Žēl, nevaru vairs atrast linku uz lapu, kur bija smalki aprakstīti visi Mazdas rotornieku modeļi, arī Sequential TwinTurbo darbība. Tur bija arī motoru bildes, kur skaidri redzams, ka viena turbīna ir lielāka par otru... Kad atradīšu, iepostēšu linku...
Jā Vetala mostrs ir ass... Un turbīna nav vis veltīgi uzlikta Vakar pa slapju asfaltu mēģinājām tā nenopietni paskaraidīt - Vetals ir par pusotru korpusu konstanti priekšā... Startā abas reizes Krokodils paņem vagu, un tad Nissanam turbīna sāk pumpēt (manējā laikam ir izbeigusies, t.i."beigu sākuma" stadijā) un viņš noķer mani un panesas garām.... Pēc 1.5 korpusu pārsvara iegūšanas tā arī paliek vienādi...
Secinājums - jāmeklē šaizes manā autiņā Jau likās, ka pēc garā ceļa toreiz, kad uz Alūksni un atpakaļ ar pilnu klapi maucu, kaut kas ir novērpies greizi - visdrīzāk turbīna... Sācis dūmot, šaudīties, un tukšgaita kļuvusi vēl sliktāka - iet tikai tad, kad min pedāli iekšā (ja tur konstanti vai atlaiž, var dzirdēt, ka motors neiet) [addsig]
RX-7 club
Atsaucieties!!![addsig]