Seat Tarraco 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Seat Tarraco 2019 / 2020, kāda pieredze?

 
AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
9 0 Atbildēt

Seat džips Seat līmenī. Nekā īpaša bet tai pat laikā pietiekami labs komforts(nedaudz jūtams VW "loģistika" interjerā - tas forši), gana laba dinamika(2,0tsi 190 Zs) priekš 4x4, ērts/plašs salons un tas viss par 27,5 tk Euro.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
9 0 Atbildēt

Ļoti augsts komforta līmenis - viens no klusākajiem saloniem vakardienas mediju braucienā un pampakus uz Ērgļu šosejas Zaķumuižas posmā apslāpēja teicami. It kā plašs salons, tomēr otrā rindā ir salīdzinoši pieticīgs vietas daudzums kājām. Pieļauju, ka trešās rindas sēdvietu dēļ ir ierobežota iespēja bīdīt otrās rindas sēdekļus vairāk uz aizmuguri.

rolis Reģ.: 31.08.2001
7 0 Atbildēt

Laikam no VW grupas ar spāņu tempermentu... vēl nevaru noformulēt savu viedkli par visu auto, bet viena detaļa , manuprāt ir pelnījusi uzslavu- salona atpakaļskata spogulis, ideāls izsmalcināts , vienkāršš , nesamākslots dizains. Mani tas sajūsmināja.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
9 0 Atbildēt

Auto patika un noteikti apdomātu tāda iegādi. Dinamika ir laba, salons ir ērts un labi izskatās, multimediju sistēma ir intuitīva (īpaši VW un Škoda auto īpašniekiem), ir labas LED gaismas ar automātiskajām tālajām gaismām utt. Skaņas sistēma priekšā skanēja gana labi, bet aizmugurējās tumbiņas gan nav īpaši skaļas vai kvalitatīvas. To gan droši vien var pasūtīt arī kvalitatīvāku, ja tas ir svarīgi.

Auto noteikti ir arī praktisks - nolaižot trešo sēdekļu rindu, iegūsiet daudz vietas bagāžniekā. Ir ērti ievietot bērnu sēdeklīti, jo salons ir plašs un durvis atveras pietiekami plaši. Otrā sēdekļu rinda bīdās un ir ar regulējamiem krēsliem.

Latvijā noderēs tas, ka pa nelīdzenu ceļu braukt ir gana patīkami, jo piekare ir gana mīksta, tajā pašā laikā arī pietiekami stingra, lai nebūtu baigās svēršanās līkumos.

Ja reāli apdomāsiet šī auto iegādi, iesaku drīzāk izvēlēties 5 sēdvietu versiju, jo tad otrajā sēdekļu rindā, visticamāk, būs vairāk vietas. Arī tagad ir OK vietas daudzums, bet pieņemu, ka 5 vietu versijā sēdēšana aizmugurējā rindā būs vēl ērtāka.

Lielākā problēma varētu būt tālākpārdošanas vērtība. Citu VW grupas uzņēmumu automašinām, manuprāt, vērtība turas labāk, jo Seat pircējiem Latvijā tomēr nav tik atpazīstams zīmols kā pats VW vai kaut vai Škoda.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
7 0 Atbildēt

Nu ar šī auto salīdzināšanu sāk palikt sarežģīti. Ja esi noskatījis attiecīgā formāta braucamo un vēlies vācieti (VAG), tad nāksies pamocīties ar pribambasu salīdzināšanu, vai vienkārši paņemt to, kam labāks pārdevējs. Runāju par Tiguankodiaktarraco modeli. Labi, Tiguanam bārda garāka, bet pārdevējs spēlējas ar atlaidēm kā īsts mākslinieks.

Brauciens ar Tarrco bija līdzīgi kā ar T-Roc. Nekādu emociju. Kas iespiedās atmiņā? Nekas. precīzi sportiski dimensionētie sēdekļi likās pacieti. Ar digitālo spidometru vairs nevienu nevar pārsteigt. Ari 190zs 7dsg ir iepazīts kā mājas čības. 7 sēdvietas izskatījās riktīgi iemocītas, un saliktā veidā atgādināja lielas pumpas bagāžnieka grīdā. Bet nav jau obligāti jāņem. Milzīgie diski, šķiet, jau arī liekas redzēti un paliek bez wow efekta. Tāda blusu ķeršana vien sanāk. Rudenī paskatīšos tuvāk, varbūt vēl kādas nianses liks par sevi manīt.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 1 Atbildēt

Man no skata labāk tīk Kodiaq... Viens radinieks nopirka tādu jaukumu ar 1,5 TSI 150 zirgspēku dzinēju...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
7 0 Atbildēt

Tarraco īsts nodrošinātas ģimenes auto. Vietas pietiekami. Liekas labāk pat pievērsties 5vietu variantam, jo tam būs lielāks bagāžas nodalījums, kas šādam auto būtu praktiskāk. Galvenais izvēle ir. Auto ir mūsdienīgs dizains, bet bez savas odziņas. Salons ergonomisks, viegli lietojamas vadības pogas un multimēdiju sistēma. Tarraco gaita līgana relaksējoša, nemudina uz draiskulībām. Arī dzinējs, lai ar 190 zs, ar atsaucību akseleratora pedālim neaizraujas. Ja nepieciešams straujāks manevrs, pedālis krietni jāpamoka. vadāmība laba, informatīvas bremzes, taču izjūt katru ielāpu asfaltā vai asāku nelīdzenumu. Ar auto droši var nobraukt no lielceļa un meklēt mežā sēņu vietas. Auto droši pārvar kāpumus un smilšainas stigas. Auto nav lēts, taču varbūt manipulējot ar aprīkojuma izvēli, var panākt sev velamāku piedāvājumu.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
9 0 Atbildēt

Seat Tarraco ir līdzvērtīga alternatīva Škoda Kodiaq, taču spāņu mentalitāte tam piešķīrusi nelielu asumiņu. Ietilpīgs auto, kurā var satilpināt līdz pat septiņiem cilvēkiem. Tehnoloģiju ziņā tas aizguvis vairākus labumus no Volkswagen, tāpēc šī var kļūt par finansiāli saprātīgu izvēli.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Seat Tarraco 2019

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

OskarsKrampans Reģ.: 28.09.2019
1 0 Atbildēt

Laikam neizteiksmīgs. Šobrīd pēc testu dienas ir pagājušas divas nedēļas un es pat neatceros, ka esmu ar tādu auto braucis. Labi, ka ir piezīmes . Lūk tikai piezīmes, jo emocijas nekādas šis auto neizraisīja:

1) Līdzīgs Cupra Ateca, bet dinamika sliktāka, toties komfortablāka gaita.

2) Ļoti dzirdams vēja troksnis braucot ap 90km/h

3) 190Zs un degvielas patēriņš 9.6l uz 100km, Cupra 300Zs degvielas patēriņš 11.3l uz 100km.

4) Ar elektrisko piekabes āķi, visiem "pribambasiem" un pat autonomo apsildi Webasto cena tikai 34 000 eur!!!

jankab Reģ.: 22.04.2020
2 1 Atbildēt

Braucu ar šo auto jau kopš septembra.

Salīdzinot ar Tiguan Allspace un Skodu, patika ka laba cena ar daudz extrām.

Patēriņš vidēji ap 9.5 L, Rīga + nedaudz izbraucot ārā.

2.0L benzīns automāts.

www.mazaisdara.lv/

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Kādas bija cenas starp šiem 3 modeļiem?

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Cik ar konfigurācijas rīkiem Škodas un VW lapās paspēlējos un ar Seat salīdzināju, Škodai ir ļoti izteikts, ka pat augstākā līmeņa komplektācijās trūkst visādas lietas, kas VW un Seat ir pieejamas jau zemāka līmeņa komplektācijā.

Tā kā beigās, ja grib labu aprīkojumu, tad Škodai cena ievērojami pieaug. Īpaši tas attiecas uz pusautonomo braukšanu un drošības fīčām. Piemēram, ne Kodiaq L&K aprīkojumā, ko principā varētu pielīdzināt VW R-Line (cena no 34 000 EUR), ne jaunajai Octavia šobrīd maksimāli pieejamajā Elegance komplektācijā nav iekļauta adaptīvā kruīza kontrole. Tā ir jāpērk atsevišķi. Tas pats ir ar, piemēram, digitālo instrumentu paneli.

Octavia Elegance aprīkojumā nav iekļauta pat tāda triviāla lieta kā priekšējo lukturu mazgāšana un maksā papildus 130 EUR.

Bet kopumā tā stratēģija ir pareiza, jo tad katrs var VW grupā atrast sev piemērotu piedāvājumu. Citam, iespējams, neinteresē visāds papildaprīkojums un tad Škoda būs ļoti laba izvēle. Ja interesē aprīkojums, tad Seat vai VW būs jāņem. Seat pārsteidz, ka, piemēram, ir jau standarta komplektācijā gan pilnas priekšējās LED gaismas, gan digitālais instrumentu panelis, kas parasti ir tikai augstākos aprīkojuma līmeņos.

Man, piemēram, ļoti patīk visādas modernās fīčas, tāpēc es sava Tiguan vietā kā nāmamo, ļoti iespējams, tieši Seat Tarraco ņemtu. Principā, tas pats Tiguan Allspace vien ir, bet par demokrātiskāku cenu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Adaptīvais kruīzs ir atsevišķs bloks mašīnas priekšā un ne tas lētākais - paturot prātā cik daudzi jauno mašīnu pircēji tikai stumdās pa pilsētām un/vai stāsta ka kruīzu nelieto, diezgan loģiski šo bloku bāzītē atstāt aiz borta. Par lukturu apmīzējiem - pastāsti man ko īsti viņi tādu sataustāmu dod, mani tiešām interesē no cilvēka, kam šis aprīkojuma punkts liekas vajadzīgs dzirdēt - man viņi ir, uzliku smukuma pēc, padarīju darbojošus ķeksīša pēc, cenšos nelietot jo saskatu tur tikai krutu ekstru kas izpumpē daudz šķidruma zemē Par to ka planšete spidometra vietā nav bāzītē, priecājies - labākais spidometrs jau ir bāzītē - nebaidies, tas brīnums, pēc kura tu alksti, pēc kāda laika jau visiem būs bāzītē, jo ir lētāks, tā tik tāda šībrīža situācija, kad to iesmērē kā krutu ekstru.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
1 0 Atbildēt

Man šķiet ka xenon lukturiem gaisma ir stipri fokusēta un apmazgātāji nāk komplektā obligāti pie kaut kādiem lumēniem. Led laikam tā nav. Foršums gan jau ir grantenes putekļus noskalot vai ziemā apsalumu sākot braukt, kad viss vēl nav uzsilis un nokusis.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

martinslusis rakstīja: Cik ar konfigurācijas rīkiem Škodas un VW lapās paspēlējos un ar Seat salīdzināju, Škodai ir ļoti izteikts, ka pat augstākā līmeņa komplektācijās trūkst visādas lietas, kas VW un Seat ir pieejamas jau zemāka līmeņa komplektācijā.

Tā kā beigās, ja grib labu aprīkojumu, tad Škodai cena ievērojami pieaug. Īpaši tas attiecas uz pusautonomo braukšanu un drošības fīčām. Piemēram, ne Kodiaq L&K aprīkojumā, ko principā varētu pielīdzināt VW R-Line (cena no 34 000 EUR), ne jaunajai Octavia šobrīd maksimāli pieejamajā Elegance komplektācijā nav iekļauta adaptīvā kruīza kontrole. Tā ir jāpērk atsevišķi. Tas pats ir ar, piemēram, digitālo instrumentu paneli.

Octavia Elegance aprīkojumā nav iekļauta pat tāda triviāla lieta kā priekšējo lukturu mazgāšana un maksā papildus 130 EUR.

Bet kopumā tā stratēģija ir pareiza, jo tad katrs var VW grupā atrast sev piemērotu piedāvājumu. Citam, iespējams, neinteresē visāds papildaprīkojums un tad Škoda būs ļoti laba izvēle. Ja interesē aprīkojums, tad Seat vai VW būs jāņem. Seat pārsteidz, ka, piemēram, ir jau standarta komplektācijā gan pilnas priekšējās LED gaismas, gan digitālais instrumentu panelis, kas parasti ir tikai augstākos aprīkojuma līmeņos.

Man, piemēram, ļoti patīk visādas modernās fīčas, tāpēc es sava Tiguan vietā kā nāmamo, ļoti iespējams, tieši Seat Tarraco ņemtu. Principā, tas pats Tiguan Allspace vien ir, bet par demokrātiskāku cenu.

Renault bāzē liek full LED lukturus traffic, clio laikam arī. Vw gan negrib laist garām iespēju papildus peļņai, nebrīnos, ja bāzē ieliktu H4

msh Reģ.: 16.04.2007
1 4 Atbildēt

Paskatoties lielas daļas šī foruma lietotāju braukšanas paradumus liekas ka bāzītē vispār varētu būt karbīda lukturi un nebūtu nekāda vaina. Kāpēc cilvēkiem, kam mašīnai jābūt pielāgotai lai stumdītos pa dižo pilsētu, vajadzētu vairāk par tām H4 spuldzēm? Tajā vietā nakts vidū lukturus kā tādus vajag tik kaut kādos pagalmos un kaut kādās nomalēs. Ja vēl gadījumā tiem fofāgeniem ir diožu dienasgaitas lukturi, tad pat lukturus nevajag - pats esmu redzējis kā hujdaja kona pusnaktī močī pa pustumšu liepājas ielu ar dienasgaitniekiem; acīmredzot vadītājam apgaismojums likās pietiekams...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

...gan jau ka Aizmugurēbraucējiem arī ;pp

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Labākais, ka šitie dgaitas lukturi miglā nepārslēdzas un daži kā stāvošam aizvelk garām pilnīgā pienā un pēc 5 m pazūd nekurienē. Aizmugurē vispār nekas nespīd

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nē kāpēc lai šie miglā pārslēgtos? Automātiskās gaismas izmanto lietus sensora noteikto gaišumu, bet nekas nenosaka redzamību - to ir jāizvērtē un attiecīgi jārīkojas vadītājam - bet kā rāda tavs piemērs, viss ir kā parasti - ierīce kas spēj automatizēt tik parastas situācijas, atstājot ārkārtas situācijās rīcību vadītājam noved pie tā ka ārkārtas situācijā vadītājs tāpat uzliek mīksto jo tai nav gatavs.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā.Gaismu slēdzim visdrīzāk ir kādas 4 pozīcijas.Nulle,auto, gabarīti un tuvie.Lohs var nezināt, vai viņa slēdzis stāv uz 0 (aizmirsts) vai tas uzgriezts uz auto.Ja ir nulle,parasti deg priekšējie DRL, bet bez kādiem gabarītiem aizmugurē.Ja auto- tas it kā ir pareizāk, bet tomēr atkarīgs no papildiestatījumiem.Abiem šiem stāvokļiem brīdinājuma zummera nav, attiecīgi tā tas var nostāvēt pofigā kaut pusgadu no vietas.

Jaunam auto taču (parasti,visdrīzāk) nevarēs izvēlēties kādu vienu vai otru no konteksta izņemtu "sev vajadzīgo" vadītāja asistentu- būs vien jāņem ar attiecīgo asistent/paketi par attiecīgu cenu.

Ja uz nākotni, tad viens pliks priekšējajājā bamperī esošais vag acc radars maksā vismaz 1,2k eur, bet viņi tur mēdz būt divi un pie jebkuras nobīdes ir jāveic kalibrēšana vag servisā uz īpašas iekārtas (kura ir nebūt ne visos...).

Aklās zonas asistenta devēji savukārt atrodas pakaļas bamperī un maksā uz pusi lētāk, bet arī tie ir divi un nomaiņas gadījumā jākalibrē...Viens/no (vairākiem) bamperos esošajiem oem vag parkošanās asistenta devējs maksā vag labdarības veikalā apm 105eur...Priekšējais stikls ar infra/termo pārklājumu, hud funkciju un visiem tiem spoguļa rajonā esošajiem devējiem maksā 1200e bez uzstādīšanas un kreiso variantu tam visdrīzāk vnk nav...

Par lukturu mazgātāju tāpat kā par vairusu, pamatā meli un demagoģija.Arī tas ietlpst "pakaetē" un Nav tā arī noskaidrots- kam īsti domāts, vai citu nežibināšanai, vai tomēr savai redzamībai. Ja "citu" ērtībām- tad kāpec tas auto spēj pabraukt ar tukšu ūdens rezervuāru un kur ir eunormatīvs, ik pēc cik sekudēm būtu jāšpricē.Viens gan skaidrs- jebkura gaisma labāk spīd cauri slapjai netīrumu/sāls kārtai, nekā izžuvušai un piekaltušai.

Modano Reģ.: 25.11.2019
4 0 Atbildēt

martinslusis rakstīja: Cik ar konfigurācijas rīkiem Škodas un VW lapās paspēlējos un ar Seat salīdzināju, Škodai ir ļoti izteikts, ka pat augstākā līmeņa komplektācijās trūkst visādas lietas, kas VW un Seat ir pieejamas jau zemāka līmeņa komplektācijā.

Tā kā beigās, ja grib labu aprīkojumu, tad Škodai cena ievērojami pieaug. Īpaši tas attiecas uz pusautonomo braukšanu un drošības fīčām. Piemēram, ne Kodiaq L&K aprīkojumā, ko principā varētu pielīdzināt VW R-Line (cena no 34 000 EUR), ne jaunajai Octavia šobrīd maksimāli pieejamajā Elegance komplektācijā nav iekļauta adaptīvā kruīza kontrole. Tā ir jāpērk atsevišķi. Tas pats ir ar, piemēram, digitālo instrumentu paneli.

Octavia Elegance aprīkojumā nav iekļauta pat tāda triviāla lieta kā priekšējo lukturu mazgāšana un maksā papildus 130 EUR.

Bet kopumā tā stratēģija ir pareiza, jo tad katrs var VW grupā atrast sev piemērotu piedāvājumu. Citam, iespējams, neinteresē visāds papildaprīkojums un tad Škoda būs ļoti laba izvēle. Ja interesē aprīkojums, tad Seat vai VW būs jāņem. Seat pārsteidz, ka, piemēram, ir jau standarta komplektācijā gan pilnas priekšējās LED gaismas, gan digitālais instrumentu panelis, kas parasti ir tikai augstākos aprīkojuma līmeņos.

Man, piemēram, ļoti patīk visādas modernās fīčas, tāpēc es sava Tiguan vietā kā nāmamo, ļoti iespējams, tieši Seat Tarraco ņemtu. Principā, tas pats Tiguan Allspace vien ir, bet par demokrātiskāku cenu.

Kad meklēju dažādu SUV variantus, tad 190zs tdi L&K (šikākā komplektācija) ar vēl papildus sīkumiem pieliktiem, ap 40k. Diezgan daudz priekš Škodas, jā.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Adaptīvais kruīzs ir atsevišķs bloks mašīnas priekšā un ne tas lētākais - paturot prātā cik daudzi jauno mašīnu pircēji tikai stumdās pa pilsētām un/vai stāsta ka kruīzu nelieto, diezgan loģiski šo bloku bāzītē atstāt aiz borta. Par lukturu apmīzējiem - pastāsti man ko īsti viņi tādu sataustāmu dod, mani tiešām interesē no cilvēka, kam šis aprīkojuma punkts liekas vajadzīgs dzirdēt - man viņi ir, uzliku smukuma pēc, padarīju darbojošus ķeksīša pēc, cenšos nelietot jo saskatu tur tikai krutu ekstru kas izpumpē daudz šķidruma zemē Par to ka planšete spidometra vietā nav bāzītē, priecājies - labākais spidometrs jau ir bāzītē - nebaidies, tas brīnums, pēc kura tu alksti, pēc kāda laika jau visiem būs bāzītē, jo ir lētāks, tā tik tāda šībrīža situācija, kad to iesmērē kā krutu ekstru.

Sveiks!

Par adaptīvo kruīzu - pieņemu, ka dārgākais ir uzstādīt radaru, kas čeko priekšā braucošās masīnas. Bet šiem auto jau standartā ir Front Assist avārijas bremzēšanas sistēma, kas, cik zinu, darbojas tieši ar radara palīdzību.

Varbūt ir vēl kas ļoti dārgs nepieciešams adaptīvajai kruīza kontrolei, bet pieņemu, ka, ja radars jau ir, tad pārējais vairāk ir programmatūras jautājums.

Lukturu mazgāšana ir strīdīgs jautājums, bet es tomēr jūtu, ka tagadējam VW Tiguan šādas opcijas nav un lukturi ir netīrāki nekā vecajai Toyota Corolla, kam ik pa laikam nomazgāju lukturus. To jūt tieši ziemā, kad sāls tiek kaisīta.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti