Bet kā tad sprauslas vai/un sūknis? Kas tos mainīs?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Bet kā tad sprauslas vai/un sūknis? Kas tos mainīs?
Tu tiko nopirki to autiņu? Tas tak ir dīzelis un viņi visi trīc! Tava gadījumā(stipri trīc) tas 15 gadus vecs un atiecīgi 90% vainīga degvielas padeves sistēma. Ka jau 650-tais minēja, sprauslas nav lētas un diez vai kāds tās ir mainījis.
Interesanti,ko iepriekšējais saimnieks teica par vibrāciju?
Kādi ir brīvgaitas apgriezieni?
Kas un kad mainīja zobsiksnu? Vispār tas auto ir pieslēdzams datoram.
Varētu būt, ka sprauslas. Draudzenei bija e46 320d vienu brīdi, tas arī mēdza baigi drebēt pie starta. Pabraucot nedaudz nomierinājās. Vienu brīdi atteicās bez ievilkšanas vispār darboties. Beigās kā izrādījās kaut kas bija ar sprauslām. Vairs jau precīzi neatceros. Vārdu sakot kā 650 teica. Uzmet acis tām abām lietām.
Kompis rāda ka ar sprauslām vis itkā OK, zobeni pats nomainīju bet trīcēja jau pirms zobens maiņas. Kad nopirku tik traki ne trīcēja 5gadi atpakaļ,
Tiešām, tev ir problēmas, ka nopirki lietotu vācu lūzni.
Mans padoms - pirkt normālus, skaistus, ērtus, kvalitatīvus auto ar dvēseli, nevis vācu klučus.
Kompis delphi, īsti kādiem rādījumiem jābūt nav skaidrs, sadalei neviens īsti nav pētījis. Vakar pamēģināju atskrūvēju labās puses motora padušu un pacēlu motoru ar dankratu tad vibrācija salonā pārgāja.
Tak divmasnieks tev ir pizgjets, un sākuma iemesls tam ir sprauslās kuras nav piekalibrētas pie kompja kautkad, jo kompis un divmasnieks visu nokompenseejot.
Tak skaidrs, ka viņš pats kko tur ik pa laikam ķenerē un ka piecus gadus viņš viņam vibrē un ka viņi abi taa arī "brauc", to kompi neredzejuši ne pa gabalu nee.Kur plet prāts uz shito, va ta nevarēja vismaz vienureiz pie normāla kompja piebraukt, bet nee ,japagaida kameer sasip visu komplektā.Pec tam xperts pamatoti teiks, ka na-uj to vāciju, jo reku tieši no shitā lietošanas principa tās kājas izaug.
Ne nu ta dizelu tricesana ir izplatita paradiba. Vienreiz staveju ar savu ceedu kadus 2 metrus no kkada wv , tas ka starteja pat man likas ka man sak kkas tricet
Veciem autiniem jau ar to butu jaaprod.
jautājums par vw sharan 1,9 tdi 2001.gada,
problemas ar elektroniku,pekšņi pazuda centrālā atslega,mašina sledzas ciet tikai ar pulti kopā ar sinalizāciju un daļēji aizslēdzas,neslēzas šofera durvis un bākas vāciņš
vēl tāda problēma ar mazo km rādītāju un pulksteni displejā,tie pazūd,kad izslēdz aizdedzi,ieslēdzot parādās pa nullēm gan mazie km,gan pulkstenis.drošinātāji veseli
Jauns topic būtu vairāk pa tēmu. Bet sāc ar to ka pārbaudi vadus uz tām slēdzenēm kuras neaizslēdz durvis. Ir gadījies redzēt auto kam dēļ avilktas kaudzes vadu uz durvju tumbām un XZ ko tur - citi vadi vairs neatrodas tajā labākājā pozīcijā un ir pārlocījušies. Tad arī masas vadu stāvokli ir vērts pārbaudīt. Šausmīgi izklausās pēc elektrikas gļukiem. Protams var jau būt ka elektronika ar sāk noklāties kaut kur, bet nu šaktu ar mazāk problemātisko. Ja pats nevari - pajautā kadam auto elektriķim - cilvēkam kas saprotu būst viegli tikt ar to galā.
Vēl ir ļoti reta parādība, ka uzpūtējam stiprinājumi beigti un tā tricina auto, ka maz neliekas pie konkrētiem apgriezieniem. Pie lielākiem apgriezieniem trīcēšana izlīdzinās un paliek ne tik jūtama. Un stāvot arī nejūt.
Vēl var būt problēma ar pusasīm. Ar trīcēšanu vispār ir tik ļoti daudz variantu, ka var beigās visu auto pārlasīt un jaunu salikt un izrādīties, ka šoferis trīc, nevis auto.
Nepieciešams padoms par Volkswagen Passat B5 no 2004
Sveiki man problēma,man ir passat b5. 5 2004 gada 1.9 tdi 131hp, problēma drausmīga vibrācija brīvgaitā, paduškas jaunas, pirms mēneša nomainīts divmasnieks. Bet vibrē vienalga un tā ka krēsls trīc un stūre, vis panelis. Nezinu kas par vainu, varbūt kāds var ieteikt kautko