Jā, piekrītu. Tu esi ne vien slims, bet [cenzēts].
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jā, piekrītu. Tu esi ne vien slims, bet [cenzēts].
Nu, nezinu, palasot tavus tekstus pie diviem video. kas saistīti ar avārijas situāciju veidojošām apdzīšanām, - šādus secinājumus Tu ar putām uz lūpām aizstāvēji.
Atgādināt:
Tikko par 4-joslu ceļu pārtapušā vietā "nelietis" palika 100 metrus otrajā otrajā joslā, un tas bija lielāks pārkāpums uz tā ceļa, nekā dubultās līnijas šķērsoša nepārskatāmā līkumā un mēģinājums iebraukt purnā, tā vietā lai spiestu bremzes.
Un Nesenākā video, kur tavs pirmais teksts bija, par neliešiem provocētājiem un pārāk īsu distanci līdz kraviniekam, kas nu attaisnoja RAVista manevru...
Tava slimība un [cenzēts] ir vēlme kaut ko izfantazēt klāt citu teiktajam, lai tik aizstāvētu savu vēlmi attaisnot pārkpējus.
Es nevienā brīdī neesmu attaisnojis minētos, bet iebildu pret tavu bīstamo idiotismu attaisnot pārējos pārkāpējus.
nocitēt tavu murgu, vai pats pārlasīsi?
Tu atdziesti! Tavas fantāzijas augļi un pērles ir normālam prātam neaptverami! Patiesi sliktu iespaidu uz Tevi ir atstājusi CSDD akcija, CSN katram otram.
Droši vari citēt. Varbūt sākot meklēt, pamanīsi, ka nevari atrast citātu, kurā apgalvoju, ka apdzinējas NAV vainīgs.
viņš jau tikai drusku, bet tie pārējie nelieši...
Tu jau arī gribi lai visi citi visu skrupulozi ievēro, lai pašam vieglāk pārkāpt.
Vernons tak arī grib lai neeksaminēti gājēji, kas tomēr izvēlas pāreju ievēro noteikumus skrupulozi, lai kurinātāji vbar neievērot veselu strēķi CSN punktu arun paša deklamēto CSL kuru tur daļu ieskaitot...
Citē, fantazētāj, citē... Nevajag man pierakstīt klat to, ko neesmu teicis. Manis teiktajā ir PUNKTS pēc tā, ka saku, ka jāievēro visiem, nevis tevis iedomāts iemesls.
Bradypus
8.janvāris 2018 18:12
Un video autora pārāk mazā distance ne pie kā nav vainīga? Protams, ka ne - vainīgs jau atkal tikai viens "visvainīgākais", bet ne auns, kas veido vilcieniņus un provocē citus uz to, lai kravinieku apdzītu vienā piegājienā kopā ar video autoru, jo arī iekārtoties starp abiem būtu bijis bīstams manevrs, lai arī mazāk bīstams, nekā Juke izvēlētais.
Nu te apgalvo ka ir nevis viens vainīgais, bet arī citi. Par to, ka tie izvēlas ievērot 99. un 105. Punktu...
Tieši tā - apgalvoju, ka ir vairāk par vienu vainīgo, nevis ka tas viens NAV vainīgs.
Turpini vien citēt, sabruks vēl dažas fantāzijas.
Nocitēsi to CSN punktu, kuru kaut viens cits tur pārkāpa,izņemot Jūku?
Precīzi kuru CSN punktu un kurš pārkāpa?
Lasi CSN pats: Filmētājs, 106. (Izvērtējot situāciju pēc Latvijas CSN). Varbūt, ka pēc notikuma vietas lokālajiem CSN neviens neko nepārkāpa.
4. lietas:
1. šis ir tikai LV satiksmes noteikumos - papildinājums datēts ar (Grozīts ar MK 22.08.2017. noteikumiem Nr. 496)
2. palasīji uz ko tas attiecas? 241. un 243. CSN punktu esi izlasījis?
