Kā Jums Wāze "patīk" (?)

650 Reģ.: 25.01.2017

Labdien,man sen jau krājas jautājumi un novērojumi.Nupat jau ir ka "padaudz".Varbūt kādu tipa pieredzes apmaiņu.Kam ticēt, kam nē.Vai var paļauties, ja reāli jāsteidzas.Vai ja vnk interese pētīt un "sacensties"- vai viņa visu "zin" labāk par tevi pašu.Vai izmantot ieteikumu, vai tomēr savureiz neticēt un iet pa kādu "savu" maršrutu.

Es beidzmajā laikā pieeju no piekasīšanās viedokļa, t.i. meklēju novirzes.Īsumā novēroju sekojošo:

1)ja iepriekšiestatītajā maršrutā braucējs izvēlas novirzīties pa kādu "savu" fragmentu,Wāze spītīgi tur savu sākotnēji ieteikto maršrutu- līdz pat Absurdam (jau tiktāl aizbraukts, ka ir jau 2km līkums lai atpakaļ/apgriezties,braukt pa namu pagalmiem, pa nelietojamu bruģi, caur kkādām vasarnīcām ar 30-zonu,ar 6 gulošajiem,pa ielām ar neprognozējamu gaidīšanu uttt)

2)piem.,Csdd rajons, virziens uz Lidostu, sastrēgums it visur, pēcpusdiena- "mans" maršruts nupat nesen iekabināja Wāzes ieteiktajam 5 minūtes, turklāt (!!) tas notika brauciena pirmajās 5 minūtēs...Viņa rāda vienu- es braucu pa citu, sākotnēji rāda absurdu pa pagalmiem,pēc tam "pēkšņi" piekrīt manam- 5 min uzreiz nost.Kā tā var būt??

3) no Dienvidutilta nost,Lubānas iela,sastrēgums, vajag nokļūt purciemagalā/mežciemā- gadiem ilgi rāda apgriešanās punktu tur uz Lubānas aiz kapiem/pie garažām.Jo tur nav kreisais.Vai tas vispār ir Drošs manevrs?Vienas 2 rindas nesas purnā, otras 2 pakaljā? Ja pastāvēt pie bultas un nogrieztes uzreiz pa Ilūkstes ielu- rāda laiku 1-2 min uzreiz mazāku.Kā tad tāa?

4)Jūrmalas tālais gals, ja braukt uz Rīgu.Vairs NAV vispār opcijas izbraukt caur pilsētu, to maršrutu vispār nepiedāvā.Ifons gadiem ilgi ok piedāvāja, tagd androjīds izliekas ka nav.Rudenī vēl ik caur reizi tas bija, ziemā un tagad nav un viss.Iestatījumi 1:1.Kas pa desām? Ar visu ieslēgtu caurlaides opciju.Gan ar, gan bez- maršruta vnk nav.Lai kā nebūtu (eko, šmeko, sarunāts, tīšām,kasos,utt)- tas jau ir krāpšanas pazīmes.Tev liek 2 km līkumu ņemt pa apvedceļu kur savureiz visu ceļu uz 70 vilkties,bet tikko tu no Talsu šos pats aizbrauc pa Asaru prosp- tā uzreiz 2 minūtes nost...Kāds ir izskaidrojums?

5) vasara, visur ir/buus sastrēgumi/remonti.

Vienudien nupat bardakā ap 6:pm uz Vecmīlgrāvi- smuki rāda pa Tvaikaielu, brauc kādi 5 auto kolonnā, visu ceļu BEZ apstājas.Super.Labi.Bet nupat otru dien- vajadzēj izbraukt no vieniem laukiem Aizputes pusē uz Vencpil.Zinu, jā,pie Pāvilostas tas 20km remonts.Ok.BET- nekatru dienu tur esmu, man rāda braukt, rāda laiku, km.Nafujam man pacmit km caur kkādu aizputti/kudīgu pa to asfaltu maukt, es davaj pa taisno.A tur septiņi svetafori 8 rindās.Ap 9:pm, visi deg, visur sarkani.Neviena ne tehnika, ne cilvēku- tipa "notiek darbi".Ok. Wāze (pati sev, BEZ satiksmes) papļūtija 14 min (!)...uz vietas stāvot, vnk tāpat, no zila gaisa.Kur tur ticība, ka viņa (visur,vienmēr?)kaut kādus reālsatiksmes datus izmanto?

