Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

VAG 1.6 TDI - degvielas sistēmu ražotāji/problēmas un programmatūra

ledzep Reģ.: 16.03.2017

Tā kā ir uzdevums atrast kompaktklases dīzeli pēc 2010. gada, uzmanības lokā ir nonākušas mašīnas ar šo motoru.

Cik saprotu šiem motoriem līdz 2012. gadam nāca Siemens degvielas sistēma kuru pēc tam nomainīja ar Delphi. Ir dzirdēts par to, ka bieži nobeidzas degvielas sūkņi, kas pēc tam sabojā visu sistēmu. Tad nu jautājums sekojošs- uz kuru degvielas sistēmu šī problēma attiecas?

Otrs jautājums- Kā pareizi pārbaudīt vai konkrētajai mašīnai nav uzstādīts VAG izdotais programmatūras atjaunojums (pēc atgāzu incidenta). Kad čekoju VIN kodus Škoda/VW vācu lapās, redzēju, ka pārsvarā rāda, ka atjaunojums ir pieejams, izņemot vienu mašīnu, kurai rādija, ka programmatūras atjaunojums jau ir uzstādīts. Vai šiem datiem var uzticēties? Vajadzētu mašīnu, kas nav sabojāta ar jauno programmatūru.

 
usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 1 Atbildēt

Ja mašīna ir apkopta pie dīlera vai autorizētā servisā, tad visdrīzāk atjauninājums būs uzinstalēts. Jo tā ir obligāta prasība. Arī kautkādu motora problēmu gadījumā dīleris pirmkārt atjauno softu.

Problēma nav degvielas sistēmā, bet nepareizā attieksmē pret auto un nepareizā tā ekspluatācijā. Problēmas var rasties ar sprauslām, kas sāk tecēt un var izkausēt virzuļus. Sīkāk neko nezinu, jo dīzeļi smird un mans lauciņš nav smirdīgi auto.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 1 Atbildēt

Šis atjauninājums nav obligāts. Bet saprotu, ka dīleris grib iekasēt naudu no VAG, tāpēc varbūt tas viss notiek proaktīvāk.

Par common rail problēmām visu zinu.Bet šī problēma nav saistīta ar ekspluatāciju, bet ar lažu no ražotāja un Delphi ir slavens ar šo.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ekspert - bez sprāgstošām ckommonreiļa sprauslām, kuras dēļ sliktas kvalitātes degvielas mēdz sprūst vaļējā stāvoklī, saliet katlos degvielu un kausēt virzuļus, kommonreilim ir vēl viena samērā izplatīta problēma - degvielas sūknis dilst un piedirš degvielas sistēmu ar skaidām, problēma, kas tam 1.6 pie dīlera risinās par 2-3 štukām, mainot visu iesaistīto, un saprātīgākā kreiso servisu risinājumā kaut kas ap štuku, šo to mainot, šo to restaurējot un pārējo visu skalojot.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 1 Atbildēt

Nevienam CR dīzelim, kas bijis lietošanā neesmu saskāries ar šādām problēmām, tāpēc arī prasu.

Vienkārši gribās atrast atrast iespējami uzticamāko motoru no šiem gadiem. Alternatīva ir Opeļa 1.7 dzinējs, bet tam atkal vairāk problēmas ar dpf un švakas kārbas.

seller Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Arī nevarēšu tomēr piekrist, ar B6 2.0 CR TDI jau nobraukti tūlīt 300 tk, dzinējs ir tā auto labākā un drošākā sastāvdaļa, protams tiek lieta statoil, nestes degviela (tikai). Apkopes bijušas tikai intervāla servisa, tāpēc pagaidām tikai 9, visas ap 28-29,5 tk km, kas atbilst 1X gadā. Taisos ar to auto vēl braukt vēl kādu gadu, ja kas tāds apstiprināsies, uzrakstīšu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Tu vari piekrist vai nepiekrist - es balstos uz visādu forumistu pieredzi - var jau būt ka tie problemātiskie sūkņi nāca tikai 1.6, neņemos spriest. Kad golfklubā, mazā forumiņā kura lielākā daļa brauc ar 20-30 gadus vecām mašīnām, viens izveidoja tofiku par šādu tēmu, attiecībā par mašīnu, kurai tikko beigusies garantija, tur atradās vēl vismaz trīs, kas ar šādu problēmu saskārušies...

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 2 Atbildēt

man sads 2012 gada superb 1.6 dzinejs ir ar Continental programatuuru , cik zinu vairums nak ar so programmatuuru, patlaban nobraukums ir 450tukst vienigais noglusits egr varsts jo tas ,pie kadi 400tukst ,nedarbojas, dzinejam pa lielam ir tikai nomainiits degvielas sukna salniks, ir uzcipots uz 140zs savadaak tas dzineejs ir biki pa svaku, bet peec chiposanas ir ok , bet taa nekaadu probleemu nav bijis mizaa tik

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Continental nopirka Siemens-VDO automotive biznesa daļu, tāpēc tas ir viens un tas pats.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Vag gadījumā nebūtu ieteicams uzrauties uz dīleru piedāvātiem dzinēja un kārbas jaunāko programmversiju atjauninājumiem, kas ir izplatīta lieta “ieteikt” 3-5g veciem auto..Itin jo sevišķi uz visādiem dd“pēcskandāla” ēras variantiem, ja vien ar katru no tiem negribas iegūt par kādi 7% notupinātu motoru un jocīgu kārbas algoritmu.Vai nu čips, vai origin oem programma, ar ko tas auto tika no dzimšanas aprīkots,drirst lai viņi iet ar tiem atjauninājumiem- ne viens vien lietotājs uz to ir uzrāvies pat 3l motoriem.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tu vari piekrist vai nepiekrist - es balstos uz visādu forumistu pieredzi - var jau būt ka tie problemātiskie sūkņi nāca tikai 1.6, neņemos spriest. Kad golfklubā, mazā forumiņā kura lielākā daļa brauc ar 20-30 gadus vecām mašīnām, viens izveidoja tofiku par šādu tēmu, attiecībā par mašīnu, kurai tikko beigusies garantija, tur atradās vēl vismaz trīs, kas ar šādu problēmu saskārušies...

Te runa ir par 6-8 gadus vecu mašīnu. Un 2.0 motors nāk ar Bosch degvielas sistēmu, tā kā varbūt tomēr tiem nav šādas problēmas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Nez vai tā vienkārši varēs nočekot to updeitu. Sākotnēji tur bija milzīgs bardaks, nez vai tagad ir labāk. Arī 1,9 motoru lietotāji saņēma aicinājumus atjaunot softu, lai gan uz viņiem tas nevarēja attiekties u.t.t.

Bet nu kā netā dzird - iesaka tomēr no šīs lietas atturēties. Pozitīvus rezultātus gūst maza daļa, mazliet vairāk ir tādu, kas izmaiņas nejūt, bet vairums tomēr ir neapmierināti.

Domājams, pie kādiem čipotājiem var no šīs štelles tikt vaļā. Kaut ko tas maksās, taču ja gadās labs piedāvājums, var tādu variantu apsvērt.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Ja paskatās uz to visu no VAG puses, nu ne jau viņi paši gribēja likt to atjauninājumu. Tā kā bija skandāls, viņiem nekas cits neatlika, kā izdomāt kā lētāk un ātrāk padarīt šos motorus ekoloģiskākus un rezultāts ir samazināta jauda un sabojātājas braukšanas īpašības. Iepriekšējā "šmaukšanās" jau bija tāpēc, lai saglabātu normālas braukšanas īpašības pie stingrajām atgāzu normām.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Drīzāk jau biežākas problēmas ar aizdirstiem EGR un ko tādu. Tas kods kas ļoti minimāli izmantoja EGR un SCR bija risinājums problēmām ar dzelžiem - jeņķu tirgum testu cikli ir tādi, kuros dažs labs ikdienā braucot varēja ierakstīties, liekot vadības blokam darbināt atgāzu kontroles ierīces kā paredzēts, un rezultātā tur ne vienam vien iestājās garantijas problēmas ar turbīnām un citām lietām - un tāpēc laikā kad jau bija uzsākta izmeklēšana pret fofāgenu, fofāgens jeņķu tirgum izlaida atjauninājumu lai vadības bloks ne tikai skatītos nobraukto attālumu pret laiku, bet arī stūres leņķi...

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 1 Atbildēt

Idejiski VAGam būtu jānodrošina tas, lai gan auto neuzvedas sliktāk kā iepriekš, gan ielien tajās izmešu klasēs.Nesanāk? Nu tad atpērciet to auto. Nu nav tas normāli, ka cilvēkam pēc tā updeita dzīve tiek bojāta, jo TĀDU auto jau viņš nav bijis gatavs pirkt.

Un ir tā, kā Msh saka, ar EGR problēmas esot diezgan lielas. Tas jau tā ne visai uzticamais mezgls klājoties pēcāki nost stipri vien vairāk.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Tieši tā, cik lasīts, uzlabotā programmatūra sevī iekļauj agresīvāku DPF darbību, kas arī noved pie īsāka mezgla mūža. Par EGR problēmām arī ir lasīts, te vienīgais ilgtermiņa risinājums ir atslēgšana.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Elementāri - jāpieslēdzas pie kompja un jāpaskatās ko tas rāda - programmatūras versija noteikti pat nav jāmeklē mērījumu grupās bet tā ir redzama jau uzreiz.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Pēc maniem uzskatiem visi Euro 5 dīzeļi ir sūdi, bet šoreiz diemžēl vajag mašīnu pēc 2010. gada.

Pēc maniem meklējumiem laikam vienīgais dīzelis, kas tajos gados nāk bez DPF ir Hyundai/KIA 1.6 dīzeļa 66kw versija. Kopumā jau diezgan labs motors ar ķēdi un Bosch degvielas sistēmu. Nav divmasu spararata, parastā turbīna. Bet diemžēl pati mašīna nav diezko kvalitatīva, tāpēc nebūs variants.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Varbūt labāk tomēr paskatīties uz kaut kādu jauno kosmosa tehnoloģiju ļurbo benzīna mazmotoriņu? Šī foruma tantes stāsta ka tur patēriņš neesot diži lielāks kā ķīselim...

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Jā, pēc savas pieredzes varu teikt, ka ar jauno 1.4 TSI golfu var iekļauties 5-6 litros pa šoseju un tas varbūt nebūtu slikts variants. Bet ar to budžetu sanāk tikai pirmās paaudzes TSI motors, par kuru nekas labs nav dzirdēts.

Jāpiebilst, ka piedāvājums arī nav īpaši liels, pie mums jau ciena nodzītos dīzeļus. Vienīgā mašīna Baltijā, kas izskatās kaut cik OK ir šī: www.auto24.ee/used/2890125

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Šitā problēma vispār smieklīga un bēdīga reizē - cilvēki bieži vien meklē, kurš tad tur uzticamāks auto, kuram labāks motors utt utt., bet beigās jau tāpat nopērk no kaut kāda plača nezināmas izcelsmes dīzeli, kas "tikko no Vācijas, viens īpašnieks svētdienā uz baznīcu brauca". Nojāts auto ir un paliek nojāts auto.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Ko tu ar to gribi pateikt? Protams, ka daļa cilvēku tā arī dara.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Vnk piebilde pie atziņas par nodzītajiem dīzeļiem un vispār auto piedāvājumu Latvijā.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Tā jau ir- mašīnas no eiropas pārsvarā nodzītas vai pēc avārijas. Šeit lietotās- sarūsējušās. Bet nu starp to visu kvantumu lietoto mašīnu var atrast arī kaut ko labu, atliek tik meklēt.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 1 Atbildēt

kapēc domā ka tik nezināmas izcelsmes dīzeli, tik pat labi var nopirkt nezināmas izcelmes bendzīnieku un iegrābties it sevišķi tagad kad tik populāri ir ir mazmotoru bendzīna dzinēji ar ierobežotu resursu. Cenai nav nozimes var arii ieberzties perkot 15. tuklst vertu auto, un pat jaunu auto, piemers mums darbaa ir rv4 kas jau jaunsstipri ed ellju bet dilerissaka ka tas normali un taa jabuut, nevis ka varetu buut dzineeja defekts

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Protams, protams, "dīzelis no vācijas ar vienu saimnieku, patiess nobraukums" minēju tīri tādēļ, ka tas ir ļoooti tipisks raksturojums vidējam sludinājumam. Atšķiras, protams, no markas uz marku, bet daudziem modeļiem ss.com 2/3 ir dīzeļi, reti kurš ir pirkts tepat LV.

Iegrābties, protams, var ar visu ko. Es vnk mazliet apšaubu to ņemšanos ar jau diezgan sīkām detaļām, ja beigu beigās ej uz to pašu ss.com un skaties, kas reāli ir piedāvājumā, kur tāpat tiem auto ir 0 garantijas, ka Tev viss ideāli būs un tas auto nav nojāts. Vienīgais labums, manuprāt, ir, ja var identificēt kaut kādus atsevišķus modeļus, kam ir kaut kādas nopietnas problēmas/defekti, piemēram, pastiprināta rūsēšana, slikti divsajūgu automāti utt.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Šis man gan patīk. Ka demagoģēt par nojātu un par masu stulbumu,bet īstenībā izskatīt mašīnu pa 4k.Nee, pletj, pa to summu nu točna principā un teorētiski būs tikai un vienīgi nenojaats.Maziepaaizjāts.Jā.Daļēji jauns.Ar porcelāna pārklājumu no ār- un iekš- puses tas būs ;P

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Tu domā ka pa 4k nevar atrast labu mašīnu? Var atrast arī pa 1k, ja māk meklēt.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nene, nu protams, te tak vienīgais esmu es, kurš kko "ne uz to pusi domā". Katrā gadījumā, jebkurš tas gan 1k vai 4k "patieso vērtību meklētājs" un "meklēt mācētājs" vēlas sev nodrošināt iespēju gan spriest par to, kas ir nojaats dīzelis un cik un ar ko slims ir viņa pircējs, gan apšaubīt Eur6 normas, gan elektrouzlādes staciju savā dārzā labprāt ierīkot un utttt

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 1 Atbildēt

nezinu vai mans minejums ir pareizs bet censos pat neintreseties par auto kas ir salieliiti, jo parasti zem tadiem ir tie akmenji, ja arii perc dizeli tad normali ka pat trisgadigam var buut 300tuklst nobraukumu, parasti ar mazakiem nobraukumiem dizelus arii nepardot, un prieksh dizela 300 tukst nobraukums nav nekas, nu varbuut iznemums japanishi kas nav paredzeeti intensivai lietosanai un kuriem resurs arii driz beigsies,

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka VAG nomainīja degvielas sistēmas ražotāju uz Delphi dēļ Siemens pjezo sprauslu problēmām un augstāk minētās degvielas sūkņa problēmas dēļ.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

man 12 gada 1.6tdi dzinejam ir continentals

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

...kas ir tas pats Siemens VDO

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 1 Atbildēt

patlaban nobraukti kadi 450tukst, nekadu problemu ar sprauslaam un sukni nav , vienigais kas suknim tika nomainiits salniks jo dzina araa saleru

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Nav jau teikts, ka defekts parādās visām mašīnām. Tāpat ir gana daudz šādu motoru, kas nobrauc vairāk par 300k km bez šīm problēmām.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

protams tam motoram tas nav nekads dizais nobraukums, taa dzineja resurs ir daudz lielaaks, domaja ,ka daudz kas atkarigs ar no apkopeem , ,vai nezinamas izcelsmes degviela netiek no kanaam colkaata u.t.t

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti