Pagaidām esmu noskatījis Amberlat 430 laivu www.amberlat.lv/veikals/params/category/46266/item/209381/ par 874 EUR + papilaprīkojums x2
Garums 4,3 m
Platuma 1,55 m
Pagaidām esmu noskatījis Amberlat 430 laivu www.amberlat.lv/veikals/params/category/46266/item/209381/ par 874 EUR + papilaprīkojums x2
Garums 4,3 m
Platuma 1,55 m
Vēl skatīju no Dole Marine laivu Pella Nova
www.boats.lv/main/2-post2.html
Garums 4,4 m
Platums 1,6 m
Abas šīs laivas ir trimerāni - tātad stabilākas uz ūdens, bet nedaudz grūtāk airēt
Atbildi sev uz pāris jautājumiem:
kā dabūsi līdz ūdenim - ar piekabi, uz jumta, vai varbūt visu sezonu turēsi ūdenī,
kā laidīsi ūdenī - nesīsi līdz ūdenim vai varēsi ielaist ar piekabi,
cik palīgi un līdzbraucēji būs līdz.
Metāla es neņemtu kaut vai tāpēc, ka drausmīgi grab, ja brauc pa nelīdzenu ceļu.
Kas ir plastmasas laiva? PE kā smailītes vai kajaki?
Ja no izvēlētajām, tad Amberlat ar 5zs motoru var izrādīties arī par maz.
Nav tik traki - esmu Baltezerā nomā ņēmis latrex 4,60 (liela govs) - tāpat iet tos pašus 10 kmh ar 5 nieku un pat ar 3,5 nieku. Nekāda baigā starpība nav.
Vēl jāņem vērā, ka daudzos ezeros ar jaudīgāku par 5 nevar braukt+ pieciniekam nevajag tiesības ja laivu nereģistrē csdd. Brauc un sūc aliņu
Nav svarīgi kāda laiva, daudz svarīgāk- kas ir laivā!
Koks gan ir izslēdzams variants. Ja pat Kolumbam kuģi gliemji apēda, -tas ir profi kuģi, tad parastam gatera dēlim tur ir pizdohen daudz agrāk.
Ja sev (varbūt) esi definējis, priekš kam tev laiva, tad mums tas nav zināms, līdz ar to neko nav iespējams ieteikt.
Makšķerēt Lielupē!
Kaut kad pirms gadiem 10 Ķīpsalas izstādē bija rafta plosts dimarāns - 2 piepūšami 11 metrus gari pontoni no auduma, kas piesūcināts ar kaut ko un tajā pontonā ik pa metram ir atsaites un tos pontonus kopā satur alumīnija caurules. Kopējais svars ap 50 kilogrami, celtspēja laikam bija 8 cilvēki.
Bingo! Tas toč ir tas, kas autoram vajadzīgs, lai pamakšķerētu Lielupē!
Lielupes dalai kas zemāk par Kalnciemu ar 5nieku vajadzētu būt Ok. Galu galā nekas netrauce ņemt 2x5Zs -;tipa otrs rezerve + ja iznāk drusku par īsu ar jaudu ;)
Tik un tā tie katamarāni ir smuki. Cena ar buru, protams, kodīga.
www.ss.lv/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/catamarans/nkhnj.html
2.bilde
bez buras
Nu kas tur traucē dīki airēties, mīt pedāļus vai pielikt motoru?
--------------
Piemērots atpūtai, makšķerēšanai). Svars 29 kg var salikt/izjaukt– tikai 15 minūtēs. Izjauktā veidā tas ietilpst vienā somā (1650х300х300 cm), bez problēmām ievietojams auto transporta līdzeklī.
Dakrons, alumīnijs, plastmasa. Izmantošanai nav nepieciešama vadītāja atļauja.
------
150 EUR www.ss.lv/msg/lv/transport/other/the-sailing-charter/tourism-boats/egpgl.html
iAuto rakstīja: Pagaidām esmu noskatījis Amberlat 430 laivu www.amberlat.lv/veikals/params/category/46266/item/209381/ par 874 EUR + papilaprīkojums x2
Garums 4,3 m
Platuma 1,55 m
Man ir Amberlat 365. papildus aprikojuma:
Hermētiski noslēgtas bagāžas glabāšanas kastes (visas 3)
Stiprināta aizmugures starpsiena
Rokturi
Airi
lietoju ar tohatsu 5zs motoru + ārējā bāka.
vedu ar respo750 piekabi + rokas vinča
Ļoti ērti 1-2 cilvēkiem. Stabila. BET borti ir zemi un Daugavā kad labi iepūš bikses būs pilnas.
Ir plāns šo to pamainīt un pāriet uz divām laivām.
Plānoju pārdot konkrēto piekabi + laivu (bez motora) = 1200eur. Protams ir lietošanas pazīmes.
iAuto rakstīja: Makšķerēt Lielupē!
Šīs parastās laivas ir tāds postkomunisma nospiedums kā aizbēgt no mājas, kad sieva neļauj dzert uz sauszemes. Ļoti maz kopīga ar labu atpūtu un makšķerēšanu. Makšķerēšanai uz ūdens ir jāpērk pontonveidīgās laivas vai laivas ar krēslu.
Piem. prastākie un lētākie:
www.cabelas.com/catalog/browse/pontoons/_/N-1100576/Ns-CATEGORY_SEQ_104508180
Protams var jau arī laivā apmutēt to sānus saturošo šķērsli, kuru daži dēvē par solu un ierīkot ērtu sēžamo.
Ļauj minēt - makšķernieks neesi vai esi svētdiennieks.
gan jau ka vējā ir auzas ar šitām+ tai govij max 3,5hp dzinējs - varēs čubinat 5-6k,/h...nav nopietni. Sver 65 kg, uz jumt ar tādu viens neuzcelsi - piekabi vajadzēs un maksās noteikti visr 1k vaix 2 lai atvilktu uz LV. sapņi vārdu sakot. Tad jau labāk gumijs laiva + jaudīgāks motors.(tādu komplektu izjauktā vai saliktā veidā var viens pārvietota ja vajadzība) Man ir pūslis 3,6m ar alumīnija grīdu + 5hp motors - vienu izceļ glisē - tad iet uz kādi 25km/h. ja 2 laivā - tad 11-12km/h.
Nu dzert uz ūdens noteikti nevajag un arī īsti jau nedrīkst (tiem kam reģistrētas laivas un motori, pārbaudes notiek).
Doles/Amberlat laivām ir plakans dibens un var ērti pārvietoties/stāvēt kājās. Es praktiski vispār nesēžu.
Nomainīt ēsmu/makšķeri, ielaist/izvilkt enkuru, pielaist motoru, uzvilkt lietus apģērbu (ja nepieciešams) utt. Manuprāt, katamarānā būs neērti un maz vietas mantām.
Citreiz divvatā makšķerējot tici man mantas savācas konkrēti daudz.
Vēl piedāvā:
Lotta 430
Laba, stabīla plakanā dibena laiva, kas manuprāt perfekti derētu tavā gadījumā! Var gan ar airiem, gan ar motoru viņu lietot. Dubultais stiklašķiedras korpuss, drošībai gaisa kameras, kas padara laivu nenogremdējamu. 3 soli, vieta degvielas kannai.
iAuto rakstīja: Pagaidām esmu noskatījis Amberlat 430 laivu www.amberlat.lv/veikals/params/category/46266/item/209381/ par 874 EUR + papilaprīkojums x2
Garums 4,3 m
Platuma 1,55 m
Kopsavilkums!
Veicu pirmo iemaksu par šo laivu - Amberlat 430. Bija dažādi kritēriji kāpēc un te būs kopsavilkums.
1. Dažas reizes gadā braukšu pats, bet vairāk tā būs Lielupē (Jūrmalā) uz nomu (20 eur dienā), tāpēc vajag drošu un stabilu laivu, kāds ir trimerāns. Tā konstrukcija ir laba arī normālā LV vilnītī, ja nu līdz jūrai tieku.
2. Būtu labi, ja apgāžoties tā neslīktu, ko dod papildaprīkojums dubultās sienas un grīda.
3. Ietilpīga, 3 ideāli, var arī 4.
4. Amberlat izvēlējos, jo piedāvāja lielāko papildaprīkojumu, tā lai ir ērti un pārdomāti. Tas beigās vairāk kā dubultoja laivas cenu, bet būs vieglāk lietot.
Kādu airu laivu pirkt? Atsauksmes un ieteikumi! Pielikt 5 Zs motoru
Kādu iesaki? Plastmasas vs stiklšķiedra vs metāla?
Ko noteikti nevajag? 3 - 4 vietas.