Xiaomi mi M365
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Šajā cenu kategorijā jebkuras markas - ka tik ar apskati. Msh šito drēbu labi zina.
Ievadi www.ss.com/lv/transport/cars/ cenu logā 500 un tik izvēlies.
Var paveikties, ja kāds brauc strādāt uz ārzemēm dabūt braucamu auto.
ASV un Kanādā ir tāds amatieru "rallijs", kur izmanto auto par 500 USD. To sauc par Gambler 500.
en.wikipedia.org/wiki/Gambler_500
Priekš tādiem mērķiem tie auto ir domāti. Lai izklaidētos un labi pavadīt laiku.
Bet ja prasītu manas domas, es teiktu - lasi pašu pirmo komentāru.
Varētu būt arī A80. Sists , bet labi sametināts , ar izdilušu motoru, kurš rij eļļu tādā daudzumā, ka eļļas maiņa nav nepieciešama, ar dažiem dīvainiem niķiem un viena otra fīča varētu nestrādāt, bet kopumā iet kā zvērs ;)
Pats tamlīdzīgu 15.g.vecu pārdevu 2005.gadā par 400 Ls, varētu teikt.ka izrāva no rokām.
Es sevišķi uz tādām mašīnām neskatos - vispār neesmu ieinteresēts nevienu mašīnu pirkt - bet nu, tajā cenu kategorijā kas sanāk - pilnīgs lūznis ar jaunu apskati - diezgan normāla mašīna kurai jāpieliek roka un kurai apskate beidzas - diezgan jaunas un pieklājīgas mašīnas ar kādiem specifiskiem defektiem.
Protams, to visu vēl ietekmē arī motors - A80 gadījumā dīzelis nekāds labais par 500 eirām nesanāks.
Audi 80,Izlaiduma gads: 1994 jūnijs, Motors: 2.0, benzīns /gāze Ātr.kārba: Manuāla 5 ātrumi
Nobraukums, km: 44 830,
Šis ir par 300 EUR, nav vērā ņemams , jo TA beidzas šomēness un jāremontē. Bet kā patīk nobraukums
Nemaz nesmejies. Šķiet, tiem vecajiem auto šis iet līdz 300k, 500k vai miljonam (kā kuram) un tad sākas atkal no nulles.
Tā ka atliek vien minēt, kuru apli iet un cik vienā aplī ir bijis...
Un ja tā padomā - cilvēks norāda to, ko šim tas auto uzrāda - savā ziņā melots jau nav ;)
Vai instrumentu panelis mainīts.
Kas tev tas par tādu īpatnēju mehānisko spidometru kas spēj tikai tik maz saskaitīt? Es zinu tikai vienu spidometru, kurš tiešām spēj saskaitīt tāda veida nestandarta ciparu - 300k - VW mk2 DIGIFIZ elektroniskais spidometrs; tas skaita līdz tiem 300k un pēc tam rāda svītriņas kilometru vietā - atsevišķām versijām var vismaz to skaitītāju nomest pa nullēm. Mehāniskie man zināmajiem VAGmobīļiem, protams, spēj saskaitīt bez viena kilometra miljonu.
Šajā gadījumā kāds iepriekšējais īpašnieks vienkārši ir bijis spidometru salicis pa nullēm.
Ssā kādu laiku jau darbijas aizliegums sludināt riepas, kuras vecākas oar 5 gadiem. Cerams ka pienāks brīdis ka pa to 509eur suudu tiks pamatoti uzlikts 5 reiz lielāks pārreģistrācijas un ekspluatācijas nodoklis. Un par eļļu ēdoša un itin ne vienai ne pat eur1 ne izmešu ne atgāzu klasei neatbilstoša hlama aprīkošanu ar gāzi bikses nost un konfiscēt to hlamu naaher un izjaaat visus tos kaktu kantorus, kuri tamlīdzīgas lietas ķenerē.
gandrīz katrs tavs posts liek paņirgt
tas vecais audis ir krietni ekologiskāks un ekonomiskāks par tevis pielūgtiem 5 gadīgiem rudolfiem.
Noraujies podaa, objektīvais Vērtētāj ;p
650-ais Tev vispār kāds draugs ir!?
Nē, man nav, tie visi tavējie, vienrindas izteiksmes veids pievelk. Pie galda satunājoties tādu ujņu izdrirst būtu grūti, kur nu vēl kādu kopēju sarunas tēmu atrast.
Es savu 80ku paņēmu pa 350 eirām, pirms trim gadiem, daudz nebraukāju ar to auto, bet iet vēljoprojām, pirmā skate tā teikt uz iepriekšējā īpašnieka rēķina bija, jo auto kopts, labi, bija - tā kā var skatīties uz 80, 100iem, kādu otro golfu, ja ir, domāju, ka ko tīri normālu var dabūt.
Tad vēl nāk visādi ne pārāk populāri auto - mazdas, fordi, kāds ž oppelis utt. iespējams, kāds simts būtu jāpieliek, bet šajā kategorijā ir normāli auto par tādām cenām, turklāt vēl līdz rudenim točna
Sakarīgs otrais golfs tajā budžetā nesanāks...
Iespējams, tie jau retro tagad
Visi pārējie gan.
Cenā auto tomēr var variēt - atšķirībā no vairākiem apstākļiem - steigas (aizbraukšana, jauns auto, nav kur likt utt.), atliek tikai drusku tirgu papētīt.
Es uzskatu, ka tajā cenā var atrast pusgadu/gadu braucamu auto.
P.S. Visiem veco auto nodirsējiem...ja jūs zinātu cik daudz ir gadījies braukt aiz samērā jaunām (ap 10 g) miskastēm, kas smird, čīkst un ir izrūsējušas,utt.
Autors varētu piemest vēl 300 un tad sanāk šis
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/80/emdpl.html
Var paveikties.
šis ir samērā dārgi jau un nedomāju, ka būtu par etalonu ņemams - pa 800 jau var uz ko citu, kā 80ku skatīties.
Šim ir pilna bāka, tāpēc var arī pa 800 ņemt
Izskatās viņš tomēr labi.
Nūūū... Tehniskais stāvoklis arī ir ekstra, par kuru jāpiemaksā... Es pazīstu cilvēku, kurš pirms pusotra gada par B3 A80 nolocīja 2 štukas - tiesa gan, tas bija vācijā no vācieša nopirkts sterils Audi 80 1.8 mono [!!!] quattro.
Vēl jāņem vērā, ka, piemēram Audi 80 ar 2.0 motoru priekšējie bremžu diski, bremžu kluči un bremžu remkomplekts ar cilindru kopā maksā tikai ap 70 EUR! Tas tomēr ir diezgan maz.
Tā ir detaļu cena, taisnība, iespējams, ka var vēl piecīti vai čiriku atkarībā no pārdevēja/brenda nost noskaldīt, bet klāt tam visam nāks vēl apmēram +/- tikpat darbs - ar maisteriem nu ir tā, ka viena daļa pamatā orientējās uz veco galu - tiem pašiem aužiem, vw, volvo un sazin ko vēl ne, otrs gals atkal sākās ar tiem, kas ar kompi nāk pie auto un principā neņem "negudrās" mašīnas.
Nebūs bik par maz? Kādas firmas tu tur paņēmi?
Lai arī tālu no patiesības nebūs. Es golfam pirms pāris nedēļām apskatei par godu samainīju pakaļas bremžu diskus un klučus; pagājušogad uzliktie TRW diski fiksi sametās [un jau bija daudzmaz piediluši], tāpēc tagad tika uzlikti ATE diski un TRW kluči - 62 eiras kopā ar sūtīšanu ar pakomātu.
Auto par 500 eur!
Sveiki, vēlējos zināt jūsu domas par auto ar kuru var nobraukāt līdz rudenim un maksā 500 eur. Dzirdēju, ka audi 80 var atrast par šādu cenu un arī braukt bez bēdas. Varbūt kādam ir kādi citi varianti? Ekstras mani neuztrauc, galvenais, ka var braukt.