To tu uzzināsi tikai tad, kad nopirksi. Nopērc, pabraukā, tad mums pastāstīsi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
To tu uzzināsi tikai tad, kad nopirksi. Nopērc, pabraukā, tad mums pastāstīsi.
Auto divi gadi, tirgus nekāds, nobraukums varbūt arī reāls, ja pa pilsētu vien līdz manikīram
Ja cilvēks ir nepacietīgs un pēc neilga laika pārdod savulaik jaunu iegādātu auto, tad diemžēl sanāk zaudēt trešdaļu auto vērtības.
Te beidzot var Fanam pilnībā piekrist.Turklāt, to nepacietīgo un nepateicīgo ir relatīvi daudz.Bet paskat vērīgāk, tur ir vēl kādi 1-2 tādi (mazāk smuki) gti tajā ssā.Jo- uz to ari brauc visa tā lieta, ka ar šādu summu piekš Šāda auto operējošam lietotājam var reāli gadīties, ka "apnīk".Bet tad īsti arī nav kur dēties- jo savukārt ar tādu summu operējošs interesents diezin vai skatīsies uz tāda veida auto.Ja skatīsies- tad drīzāk uz jaunu, un atlkal tas maģiskais riņķis ies savu gaitu...
Nav jau īsti pircēju tādam. Pa šādu naudu parasti ar mogo ņem cajēni, nevis kaut kādu heču.
Tak izlasiet sludinājumu - tas auto ir sievietei domāts!
bļe, kā tādi zilīši...
Ja tur būtu kas lielisks, perekups uzreiz būtu nopircis. Neekā tur laba nav. Vismaz virs tirgus vērtības. Ja liekas lēti, tad nav pareizi noteikta tirgus cena
varbūt tas moller darbinieks ticis pie lētas cietušas testa auto???
Cena IR lieliska gan Cita lieta, ka auto modelis tomēr mazliet nišai domāts. Ar to gan jārēķinās, pērkot tādu Gti, pārdosi ar smagiem zaudējumiem. Tas ir tāpat, kā uzcelt kaut zelta māju nekurienē - tā tik un tā nemaksās tik, cik izmaksājusi... Cena pielīdzināsies “līdzīgiem” piedāvājumiem. Respektīvi, 2 stāvu māja pret 2 stāvu māju un Golf Gti pret jebkuru citu VW Golf u.tml.
Tirgus tests saka, ka NAV! Citādi 10 minūtēs perekups būtu atrisinājis. Resp ja kāds saskatītu iespēju tur nedēļas laikā uzvārīt 300 EUR vai kādu raritāšu gadījumā, 1/2 gada laikā 2000 EUR, piedāvājumu nemaz neieraudzītu.
Pieņemu, ka pats atbildēji:
pērkot tādu Gti, pārdosi ar smagiem zaudējumiem.
Citiem vārdiem - tam aparātam sākotnējā cena ir par augstu. Pārvērtēts!
Cena varbūt arī ir atbilstoša ražošanas un pārdošanas izmaksām, bet tas ir nišas produkts un cilvēks izvēlas, kā labāk iztērēt savu naudu. Ja vajag jaunu mašīnu un ir ģimene ar bērniem, tad savus 30k drīzāk izvēlēsies ielikt citā auto, piemēram, kādā ietilpīgā SUV, kas par 30k jau būs tīri labi nokomplektēti.
Bet es jau visu laiku saku, ka VAG jūsmiņu pastāvīgā pieprasījuma un Merkeles (lasi: Landesbanka) nesamērīgās labvēlības dēļ ir pazaudējis jebkādu sakaru ar realitāti un efektivitāti. Resp iemontējot platīna ātrumkloķa kulisas no platīna, ieguvēju nav, bet izmaksas zvērīgas. Ar lidmašīnu vadājot to loriņu spārnus no Brazīlijas uz Čehiju var kko līdzīgu panākt.
Nē nu protams ka pārvērtēts. Etalonam jābūt hondas kivičam un mazdas sešiniekam, abiem ar kaut kādiem nemotoriem - visam ir jāmaksā tikpat, jo visam tāpat ir četri riteņi un stūre.
Šis teksts nav jauns - tādus regulāri var lasīt - lielākoties gan par kaut ko vecāku - kur mēs uzzinām ka, teiksim, 15 gadus vecs C5 audī maksā pārāk dārgi, jo norūsējusi 10 gadus veca mazda 6 maksā lētāk...
Līdzīgi kā trekno 00to gadu sākumā ar jaunu wrx un evo masveida debilitātes vilni, ieskaitot to tālāk sekojošo uzvedību uz ielas.
Nu skaidrs, tātad principā pie vainas ir niecīgs pieprasījums - mašīna varbūt nav daudz lietota, bet, ja kamēr nav pircēju, tikmēr pārdot nevari. Ja nav, kas pērk, tad cena pamatīgi krīt uz leju. Gan jau DSG arī daļu atrunā, jo noteikti daudzi teiks, ka šitādam noteikti vajag manuāli.
Kad pirku auto, bija viens ļoti labs piedāvājums Golf Variant ar mazu nobraukumu un maksimālo komplektāciju (pat panorāmas jumts utt.).
Cenas iemeslu atradu, iegādājoties Auto DNA reportu - tā mašīna bija pabijusi uz jumta kaut kad iepriekš.
Ja nu runā par nošķiltiem Golfiem GTI. Kā reiz netālu no VW dīlera Krasta ielā ir bērnu spēļu laukums, kas robežojas ar sētu, aiz kuras ir nošķiltie auto. Un skatos - ak, GTI Golfs...
Pat intereses pēc numuru pierakstīju un apskatījos- 14. gadā laikam piereģistrēts, katru gadu ~11k un vēl šī gada martā skati lieliski izgājis. Tagad labā priekšējā puse sasista...
Jā tur var labi apskatītvisus daudzītos auto brīnums ka nav uzlikta 3m augsta necaurredzama sēta
Vai tas kāds rādītājs auto cenas pareizībai, notirgojot auto pārpircējam? Muļķības. Nevienu savu auto mūžā neesmu pārdevis pārpircējam, toties bieži esmu pārdevis auto virs tirgus cenas gan P.S.Konkrēto Golf Gti negrib ierindas pircejs, jo pēc pircēju domām: 1) tāds sportiskais modelis nav ekonomisks; 2) ar to noteikti braukts izteikti sporta režīmā
Atgādināšu tofika sākumu: kāpēc tik lēts. Es atbildēju, ka nav lēts, jo tad perekups būtu rindā iestājies.
Tu esi pārdevis par NORMĀLU cenu. T.i. perekupam profita nav (t'tad nav lēti), bet pirc'jiem vēl interesē (nav dārgi).
Ierindas pircēji negrib, jo konkrētais aparāts ir dārgs Golps. T.i. GTI piešprice ir pārāk maza, lai iekārdinātu uz piemaksu. Pircējs vnk neredz msh piesauktos "grandiozos uzlabojumus", kas tieši norāda uz tehniskā dizaina kļūdām - platīna amortizatora stienis (piemēram) milzīgi sadārdzina pašizmaksu, bet patērētājam nedod neko
Principā jau tev ir taisnība - pircējs neredz kāpēc vajadzētu pirkt ejošu golfu, ja var nopirkt lētu mazdu vai hondu, un ar to pretī braucošajiem līst purnā, jo neiet.
Man patīk tava filosofija par platīna amortizatora stieņiem un ko tur vēl ne. Nē, tā starpība ir bišķi savādāka - kaut kāda 1.4 turbo vietā tur ir 2.0 turbo. Bet nu - kā jau redzam, vidējajam pircējam, un arī tev, nav nekādas sajēgas par to, kas ir darba tilpums, kas ir jauda un tamlīdzīgas lietas Vai arī otrais variants - 2.0 turbo tiek uzskatīts par ahūna lielu motoru, un tā kā turbīna, nežēlīgi ēdīs - tāpēc tādu nedrīkst pirkt.
Golfiem jau vispār cena kā jau kulta auto ir pārspīlēta jau pērkot jaunu. Tā vietā tīri labi der SEAT vai jebkurš cits līdzīgs auto.
Te nu nevar nepiekrist... tas pats ar Passat, Tiguan... brauc jau tie verķi neslikti, bet piekrītu, ka nav tās cenas vērti, vismaz jauni nu noteikti nē.
Par seatu ir zināma taisnība - seats der tad, ja gribas lētu fofāgenu, un esi gatavs pieciest švaku lietotu salona un virsbūves detaļu pieejamību un to izskatu. Dižajā pilsētā gan pirmais punkts varētu nebūt pārāk saistošs, bet tiem kas no tās dižās pilsētas atrodas 200 km attālumā gan - teiksim, čoms šitā iemesla dēļ nopirka mk2 Toledo - ja vajadzētu kādu virsbūves daļu - nu, liepājas šrotos tādas mašīnas īpaši redzējis neesmu.
Parastam cilvēkam, kurš īpaši neinteresējas par automašīnām, tāds Golf GTI pilnīgi neko neizsaka. Par to pašu cenu var nopirkt jaunu Golf.
Interesanti, cik Latvijā gadā tiek pārdoti jauni Golf GTI.
NEKO SEV LETI????
Pa šo naudu var nopirkt 19 normālus BMW. Bet te - tik daudz par vienu golfu?
Pats galvenais - es vienreiz tādu izkodu. Ar savu 318. golfs apstājās pie sarkanās, es blakus. Tad es nepagaidīju, kad iedegsies zaļais - rāvos uz priekšu un izdupsēju to amīšu mēslu.
Tas nebija GT golfs, bet parastais. Bet būtību nemaina.
Atceros, savulaik ss.com tirgojās viens ūber Passat B8 3,2Tfsi ar absolūtu Vollaustattung Pirkts LV par nenormālu naudu. Pieļauju, arī to nebija viegli pārdot nākamajam gribētājam, katrā ziņā, ar ierastajiem zaudējumiem utt. Ekskluzīva manta, diemžēl "orgasms" tikai pirmajam
GB12 rakstīja: Te nu nevar nepiekrist... tas pats ar Passat, Tiguan... brauc jau tie verķi neslikti, bet piekrītu, ka nav tās cenas vērti, vismaz jauni nu noteikti nē.
Par Tiguan vēl varētu piekrist, ka ir daudz alternatīvi varianti, bet Passātam īsti nav alternatīvu variantu. Protams, neesmu salīdzinājis visas iepejamās komplektācijas un to cenas, bet kad pirku savu Passātu diezgan detalizēti pētīju citus piedāvājumus un tādā komplektācijā kā es vēlējos iespējamās alternatīvas Passātam bija Avensis, Insignija un Superb. Par cik visi maksāja +/- 30 t. izvēlējos Passātu.
Parasti jau VAG ir salīdzināms tikai plikākajā komplektācijā. Tikko sataisi normālu auto, paliek nesalīdzināmi.
Kia Optima neskatījies? Vai tev katafalku vajadzēja?
Atradu šādu eksemplāru standarta shēma nepareizais VIN
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/honda/civic/aobig.html
te ir saite uz izsoli
Jā, šis smuki.
Re ku te var iemest igauņu reģistrācijas numuru un parādīs apdrošināšanas gadījumus:
Viens Reddit bija labi apzīmējis VW cienītājus:
"VW baznīcas draudzes locekļi"
Īpaši neveiksmīgs ex-taxi Golfs.
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volkswagen/golf-6/bifpfn.html
28.08.2017 18:53 / Cietis / EUR 6335.00
29.06.2016 21:12 / Cietis / EUR 558.16
08.02.2016 15:31 / Cietis / EUR 29.20
08.02.2016 15:31 / Cietis / EUR 29.20
21.06.2015 14:40 / Cietis / EUR 348.70
17.02.2015 09:35 / Cietis / EUR 1083.84
13.11.2013 18:45 / Cietis / EUR 126.72
30.05.2013 13:50 / Cietis / EUR 363.23
25.07.2012 14:38 / Cietis / EUR 526.46
Pēc pēdējas avārijas gan jau nopirkts apdrošinātāja izsolē.
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/toyota/prius/gdehc.html
"Laps eksemplārs" izskatās pēc ex-taxi, noskrējiens +- 550 t, + vēl sludinājumā kā parasti neesošs VIN.
Uzmini nu - kāpēc tik "lēti"
Uzmini nu - kāpēc šis golf GTI ir tik "lēts"? www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volkswagen/golf-7/bnmefg.html
Reģistrēts 2016.gada septembrī LV ar 9km nobraukumu. Auto ir uzskaitē. Skatos, ka jauns GTI šobrīd maksā ~ 30k EUR. Vai šādi auto tiešām tik traki zaudē vērtību? Vai tur tomēr kaut kas netiek pateikts, piemēram, DSG sācis čakarēties un īpašnieks izdomājis tikt vaļā? Garantijas remonti?