šis laikam tas lieliskais motors, kurš Audi par rAudi pārsauca un pēc kasins79 piesauktā izskatās, ka lieliskais variators arī ir komplektā.
Priecīgas investīcijas!
šis laikam tas lieliskais motors, kurš Audi par rAudi pārsauca un pēc kasins79 piesauktā izskatās, ka lieliskais variators arī ir komplektā.
Priecīgas investīcijas!
Kas vainas, kā pirmais auto tīri ieteicams, būs gan kur lieko naudu likt, gan tehniski un morāli izglītoties un ar kājām būs laika pastaigāt svaigu gaisu paelpot un taa
Pirmais auto un nodzīts dīzelis, ideāls salikums.Bet benzīnieks būtu tieši laikā.
pirmais autiņš un nodzīts dīzelis bus laba dzīves skola
Diemžēl, tas ir MAZiespējams, ka sava pirmā auto pircējs šādu te šīs markas eksemplāru paņems no godīga pārdevēja un sakarīgā sāvoklī.
Sargies no variatora Vēl puslīdz der kombinācija ar Quattro, tam Tiptronic. Būtiski nenopirkt nodzītu lamatu, bet tāds maksās dārgāk par citiem tirgū. Dārgi maksā pilna apkope ar zobsiksnas maiņu (ap 700 eur kopā par darbu un materiāliem).
1.auto es sev tādu nepirktu gan.
Apkopi domāju ne tikai zobsiksnu, bet arī visus šķidrumus, filtrus utt. Vēl - pilsētai nebūs ekonomisks (ap 11 litriem), ārpus - ap 6-7 litriem.
Es jau te vienam ieteicu nostāties pie spoguļa un skaļi sev jautāt:''Vai nopērkot PREMIUM dīzeli es varēšu atļauties arī PREMIUM servisu?''
Tam motoram variators diez vai vispār ir paredzēts.Kāds būtu sakars 1998.g modeļgadaa motoram ar kkādu premiumu? Īpašnieks te parasti ir mazāk vainīgs, nekā tie daudzie līkroku un bezprincipu servispi/dari
kādu autiņu jūs ieteiktu tādā gadījumā? līdz 2000€. vēlams sedanu vai universāli ?
Pilnīgi noteikti benzīna dzinēju. Honda, Toyota.
Toyota vai Lexus tad drīzāk. Hondām virsbūves netur. Mazdas un Mitsubishi arī labāk nē.
Toyota Corolla, Avensis. Lexus is200.
TOYOTAAM VAJAA VIETA ATRUMKARBAS, JA VAR DABUUT AR MAZU NOBRAUKUMU TAD VEEL OK, BET JA IET P[IE 300 TUKST, TAD REMONTI BUS DARGAKI PAR UZTURESANU JO DIEMZEEL TAS AUTO RESURSS IR IZSMELTS, COROLLA DIEZGAN NEKONFORTABLA ,SALONA KVALITATE JAPANIEM AR NAV TA LABAAKAA, REMONTI DARGI UN DETALAS TIK UZ PASUTIJUMU
Accordam gan viss labi ar virsbūvi. Tikai tīseli nevajag ņemt. Nemāk viņi to.
Es šo pasākumu īsti nesaprotu man ir 2000 EUR, tātād pār tādu summu man ir jāskatās autiņš. Es teiktu, ka šajā gadījumā autiņa max vērtība ir 1500 EUR, jo jebkurā gadījumā būs kaut kas jāremontē, bez tā vienkārši neiztikt + OCTA, nodoklis tāpat salasīsies.
Varbūt vajadzētu paskatīties uz POLO būs svaigāks vai arī tiešām OOOO 80
Tas gan vairāk izskatās pēc perekupa
Pārbaudes veids: Atkārtota pārbaude
Reģistrācijas statuss: Noņemts no uzskaites, atļauts piedalīties ceļu satiksmē līdz 08.08.2018
Marka, modelis: AUDI 80 AVANT
Reģistrācijas numurs: HH3153
Nākamās apskates datums: 04.01.2019
Nobraukums: 320386
Novērtējums: 1 - Ar pieļaujamiem defektiem
Degvielas veids: Dīzeļdegviela
Motora maksimālā jauda (kW): 66
Motora tilpums (cm3): 1896
Pilna masa (kg): 1860
Pašmasa (kg): 1450
Vecākās riepas izgatavošanas gads: 2007
Detalizētais vērtējums:
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
202 1 Neprecīzi noregulēts kreisais tuvās gaismas lukturis.
618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas).
628 1 Nav pakaļējā stikla tīrītāja slotiņa.
Nobraukuma vēsture:
Datums Nobraukums
18.12.2017 320386
15.12.2017 320356
24.11.2016 312344
02.11.2016 311758
14.10.2015 301629
19.09.2014 288977
19.09.2014 288986
11.09.2013 276410
29.08.2013 276380
31.07.2013 275127
24.07.2012 261358
27.06.2012 261292
21.06.2011 248855
17.06.2010 232679
21.05.2010 243150
16.05.2009 212014
JA VELIES A4 ES IETEIKTU NEMT AR 1.9 TDI DZINEEJU, NOBRAUKUMS GAN JASKATAAS JA NEBBUUS STIPRI PARI PAR 500 TULKST TAD BUUS OK, 2.5 dzinejs bus sarezgitaksa neekonomiskaks dargaks apkopes bet konfortablaka brauksana, tik traki dargas nav tas apkopes tikai vajag atrast normalu meistaru, cik atceros par zobenes mainju par darbu maksaju kadi 60 eiriki, tur darbs nekas traks nav norauj prieksejo bamperi un nonem radiatorus un smuki var tikt klat, ,darbs nav ilgaks par cetraam stundaam. Ar tadu dzineju kas bija a6 qatrai ar tiptroniku nobraucu līdz tam auto bija 450tukst, pats nobraucu kadus 500tukst ,neteiktu ,ka butu bijusas baigas izmaksas, galvenais dabuut normalu meistaru,kas zin ko dara
Klau, draugs, kādēļ tirst bez pamatojuma? Nupat mainīta zobsiksna ar pilnīgi visiem ruļļiem. Tad zini, detaļas vien izmaksāja: zobsiksnas komplekts - 240,91 eur. Kur nu vēl darbs - man pa lēto izmksāja 120 eur. Bet, tur klāt vēl vesels lērums citu liberiņu, ruļļu, siksnu utt.
ja siksna ar sukni un ruliem un parejiem pribambasiem taa maksaaja, bet par četru stundu darbu 120 eiriki gan nevarētu teikt ,ka pa lēto, bet pielauju ka servissa taa maksaa, man ir savs uzticams meistars ,kas saka ,ka vinam pietiekot ar pelnju 100 eiriki diena, par puddsdienas darbu prasija 60 eiriki, ai nu labi nav jega kapeikas skaitiit, nomaina siksnu ,ellas un ilgu laiku brauc laimiigs ,
Arī iesaku 1,9Tdi, bet - ar manuālo kārbu! Jo, automāts viņiem vismaz pēc 2000.gada bija tikai bēdīgi slavenais Multitronic.
ko pec bildes daudz var domaat nobraukums diezgan neticami mazs visticamaak,ka buus kruķīts, ar tadiem auto parasti tik maz nebrauc un visticamaak,ka vinsh uz Latviju jau atdzits pat ar lielaku nobraukumu, bet kaut ar vinai buutu kveel kadi 200tukst klaat, par to ipasi jauztraucas nav ja masina nav nodziita tad resurss vinai liels veel buus, vajaa vieta prieksejie sparni kas medz ruseet, un zeel ,ka nav orginalais radzinsh,bet tas jau tads sikums, jaskatas un jamegina,lai veicaas
Vēl taču OCTA, tātad 300 EUR uz gadu.
jā jā un saļera ar kaut kur janolej
Nesaprotu šādu pirmās mašīnas izvēli. Saprotu, ka gribās premium brendu ar visām ekstrām, bet man šķiet ka pirmā mašīna ir racionāls pasākums, tāpēc jāpērk kaut kas vienkāršs, ar mazu iespēju iegrābties. Vēl pie tam, ja saprašana par mašīnām šobrīd nav liela.
