Vecā Astra.

Viktors1972 Reģ.: 29.02.2020

Opel Astra 1998 1.4 benzīns.

Šorīt pagriežu atslēgu,lampiņas panelī iedegas,ventilātors strādā,griežu tālāk-nekādas reakcijas.Kas var būt?

Lūdzu palīdzību.

 
Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Pirmais kas jāpārbauda akumuātoram klemmes!

Frontera Reģ.: 12.12.2019
3 4 Atbildēt

Tulīt panesīsies kārtējā OPEĻA nolikšana,mans brālēns ar ASTRU brauc pirkta jauna 1991 gadā 1,7 diizels ,nobraukums 700.000km.Bija tāda pati problēma..skaties starterim releju(ja nav vispār klikšķis)Vai nu bendiks iestrēdzis.Man pašam bija opels..nu tikai jāseko ruusai liidz ..paskat,pat X5 jau rūsē..tāka ...pohuij tā rūsa.ja rokas aug no pareizām vietām ,tad ar auto var braukt ilgi.,bet nu jainiem lohiem to nesaprast..

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

mazais vadiņš pie startera releja var būt vienkārši nokritis.

Ja ar elektrību viss kārtībā un "griežu tālāk - nekādas reakcijas" nenozīmē ka lampiņas apdziest vai paliek blāvākas.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Varbūt starteris nobeidzies. Vēl ir dzirdēti gadījumi, ka salūzt pats atslēgas mehānisms. Pirmais kontakts ir, tālāk vairs nav.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

aha. man vienreiz ar Audi 80 tā gadījās. Atslēgas korpuss taisīts ar pulvermetalurģijas metodi un ar laiku mikroplaisas paplašinās.

k442 Reģ.: 22.02.2014
0 0 Atbildēt

Man ir nācies piedzīvot gadījumus, kad nodilst starterim sukas (pa 12 gadiem 1,6 8-vārstu motoram 2 reizes dabūju tās mainīt). Tādās reizēs ir piešķilts ar iestumšanu, tad kādas reizes starteris darbojas, pēc tam atkal nekā.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tad vismaz ir klikšķis...

EZ Reģ.: 04.03.2004
0 0 Atbildēt

šāds joks bija Gastrai. Problēmas avots, no akkumulatora viens vads no visa kopējā ķekara drusku ar uzgrieznīti par vāju pievilkts.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Būt vai nebūt vecai benzīna F Astrai uz vēl vienu gadu?

Slimības lapā tikai labais slieksnis (apakšā pats viducis).

Brauc labi, motors vienmērīgs, atsaucīgs, termostats gan noklājies, iet pa lielo loku dzese.

Lai tas viss nebūtu tik vnk, braucot pa šoseju pēkšņi pazuda jauda, knapi uz 70 līdz mājām aizvilka. Uz pedāli reaģē ar lielu aizturi. Visi cilindri vienādi tizli strādā. Kļūdas nav (DžekijsČans neko neuzrāda).

Nu ko, aizdomas uz degvielas regulatora membrānu. Jāsāk šodien skrūvēt.

Vai varbūt nevajag? Degviela aizvien dārgāka - varbūt uzreiz uz tolmetu?

97'g., 1.6i X16SZ, Multec monoiesmidze.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Jo domā mainīt uz jaunāku - bezjēdzīgi, ja būs tā pati klase, ekonomiskāks tas auto nebūs. Bet protams ja ļoti gribas jaunāku ... nu ko tu "bagātam padarīsi" ;)

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Es savu Astru savulaik aizlaidu prom, jo gribējās ko niknāku, un man bija X16XEL, kas ir par kārtu jaudīgāks par tavējo. Skaties pats, caurums slieksnī ir nosacīti sīkums, man būtu bijis pilnībā abi sliekšņi un arkas jāmaina, tad vēl saskrēja baigi daudz visādu uz skati taisāmu sīkumu, līdz ar to atmetu ar roku. Tagad, godīgi sakot, drusku žēl, ka neatstāju to auto sev, varētu lēnā garā sataisīt un atkal izbraukt, jo dzinējs bija ideālā stāvoklī.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Paskrūvēju gan šo un to. Regulatora membrāna labu labā. Kaut kādi brūnumi benzīnā, kas izlija no regulatora un inžektora. Droseļvārsts tīrs.

Tagad sāku domāt- brauca izcili, kamēr benzīna bija daudz. Ap bākas uzpildi viss zemēs bija, aizdomīgi ne visai tīrs siets bākas ieejā... Korķim ta slēdzenes pat nav...

Pēc visa salikšanas kopā atsāka daudzmaz darboties dzinējs, vienu brīdi tīri jau labi, vēlāk aizvien sliktāk.

Tad jau jāskata degvielas filtrs un sūkņa spējas.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ar filtru jau vienmēr arī vajag sākt.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Jā, benzīna filtrs un tā saturs bija draudīgs. Tātad arī bākā ir nevēlamas komponentes.

Degvielas sūknis vēl spiež.Tam jānodrošina tikai 1 bar. Filtru nomainīju. Benzīnu pielēju.

Bet jaudas un normālas skaņas paātrinoties, nav joprojām.

Vienīgi beidzot izlīda P1405 - EGR kļūda.

Tagad drīzumā, kad atradīšu T40 atslēgu...

Kaut kā neliekas, ka tur vaina - ja nu vienīgi iesprūdis atvērtā stāvoklī.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Jā, EGR štoks sprūst atvērtā stāvoklī.

Risinu šo, pēc tam manīsim, kas mainās...

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Ieskrūvē zem tā EGR kādu metāla plāksni, un jautājums būs atrisināts. Tikai čeks laiku pa laikam uzmetīsies.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Sametini kas metināms un nemotoru nomaini uz motoru, iemeslu tu arī esi atradis...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Tāds tavs mk2?

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Tur tad jau vēl nāktos reālai stingrībai drošības karkasu ar iemetināt, ja sadomātu swap'u uz 2.0 110kw.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Muļķības, kādā bezsakarā? Arī ar C20LET [turbiķi] nekas tur nenotiktu.

Vienam pazīstamam čalim bija tāda astma kādus desmit gadus - viņš tur bija ielicis kaut kādu 2.0, es tikai neatceros kādu, jo viņš tur spēlējās ar visādām detaļām, gan C20NE, gan C20XE, gan 20SEH.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Jāatzīstas, ka konkrētajam auto virsbūve tomēr līkumos staigā, īpaši šķobās kreisajā slieksnī, kurš vēl 'tipa' nav jāmetina...

Turbo variants gan varētu būt interesants, bet nu tomēr pietiks arī ar 75 lopiem, ja vien viņi visi sanāks atpakaļ mājās.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Tagad EGR iztīrīts, izkustināts, skaisti atsperojas ciet.

Kas mainās? Nekas - joprojām nav uzlabojuma!

Ko tagad? Diagnostikas kļūdu nav.

Max ātrums ap 27 m/s.

Lambda zonde - varētu būt vainīga. Atvienojot to, nav nekādu izmaiņu.Gan silts, gan auksts motors uzvedas vienādi slikti. Īpašu dūmu nav, bet nesadegusi degviela gan mazliet ir.

Nu jau sāk dzirdēties caurums izplūdē vēl papildus.Tad arī mēdz zust jauda.

Varētu būt sprausla daļēji ciet. Kaut gan tai ir divas filtru joslas aizsardzībai (pieplūdei un atplūdei?)

Vadības bloks jānopēta.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Paskaties katalizatoru, ja viņam tāds ir.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Priekš tā apraksta tas kadets ir baigi švaks - nezinu kādus audī šis var noslepkavot, ja tiem ar ko šis tur skrienas šis pakāš - astoņdesmito gadu audī ar tādu jaudu startē nevis ar gurdeniem divu riteņu kaucieniem bet četriem kūpošiem riteņiem - ja pareizi saprotu tos dragreisa laikus [neesmu tajos iedziļinājies, neinteresē], tad paziņa ar savu 500 zs mucmobīli viģikā redzamās mašīnas noskrietu.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Paskaties katalizatoru, ja viņam tāds ir.

Ir gan arī katalizators.

Šobrīd gan, nopētot, kā tad īsti darbojas izplūde tukšgaitā, rodas aizdomas uz izpūstu galvas blīvi starp 2. un 3.cilindru.

Nāksies vien izveikt veco triku - vienkāršu kompresijas testu. Aizņemšos mērītāju, tad pīpēsim tālāk...

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 0 Atbildēt

Turpinājumā sekoja kompresijas pārbaude, kurā visi cilindri izrādījās vienādi, ap 12,5 bar. T.i. rādītājs nav necik izcils, bet skaidrs, ka cilindru galvas blīves vaina nav.

Labi, tad jau ceļš uz šrotu pēc lietota inžektora. Nav tāda. Jaunu pasūtīt nevar - nav tādas detaļas pieprasītas. Tātad neplīst?

Nu tad, atceroties ka garāžā atradu vecu spoli un ka aizdedzes sveces tādas pamitras, ņemu vien lietotu aizdedzes spoli mēģināšanai (uz auto esošajai dzirkstele gan ir, vecā spole ar nelīdzēja).

Jā, tur arī tā īstā vaina un šis pats nemotors momentā spēj pat riepas iekaucināt.

Tagad diemžēl, vai par laimi, jāmeklē, kur sametināt veicīgi, kamēr nav otrreizējās TA termiņš!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti