Kalpo labi, bet skaļš
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Šis gan par bezīns+gāze automātu (gāzi lika Autonams kā dīlera ieteiktais kantoris pie pirkšanas), bet moš noder.
Kolēģa Outlander nepilni 5 gadi, 115 tkm un nācās veikt kapitālo dzinējam, jo bija iedeguši kompresijas gredzeni. Remontnieki gan teica, ka dīlera noteiktie 20 tkm eļļas maiņai bijuši par daudz, vajadzējis ik pa 15 tkm max mainīt eļļu un arī vārstus regulēt pie zināma nobraukuma, ko dīleris neesot pieminējis.
Attiecīgi, arī ar visu servisa vēsturi ir jāskatās reālais auto stāvoklis, jo var būt nepatīkami pārsteigumi.
Neticaas, ka ar labu eljlju var tik aatri iedegt gredzeni. Tos 20tkst. tachu arii ne no gaisa panjeema razhotaajs. Gan jau kaut kur felji lietoshanaa. Savaadaaik dzineejs sanaak nekam nederiigs suuds.
Nopirka 0-llīti.
Nu, vienīgais, ja gāzes sistēma ar to savu papildus eļļošanu dod artavu un arī dzinēja lietošanas režīms nav saudzīgs.
Bet apkopes - viss pēc dīlera priekšrakstiem, izņemot vārstu regulēšanu, ko dīleris esot piemirsis pateikt.
Ir citam kolēģim vēl viens paaudzi vecāks Outlander (pirka lietotu, LV pirktu, pie dīlera apkoptu), kam arī vārsti nav regulēti, jo dīleris neesot pie apkopēm par šo minējis.
Kolēģis bija diezgan sašutis, ka dīleris neievēro to, kas paša grāmatā rakstīts.
Šķiet, ka mainot eļļu ik pa 20 000 motorītis nokalpo garantijas laiku un viss. Lai cik uberkrutas eļļas, es gan mainītu ik pa 10 000 un to arī daru ar savu Outback '15. Arī tam nav gluži prasta saulespuķu eļļa - sintētika 0W20 (kā jau tagad daudziem, īpaši japāņiem).
insekc rakstīja: Šķiet, ka mainot eļļu ik pa 20 000 motorītis nokalpo garantijas laiku un viss. Lai cik uberkrutas eļļas, es gan mainītu ik pa 10 000 un to arī daru ar savu Outback '15. Arī tam nav gluži prasta saulespuķu eļļa - sintētika 0W20 (kā jau tagad daudziem, īpaši japāņiem).
Pie 20k var mainīt, ja ikdienā mierīgi brauc uz darbu 100km ne pa bāni un tāpat atpakaļ. Bet ja ikdiena ir mazie gabali, kuros motors nespēj iesilt vai arī otrādi - bāņu slodze, tad 20k ir diezgan par daudz.
Sorry, ka ne īstajā tēmā. Nu gan uzrakstīji brīnumu lietas Varbūt arī taisnību, bet dīleris (ražotājs) tā vis nedomā. Braucu ikdienā gan ļoti īsus gabalus (māja - dārziņš - pusdienas - darbs - dārziņš - mājas, pie kam viss pāris km attālumā), gan garus gabalus (Igaunija ap 700km, Lietuva ap 600km) - ražotājs auto programmējis eļļas maiņu reizi 28tkm - es tā arī mainu. Nenāk pat prātā mainīt biežāk
Nu tad būs tev "garantijas laiks un viss" Protams, ka nevienam nenāk prātā mainīt biežāk. Sūdzēties par nobrukušām turbīnām un citām nelaimēm gan... Bet kur nu sasaistīt tās problēmas ar eļļas (ne)mainīšanu. Dīlerim nevajag tava auto ilgmūžību, līdz ar to viņa viedoklis ir diezgan pamatots.
Interesanti, cik auto ir noskrējis tik "bieži" eļļu mainot? Lai cik superduper eļļa, pēc 28 t km tur vairs nekādas lubrikanta īpašības nav, toties abrazīva gan pa pilnam, īpaši tas attiecas uz augstapgriezienu turbo mazmotoriem. Dīlerim jau to tik vajag, lai auto nokalpo garantijas laiku un +1 km . Otrais auto īpašnieks būs riktīgi laimīgs.
Mitsubishi Outlander. Plusi un mīnusi
Sveiki visiem!
Ar ģimeni plānojam jauna auto iegādi. Pašlaik acis krīt uz Outlander, 2.2dīzeli, 2014.gada, manuālis. Kādas atsauksmes? Varbūt ir kas īpašs, kam jāpievērš uzmanība? Kā ir ar kārbām? Patiktu mums arī automāts. Ja nu kādam ir ko pateikt par šo auto, būsim pateicīgi
Paldies!