3. Nocitē lūzu to KF CSN punktu?
4. Un kā tehniski veiksi gatavošanos apdzīšanai un parādīsi vēl lielākajam ātruma pārkāpējam ka arī gribi apdzīt to pašu kravinieku aiz kura esi iesprūdis ar 241. un 243. punktā minētajiem transportlīdzekļiem?
Paklau! Tu paliki parādā. Kāds ir ātruma samazināšanas process? Kā Tu to paskaidrosi?
Process ir tikai Tev!
Tev jau vajag to procesi 99,99% pārējo iztiek. Tev vajag ti vari stāstīt!
5.Cik nožēlojami tu vēl esi spējīgs glumekļoties, lai attaisnotu sev ērtos mazos pārkāpumiņus, visu vainu meklējot tikai citos?
Ko Tu tur muldi? Kāda glumekļošanās? Aiz matiem pievilkt uz situāciju neattiecināmu CSN punktu tādā gadījumā ir saucams kā?
Nu nosauc KAUT VIENU REĀLI PĀRKĀPTU CSN PUNKTU! Kaut LV kaut KF ceļu satiksmes noteikumos...
Zini lieliski pats, ka nevari, jo nav tā pārkāpuma!
Tik grūti atzīt, ka tajā kas notika video ar džūku ir vainojams TIKAI UN VIENĪGI PATS DŽŪKS! Minēšu - tik ļoti nepatīk, jo pats esi tā radis ikdienā uz ceļa izpildīties?
Tizli glumekļoties māki, minēt ne. Neizpildos uz ceļa nevienā no veidiem, tādēļ neaizstāvu nevienu pārkāpēju. Toties tu esi gatavs uz jebko, lai daļu pārkāpēju aizstāvētu. Nez, ko tas varētu liecināt par taviem braukšanas ieradumiem.
Nu tad nosauc tos citus pārkāpējus video ar džūku. Tik vienkārši!
P.s. Zini kāds ir pamatojums, kāpēc radies CSN punkts, kas nosaka, ka nedrīkst braukt pa šosejas otro joslu, ja pirmā ir brīva?
Un, cik saprotu tā arī nav pielecis, ko nozīmē bīstami manevri, bīstama uzvedība un bīstami CSN pārkāpumi un kā tie atšķiras no normālas rīcības un formāliem CSN pārkāpumiem. Tam par īsu...
Jau nosaucu. Ļoti labi zinu. Bet tev nav pielecis, ka tu esi mēsls, aizstāvot citus pārkāpumus, kas pašam ērti, un noliedzot to bīstamību.
Pagaidām, čalit, Tu tur mēģināji piesiet neeksistējošu pārkāpumu par neattiecināmu CSN punktu. Neko vairāk.
Un saukājot kādu par mēslu, CSN punkta jēga un piemērojamība nemainīsies...
Un, lai nenodarbotos ar tukšu muldēšanu, izstāsti mums visiem tos konkrētos manus bīstamos (un kāpēc bīstamos) pārkāpumus, kurus es izpildu? Nu īpaši tos, pārkapumus, kuri man ir, bet pašam nepiemīt...
Reāli interesanti paklausīties, eju pec popkorna!
Tik neaizmirsti mammai paprasīt atļauju pirms tam kāmi pabarot. ;)
P.s. Pašukstēšu - Pa otro joslu, ja pirmā brīva, nav nunekādi saistīts ar vietas radīšanu pretejās kustības joslas rupjajiem pārkāpējiem, jo tas princips ir spēkā un tik pat pamatots uz ceļiem ar sadalošo joslu un tuneļos...
Palaidniex mums ir no citas planētas! Vernons vēlas lai katrs padomā par savas rīcības sekām. Sekas ir kapsēta gājējam, velosipēdistam un arī tam kurš tikai par mata tiesu atkāpjas no Noteikumiem. Viesturs Silenieks, piemēram, ir panācis kad turpmāk velosipēdisti tiks notriekti regulāri! Kā vārdā?
Vernons, kā gājējs, draudzējas ar galvu un cienī visus, kas brauc pa brauktuvi. Šķērsoju brauktuvi kā pēdējais, kad neviens mani vairs nespēj apdraudēt.
Vernon, un ar ko atšķiras spēja palaist mašīnas no aizsega pie zīmes dodiet ceļu?
Gājējam ir tik vien kā ar skatienu jāpārliecinās, ka tam dod ceļu. Nevis jāskatās kā jau kurais auto ij nedomā bremzēt pie pārejas...
Jā patiesi, kāpēc Tu vēl esi dzīvs? Varbūt ka Tev līdzīgs ir apstājies par tuvu gājēju pārejai. Kolektīvs noziegums jau nav noziegums!
Paskaidrosi tā lai visi saprot?
Skatās krievzemes video un tad cepjās par komentāriem.
P.s. Vai tik tā nav kantoržurka?
Malacis, Palaidniex.
Es novērtēju tavu centienu un atbalstu.
Tikai ne tikai tas Bradypus tādus komentārus raksta.
Arī vernons ar savām distanču neievērošanu, u.c.
Bet tā jau dzīvē ir. Idiotu tikai sava pieredze pārmācīs. Tikai dažreiz tā ir ļoti rūgta...
Interesanti, ko ar šo vēlējies pateikt. Izklausās, ka piekrīti, ka tie pārkāpēji, ko aizstāv Palaidniex, ir idoiti, kurus tikai sava pieredze pārmācīs, jo paši pat nesaprot ko dara. Agresīvie ir agresīvi, bet kaut pārgalvīgi, tomēr vairāk aptver savu rīcību.
KO VIŅI PĀRKĀPA? Nu tā punktus no CSN, studijā!
Pagaidām to nespēj, kā tikai tukši kādu apvainot, jo CSN 106. punkts tas nav!
Eu, vai pastāv kaut kāds variants, kā var izrakstīties no šejienes un pie viena likvidēt savus lietotāja ierakstus? Būtu itin noderīga opcija.Nupat paliek uzmācīgi- pilnīgi kā tā aizslēgtā apollo suudukaste.Vietējo Redaktoru laikam šāda ievirze īpaši pagodina.Kāds te kam sakars ar kkādu nah uj mopēdistu? Par ko un kāpēc vispār tika aizsākta šī kārtējā atejas tēma?
Kāds sakars? Hronisks bezatbildīgs pārkāpējs ilgi meklēja, kamēr atrada situāciju, kurā patiešām ir tikai viens vainīgais, lai tādā veidā varētu labāk attaisnot dalītas vainas "mazos" pārkāpējus citās situācijās.
pilns jaunaius Kokneses ceļš ar tādiem "līdzvainīgajiem".
Nu, kā ir - šim video un video ar Jūku tā arī neesi nosaucis nevienu piemērojamu CSN punktu, kur kāds būtu vainojams izņemot nesaturošu apdzinēju.
Gadījumā ar Bulgāriju, ja filmējošajam mersim blakus pirmajā joslā būtu apsteidzamais, kur viņam likties? Un ko tad viņš būtu pārkāpis?
Kāda jēga ir no šīs mūžīgās tripera kasīšanās?Ja nekur tā arī neesi cilvēkiem iedevis to konkrēto padomu- kā tad izdzīvot, kad piem tāds te meesls ar gada pārdotākā auto bļambu pierē un kārtējā dalbajooba vadīts tev pa tavu joslu nesas purnā? Drirsā tobrīd var iebāzt visus tos pantus un tos punktus un visas shitās ebaanutās dīvānpirdēju izstrādātās teorijas par to, kas ir/bija/būtu/ja/varbūt jādara "kādam citam", pašu zvērīgāko pārkāpēju un jebkuru visidiotiskākās situācijas iniciatoru ieskaitot.
Gadījumā ar to jūku avārija izpalika, jo pretimbraucējs izrādījās gudrāks un sabremzējās.Kamēr otrā gadījumā mocists ar lepni izgrieztu vēderu "nemīizdams" pa savu joslu iebrauca savā liktenī.Tad kas te ir jāmāca un kāda ir tā Morāle- vai tupi bārstīt norādījumus kā ir pieklājīgi uzvesties un cik slikti ir pārkāpt trīskāršo līniju, vai tomēr kā izvairities no acīmredzamiem suudiem?
Vernons reku stāstīja- ka viņš ,gājēja lomā būdams,vienmēr nogaida.Kamēr nebremzējot aizbrauc visi iespējamie p/dari pārkāpēji un kamēr "nemīžot" aizskrien tie steidzīgākie pašnāvnieki/gājēji.Un tad viņš iet- labi zinādams, ka paliks dzīvs. Lūk, tas ir pareiza Filozofija un Dzīvesgudrība.Kā nebūt vai kā nekļūt par p/daru.Atsevišķs paldies Valdim V., ka viņš LV elektroniskajā plašsaziņas vidē 2017.gadā aktualizēja/atgādināja šo skaisto vārdu, kas precīzi izsaka cilvēka morālo būtību.
"Arī Vernons ar savām distanču neievērošanu, u.c."
No šīs vietas visās detaļas ar visiem pierādījumiem! Tas būs ļoti interesanti.
Hm, tāds ļoti interesants tofiks...
Jautājiens aprunātajam aka Bradypus - kas ir pie vainas avārijām uz tīnūžu šosejas - projektētāji, vai tomēr vadītāji?
Abi. Ceļš ir projektēts neadekvāti un vidusmēra CSDD "sertificētajam" vadītājam rada maldīgu iespaidu par pārredzamību.
Es tiešām gribētu redzēt mašīnu - modeļu/izlaiduma gadu - statistiku, kādas mašīnas tur sitas - vai tiešām lielākā daļa nav visādu krutu mašīnu braucēji, no tās sugas kas nedrīkst ilgāku brīdi pabraukt uz 80 un kam obligāti jāapdzen viss vilcieniņš pat ja kādam purnā jālien... Ja cilvēks nemāk apdzīt, tātad nav jāapdzen.
"maldīgu iespaidu par pārredzamību" gan uz tās šosejas nemanīju - manīju sliktu pārredzamību - braucu svētdienas rītā pa diezgan tukšu šoseju, bet aiz vienas fūres dabūju dažus kilometrus nobraukt.
Bet kāda Fuja pēc tev būtu jāuztraucas par Kokneses tēmu?Vienreiz nobrauci, ir ok, nefig tur vairāk darīt.Es piem specāli Tev kā Kurzemes speciālistam nesen jautaaju- vai zini Cik gab atstarojošu ceļastabiņu ir ceļaposmā Priekule-Vaiņode un kā tur ar tumsu un ar drošību.Nekādas atbildes- hvz kas tur ir.Laikam aptuveni tikpat, cik uz vakar pieminētās Dobeles šosejas aiz tušķiem.
Laba mēraukla kā noskaidrot tofika tēmas cilvēka viedokli
Attiecībā par tavu jautājumu - pa priekule - vaiņode ceļu neesmu nekad braucis; pēdējorez vaiņodē biju bērnībā ar vilcienu, pa tumsu regulāri braucu vienīgi pa liepājas - klaipēdas šoseju, pa pārējiem pamatā pa gaismu sanāk braukt. Un es kaut kā nepieduros pie tiem stabiņiem
P.N. Ja ogre ieviesīs iebraukšanas maksu, tad gan jau varēšu biežāk braukt pa tīnūžu šoseju.
Ok, mans sarkasms pamatā jau nav ļauns;).Par stabiņiem es runāju ne tapc, ka Mani tie īpaši uzbudinātu, bet gan no globālās drošības/demagogijas viedokļa.Es braucu it visur parasti pa tumsu- man viņa patīk.Vaiņodē esmu bijis laikam reizes pussimts,eksotiska un no šis puses pagrūti pieejama vieta.Katrreiz ar jaunu interesi to apkārtni vēroju. Jo ir praktiski rets izņēmuma gadijums, kad tur nebūtu kāds mežazvērs bijis redzams.Vadoties no visa tā laika gaitā redzētā,reizēm ļoti sagribas izteikties.
Vislabākais/objektīvākais vērotājs ir tas, kuram bieži sanācis būt kādā svešā pusē.Bet ar vienu vai pāris reizēm tā bilde nebus pilnīga.Katrs slavē savu rajonu- Tavā pusē man viens gudrinieks reiz lielījās, ka netālu no viņa mājas esot LV vienīgais piecu ceļu krustojums, vai ta es nezinot..Es protams vēlāk to pārbaudīju- viņs bija melojis, jo tādi ir vēl citur. Kā arī pieklājīgi noklusēju, ka rīgā vai tās apkārtnē bez kartes un gps-a,kurš toreiz nebija, viņš pats vnk piepljuutītu sēdekli, kamēr kko atrastu;)).
Kas tur maldīgs? Vai nu redzamība ir, vai nav. Ja ir līkums un nav skaidrs, kas tur tālāk notiek - nedzen. Ja izdomāsi, ka gan jau - nu tad tur var meklēt tikai vainu sevī.
Tā kā regulāri sanāk pa to P80 šoseju braukt tad naktī sevišķi noder Waze kā palīgs saprast uz kuru pusi iet līkums. Tur tiešām pa tumsu grūti orientēties un atšķirt kurā vietā atrodies, tie pārvadi arī atkārtojas pie tam nav norādes cik līdz Rīgai km vai tml.
Par pašām avārijām vairums tur nav dēļ apdzīšanas, pie tam pēdējā laikā arī nemana trakos skrējējus būs jau apsitušies. Ir bijušas divas reizes no kādiem 50 braucieniem kad apdzenošais tupa mauc purnā. Tur avārijas ir pārsvarā dēļ iemigšanas, zvēriem vai smagajiem kam "pēkšņi" riepas sadalās. Par apdzīšanām lāča pakalpojumu izdara CP darbinieki kas pamanās sodīt par drošu apdzīšanu ar lielāku ātrumu par atļauto. Rezultātā vēl jāraustās pēc apdzīšanas samazināt ātrumu un tikai tad atgriezties savā joslā. Ķer menti par ātrumu, lai gan tas nu galīgi tur nav noteicošais avāriju cēlonis ko arī pierāda nesenās avārijas tur. Ko uzlabot? Uzlikt vidējā ātruma radaru un tā vietā patvarstīt neadekvātos Vernona skolniekus dibenā līdējus kā arī pagriezienu neradītājus un visādus hrenonistus,ledistus. Bet tas jau mūsu CP ir par grūtu tāpēc nopērk netrafarētos un aprīko ar radaru, jo uz neko vairāk tie impotenti nav spējīgi.
Piekrītu, ka ceļš tiešām ir samērā vienmuļš - tikai brauc, brauc un kādam no agra rīta/vakarā var arī miegs uznākt. Tiesa, Tevis minētais vidējā ātruma radars šo situāciju nekādi neuzlabos, tieši otrādi.
Par tiem purnā skrējējiem - pēdējā laikā ir mazāk ,bet tāpat pietiek. Vasarā, saprotams, izteiktāk.
Vispār interesanti palasīt tos negatīvos viedokļus, jo cilvēkiem tomēr samērā īsa atmiņa. Pirms 10 gadiem vecais ceļš A6 - pa to 5dienas vakarā braukt tiešām bija nepatīkami. To es būtu nosaucis par stresaināko posmu visā Latvijā, cik nu braukts. Tie līkumi, kalni, lejas, apdzīšanas iespējas sliktas, katrā vietā dzen 2x vairāk, nekā vajadzētu, visiem nav kur likties u.t.t. Un tā katru reizi. Tagad tas viss prom. Jā, aiz kravinieka var gadīties kādu laiciņu pabraukt līdz līkuma beigām, bet nevar ne salīdzināt ar to, kā bija tur.
Šorīt vēl tumsā sanāca šo ceļu nobraukt - tieši radās pārdomas diskusijas kontekstā - tie bāņa profila gandrīz nemanāmie līkumi latvietim parastajām, kas bāni dzīvē nav redzējis, rada sajūtu, ka ceļš ir taisns - ja nevienu pretim braucošu neredz, tātad var apdzīt... Un purnā tam, kas patiesībā lēzenajā līkumā ir tuvu, bet nav redzams. Godam jāsaka, ka VISI kravinieki, kas gadījās pa ceļam, parādīja kad drīkst apdzīt, jo reāla redzamība tur tiešām ir pāris īsos posmos uz visu ceļu.
Vai tiešām neesi dzīvē līkumus redzējis? Tādi taču ir uz katra ceļa...
Ja pretimbraucošu neredz, tad var apdzīt - nu tāda savdabīga filozofija. Nav brīnums, ka avārijas notiek. Tumsā jau nu būtu jāsaprot, ka apdzīšana ir vairāk jāizvērtē. Ne tikai jāskatās, ka pretī nebrauc, bet jāmēģina izprast, kur tad tas ceļš vispār virzās - taisni vai arī ir kāds līkums, kalns vai vēl kas.
iciks, va Tu personīgi esi Ļauns cilvēks? Kaut kā neticās.Bet, ja nee,- kapc Tu pa visu vari centies apdrirst cilvēku, kurš te 3cm augstāk ir uzrakstījis Taisnību?? Viedokļa izteikšana taču nenorāda, ka noteikti pašam izteicējam ir nepareiza orientācija telpā vai kādas citas personīgas problēmas.Tā jau ir tā nacionālā iezīme un nelaime, ka LV viduvēji statistiskajam lielceļa lietotājam ir ļoti maza sajēga gan no autobāņa likumiem, gan no fūru uzvedības izpratnes, gan no līkumiem utttt.Nemaz nerunājot par tumsu vai kādām tur smalkām psiholoģijas matērijām.Biežāk vajag Krustu pārmest- jo tas aizkadrā nemanot mudina uz cilvēcīgu uzvedību.
Esi naktī braucis pa nezināmu ceļu bez navigācijas un bez sajēgas par sagaidāmajiem līkumiem? Kā iet tādā ceļā? Taču tāpat piedomā katrā potenciālajā apdzīšanas situācijā, cik tas ir droši un vai nebūtu vērts pagaidīt kādu brītiņu, līdz ceļš tiešām būs taisns un pārredzams?
Konkrētajam ceļam, manuprāt, tie līkumi gan ir tādi, ka reizumis nākas ilgi pagaidīt, līdz sagaida apdzīšanas situāciju, taču ne tādi, lai nevarētu saprast, ka līkums un dzīt nebūtu vēlams.
P.S. Savā komentārā neko diži aizskarošu neizdevās saskatīt.
Nav runa jau par tiem, kas šeit piedalās diskusijā, bet gan atsevišķiem indvīdiem, kas tieši tā arī brauc, ja pretī nevienu neredz tad var dzīt, kad parādīsies kāds pretī tad domās. Tiem kas pa to ceļu braukuši un domā līdzi tīri objektīvi secina, ka potencionāls avārijām tur ir nav pat jābūt ceļu inženierim.
Man jau liekas, ka te no diskutētājiem diez vai ir kāds galēji idiotisks braucējs.Ja jau cilvēks diskutē, tātad ir spējīgs domāt.Katrs pa savam meklē to problēmas sakni, izejot no sava redzējuma- viens ir praktisks, otrs teorētisks,trešais vairāk filozofiski noskaņots.Vēl kāds gadās visu noliedzošs un uzģenerē vispārēju negativitāti.Rezultāts vienmēr sanāk tāds, ka vairāki domātspējīgie vnk savstarpēji sakasās.Vai visu to lasa tie "īstie" kretīniskie braucēji- nu nez vai.Es piem principa pēc nebraucu pāri nepartrauktajai līnijai un izvairos no situācijām, kad par mana manevra veiksmīgu iznākumu būtu jāuzņemas atbildība pretimbraucējiem.Bet praktiski Katrā izbraucienā tādus redzu vismaz vairākus, vai pat daudzus.Un ne tur kādi jauni auto, ne tur kas.Vnk viņiem pasaules uztvere tāda.Šeit cīnamies un skaidrojam viens otram desmit diskutētāji, abet tamēr tie xsimts kretīni mierīgi dara kā ieraduši.Ne viņiem rūp kāds tur forums, ne kādi tur +/- gudri viedokļi interesē un neba viņi to visu lasīs un ne ņems vērā.
es laikam neprotu objektīvi domāt, bet necik tur nav lielāks potenciāls avārijām, manuprāt. Kad apstākļu spiests tieku braukt pa veco gabalu (A6), tad gan nereti ir jāraujas malā kad dzīšanas notiek divos stāvos vai kāds pēkšņi nāk purnā. Tas, ka pa jauno gabalu ir nolasījies braukt viss urālu krējums (lasi - idioti), tas gan ir neapstrīdams fakts, un tieši tas ir cēlonis avārijām, nevis ceļa krietnums vai sūdīgums.
P.S līkumi ir pārredzami, neizprotu, ko tur var neredzēt.
P.P.S tikai manas domas, tā teikt, piedalos diskusijā ar savu viedokli Droši drīkst nepiekrist.
Tie garie līkumi uz Tīnūžu šosejas varētu būt tīri labi pārskatāmi. Pārskatāmību ierobežo barjeras, kas īpaši dienas gaišajā laikā liedz saskatīt pretimbraucošu auto. Naktī ir vienkāršāk, jo atblāzma no gaismām ir redzama.
Vēl būtisks cēlonis saraustītai un bīstamai satiksmei, manuprāt, ir tas, ka kravas transportam un automobiļiem ir atļauts braukt uz 80 km/h, kamēr pārējiem 90 km/h. Tas uz lielākajām šosejām būtiski palielina apdzīšanas situāciju skaitu vai arī šādos gadījumos, kad ir gari, nepārredzami posmi kā Tīnūžu šoseja vai Rīgas apvedceļš, izveido transporta kolonas, kas ar laiku pārvēršas stresā, bīstamos manevros un negadījumos.
Tīnūžu šoseja ir ilgstošai braukšanai domāts ceļa fragments.Ne visiem ir dotības "būt iekšā" tādā procesā.Pareizāk,viņu nav tāpēc,ka nav no kurienes viņām rasties.Pa svētkiem gadījos vienā saietā, bija pāris cienījami sarunbiedri tieši ar kravas auto pieredzi gan LV gan ārpusē.To būtu ļooti interesanti dzirdēt, kādu patiesību viņi runā par vieglo draiveru uzvedību.Un visvairāk tieši tepat pa LV. Kur beidzamajā laikā "topā" ir tas, ka nevis rinda velkas aiz fūres, bet gan fūre un tai sekojošā rinda patiesībā velkas aiz kāda vieglā...Pašlaik jaunākā mode ir fūri nedzīt principā, tā ka reāli mums nāksies audzināt paciecību.Drīz būs drusku Sniegs, paskatīsimies kā tas viss darbojas.
Vo jā! Šis arī pēdējā laikā regulāri novērojams - grasies apdzīt smago, kas zem 80 km/h brauc, a viņam priekšā vieglais vai pat divi. Un tad atkarībā no ceļa, satiksmes un atlikušā attāluma domā, vai to darīt vai nē.
jā, un te taču seko Tas, ka tas smagais, kurš brauc aiz 2 vieglajiem, 9/10 gadījumu cierē viņiem tikt garām- viņš tādā stadijā nevar diži atpalikt vai ieturēt megapieklājīgu distanci priekš diviem neznokurienes ielīdējiem/vieglajiem. Ja tur 2 vieglie velkas- tātad, viens ir tās idilles iniciātors, otrs lielākoties garāmbraukt negribētājs/nevarētājs.Un tas inicianātors (bieži) izstrādā Vēl kādu pigoru, kura dēļ bremzē gan otrs negribētājs, gan tas smagais.
Ja šādā brīdī to delegāciju tramvajā dzen 2 latviski noskaņoti p-īpatņi (kuri nav neviena foruma biedri, ja nu vienīgi apoollo),un bremzēšanas brīdī abi vēlas iespraukties smagajam gar degunu- kas diez Tad notiek?? Pareizi teiksim- gānam smago.Bet, tie taču ir pa lielam labi cilvēki, starp kuriem gadās izņēmumi. Piemēram, viņu aprindās beidzmajā laikā tiekot īpaši necienīti tieši poļu braucēji- starp kuriem ir uzradušies vairumā visādi āksti, kuri visās iespējamajās valstīs un veidos grauj pat viņu/fūristu savstarpējās koleģiālās attiecības.
Garāmmmaucējam visos laikos un vietās ir "izdevīga" ātrumu starpība starp viņu un rindu, kam viņš mauc garām- tādējādi var "izvēlēties" sev vēlamo šķirbu.Un kas notiek, ja misējas un ja tajā kolonnā tādā brīdī sākas bremzēšana, pat ja tur pat neviens smagais ij tuvumā nav? Kāds kkur kādureiz laipni "aicina" ieklausīties,padomāt, izvērtēt vai "pamāca" kkādus potenciālos likumpārkāpējus, kā pareizi apbraukt vairākus auto? Pareiz,nee, jo tas tak nav vajadzīgs, to visu dara tikai bandīti uttt.Lūk no turienes arī necieņa un starpagadījumi, TAI SKAITĀ pašu "ātrbraukšanas" profesoru starpā.Izņemot vēl poliju, tādu attiecību nekur masveidā nav.Ja konkrēti man kāds nav Paklanījies- man pofig, es vnk ieinteresēti vēroju.Jo Kādam tak 1reiz ir par to jāparunā.Viens vēro/analizē barjeras, kāds cits saka, ka vairāki smagie viņam parāda "uzacinājumu"- bet viņi beidzamajā laikā reti to dara.Ja kādam paveicās izpelnīties, tātad tas par sevi lai priecājas.Jo pa 5km uz katru pusi jau sen ir zināms, kam ko rādīt un kurš ir "pimpuss".Nedarīt apzinātu ļaunumu un nebojāt pašam savu auru- bet ne visiem šāda "filozofija" šodien interesē.
Neesi pārliecināts- neapdzen.
Tas viss, ko apraksti, ir no satiksmes intensitātes.
Speciāli Bradypus
Visi sliktie, vilkās, provocēja, neapdzina, iespējams grieza priekšā, tas taču attaisno iebraukšanu pretējā joslā tādu maitu abpraukšanai.
Un Nelietīgas pašnāvnieks ar mopēdu ar visu pēc kārtas pārkāpa un ļaunprātīgi turpināja braukt pa savu joslu...
Tas pat attaisno avāriju
Vai ne Bradypus?