Labāk paņemt Audi A3 vai kaut ko tamlīdzīgu ar benzīna motoru un gadu vai divus pabraukāt. Vismaz šāda mašīna nestāvēs servisā visu laiku. Pēc tam arī būs saprašana par mašīnām un vajadzībām, lai iegādātos ko citu.
Кураа виетаа ту, циениямаис, тур саскати премиум? Пат курбуля нав. Ja Audi ir premium, tad Mersis būs luxus? Porshe - XL luksus un Rolls-Royce - XXXL luxus?
Reklāmas bukletā.
Nissans tagad arī prēmiumus ražo.
Atliek nosaukt auto par prēmiumu, tā viņš tāds paliek. Ar vienu reizi nepietiek, bet jau pēc pāris gadiem, tā arī sauks.
Ja VW galvenais tirgus nebūtu trešās valstis, kurās tiek tirgoti visādi - gol, ( nevis golF), santana, lavida, lamando, sagitar, saveiro, vento, voyage, virtus, magotan, tad jau sen tiktu arī saukts par prēmiumu.
Nissanam ir sen premium zimpls infiniti, arī zem vw zīmola bija premium modelis phaeton, kas bija labaak nostradaats par lexsus, lai gan arii dargaaks, vienigais cilveki maz vinju pirka, ko tad brauks ar premiumu, kuram tautas auto bļemba
Audi ir VAG premium brends, ko tur nesaprast. Tāpat kā Toyotai ir Lexus. Ar visām no tā izrietošajām sekām.
Šādi auto ražotāju grupu klasificēt? - apsviluša suņa murgi. Tavs VAG un līdzīgie ir šir-po-treb, kuri savu "mākslu" sadala sākot ar mazauto un beidzot ar luxus klasi. Savukārt premium varētu traktēt šīs luxus klases dārgākās komplektācijas. Tas ka kāds sabāž iekšā VW Beatle ādas salonu un spoguli ar svarovski kristāliem, nenozīmē, ka auto uzreiz kļūst par premium, dēļ viena otra neadekvāti nosaukta reklāmas raksta. Un A4 nosaukt par premium vispār ir neadekvātuma virsotne. Tā pat kā Lexus CT vai IS.
a4 notiekti ir tai cenu kategorijaa ,kas skaistaas premium auto, a3 gan visticamaak ,ka nebuus
Nu tad jāprasa kas tev skaitās prēmiums. A4 ir premiums, jo 1) izmanto krutu piekari, standartā piestumts ar skaņas izolāciju un ir čupiņa ar tehniskiem risinājumiem, kādus širpotrebos neatradīsi 2) ir nokomplektējams ar pieklājīgiem motoriem 3) ir nokomplektējams ar pilnpiedziņu.
Tas ka eksistē plikas komplektācijas, nenozīmē ka pieklājīgās komplektācijas ir plikā mašīna, kas piestumta ar labumiem - nē, plikā mašīna ir pilnā mašīna, kas nav piekrāmēta ar labumiem. Bet tas ka tiek pārdoti daudzi A3, A4 un A6 ar nemotoriem - saki paldies pseidoekoloģijas normām kas liek ražotājiem tirgot nemotorus lai ražotājs būtu spējīgs kādam pārdot arī V8.
isti neatceros premiums laikaim skaitijas ja auto cena ir 50 tukst un uz augshu, tas gan pasen atpakalj pazina gribeja pirkt a4 tad vinam zem 50tukst neka nevareja sakombineet to auto, lieki piebilst ka Audi bez quattro nav Audi
Skaidrs - bomzis bomzim ir premium. No quatro vispār sāk čurāt biksēs? Tava izpratne par premium aprobežojas ar naudas summu, nevis faktu. Un tad loģiski, ka A3 priekš tevis arī būs premium. A3 RS standartā maksā 58k. Bet parasto nav grūti nokomplektēt uz 50k.
Pēc fakta A4 ir prasta vidējā klase un ne smakas no premuim. Ražotāja sapratnē premium ir viss dārgais gals, ko ražotājs ir pacēlis. Tā pat kā mobīlo ražotājiem flagmaņi. Ir tautai, ir biznesam un tad tikai nāk premium. Un arī ne visi. Manuprāt BMW savu 7 klases premium pazaudēja tajā brīdī, kad uzlika 5to GT uz 7tā bāzes un sajauca kopā ar Xiem. Mersim arī kopš E klasi uztaisīja ar identisku salonu un līdzīgi komplektējošu S klasei, palicis ir tikai Maybach. Nu ok, vēl S-kupeja.
Kategoriski nepiekrītu. Viss skatāms salīdzinājumā pret citiem ražotājiem.
AUDI - ir premium. BMW - ir premium (pie kam nesvarīgi, lai izlaiž kaut vai 0-serie ar 2 cilindru dzinēju). MB - ir premium. LEXUS - ir premium. FERRARI - ir premium. CADILLAC - ir premium. TESLA - ir premium utt.
TOYOTA - nav premium. NISSAN - nav premium. VW - nav premium. FORD - nav premium. SEAT - nav premium. SKODA - nav premium utt.
Arī pēdējie var uzražot super duper aprīkotu un dārgu modeli, bet tie nekad nebūs premium auto. Un otrādi (piemēram, BMW lai izlaiž kaut vai 0-serie ar 2 cilindru dzinēju) - tas tik un tā būs premium. Bet, FORD var izlaist kaut vai mega duper auto ar ūbervadību un 20 cilindru megadzinēju - tas nekad nebūs premium
vw bija viens premium modelis phaeton, un ,nisans premium modeli ir zem infinity nosaulukuma
kasinsh79 ...Ja mēs salīdzinām tavā sapratnē pret citiem ražotājiem, tad no tevis nosauktajiem tikai Ferrari varētu knapi ar zobiem pievilkties pie premium. Nevis tupa kaut ko murgo kas ir premium, bet kāpēc. Bet vispirms atrodi terminoloģijas visus tulkojumus.
GTD2 ... viņš nesapratīs.
Phaeton nosacīti ir premium priekš VW, tāpēc ka sirdī tas ir Craysler, ja nekļūdos un Audi pakaļdarinājums.
Nav te nekā tupa. FERRARI - tas jau būs superpremium. Kā BENTLEY vai ROLLS - ROYCE.
Esi dzirdējis tādu kritēriju kā "segmentācija"? Tad sapratīsi, kāpēc AUDI ir premium, bet VW, SEAT un SKODA - nav gan
Pievilkt galus klasifikācijai pret tirgus stāvokli konkrētā valstī ir dubults apsurds. Bet superpremium tiko tu pats izgudroji. Negribi patentēt?
Bet tavu domu sapratu - var iet uz BMW salonu un nopirkt tur to piepūšamo mārketinga balonu BMW formā un būsi premium īpašnieks.
Nudien, nepatiks Tev, bet arī Lexus CT (mazais) IR gan premium auto
Nē, ne mazais leksuss, ne bēemvē, ne audi ne tuvu nav prēmiums!
Oficiālais klasifikators:
Nē, auto ar garumu zem 5 metriem NAV prēmiums.
Prēmium auto visērtākā vieta ir AIZMUGURĒ, jo prēmium auto stūrē šoferis.
Protams, ka ir ekskluzīvi auto, kurus stūrē pats bagātnieks, pimēram - koenisegg, aston martin, utt, bet tas tomēr nav audi a3 līmenis.
..
Ja reiz a2 ir prēmiums, tad kas ir maybach, vai rolls royce? Vai jau minētais Aston Martin?
Super prēmiums? Vai ūberprēmiums?
sa gada a4 ar 1.9tdi motoriti nekas eksluzivs nav dzinejs vienkarsh izturigs, rezerves dalas pieejamas bez maz vai katraa veikalaa, jebkursh sevis cienosh automehanikis par advekatu naudu vinju sataisiis, a3 vienigais ka vienkarsaka golpa piekare, bet shis nu tocna nav nekas ekskluziivs, ar kadu japani un franci daudz vairaak vareetu ieberzties
Būsi krutākais čalis rajonā.
Un vēl viņš nav sapujis, mums 99 gada darba 406 kādus piecus gadus atpakaļ jau aizgāja uz tolmetu dēl sapuvušās virsbūves,kas neatmaksājās pat labot
Volvo arī ir premium. Tai skaitā XC90 modelis, kuru Latvijas iedzīvotāji pērk kā aptrakuši, lai izrādītos, ka var ,,pacelt,, premiumu - tas nekas, ka vecs un nojāts...
Piedod, Volvo nu galīgi nav premium! Viņš varbūt ir puspakāpienu virs ford, skoda, seat, utt., bet nu no premium tur ne smakas! Premium ar 2.0 dzinējiem...
nu tas jau sen ir noskaidrots- LV pamatiedzīvotāji masveidā savus sūri gruti nākušos 15k nes uz skodu, lai iegādātos nožēlojama paskata pec plastmasas smirdošu faabiju ar motocikla motoru un prēmium mais-auduma salonu ar pusotru sēdekli.
Arī piedod, bet VOLVO ir neapstrīdama premium marka autobūvē
Nu pēdējā laikā viņi ar jaunu auto cenām mēģina tajā ielīst, bet manās acīs viņš galīgi nav premium, Es viņu lieku "vidējā" plauktā!
Nu pēdējā laikā viņi ar jaunu auto cenām mēģina tajā ielīst, bet manās acīs viņš galīgi nav premium, Es viņu lieku "vidējā" plauktā!
Premium?Ar 4 cilindru motoru?Nu beidz tak tautu smīdināt.
Lolvo agrāk tur bija, vai vismaz tiecās, bet nu jau vairs nav , parasta miza par prēmiuma cenu, tik vien ka tad kad tas tiks laists trasē klapēties ar citām mašīnām, tajā varēs bik vairāk reižu ietriekties.
Viens einuks tev dizlaiku iesprauda jo nejēdz kas ir īsts premium,, zem kapota jābūt vismaz V6 un uz augšu bet nabaga latviešiem vajag 4 vai pat 3 cilindru dzinēji.Patiesībā Volvo visu laiku pisās ar savu ekoloģiju,, krievi smejās par xc90 jo nav kārtīga motora lai iedotu mizā, parodija bet ne auto.Jūtu kad būs jāpārdod manu egli un jāņem vecāku auto ar V6 benzīna dzinēju, plus vēl lai būtu automāts.Varat teikt ko gribat bet man Vel Satis patīk.
Lūdzu, arī īsts premium attēlā:
www.iauto.lv/zinas/latvija/29216-elektromobilu-maratons-uzlades-tikls-savieno-pilsetas
audi a4 2.5 D
Meklēju pirmo mašīnu, daudzi iesaka Audi. tā nu nonācu pie tīkama sludinājuma . Audi a4 universālis, 2002. gads automāts, 2.5 D
Kādas domas, varbūt kādam ir un var ieteikt kautko?