX-7 - II paaudzes turbo. Ja tas bija Tava bračkas kārs, tad laikam pat detaļam nederēs, jo esot bijis 4. sērijas... Ja nē, tad mans brālis pirmdien apskatīs, ko īsti Tavs piedāvā. [addsig]
Vetal---Blja,kaada veel 9.1 sek???Man peec papiiriem ir 8.7 sek!
Bet ja neesi ieveerojis tad paskaties citreiz Avtorevju zjurnaalus,kur eksperti testeejot auto citrez tie laiki kas uzraadiits razjotaajam un realaa pielietojumaa atskjiras ir bijas pat liidz 1.5 sek!,tapeec nebazuunee mulkjiibas!
Astrai 16V ar 150 Zs no 0-100 km/h ir 8 sek,bet nedz kaapec man izdevaas vinju apdziit,taapat bij ar Celicu un Calibru,kuraam laiks ir arii mazaaks,tapeec davai nevajg ok!
Nu, kā gāja Vetalam - sarunāji izskrieties ar Audi? Kādi rezultāti?[addsig]
Vetal&gg---Klau,skatiijos mobile,tur tirgojas 300zx twinturbo par nieka 4500 eur...mosj interesee jums
Ko tad tu taa sastresojies, Keanu?
Man peec papiiriem ir 7,5 sek.
Naaksi skrieties?
Repsis---Iesju,iesju,pofig tie papiiriKaa jau rakstiiju ne vienmeer tie papiiri atbilst iisteniibai
Nu taa jau nav, ka nevienmeer papiiri atbilst iisteniibai. Pameegjini ar 1,3 l golfu noskriet piem. celicu vai S4
A kaac tev motorsm, cik zirgi un pashmasa?
Repsis---Nu man aptuveni ir jaabuut 155-160 Zs,2.0l 16V,pashamasa ap 1300 kg
Lieku piechuku uz Repsi [addsig]
RX-7 rulzu vakar redzeju kustibaa Baigi shava no izputeja [addsig]
Keanu--kaapeec tu saki - jaabuuut 155-160zs? neesi paarliecinaats?
Nu man standartniekam ir 169Zs @ 1230 kg
Bet nu ljoti daudz kas ir atkariigs no bliives starp stuuri un seedekli, kaa zinaams.
Vetal, thanx for support
Vetal---Liec,liec piciiti
Kaa tas ir sjaava no izpuuteeja?Melni duumi vai ugunis?
Un kaa liekas-iet vai neiet tas rx7?
Repsis---Neesmu gan paarleicinaats,nav meeriits,tev ir startaa prieksrociiba ka ir RWD
keanu: nu, ja Repsi galigi nenelohosies, tad pat ja tev butu tie pashi 169, es liektu uz Repsi Ne tikai RWD del
RX-7 vienkarshi brauca, es gaju ar kajam pa ielu
Bet vispar kaa nevar iet mashina ar 0-100=5.9s??????
Kaut gan tiesham, man jau liekas, ka maneja vispar neiet [addsig]
Repsi tev ir jaabuut ljoti liikaam kaajaam lai zaudeetu tam micukam [addsig]
Vetal - par Tavu turbīnu:
Te agrāk lasīju, ka esi neapmierināts ar to, ka tagad tā sāk pumpēt vēlāk... Pirms likt turbīnu no Evo ajadzēja padomāt, ar ko tā atšķiras! Nav jau tā, ka ieliec tu turbīju no gigamegamotora, kam neskaitāms zirgu bars un uzreiz tie zirgi tavā autiņā pārnāks dzīvot.... Lielākam motoram lielāka turbīna... Tas nozīmē pie tava motora tilpuma, vārstu un sadalenes regulējuma u.t.t. tā turbīna iegriežas ilgāk līdz apgriezieneim, kad sāk pumpēt... Taču spiedienu spēj sapumpēt lielāku.... Cik garš, tik plats Ja vēlies, lai ātri iegrieztos (tipa pie zemākiem motora apgriezieniem jau sāktu spiest), jāliek mazāka turbīna, taču tai savukārt būs mazāka ražība un zemāki spiediena griesti... Ja gribi sasniegt lielus spiedienus un lielāku ražību (caurplūdi), liec lielāku turbīnu, taču tā iegriezīsies lēnāk (sāks spiest pie lielākiem motora apgriezieniem)...
Ja gribi abus (mazāku kavējumu (lagu) un lielāku ražību), tad ir izdomāti dažādi risinājumi, sākot no hibrīdiem (turbīnas lāpstiņas mazākas, kompresora lāpstiņas lielākas), dažādām turbīnas lāpstiņu konfigurācijām (P-trim u.t.t.) vai TwinScroll (dalītais gliemezis, kur no dažādiem cilindriem vai to grupām gāzes nonāk dažādā leņķī pret lāpstiņām, vienā vietā optimizētā ātrākai iegriešanai, bet otrā - lieļākai ražībai jeb pumpēšanas spēkam) un beidzot ar Sequential Twin Turbo (ir lielā un mazā turbīna - vadības bloks regulē atgāzu plūsmu caur vienu vai otru tā, lai mazā, kas ātrāk iegriežas jau spiestu, kamēr lielā vēl tikai ieskrienas, bet pēc tam visas atgāzes pārliktu uz lielo, kas tad riktīgi sapumpē pie lieliem apgriezieniem) un Biturbo (ir divas mazas turbīnas, kas ātri iegriežas, bet to ražības summējas)...
Tā, lūk! [addsig]
Baigie šāvieni no izpūtēja bija eksperimenti ar aizdedzes regulējumu... pārāk vēla bija uzlikta, tāpēc arī viss izpūtēja darījās...
Tagad uzregulēja kā nākas un šauj tikai pa retam... Un kā lido Iedevu brālim drusku pie stūres pasēdēt un pats blakus - sajūtas pavisam citas nekā pašam par pilotu sēdēt... Liekas ka ķidas pie mugrkaula pielīp paātrinoties Šofera krēslā to tā nejūt, jo laikam uzmanība jākoncentrē uz vadīšanu... Un ir stūre, kur pieturēties [addsig]
Vetal - nāc skrieties, kamēr vēl visus slikus uz asfalta neesmu atstājis !!![addsig]
ko juus te atkal ar gailiishiem meeraties? tas taa, fleimam...
Man nav vis gailītis bet GAILDZILLA!!! [addsig]
RX-7: paldies, ka izskaidroji man par turbinam, es pats to visu nezinaju, vienkarshi iztereju 700$ nez uz ko Jocigs tu esi
Par skrieshanu uz slikiem labs joks [addsig]
Vetal - a par slikiem - tas nopietni! Tagad tas vaagjis ir nu ljooooti gruuti izspoleejams pat bez blokja! [addsig]
Nu labi Vetal, ja jau zināji, kāpēc tad sūrojies, ka pēc turbas uzlikšanas palicis sūdīgāk?
Par slikiem - mēģināšu šovakar tos Tev parādīt...[addsig]
RX-7 club
Atsaucieties!!![addsig]