6)Nupat Vencpils- pārventa, tur viss izrakņāts.Rāda braukt no tilta lejā- a tur izrādās zīme ķieģelis, atļauts tik ar kkādām blatnajām caurlaidēm.Neviens neko, bet principā tas nav normāli.Vai viņa var zināt "visus" remontus- nē ok, nevar.Ziemā Dobelē nevar, Jelgavā ar nevar,tagad Vencpilī nevar, Jūrmalā nevar uttt.Vai te neuzprasās kādi kaut vai daļēji secinājumi?

7)nupat martā Polijā- ir vietas, kur specifiski līdz galam nepabeigti ceļi- kurus piem 19g updeita garmins rāda jau kā lietojamus.Bet priekšā ir barjera.Ko Wāze- protms, ka neko,braukt zem barjeras...Ja nezināt pašam, kas par lietu- atkal auzas.

8) varbūt kāds var papildināt...Es neceru, ka šo murgu izlasīs kāds Wāzes pārstāvis vai ka tur vispār kko var specifiski vienmēr "uzlabot", bet vnk tāpat, tāteikt,pašu Lietotāju savstarpējai zināšanai.Jo ,šaubu nav,noderīga viņa ir, ikdienā iztikt grūti bez viņas,labāka pagaidām nav nekā- jautājums tikai ciktāl tai var ticēt un kad uz to nevajadzētu akli paļauties.Savureiz ja kāds kkur reāli steidzas- tām pāris minūtēm tomēr ir nozīme..

 
1 2
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Waze lietoju, tomēr reizēm ignorēju “ieteikumus”. Braukt pa bedrainu veco apbūvi, lai iegūtu 1 minūti Tomēr tas ir jāzina, ka ignore. Visur citur Waze kartes ir Esmu mēģinājis Polijā, Baltijā, Viduseiropā, Somijā.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Runa ne par kartēm.Kā var "zināt" kur ignorēt? Nesen gadijums- vajadzēja nokļūt sastrēgumstundā rajonā pie maximas uz vienībasgatves.Graudu iela stāv visā garumā, rāda pa tālāko/nākamo ielu, tad pa vienībeni pa labi, pie statoila no vienībenes griez pa kreisi.Bet tur nekur NAV kreisais, un no z-kalna puses uz vienībenes pirms graudu 2 rindas pilnas stāv puskilometru...b, nu kas tā vispār pa ujņu?

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Man arī atmiņā pāris vāzes fufeļi.

Pagājušā vasarā uz V-pils šosejas Ugāles pārbrauktuve bija remontā, apbraukšana turpat pa mežu, pāris kilometri pa granteni. Vāze man jau lika griezties uz Kandavu, to ignorēju, pēc tam līdz pašai V-pilij lika griezties atpakaļ.

Pirms pāris nedēļām no Salaspils botāniskā gribējām aizbraukt uz Salaspils pludmali. Tā kā neesam vietējie, prasām vāzei. Tā aizveda līdz viaduktam uz HESu un lika braukt cauri barjerai, kur parastie mirstīgie laikam pat ar kājām īsti nedrīkst vazāties.

Tā kā akli paļauties nedrīkst, bet ko darīt svešā vietā?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā, lūk, šis tas konteksts, kādā būtu jāparunājas.Savā galā visi daudzmaz gudri, bet ne svešā/tumsā/mežā utt. Man ir (kā daudziem) uzlikts izvairīties no zemes ceļiem.Ja es gribu sipt piem no Pāvilostas uz Cīravu- man rāda 40km līkumu pa asfaltu.Ja to es zinu un pats no savas gribas nogriežos mežā- uzreiz ir Ok.Bet ne tad, kad pētu maršrutus.Tur būtu kaut kādam veselajam saprātam jābūt.Ja tas ir normāls ceļš, būtu jābūt opcijai ar brīdinājumu.Kurš lohs mēros 30km līkumu, ja mērķis šaubīgs vai ja uz turieni ved 3 zemesceļi pa taisno un viens asfalts ar nenormālu līkumu un laika pārtēriņu.

Ā, reku, Vencpils- no Kuldīgas iebraucot, vaig pagriezt pa Inženieru ielu. Pa kreisi.Nakts, 10:pm, luksofors, 1 auto.Wāze ko rāda- griez vienu ieliņu iepriekš pa kreisi, tad burtiski Uzreiz pa labi, kur tāds Celiņš pusotras a/m platumā gar privātmāju vārtiņiem, kur vietējiem mašinas stāv, knapi gar tām var viens auto pašpraukties.Kādus pārsimts m braukt burtiski 15m paralēli lielajam ceļam un 20m pirms luksofora uzbraukt uz Inženieru,tipa visiem gar degunu.Tas ir, ja tur nav citu mašinu,naktī...Es to 5 privātmāju vārdā vāzei Petīciju uzrakstītu.Kur te kāda loģika vai pieklājība vai apdomīgas uzvedības cildināšana?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ikdienā lietoju, kasjaki daudz viņiem! Pamatā lietoju, nevis dēļ ātrākā maršuta, bet dēļ radariem

Man ar no rītiem no Valdlaučiem vienmēr pār pļavu dzen izbraukt uz A7, kaut ceļš tur principā nav, bet desmitiem šoferi, nežēlojot savu auto dzenas pār tiem rakumiem, lai ātrāk tiktu uz darbu, Waze to laikam iegaumē un piedāvā kā ātrāko-labāko maršutu.

