Kam tev tas vajadzīgs?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kam tev tas vajadzīgs?
Halogēnus, ja? Pārbūve? Tur vienīgi ja dabon to izziņu, ko izsniedz Komisija Csdd ēkā, Bauskas 186, 3.stāvā,rīgā.
Man gan Labāk būtu, ka tu vnk jaunus oem lukturus nopirktu un ka pacenstos piebraukt pie kādas sienas tos kaut daudzmaz noregulēt.
Nopērc šrotā lietotus, kaut nedaudz sasistus angļu lukturus ar automātisko regulēšanu (maksā neko, jo nav derīgi Eiropā), izņem ārā automātisko regulēšanu un pārliec uz jaunajiem, e-bay nopirktajiem manuāli regulējamajiem. Ir auto modeļi, kam regulējamo lukturu korpusos ir paredzēta vieta automātiskajiem regulatoriem..
Man pieleca, viņš pēc tam iekšā bāzīs kreiso ksenonu.
CIlvēks laikam ir sajaucis "halogēnu" ar "ksenonu". Halogēnam automātiskā regulācija, cik man zināms, netiek lietota - galu galā, tā ir ksenona prasība.
Ksenonam nomināli vajag četras lietas - marķējumu, staru, apmīzējus un automātiskos korektorus. Cik dzirdēts, apskatē reāli neskatās ne uz apmīzējiem, ne uz korektoriem - a vot ej tu dabū mašīnai, kurai nekad nav bijis tas ksenons, lukturus ar ksenona marķējumu...
Tālākā nākotnē, kad nebūs nekā cita ko darīt, es varbūt mēģināšu savu golfu apgādāt ar legālu ksenonu - kaut gan mašīnu apgaismojuma attīstības virziens liek domāt ka drīzāk diodes, nevis ksenonu - man ir tāda ērtība ka manam golfam ir apaļi standarta izmēra lukturi, kuriem augstākais būtu jāuzbūvē kronšteini, tik vajag lukturus ar E marķējumu. Paskatoties jebajā, var redzēt ka kopš pēdējoreiz skatījos, šis tas ir pamainījies - man pilnīgi sakārojās šitentos www.ebay.com/itm/7-Inch-Round-LED-Headlight-E-MARK-Approved-Hi-Lo-Beam-DRL-Lamp-Halo-6000K-1Piece/163188613796?hash=item25fecca2a4:g:ZIUAAOSw4qBbZ~uH ...
Kāpēc tāds viedoklis, ka nejaunam auto kaut ko tur uzlabo vai dara kādu prestižu ielikt to, kam tur nav jābūt? Lai reāli pēc āksta izskatītos? Kāpēc nevar ielikt vnk jaunus/spīdīgus tam paredzētos oem lukturus?
a ko darīt, ja jaunam auto ir ksenoni, bet nav ne regulētāju, ne mazgātāju ?
Ja tā ir jaunam auto, tad šī prasība vecajiem arī ir ne pārāk pamatota ?
Tas bija sākumā kad likās ksenons baigi spožš tad salika ierobežojumus. Tagad jau LEDu laikmets.
Kā jau vienmēr- drošvien ej/uz TA maiņas pr-nieku un raadi izdruku, ka tieši šim oriģinālā konstrukcija neko tādu neparedz.Kas tas par auto un kā Tu zini, ka tas tiešām ir oem xenons?
Labi, halogēns varētu būt, tad kas šīm ir par vainu, ka nav EU approved? Ko tur vajag tad vēl, ja ne automātisko regulēšanu?
OEM šitos nekur nepiedāvā, ņemt lietotus no šrota, baigā cenu starpība nebūs, pie tam atrast nenolupušus. Tāpēc arī domāju, po ka drusku jāpiemaksā, toties būs normāls skats. Tas tā, tiem, kam baigi interesē, kakova h. Tas tomēr mazāk pēc loha izskatās, nekā braukt gaišā dienas laikā ar tuvajiem un migliniekiem.
Tas vnk ir lohdizaina produkts- tapc tur nav tas EU.Ko tu tur par kkadu līmeņošanu ņemies- tas ir vnk suuds ar nesankcionētām eņģeļacīm un tupām tipa DRL diodēm, drošvien bez dimmera, lai tumsā spīd citiem acīs un pa kokiem utt..Gan viens gan otrs tev pēc 2mēn garantēti ka nodzisīs.Tur neko līmeņot nevajag- vnk ne tehnisko ar tādu suudu iziesi, ne ar'ikādu cieņu izpelnīsies uz ceļa.Un tas ir maz ticams, ka tos "parastos" (vai vismaz parasta/nelohu izskata) neviens tiešām nepiedāvā.
Bet kāds tur sakars ar kaut kādiem līmeņotājiem? Tie ir halogēnlukturi.
Ko Tu saproti ar automātisko regulēšanu? To ka lukturi var regulēt no salona grozot ripulīti vai to ka lukturis pats līmeņojas atkarībā no mašīnas bagāžnieka pilnuma?
Vecākiem auto nebija ne viena ne otra, regulēšanu veica ar skrūvgriezni pret garāžas vārtiem.
Tu te šobrīd jauc divas dažādas lietas. VISĀM mašīnām lukturus regulē ar skrūvgriezni skatoties attiecīgā verķī - ripulītis ir iespēja ar roku pagrozīt lukturus atkarībā no mašīnas pilnuma, un automātiskā regulācija dara to pašu, tikai automātiski.
Ir halogēni ar automātisko regulēšanu, lai tev vedot cementa maisus nav jāgrābstās gar manuālo regulatoru un jāmin vai stars nebūs par zemu, vai arī žilbinās pretējos. Reti, bet ir redzēti.
Nebūtu slikti, ja autors beidzot saņemtos un normāli paskaidrotu, kas viņam par sāpi, ko viņš grib panākt, un kas tie par automātiskās regulēšanas murgiem? Nu nav tai Mazdai nekādas regulēšanas un nebūs!
Krugom da okolo. Ir kāds, kas var atbildēt reāli? Man po ko tu par mani domā un ko uzskati par lohu. Man vajag lukturus, ko pēc trīs gadiem atkal nevajadzēs meklēt pa šrotiem. Vienīgie lukturi, ko var dabūt ir šitādi. Tad es ibio gribu zināt, ko man jāizdara, lai varētu iziet tehnisko.
usaexperc vistuvāk uztvēra domu. Tas pēc manas saprašanas arī ir tas, kāpēc tādi bez regulēšanas netiek EU akceptēti. Varbūt minu nepareizi, tad lūdzu izlabojiet un paskaidrojiet, kas tad ir faktiskais iemesls un vēlams, kā to novērst, lai var piereģistrēt, iziet teh utt.
Halogēnam nevajag nekādu līmeņošanu prasība ir lai marķējums un ja ir manuāls augstuma regulators tad lai ir uz 0 uzlikts. Tik nedrīkst braukt ar pilnu bagāžnieku uz TA, jo redz tad noliekot uz 0 rāda augstāk, bet TA džeki ir burta kalpi.
Viņš vnk gribēja parunāties un noskaidrot kas ir Halogēns.
Kuras markas un kuram modelim ir tas tur augsminētais :"halogēns_ar_autoregulātoru": ?
Neesmu eksperts, tāpēc arī jautāju. Labāk ir jautāt nekā sēdēt un domāt, ko ta es. Man tā izskatās, ka tu pats gribi parunāties. Marka un modelis ir atrodams augstāk. Citi ir to sapratuši, tev kaut kā nesanāca ;)
Es laikam ar beidzot sapratu. Nē, regulēšana tur ņi pri čom. Tie lukturi vienkārši ir galīgi kreisi un neatbilst nekādiem standartiem.
Parakos biki intereses pēc pa netu un secināju, ka tiešām - normālus lukturus šim auto vairs nevar nopirkt, tikai tie ķīniešu mēsli.
www.amazon.com/Spyder-Auto-Halogen-Projector-Headlight/dp/B004W4MCXS Šis vismaz kaut kādiem standartiem atbilstot.
Super, darklight, tas jau reāli kaut kam der, ka regulēšana ņipričom un ka tomēr ir kaut kādi standarti. OK, mēģinās bakstīt un ko vairāk tur un pie CSDD noskaidrot.
Šie arī nederēs, jo tehniskajā piesiesies par tām diodēm un eņģeļacīm.
Šie neder? m.ss.com/msg/lv/transport/spare-parts/mazda/mx-3/alocb.html
Bet viss ko vajag zināt ir šeit - m.likumi.lv/doc.php?id=292396
Lukturi
Lukturos atļauts uzstādīt tikai izgatavotāja paredzētos vienāda tipa un jaudas gaismas avotus. Tiem jābūt sertificētiem un marķētiem atbilstoši transportlīdzekļu sertifikācijas noteikumiem. Ja transportlīdzeklis pirmo reizi reģistrēts līdz 2000. gada 31. decembrim, gaismas avoti var būt sertificēti un marķēti atbilstoši prasībām, kuras tika piemērotas, izgatavojot (sertificējot) transportlīdzekli. Aizliegts lietot lukturos tādus gaismas avotus, kādus tiem nav paredzējis izgatavotājs.
4.1.5. Gaismas kūļa noliekuma regulēšanas ierīces
A. Prasības
A1. Ja transportlīdzeklis aprīkots ar galveno lukturu gaismas kūļa noliekuma manuālās korekcijas ierīci, tai jādarbojas un jābūt darbināmai, vadītājam atrodoties vadītāja sēdeklī.
Ja automobilis, autobuss, motocikls, tricikls vai kvadricikls aprīkots ar lokizlādes lukturiem, jādarbojas galveno lukturu gaismas kūļa noliekuma automātiskās korekcijas ierīcei, ja šādu ierīci paredzējis izgatavotājs.
Piesiešanās pie diodēm un eņģeļacīm, tas arī izklausās pēc kaut kā miglaina, nekonkrēta. Kas tieši vainas, ja šie papildelementi nežilbina, nerada iespēju sajaukt priekšu ar pakaļu, ar operatīvo transportu utml?
Jā, tos SSā turu kā pēdējo iespēju. Mknot 295 ir tik zamudrenna uzrakstīts (kā jau lielākā daļa), ka tur jāvelta nezincik laika un arī tad būs kaudze interpretējamu lietu.
Par šo daļu: "Aizliegts lietot lukturos tādus gaismas avotus, kādus tiem nav paredzējis izgatavotājs." Tas sanāk domāts luktura izgatavotājs. Vai tomēr visur domāts auto izgatavotājs?
Par šo idiotiski formulēto teikumu un tā daļu: "ja šādu ierīci paredzējis izgatavotājs". Kā izgatavotājs? Luktura, automašīnas?
Par šo daļu: "B1. Neatbilstošs vai nesertificēts, vai neatbilstoši sertificēts lukturis". Saprotu, ja viens no punktiem izpildās, tad nedrīkst. Kas tad ir tā sertifikācija? Taču ne marķējums ar tiem CR, HS utt? Kādas prasības ir tai sertifikācijai?
Marķējums arī ir tā sertifikācija un izgatavotājs ir domāts luktura bet komplektā ar auto piemēroto sertifikāciju, tipa Žiguļiem var nebūt E marķējums bet GOST.
Kāpēc jānodarbojas ar tādām figņām?
Pieredze liecina, ka ļoti bieži, kad cilvēks nopērk jaunu....tas ir vecu lūzni, uzsāk tā uzlabošanu. Sapērk visādus sūdus, bet pēc tam, kad auto pārdod, tad domā - kapēc es tos sūdus saliku?
Man viens pazīstams savus tūnējumus novāca nost pirms pārdošanas, jo bija žēl. Bet tagad tie mētājas garāžā, nevienam nevajadzīgi.
..
Tev ir kaut kāds unikāls auto? Nē. Tev ir kaut kāds nojāts lūznis, kuru ir pilnas ielas. Tu domā, ka ar tiem halogēniem auto kļūs skaistāks?
Nē. nebūs. Tas izskatīsies tik pat nožēlojami, bet ar halogēniem.
Nē, nepārprotiet mani. Man patīk uzlabot auto, man patīk kad cilvēks tērē savu naudu, laiku lai uztaisītu kaut ko interesantu. Bet tas taču ir tikai - halogēns!!! Pat nevis led vai ksenons.
Paņem šrotā bāzes lukturus, bet šo marasmu atstāj kaut kam citam - piemēram, vari izšķirties, pārdalīt īpašumu un pa jaunam apprecēties.
Es tak jau sākumā ,jautājumu izlasījis,pProvizoriski teicu- legalizācijas izziņu dod 3.stāvā, Bauskas ielā 186, tur iepriekš Samariešu apvienība to procesu kūrēja, nezinu kas tagad.
Tas ir tavs viedoklis, kurš man neinteresē un iespējams šķiet visai stulbs, tieši tāpat kā tev neinteresē mans viedoklis. Viens grib kāpt kalnos, otrs spēlēt pokeru. Tas nenozīmē, ka vienam jāuzspiež otram savs vaļasprieks, skaistuma etalons, dzīvesveids utt., it sevišķi, kad tas nu nekādi nepalīdz pie konkrēta jautājuma atrisināšanas.
Paliksim katrs pie sava.
Atvaino, mana ironija izcēlās no tā, ka Tu vispār nebiji pacenties "savā" problēmā iedziļināties vismaz tiktāl, lai Tu viņu varētu Pareizi noformulēt kā jautājumu.Ja Tu būtu to noformulējis, es (iespējams) kaut ko pateiktu tev konkrēti priekšā.Jo es, atšķirībā no Tevis, zinu gan kur un kā var nopirkt jebkuru oem detaļu JP vai US mašīnai, gan arī uz ko skatīties viņu meklējot un uzstādot, un uz TA vai vnk pa ceļu ar viņu braucot.Bet, tā kā man (joprojām)"ļoti nepatīk" Tavs jautājum/formulējums, tad nu es palikšu pie sava tā ironiskā toņa.Neaizmirsti ielikt šeit "atskaiti" par problēmas iznākumu- kā nekā, viens desmits cilvēku Tev tomēr te centās palīdzēt.
Labi. Jautājums tiek paskaidrots, pārformulēts divos.
1. Kur dabūt jaunus lukturus Mazdai MX-3, ar kuriem var iziet apskati?
2. Kas jāizdara, lai melnā fona lukturus, ar kuriem pilns ībejs u.c. vietas, dabūtu cauri un tie būtu legāli apskatei?
Derēs?
Vispirms konsekventi ievēro pašu pamatprincipu.Noskaidro mazda/oem "detaļas numuru" (tam katram lukturim būs kāds cipars citāds).Pēc tam to detaļas numuru liec googlē, raksti mazda xxxyyyzzz.Tikai tad tu redzēsi patieso stāvokli- ir/nav/varbūt.Tas auto nemaz nav tik antīks, turklāt, tie tādi vienādi lukturi ne tikai vienam konkrētam gadam un moška pat vel kādam modelim nāca.To pat bez maksas var pajautaat Mazda dīlerim- lai iedod korektu OEM-part numuru un pasaka var/nevar to dabuut un ko darīt.
Tas tur mellais suuds no tā ēebaja- to ir vnk kāds taml suudu izgatavotājs uzmaketējis, un tagd viens un tas pats izstrādājums rēgojas visā googlē/ebajā/amazonā/aliexpresā un vel hvz visur kur.ja tu paņemsi to- 200% ka tev TA piekasīsies.E-marķējuma tur nav, turklāt pēc sava izskata tas suuds piesaistīs TA darbinieku uzmanību.Jo-1kārt tas ir melns,2kārt tas satur diodes- kuras NAV tam auto ražotāja paredzētas..Diodes kā DRL dienasgaitaslukturi gan varbūt derētu, bet- viņām ir vajadzīgs dimmeris (tumsā viņām nevis jādeg ar pilnu sparu kā dienā, bet jānodziest vai knapi jāspīd kā gabarītiem- jo to gaisma nav virzīta, spīd uz visā pusēm un pa kokiem un pretimnācējiem acīs- kas NAV pieļaujams).
Ko darīt- vnk nerīkoties puiciski un nafig nospļauties uz visiem tiem melnajiem suudiem.Jo- tas nekādi neceļ tavu prestižu kā šā auto lietotājam.Lietpratēju acīs tas jau pa gabalu izskatās pēc loha un nekas vairāk.
Vai nu oriģinālus vai nu griezies pie pārbaudītiem lukturu restauratoriem.Te viens tika jau minēts, es savukārt iesaku ir tāds Roņi RD (netālu no Skaja zolitūdē).Nav ne reklāma un man pofig, bet tie cilvēki tiešām zin, ko viņi dara un padomu tev iedos bez maksas.Sataisīt var jebko, ja ir māka,pieredze un aprīkojums.Būs kā jauni.
usaexperc rakstīja: Vēl var mēģināt taisīt feisliftu uz jaunāku modeli. Bet tad vajadzēs ne tikai visu optiku mainīt, bet arī bamperi, iespējams kapotu un spārnus.
A kas vecajiem lukturiem vainas? Nevar noslīpēt un nolakot?
Nav jaunāka modeļa. Virsbūve, optika visiem vienāda 1992-1998. Atšķirības ir tikai iekšās, kur šo to var dabūt no 323, 626, kas bija krietni izplatītāki.
Veciem ir atlūzis stiprinājums, vairākas reizes taisīju, bet mūsu bedres pār visu pārākas. Un atstarojošais slānis ir izdrupis diezgan manāmi, lai gan stars gan mērot gan praktiski naktī braucot ir normāls. Virsma arī nobružājusies, to gan var sataisīt, tik tad vēl labāk manīs izdrupušo slāni
Par to "atlūzis stiprinājums" - nu, tātad nemāki taisīt. Izārdīt lukturi, uztaisīt no nulles metāla kronšteinus un tos piekniedēt pie luktura, un tur drīzāk lukturis izjuks, nekā kronšteini atdalīsies.
diviauto.lv
Vari mēģināt šiem piezvanīt
Kā normāli legalizēt halogēnus
Tātad, ir veca mašīna, kurai nekad nav bijuši (arī līdzīgiem modeļiem) regulējamie lukturi. Pilns ībejs ar halogēniem, bet bez automātiskas regulēšanas. Tātad nelegāli. Saprotu, ka lai tādus dabūtu cauri CSDD, jāpieliek pašam sensori, lai automātiski regulē atkarībā no auto slīpuma attiecīgi pret ceļu (amortu izspiedums, ja tā var teikt). Droši vien jāpiesaka pārbūve, jāveic kaut kāda konstatācija utt. Vai ir kāds entuziasts ko tādu mēģinājis? Kas tieši būtu jādara? Cik tas varētu izmaksāt?