No rītiem ar spītīgi vēlas mani iedzīt Rīgas-Ziepniekkalna sastrēgumos, kaut braucot gar ĶPF, un apvedceļu darbā nokļūstu 2x ātrāk!!! Tiesa veicu liekus 15km.

imzz Reģ.: 27.02.2015
4 0 Atbildēt

Vispār , īpaši nevar izteikt pretenzijas pret nekomerciālu produktu. Vai tās navigācijas, par ko maksā, piem. Tomtom , ir daudz labākas ?

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
2 0 Atbildēt

Izmantoju google maps, ja kādreiz vajag. Nav problēmu un maini maršrutu kaut vai 100 reizes un google maps pārlabos.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
4 0 Atbildēt

Waze nekad nav bijis nekāds pareizā maršruta noteicējs, tikai ātrākā prognozētājs. Vienmēr pašam ir jādomā ar galvu. Bet pēc savas pieredzes 90% gadījumos, nepaklausot pamatmaršrutam, esmu iebraucis auzās.

Waze pieņem īsāko maršrutu par galveno un, atduroties pret kādu braucēju, kurš ātrāk ir izbraucis konkrētu ceļa posmu, piedāvā izmainīt maršrutu. Vai otra nianse, ka nav bijuša neviena ātrāka apbraucēja un Waze turpina ieturēt īsāko maršrutu.

Ir neliels bet. Pirms Waze pārpirka, maršrutu aprēķināšana bija loģiskāka. Man liekas pēc tam jaunais īpašnieks ir sagrozījis formulas.

Tie, kuri čīkst, ka ieved zemes ceļos - var uzlikt, lai neļauj pa tiem aprēķināt maršrutu. Vai ja tomēr aprēķina, jāsaņemās un jāizlabo kartes redaktorā.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Lietoju tikai Waze, ļoti patīk. Bet ir arī uzmetis ar maršrutu izvēli!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Waze lietoju tikai tad, kad lētāko degvielu pa ceļam jāatrod. Pārējā laikā Google.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Waze kartes uztur paši vietējie entuziasti, ja jau esi tik daudz neprecizitātes konstatējis tad ir visas iespējas pieteikties LV grupā un labot pašam vai arī ziņot par kļūdām. Par to turēšanos pie maršruta tas ir dēļ tā ka daudz kur bija spiesti salikt privāts ceļš, lai neved sastrēgums sēdošos caur pagalmiem. Kaut vai nesen braucu uz Rītausmas ielu no Dtilta puses un Waze veda tieši sastrēgumos kaut taisnāk ir cauri dzīvojamai zonai.

Waze kaitina gadiem neizlabotās kļūdas un trūkumi aplikācijā kā arī piedāvājumi apbraukt sastrēgumu, lai nokļūtu tai pašā sastrēgumā trīs mašīnam priekšā, to vispār var kvalificēt kā agresīva braukšana. No kļūdām kaitina ka pabraucot garām ziņojumam tas joprojām uzradās ka it kā seko priekšā, ziņots nreizes bet pēc būtības atbilde nav. Trūkums ir nespēja salikt vairākus pieturas punktus ne tikai divus, pie tam pat ja saliek tikpat viegli pazaudē. Vēl kaitina ka ja ieslēdz Waze pirms mobiliem datiem vai sliktā wifi zonā un pirms GPS ieslēgšanas tad bez Waze pārstartēšanas tā arī neatjēdzas pat ja mobilie dati un GPS tiek ieslēgts. Izskatās ka waze sagaida Skype liktenis.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
4 0 Atbildēt

Tāpēc jau dzīvojamās zonas ir izjātas dēļ tādiem caurbraucējiem. Mefisto pareizi raksta,ka attiecībā par Rīgu,vajag mazliet" savu Wazi" ieslēgt.Interesanti,ko pašreiz Waze rāda Deglava tilta rajonā?

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 1 Atbildēt

Waze nelietoju jau vairākus gadus, jo nepatīk, ka aplikācija ir smagnēja un rāda bieži nekorektus maršrutus. Ātrumu baigi nepārkāpju, tāpēc neinteresē arī ne radari, ne ceļu policijas posteņi.

Ja vajag navigāciju, tad lietoju Google Maps vai ārzemēs citas alternatīvas (ar offline kartēm). Pilnīgi bez problēmām. Čoms dzīvo Vācijā un viņš atzīst Google Maps par labāko maršruta izvēlē tanī valstī.

Bet nu kas attiecas uz Rīgas korķiem un ielām. Nekas nav labāks par ceļu pārzināšu un savas domāšanas ieslēgšanu par korķiem.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Google maps jau izmanto tos pašus Waze datus, jo Google izgāzās ar savu sastrēgumu datu vākšanu un bija spiesti novākt Waze no trases to nopērkot. Par neprecizitatēm ir jāziņo, tās neviens cits mūsu vietā nelabos, tā ir kā Wikipedia, bet kartes veidā. Ja esi uzņēmejs un maini adresi tad rēķinies, ka būs jānoziņo visiem servisiem par adreses maiņu nevis jāraud, ka stulbais Waze vai Google nezin par jauno adresi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Daļēja taisnība. Google izmanto ne tikai Waze datus, bet kombinē informāciju no vairākiem avotiem (t.sk. savējos), tadēļ darbojas labāk. Waze, kas tagad pieder Googlei, bet ir joprojām patstāvīgs uzņēmums, izmanto tikai savus datus. Googlei ar arī labāka lokāciju datu bāze, kad vajag sameklēt galamērķi - t.sk. ar darba laikiem, ko brīdina attiecībā uz ETA. Waze šī funkcionalitāte ir, bet "bērnu autiņos", savukārt Google visvairāk pietrūkst faktiskā/atļautā ātruma attēlošana un degvielas cenu meklēšana maršrutā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Bilde skaidrojas. Katrs ja iemestu pa kādam konkrētam kasjakam, visi kļūsim drusku gudrāki.Manuprāt arī, ka īstas alternatīvas jau nav. Nezinu ko gogelmaps, vai tad tas uzrāda arī reālos satiksmes apdraudējumus?

Patīkami ir, ka beidzamajā laikā cilvēki apzīmē bedrainas vietas. Piem, konstanti turas atzīmēta pusotru joslu plašā suūdubedre salinieka galā virzienā no centra uz ulmaņgatves, uzreiz aiz tramvajtiltiņa pirms teltsielas.

Man reiz brauca ciemiņš kurš kavējās. Skatos, hops, man ziņa uzlec,lai veru vaļā kkādu karti. Tas bija ifons, bet vairs neatceros kāda lietotne. Es veselu pusstundu redzēju tipa uz gogelmapa fona viņa atrašanās vietu, kustošu kursoru ar viņa ātrumu, satiksmes situāciju viņa apkārtnē un viņa paredzamo ierašanās laiku. Turklāt, viss sakrita uz minūti ar sākotnēji prognozēto. Kas tas īsti bija, figzin. Tikko viņš tapa man vizuāli redzams, tā komunikācija vnk nodzisa. Iespējams ka vāzei ir kas līdzīgs, bet pats to izmantojis neesmu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Bedres ir vērts atzīmēt, jo Waze ir līgums ar RDSD un LVceļiem par datu apmaiņu. Gan RDSD gan LVCeļi var izmantot Waze datus, gan laicīgi salikt plānotos remontus. Lvceļi tādā ziņā ir soli priekšā, jo RDSD drīzāk regresē IT jomā, kaut vai tāda ziņā ka no RDSD lapas sāk pazust gan tiešsaistes kameras gan iespēja iesniegt ziņojumus.

lvceli.lv/uncategorized/latvijas-valsts-celi-uzsak-sadarbibu-ar-waze-satiksmes-informacija-ir-redzama-navigacijas-lietotne/

www.riga.lv/lv/waze

m.facebook.com/WazeLv/photos/a.639215999437991/1575063265853255/?type=3

Parējàm lielajām pilsētām, Jelgavai, Daugavpilij, Jūrmalai, Ventspilij, Liepājai,Valmierai publisks fuj par nesadarbošanos ar Waze. Tas drošvien, lai neredz bardaku un lai var izgrūst piķi savi ĢIS projektos. iAuto ierosinajums painteresēties kāpēc šīs pilsētas neseko Rīgas un LVC piemēram.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Liepājai to vienkārši nevajag... Es pat nevaru atcerēties kad es pēdējoreiz liepājā esmu uz asfaltētas ielas bedrē iebraucis...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Var jau būt ka tik mazus miestus Waze neņem par pilnu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Par bedrēm Rīgā vēl publisks fuj komunikāciju turētājiem, Rīgas Ūdenim, Lattelekomunistiem, Rīgas Siltumam, kas sarakāt ielas prot, bet pēc tam kārtīgi pēc sevis nokopt nē. Tur gan pie vainas RDSD kas to nekontrolē, jo redz dārgi būšot remontēt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Man Waze patīk plānotais galamērķa laiks, bieži Waze izmantoju, pat zinādams, kur braukšu utt.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Šis ir uzteicami, jo nodrošina Waze ar tiešsaistes sastrēgumu datiem. Tas gan tajā aplikācija pietrūkst redzēt vai vispār pa to ceļu kāds ar Waze ir nesen braucis. Laiks parasti tiek sarēķināts precīzi un nav fantāzijas no tēmas ka jābrauc 100km un būšu pēc stundas, ka tik ne arī.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Manuprāt, ir 3 lietas, kas jāpatur prātā:

1) vislielākā problēma Waze - kreisie pagriezieni. Waze paredzamais laiks būs ļoti optimistisks, ja maršrutā ir ļoti neērti kreisie pagriezieni. Waze nereti domā, ka tur ātri aizmauksi pa kreisi un būs viss ideāli. Praksē pie blīvas satiksmes vari gaidīt vairākas minūtes, kamēr ir iespēja pagriezties (to izdarot normāli, bez avārijas situāciju radīšanu un citu lamām Tev). Nu un nemaz nerunājot, ka uz šādu kreiso pagriezienu gaida vēl 3-5 tādi paši, kā Tu. Beigās vari 5-10min gaidīt savus kreisos pagriezienus. Tāpatās arī regulētos krustojumos - sastājas 10 mašīnas, pretī baigā plūsma, tad vēl pie sarkanā braucēji un sanāk, ka izbrauc 2 mašīnas pa kreisi pie gaismas. Tad sēdi un gaidi.

2) Waze nevar prognozēt korķus, kas apstājas citādāk. Ļoti "labs" piemērs ir Vietalvas ielas dzelzeceļa pārbrauktuve. Pirmkārt, tur jau "forši" ir, ka ir 2 pārbrauktuves un vari iesēsties uz abām (tā, kas ir pie Matīsa/Pērnavas ielas, tur tikai pasažiernieki brauc). Otrkārt, kad aiztaisās ciet pārbrauktuve tuvāk Vestienas/Piedrujas ielai, tad tā pārbrauktuve mēdz būt ciet uz 10-15min, kamēr kravinieki katrs savā virzienā pārbrauc. Tad tik skaties, kā Waze pārliek laiku uz priekšu visu laiku.

3) Ja laukos vēl vari uzlikt, ka izvairīties no grants ceļiem, tad pilsētā vari ieberzties uz kaut kādu bedrainu, neparocīgu ielu vai kaut kādos šauros pagalmos tevi Waze var iedzīt. Lai gan, citreiz tas atkal var palīdzēt, ja ir aizliegti kreisie pagriezieni, tad kaut kur izbraukt cauri pa nezināmiem ceļiem.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Waze tagad ir atzīmēti un ir iespēja izvēlēties nebraukt sarežģītus kreisos pagriezienus. Domāju tuvākajā nākotnē navigācija vēl uzlabosies, jo jau iznāk telefoni ar divfrekvenču GNSS līdz ar to precizitāte jau būs joslu robežās.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Nebiju pamanījis tādu fīču, paldies! Tagad skatos, ka tā jau vispār ir automātiski ieslēgta. Interesanti, ko viņš saprot ar sarežģītiem krustojumiem? Krustojums jau var nebūt neko baigi sarežģīts, bet pie noteiktas auto plūsmas pa kreisi tikt ir vāks. Mani šis tāpat ik pa laikam aizdzen uz kaut kādu mazo ieliņu, kur pa kreisi jālec pāri blīvas satiskmes ielai un reizēm vairākām joslām.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Saprot tur kur karšu redaktors atzīmē kā sarežģītu krustojumu kreisā manevra veikšanai. Galvenokārt pēc braucēju sūdzībām.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

LV lielu pretenziju nav, bet vienmēr pašiem ir jāpiedomā. Dažreiz izvēloties savu maršutu wazei pārrēķinot ietaupās pāris minūtes. Vienreiz waze domāja, ka no Pleskavenes nevar taisīt kreiso un piedāvāja pilnīgi neloģisku 40km līkumu.

Pavisam nesen braukāju Itāliju un izmantoju waze - kopumā apmierināts, bet brīžiem likās, ka kaut kā neloģiski dzen uz maksas ceļiem. Nezinu vai vajadzēja līst settingos, bet waze par maksas ceļiem vispār neko nebrīdināja.

Rīgā parādos reti, bet nesen waze ļoti noderēja, jo biju izdomājis jau savu maršutu un nebiju domājis slēgt wazi, bet beigās tomēr ieslēdzu un izrādās, ka manā izvēlē bija mega sastrēgums un būtu iesēdies uz kādām 15min.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tai rītā, kad aizvēra Deglava tiltu, Vāze, šķiet, bija sajukusi prātā. Es speciāli ieslēdzu ar domu, ka parādīs kādus nezināmos sastrēgumu apbraucamos ceļus, rezultātā mani aizdzina pa apli apkārt Dominai. Kad biju vienu apli apbraucis un nokļuvis tai pat krustojumā, kur sāku, šī gribēja, lai taisu to apli vēlreiz Braucu tālāk pats pēc sava prāta, tad pārrēķināja maršrutu un tālāk viss bija normāli.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Nez, man tā aptuveni patīk. Jā ir jādomā līdzi un reizēm jāuzmet acs piedāvātajam maršrutam, jo tas reizēm ir neloģisks. Īpaši kaut kur laukos pa grantenēm.

Savulaik, pirms to nopirka Google, tas spēja no ~Spices tikt vakara sastrēgumstundā līdz Martas ielai centrā 17 minūtēs, kaut gan Vienības un K.Ulmaņa krustā bija klope, gan Uz valdemārenes pie vecās bankas ēkas bija tas pats. Stūķi līDz spicei pa abiem marrutiem. un tad 2 minūtes ilgāk sanāca, jo Ulmaņa un Liepājas krustā daži iebrauca labi apzinoties, ka paliks krustā. Tā bija veselus divus luksofora ciklus.

Par gļukiem - ilgus gadus, šķērsojot robežu, lasi - mainot mobilo operatoru uz viesabonēšanu , mēdza pārslēgt arī balls ziņojumu valodu. No Latvijas iebrauc Lietuvā un, tā, maita, pārslēdzas uz Krievu Marusju. WTF? Kāda iksa pēc? Laikam šis gļuks beidzot ir izvākst. Pēdējā robežas šķērsošana iztika bez valodas nomaiņas.

Visumā dod gana objektīvu ierašanās laiku. Un nezināmās vietās ir gana informatīva. Pat ja aizved ar nelielu līkumu, tad tas ir labāk kā maldīties kādas pilsētas vienvirziena ielu tīklā ar ķieģeļiem un nezināma laika perioda nogriešanās liegumiem...

P.S. Jebkurā gadījumā tā strādā apbrīnojami labi, ņemot vērā, ka to veido lietotāji - kā jau te rakstīts - Wikipedias stila sociālā navigācija...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Man pēdējā braucienā Waze Lietuvā valodu joprojām pārslēdza, bet uz angļu, nevis krievu. Varbūt lieto ikdienā angļu un tādēļ tev nepārslēdza?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Lietoju kā reizi latviešu...

Iepriekš lietoju “Jāni”, tad pārslēdzās uz Marusju

Tādad uzliku “Lejasmeijeru”, varbūtūt tāpēc nepārslēdz vairs?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Man Lejasmeijers. Bet fīča jebkurā gadījumā dīvaina. Kādēļ vispār jāmaina valoda, atkarībā no vietas?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Šito jau es n-reizes esmu vaicājis visādos līmeņos Wazei. Kā viesabonēšana - tā mainās balss ziņojumu valoda. Kur loģika?

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Man pēc pēdējās vizītes pie kaimiņiem waze runā tikai krieviski...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Man ir angļu val. iestatīta. Lietuvā tāpat pārslēdzas. Bet ne uzreiz un katrreiz citā vietā pilnīgā randomā.

Man ir ielikts neveikt bīstamus manevrus. Tur sacīts, ka Redaktors nosaka kas ir/nav bīstams. Ar visu to sūta uz Lubānas ielu pīķa stundā uz 4joslu ielas apgriezienu veikt.

Šodien, nupat- uz krastenes no mola puses pirms salinieka uzbrauktuves puskilometru rinda, praktiski stāv. Liek stāties galā. Aizbraucu agroprojektam pa otru pusi, Bez apstājas. Minūte nost, uzbrauktuve bij tukša.Kā var būt minūte tikai? A vienkārši-būtu astē iestājies,viņa pieplusotu vairākas minūtes klāt. Salutiltā Lohi končennijie. Masveidā. Viena josla atsāta, tilta vidū jau tagad knapi kust, pēc tam izrādās nekāda iemesla tam stumdenim tur nav- skatos, jā, aizbrauc 3-4 auto, aiz tiem 100m brīvs, tad atkal čupiņa utt. Neviens ij netaisās ne tur ko ieskrieties ne pasteigties. Tā sacīt, pilnīgi Po-uj.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Ja waze uztver kā palīgrīku, nav ne vainas. lai neiebrauktu auzās, vēlams Latvijas karti tomēr mašīnā turēt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Kādam nolūkam un kādēļ tieši Latvijas karti?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

lai apskatītos, vai waze neved pa pilnīgu bezjēgas ceļu.

Tālāk braucot, protams, tas arī der, iepriekš pavērot karti, wazi izmantot tikai lai ziņo par kaut kādiem šķēršļiem, policiju.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Ja neorientējas apkārtnē, tad arī karte vairs nelīdzēs tur kur nafigators ievedīs. Tas ir tŗukums tiem navigatoriem, ka sekojot norādēm zaudē nojausmu kur īsti jābrauc un kur vispār ziemeļi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Man mašīnā kompass

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Saprotu ( ne reizi vien šajā forumā esmu lasījis), ka jūs esat lieli vāzes mīzēji, patīk braukāt, un spaidīties pa telefonu.

Bet es pateikšu, ko es par to visu domāju.

No visām navigatoru programmmām, kuras es esmu jelkad izmantojis, tā vāze ir pati debīlākā. Pirmkārt, parāda kaut kādus debilus maršrutus, otrkārt - bieži vien atrod nepareizas adreses, ir divi pazīstami, kuri ar to vāzi nonāca tādos dibenos, kud 1 sauca palīgā traktoru ( reāls notikums, bez pārspīlēšanas), otrs - sauca palīgā draugu ar striķi.

Vāze ir drīga tikai Eiropā ( bet tur tik pat labi tiek galā jebkura cita navigācijas programma ) un Rīgas centrā, jo tā parāda sastrēgumus.

Viss.

Ja tu izbrauc no Rīgas, vai tuvojies izbraukšanai no Rīgas, to sūdu var vērt ciet. Man liekas, ka pat google maps tiktu galā labāk.

p.s.

Man vāze ir telefonā, katram gadījumā, bet godīgi sakot, neizmantoju jau ļoti sen.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Droši vien nonāca tur, kur man līdzīgie ar vāzi ir apbraukuši sastrēgumus

Par ārpus Rīgu ļoti maldies - Waze ļoti palīdz ietaupīt degvielas izmaksas ar cenu meklēšanu maršrutā. Lietuvā parasti var pat vairāk kā 0.20 eur litrā atrast - ar kādām 2-3min. nost no ceļa. Latvijā un Igaunijā tādas atlaides nemēdz būt, bet tāpat ~10 centus uz litru ir vērts atrast.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Lai ar waze iebrauktu neceļos tad speciāli jānorāda, ka tev ir 4x4 vai arī ka brauc ar moci.

Šodien ieslēdzu un atcrējos vēl vienu gļuku, kas kaitina - nav iespēja apmest virzienu uz pretējo, kad tikko ieslēgts GPS rāda nepareizu braukšanas virzienu un kamēr neuzsāk kustību un neparādās labs signāls nav iespējams norādīt pareizu virzienu.

Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

Man ieslēgti bezceļi, bet nekad neesmu nokļuvis bezceļos, galvu taču vajag un acis ieslēgt, kad lieto jebkuru navigāciju!

Bet tas, ka Waze sarēķina maršrutu, kas izrādās laikietilpīgāks, par to, ko esmu izvēlējies es, tas tiešām brīžiem pārsteidz un izbesī! It kā apakšā vienkārša matemātika, kur serveris rēķina laiku, bet ne vienmēr nostrādā.

Pa neesošiem ceļiem un neatļautiem pagriezieniem esmu braucis max 2 reizes, bet tad uzreiz atzīmēju kartē labojumus un tas tika novērsts. Tur taču apakšā sēž vesela brīvprātīgo armija, kas pēc saviem ieskatiem un zināšanām, atkarībā no lietotāju ieteikumiem pielabo, to vajag izmantot! Var arī viņu Global diskusiju lapā ierakstīt atsauksmi, arī, cik saprotu, mēdz palīdzēt.

Google un Here maps feilo ne mazāk, cik esmu novērojis!

P.s.man nesen radās jautājums: no kurienes BalticMaps, ko izmanto visas ziņu aģentūras, TV un radio, ņem sastrēgumu info??? Jo šaubos, ka ir daudz lietotāju, kas to softu izmanto! Man dikti patīk tas JāņaKaršu risinājums, bet kautkā apnika maksāt un līdz ar to arī neslēdzu iekšā, bet varbūt ir daudz lietotāju tomēr?

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Savulaik runāju ar vienu JS darboni un viņš teica, ka esot cilvēki, kam mašīnās esot iemontēti GPSi un attiecīgi iegūst visu info par pārvietošanās ātrumiem, attiecīgi izriet info par korķiem u.t.t. Runājām pirms kāda gada, esmu jau aizmirsis, kāds tur bija funktieris, bet kaut kāds labums cilvēkiem-datu gādātājiem no tā visa atlēca.

Neesot tikai Rīgā, bet visā Latvijā.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Vai tik ne no dienesta auto aprīkoti ar JS GPS sekošana- www.seko.lv/ka-tas-darbojas

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Wāzei protams ir šādi tādi gļuki, bet kopumā nav būtisku iebildumu. Vienu brīdi visu laiku piedāvāja kaut kādas vinjetes, kaut arī uzstādījumos ir norādīts vieglais auto. Tagad regulāri piedāvā aplūkot degvielas cenas, kaut arī man nav tas vajadzīgs vairākas reizes dienā. Kaitina lietotāji, kas spamo ar nevajadzīgu informāciju, piemēram norādot, ka uz ceļa stāv auto kaut arī tas stāv stāvvietā ceļa malā un nevienam netraucē utt.. Visvairāk waze novērtēju ārzemēs, it sevišķi par atļauto maksimālo ātrumu.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Vēl atcerējos pozitīvo un negatīvo.

Negatīvais, ka reiz nevarēja atrast vajadzīgo adresi. Bija kaut kāda lauku teritorija, māju nosaukums vai kaut kas tāds. Waze neatrada, GoogleMaps atrada bez probēmām.

Pozitivais. Man darba adrese ir tāda, ka neviena navigācija pēc adreses neatradīs, tuvu būs, bet ne tur, kur vajag. Toties, ja meklē Waze pēc nosaukuma, tad ieved pareizi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Waze tagad ir atzīmēti un ir iespēja izvēlēties nebraukt sarežģītus kreisos pagriezienus. Domāju tuvākajā nākotnē navigācija vēl uzlabosies, jo jau iznāk telefoni ar divfrekvenču GNSS līdz ar to precizitāte jau būs joslu robežās.

kas ir "divfrekvenču GNSS"?!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Mērniecības līmeņa GPS kur precizitāte nav metros, bet centimetros.

www.androidauthority.com/dual-frequency-gps-878169/amp/

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Vēl daži novērojumi:

it kā izsludināts 100, zīmes visur karājas lai, abet Wāze rāda 90.Vakarvakarā virz uz Ogri,tur aiz Salaspisls.

Ikšķilē pie skolas lieli būvdarbi,Birzes iela dažus simtus metru slēgta, pa visu ielu globāli izrakta dziļa bedre.Abet Wāze lepni saka un rāda ka griez pa labi.Būvbedrē iekšā, tāteikt.Nebij laika sipties, vajdzēj nofočēt skrīnšotu un vienlaikus skatu pa logu.Ogrē Rūpnieku iela pārrakta teju visā garumā, ceļa nav- bet wāzei pokkuj, rāda lai brauc.Acīmredzot tur ir kāds knifs pa lokālo remonta vietu ievadi.Jo pārāk jau daudz piemēru,kad tas vietējais remonts nav piefiksēts, turklāt ka tāds nopietns,ne nupat vakar uzsākts un ar izrakumiem un pat ar fiziski neiespējamu izbraukšanu vai izlavierēšanu zem zīmes..

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Ikšķilē trešdien nekas nebija slēgts bija izbraucams. Tiešā veidā remontus ievada vien LVCeļi par pārējo jàziņo vien pašiem. Ja tik acīgs esi lūk vari parediģēt pats gan arī apskatīties jau esošos ziņojumus - www.waze.com/editor

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Ā, skaidrs,vecīt, atvaino,Es vienkārši dezinformāciju te ievietoju.Tīšām,tāteikt,aiz cieņas pret Lohiem sarunbiedriem;).

Un ja izrādīsies, ka manis minētas tas Birzes ielas posms no Skolas ielas līdz skolas stadionam tomēr ir pārrakts un slēgts,oficiāli atsauksi savu apgalvojumu vai kaa?? Sanāk, ka lohi ir paši ikšķilnieki, ja neviens no viņiem savā degungalā nespēj wāzē atzīmēt remontu- ciemiņš iebrauc, bet viņam tumsā nezkur jāgramstās pa pasauli.Šitas plet suuds tur no zila gaisa uzradisies, nav nekas ne jāpārbūvē ne jāslēdz,vai ne? www.ikskile.lv/lv/jaunumi/pilsetas-centra-laukuma-buvniecibas-darbi-turpinas

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti