No forumiešiem laikam šobrīd īstermiņa pieredze ir tikai diviem - Mārim (redaktoram) un Kasinsh79
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
No forumiešiem laikam šobrīd īstermiņa pieredze ir tikai diviem - Mārim (redaktoram) un Kasinsh79
kasinsh79 aizdomīgi ilgi kavējas ar izvērstu id.3 testa aprakstu....
Daudz pie stūres šodien... būs
Tātad, bija 1h tādu brīnumu patestēt. Gan bijām vienā auto kopā ar iauto Māri, kas varbūt manu braukšanas stilu padarīja mierīgāku.
Vispirms par izskatu. Nenoliedzami, moderns auto arī no ārpuses. Baltas krāsas auto braucot labi cilvēki, tas priecē arī mani ikdienā pie cita VW stūres Un komplektā ar melno stikla jumtu un iespaidīgiem 20 collu neierasta dizaina diskiem - vismaz skatienu piesaistoši. Gan pēc pirmā iespaida - mierīgs, neliels pilsētas auto. Kāds mans čoms teica - blusa. Jā, labsirdīgs auto no pirmā skatiena.
Salonā pilnīgi vai kopija ar BMW i3 modeli. Tāda paša stila drēbju sēdekļi (man nepatīk), vairākas krāsas, centrā lielais skārienjūtīgais displejs izvēlnei, spidometrs ar pārējo info - vēl viens displejs. Es secināju, ka padaudz vietas arī aizmugures pasažieriem. Materiāli jau VW stilā, forši uz tausti, pēc skata un arī klusi braucot. Lieliska parastā VW stūre, parastie spoguļi, jau atpazīstamās izvēlnes displejā - jutos kā savā Passat, nekādu atšķirību. Kā jau VW.
Braucienā tas tomēr ir citādāks auto. Elektroauto ar 204zs Paātrinājums ikvienā momentā, uzreiz un pietiekami strauji. Protams, adekvāti (7,9sek. Passat pret 7,3sek ID.3), bet ne pārspīlēti - ir braukts ar daudz trakāku elektroauto. Klusums salonā pilsētā, taču ātrumā virs 100, iespējams, Passat būs vēl klusāks. Piekares darbība nemanāma, stūres reakcijas ļoti patīkamas. Es teiktu, lieliski. Atsevišķi jāpaliela baterija Ja savulaik testēju kādu traku Jaguar, kam baterijas realitāte bija vien 50% no solītā displejā, tad VW visu cieņu - cik rādīja, tik arī nobrauca testa brauciena laikā. Un tas nozīmē reālus 400km ikdienā - kas ir daudz, patiešām daudz ikdienas lietotājam. Piemēram, manai sievai tas būtu viena uzlāde 2 pilnām darba nedēļām. Man - šobrīd tā būtu vien 1 uzlāde nedēļai. Agrāk (pirms Covid) - ar 1 uzlādi es mierīgi tiktu līdz Viļņai vai Tallinai, un es šim tiešām ticu. Tātad - reāli iegādājams auto arī ikdienai.
Cena - no 40915 eur bāzē līdz 52287 eur demo auto versijā. Manuprāt, baigi dārgi. Ja Tesla Model 3 var būt arī 50778 eur bāzes versijā). Lai piedod man VW (man tiešām patīk) - mana izvēle kristu uz Tesla. Abiem labas baterijas, Tesla - trakāks autiņš. Kaut kā tā.
Volkswagen dārgs gan... Tad labāk pirkt Škoda-Enyaq - lielāku auto par mazāku naudu!
Pēc cenas ID.3 tiešām nav golfs. 20" specriepas vien parastais golfa braucējs pat atļauties nevar. Nu neko - pirmie slīcēni jākucina. Smirdināsimies tālāk ar golfiem parastajiem un skatīsimies, ko tur nākotne piedāvās.
Diez vai R20 ir pilsētas (Rīgas) auto piemērota (un pamatota) izvēle. Vācijas bānim - cita runa. Kāds ir mazākais izmērs, ko var uzlikt (suporti)? R17?
Elektro auto tik bānim neder
Pagājušogad tika reklamēts, ka bāzes cena būs zem 30 000 EUR. Ko par šo saka Volkswagen pārstāvji?
Es piekritīšu, cena ir vienīgais reālais pretarguments tādu šobrīd iegādāties. Citādi tas ir baudāms auto, gan ņiprs, gan kluss, gan visai garu distanci realizēt spējīgs elektroauto.
insekc rakstīja: Ja bānim neder, tad kur lai brauc ar 20" plānajām mizām? Rīgā nevar, pa Latvijas ceļiem nevar, uz ārzemēm nevar. Pat uz mežu sēnēs neaizbrauksi.
Man vienam auto ir R20, otram R21 un neko, kratos pa LV bedrēm, tik jāved valcēt būs diski, kad uzlikšu ziemas diskus, kuri abi ir R19.
insekc rakstīja: Diez vai R20 ir pilsētas (Rīgas) auto piemērota (un pamatota) izvēle. Vācijas bānim - cita runa. Kāds ir mazākais izmērs, ko var uzlikt (suporti)? R17?
Bremzes gan jau ka mazās un r16 uzietu - reģeneratīvā bremzēšana arī palīdz. Bet uz r16 vai r17 būtu kaut kāds 80 augstuma balons jāliek, lai dabūtu riepas radiusu pareizo
anonimikis rakstīja: Pagājušogad tika reklamēts, ka bāzes cena būs zem 30 000 EUR. Ko par šo saka Volkswagen pārstāvji?
Vācijā tik tiešām varēs iegādāties ID.3 zem 30k€. Sākumā tirgos dārgos un pēc tam nāks lētie modeļi (tāpat kā Tesla dara). Plus valsts EV atbalsts dos dažus tūkstošus atlaidi.
Iespējams, nebūs labi te tā nosacīti konkurentu medijus slavināt, tomēr nedrīkst neredzēt acīmredzami spēcīgu, argumentētu un arī paanalizētu rakstu iz reāla 1000km testa ar šo auto
kursors.lv/2020/10/13/1000km-brauciens-ar-volkswagen-id-3-elektroauto-video/
Bez valsts atbalsta EV pirkšana ir diezgan apšaubāms pasākums .
Ir jau patīkami R zonā turēt auto par velti , bet nu tam der arī kāds 'lēts' EV , ne nu 50keur ID.3 vai 34keur ZOE
Tad nu mani pirmie iespaidi par ID.3.
Elektriskā nākotne tuvojas ar platiem soļiem, cits to ļoti gaida, cits negrib vispār, vēl kādu neuztrauc ar ko pārvietoties. Cik cilvēku tik viedokļu, ne tā? Lai nu kā šī nākotnē kaut kādā formā ir neizbēgama, tad nu izvēlējos svētdien (8. novembrī) kā pirmo testa auto uz stundu paņemt VW pirmo tīrasiņu, masām paredzēto e-auto – ID.3. Tā kā izčamdīt jau paspēju Auto 2020 izstāde, tad vairāk uzmanības vērsu uz braukšanas īpašībām.
Tātad, kāds tas ir braucot? Dinamika ir nenoliedzama un rāviens no vietas nedaudz iespiež smadzeni pakausī. Vadība tipiski folksvāgeniska (nerunāju par “karstajām” versijām) – nav nekas pārlieku aizraujošs, bet ne arī tā, ka nesaproti ar ko auto nodarbojas līkumā. Manai gaumei tomēr stūres pretestība par maigu, prasītos smagāku, bet tā ir un paliek mana gaume. Kā tad ID.3 uzvedas pa mūsu pabedrainajiem ceļiem? Jāsaka es biju pārsteigts cik ļoti labi tiek “apēsts” bruģis, tramvaja sliedes, lielākas un mazākas bedres, iekrituši akas vāki. Auto šķiet ir radīts, lai tādus ceļus ēstu brokastīs, pusdienās un vakariņās un katru reizi uzprasītu papildus porciju. Tas ir pārsteidzoši, jo vairumam cilvēku ar Vāczemi asociējas labi, gludi ceļi, kur tik mīksta piekare varbūt šķistu pat nevajadzīga, bet acīmredzot, VW tā viss neuzskata. Kas likās interesanti, e-motora skaņa mazos ātrumos bija ļoti dzirdama, ko piefiksēju teju uzreiz, jo bija pat ļoti uzkrītoša. Vai tas ir darīts ar nolūku, lai kājāmgājēji dzirdētu auto tuvojamies vai vienkārši tas tāds ir pēc noklusējuma? To nemācēšu teikt, bet salīdzinot ar citiem e-auto, tas bija jūtami. Tāpēc argumentam “Pārvietojies pilnīgā klusumā!” man tā īsti negribētos piekrist.
Kāds tad ir salons? Garākā riteņu bāze nozīmē arī plašāku salonu, kura ietilpības sajūtu papildina gaišais salona audums kopā ar panorāmas lūku un maziem logiem A statnē, kas kalpo arī drošības uzlabošanai. Un tomēr... salons neuzrunāja, nepameta interjera lētuma sajūta. Varbūt ne Dacia bāzes komplektācijas lētuma sajūta, bet tomēr auto par cenu 32-50K EUR gribētos jau nu labāk nostrādātu interjeru. Visur cietā plastmasa, kas mēdz arī iegrabēties šad un tad. Tik svaigam auto par tādu cenu tas, manuprāt, ir nepiedodami. Elkoņbalsts, kā no skolas laiku ekskursiju autobusa krēsla noņemts un apšūts ar papildus apdari. Tā kā man patīk, ka salons rada apņemošu sajūtu vadītājam, tad tukšums, ko rada neesošs transmisijas tunelis un autobusa stila elkoņbalsts, galīgi neradīja vēlmi pēc gariem pārbraucieniem (absolūts pretstats BMW 5er, bet tas stāsts citai tēmai). Sīkums, bet... Glāžu turētāji... Kāpēc bija jāliek tik tālu? Ja savā Focus kafijas krūzi varu mierīgi paņemt no vidus, tad ID.3 kaut kāda iemesla dēļ tie ir novietoti salīdzinoši tālu no vadītāja. Zinu jau zinu, ka sīkums, bet kā lietotājam man patiktu ērtāks izvietojums.
Labi, labi ir arī plusi. HUD ir viena feina lieta. Konkrētais rāda ātrumu, ceļa zīmi, joslu un kruīza kontroli. Krēsliem papildus izbīdāmā daļa kājām ir dikti patīkama lieta un citi ražotāji to varētu ieviest arī savos lētākajos auto, nedomāju, ka tik ļoti tas sadārdzinātu auto. Audio sistēma patīkama. Bass nenomāc pārējās skaņas un tās ir labi dzirdamas. Protams, ar radio tik labi to nepābaudīt. Hmm... Varbūt vajadzēja pamēģinat BT saslēgt? Varbūt citreiz. Infotaiment sistēma pati par sevi starp personīgi brauktajiem e-auto ir “hands down” sakarīgāka sistēma, kas lietota. Bet atkal jāieslīgst negatīvajā pusē... Lai dzīvo atsevišķas pogas klimata sistēmai un arī audio! Kad noparkojos pabakstīju infotaiment sistēmu un sapratu, ka esmu atbalstījis roku uz skārienpogām klimatam un audio, un tās ir sākušas bez ierunām pildīt savus uzdevumus. No lietotāju pieredzes skatījuma tas ir nepārdomāti. Runājot par pogām. Multistūres pogas bija absolūti nebaudāmas. Ne reizi nevarēja saprast, ko tad es īsti tur spaidu, jo pogas ir “unibody” dizains t.i. visas kustās kopā. Ja kādreiz esat spaidījuši Xbox kontroliera D-pad saprotat par ko runāju.
Verdikts.
Kaut arī ID.3 skrien labi un ir labi arīkots tā cena, manuprāt, ir par augstu. Šādās cenās ir citi auto (kaut ne e-auto), kas skrien tik pat labi, ja ne labāk un ir vienlīdz labi nopakoti. Bet, ja ļoti gribas tieši VW e-auto un nauda nav problēma auto jums derēs, bet negaidiet 50K EUR auto vērtu salonu.
Cena ir par augstu. Vēl jo vairāk vidējam auto pircējam mūsu pusē. Ir gan tā ka ID.3 pagaidām ir vienīgais hečbeku grupas aizstājējs šeit, kas nav pārāk mazs un nav arī par lielu braukšanai pa mūsu pilsētu ielām. Kas tiešām elektroauto pusē trūkst - auto parastā golfa vai focus vai kas nu vēl tajā izmērā ietilpst, ar bagāžas nodalījumu, kur var ielikt vairāk par 2 koferiem un 400 vai mazliet vairāk km nobraucamo attālumu ziemā no 1 uzlādes cenā līdz 25 k€. Zvaniņus un bumbiņas HUD un autopilota izskatā nevajag. Izskatās ka VW tādu uztaisīt pat vairs nevarēs, jo pazaudēs seju
Es šo auto testēju iepriekšējā dienā pirms Laaciz. Tik detalizētas nianses neuztaustīju, bet par skaļumu varu teikt, ka man pat patika tā zummmināšana, uzņemot ātrumu un bremzējot. Patestēju arī režīmu B (Brake), kad, atlaižot akseleratora pedāli, auto strauji samazina ātrumu un bremzē. Ja brauktu ikdienā, es domāju, ka pilnīgi reāli ir pierast pie šādas funkcijas un lielāko daļu maršruta braukt vispār bez bremžu pedāļa izmantošanas.
Pēc braukšanas sajūtām man ID.3 patika pat labāk kā Audi e-tron (lai man piedod Audi pārstāvji). Par cenu pilnībā piekrīt Laaciz - 52 kEUR šim auto nevajadzētu maksāt. Pats par šādu auto būtu gatavs šķirties no +/- 40 kEUR.
B režīmā aptuveni pusi laika nobraucu. Ātri piešāvos, jo iekdienā maksimāli cenšos izmantot līdzīgu pieeju - samazināt ātrumu ar motoru atlaižot gāzes pedāli pavisam vai nedaudz. Tik nemanīju vai var regulēt cik spēcīga ir bremzēšana. Katrā ziņā uz stūres lāpstiņas tam nebija paredzētas.
Starp citu. Auto paņēmu ar aptuveni 25Kwh/100km vidējo patēriņu atpkaļa atbraucu ar 20 kwh/100km patēriņu tā kā, ja piestrādā sanāk pat labs patēriņš.
Kad vasarā ar Renault-Zoe braucu uz Kuldīgu un Skrundu, tad rāmi braucot pa šoseju, patēriņš bija 13-14 kWh/100 km.
Ar parasto auto ekonomiskāk ir likt neitrālajā un izripot, atstājot robā tikai tad, ja jābremzē
"Don't coast in neutral. It's dangerous and won't save fuel."
Ar šo principā var rezumēt pirmos google meklējumus par šo tēmu.
arī borta dators momentāno degvielas patēriņu rāda nulli, ja ir robā. Ja neitrālajā, tad tukšgaitas patēriņš.
Vairs nav taisnība. Jau pēdējo +/- 10 gadu degvielas auto ar iešprici ergonomiski ir vienkārši atlaist gāzes pedāli, neatlaižot sajūgu. Ar izspiestu sajūgu motors turpinās tērēt degvielu.
ID.3 ir azartiski braucams, diezgan praktisks un gana komfortabls automobilis. Jebkurā diapazonā pieejams paātrinājums un tūlītēja akseleratora pedāļa reakcija braukšanu padara ļoti veiklu. Arī nobraucamais attālums ir tīri ok (nesalīdzināsim ar pilnu dīzeļa bāku). Kopumā par vadāmību ļoti pozitīvi iespaidi.
Negatīvās īpašības:
1. Touch virsmas it visur - pat stāvot uz vietas nav tik vienkārši lietot, kur nu vēl gaitā. Diez, būs arī brīdis, kad virzienrādītājiem būs sava touch virsma?
2. Apdares kvalitāte - cietās/lētās plastmasas karaļvalsts. Par tāda veida apdari jau negribas maksāt gandrīz 20 000 EUR iekš Citroen C3, kur nu vēl >50 000 vērtā automobilī. Ja ID.3 saņemtu tik augstvērtīgu apdari, kāda ir jaunajā Golf, tad augstā cena tik ļoti nekristu acīs. Pat Renault Zoe ir labāk salikts salons.
Līdzīgā cenā ar līdzīgu veiktspēju, bet krietni labāku kvalitāti un lietošanas ērtības sniedz KIA e-Niro. Tam augstā cena attaisnota ar bagātīgu aprīkojumu, kvalitatīviem materiāliem un saprotamu lietošanu.
Pirmais tīrasiņu VW elektroauto. Jau pgājušajā gadā Frakfurtes autosalonā tas aizņēma lielu daļu VW stenda un bija skaidrs, ka uz to tiek liktas lielas cerības, tam jābūt kaut kam īpašam. Bet vai ir? man tā īsti neliekas. Dinamika ir vērā ņemama, bet tāda ir gandrīz visiem elektroauto. Forši, ka auto ir "dzirdams" gājējiem. Veiktspēja ap 400 km, ok, ir un pat bez "mānīšanās". Bet atkal jautājums? vai tas nenozīmē, ka pat ātrās uzlādes stacijā būs japavada vesela stunda un ziemā lādēšana no "sadzīves rozetes" vispār būs mazefektīva. Pie tam šāda veiktspēja ir arī līdzvainīga jau daudzkārt pieminētajai automašīnas cenai virs 40K.
Ārēji auto izskatās labi. Pat savdabīgā dizaina diski savu artavu izskatā dod. Kādam patiks, kādam nē, bet visi pamanīs. Salons gan man lika vilties. Piedodiet, bet nepavelk uz 52 tūkstošiem eiropas naudiņu. Plašums ir ok, bet izmantotie apdares materiāli nē. Skārienjūtīgās vadības sviras uz stūres nelikās ērtas. Varbūt tomēr nevajag visu pārlieku modernizēt.
Braukt patika, labs un glīts elektroauto, bet, lūdzu, lūdzu, nometiet kādus 20 tūkstošus no cenas. Nu vismaz 15.
Dizains gaumes lieta, bet nevar noliegt, ka šis Golf izmēra auto ir ārkārtīgi plašs salonā. Lietošanā vienkāršs, lai gan ir dažas nianses, kas kaitina. Piemēram, elektriski nolaižami logi ir visās durvīs, taču vadītāja durvīs ir tikai divi slēdži, kas paredzēti visiem šiem četriem logiem. Un tas nozīmē, ka ir izdomāta un ieviesta vēl viena atsevišķa poga, ar kuru tu nosaki, uz kuru logu pāri šie slēdži attieksies - uz priekšējiem vai aizmugurējiem logiem.
Vēl viens sīkums, diezgan būtisks pat, ir nobraucamais attālums. Tas ir jūtami zemāks nekā papīros norādīts. Tiem, kas satraucas par ID.3 cenu - tie 50+ tūkstoši ir tikai 1st edition modeļa cena. Pēcāk nāks lētākas versijas arī par iepriekš solītajiem 30 eiro ar mazāku bateriju.
un vēl par braukšanu - iet gan tas verķis labi, turklāt kā jau aizmugures piedziņas mašīnai, apgriešanās rādiuss ir tāds kā reti kuram auto!
Tikai kāda jēga no šī auto ar mazāku bateriju?
Kurā brīdī radies secinājums, ka auto nenobrauc uzrādīto attālumu? Es apgalvotu pretējo un citi braukušie - tāpat.
Manā skatījumā elektroauto mudina izvērtēt braukšanas paradumus un visdrīzāk tos mainīt. Ja vadītājam, braucot ar iekšdedzes dzinēju, ekonomiska braukšana ir svešs jēdziens un tos extra nodedzinātos litrus degvielas uzpildes stacijā nejūt, tad pie elektroauto stūres tie papildus nobraucamie km vai visbiežāk to trūkums jau ir ļoti reāla un saspringta padarīšana.
Braukšanu ar elektroauto (kas arīdzan lieti noder iekšdedzes dzinēju gadījumā) gribas salīdzināt ar kravas auto vadīšanu, kur īpaši jāpiedomā par braukšanu ar inerci, minimālu bremzēšanu un izvairīšanos no pilnīgas apstāšanās. Piem., e-tron Sportback, uzsākot braukt pie luksofora un strauji sasniedzot 50-55 km/h, Brīvības ielā ar inerci izdevās nobraukt vismaz 2 kvartālus, neturot piespiestu akseleratora pedāli un īpaši nesamazinot braukšanas ātrumu. Enerģijas patēriņš dažādās braukšanas manierēs var ļoti atšķirties. Personīgā benzīna/dīzeļa gadījumā visbiežāk tam nepievēršam tik lielu uzmanību, kravas auto gadījumā tie extra litri būs krietnas izmaksas uzņēmējam, bet elektroauto gadījumā tie papildus km pietrūks, lai tiktu līdz uzlādes stacijai.
Teorētiski, jā. Prakstiski - teju nereāli. Vēl vairāk, ja tas EV ir jaudīgs un ir kaifs iemīt grīdā.
Tas gan, grūti sevi disciplinēt. Un par spīti lielākam automobiļa svaram, ar elektromobiļiem tā braukšana pārsvarā viegla un aša. Bet tādēļ varētu būt ļoti subjektīvi apgalvot par elektromobiļa iespējamo nobraukumu - vai tiešām mazs un kaut kur melo, vai nespējam savu kāju turēt mierā.
Tas viss ir taisnība, taču pilsētā ar elektrisko auto ar ripināšanos neko daudz nesataupīsi. Pie sakanās gaismas vienalga jāapstājas. Neregulējamos krustojumos vai no sētas iebraucot ielās ar dzīvu satiksmi, tāpat būs jāmin grīdā (vēl jo vairāk ja jāgriežas pa kreisi). Ja pārāk vilksies, būs "neērti". Pārbaudīts, pārdesmit reizes braucot ar Fiqsy zojamobīli. Lai cik lēni nevilktos, beigās tāpat bija telemetrijas soda punkti.
Ir dažādas braukšanas manieres. Tāpēc jau tik dažādi degvielas patēriņa rādītāji dažādiem šoferiem.
anoagask rakstīja: Ar parasto auto ekonomiskāk ir likt neitrālajā un izripot, atstājot robā tikai tad, ja jābremzē
Kāpēc tad VAG iekš DSG ielicis speciālu funkciju, kas izspiež sajūgu, ja atlaiž gāzi? Motors tukšgaitā patērē mazāk, nekā zudumi griežoties pie darba apgriezieniem bez degvielas padeves
engine off coasting gan ir bīstami, bet tā varēja ar volgu līdz maskavai ar vienu kannu degvielas aizbraukt.
Protams, ka par 52k indivīds tieši to meklē, lai taptu atkarīgs no dažādiem 36 faktoriem un nekad nezinātu, vai šodien viņam izdosies aizripināties līdz plānotajam galapunktam.Tieši Tāpēc tas viss pasaules progress ir domāts, lai nemitīgi kko rēķinātu,domātu,disciplinētu,optimizētu un cits/citam mēģinātu pierādīt.
Runājot par VW ID.3 1st Edition elektroautomobili, sākšu ar gala verdiktu – pirmā „spieduma” produkts. Kā jau visiem šāda procesa produktiem, ir nepieciešami daudz un dažādi uzlabojumi. Ārējais dizains savdabīgs, visticamāk daļai neiepatiksies, man patika jo savilku dažas paralēles ar mazu sporta kupeju(es pat gribētu, lai būtu 2 durvīm...). Ekstravaganti 20” riteņu diski(šķiet pārspīlēti, kad iedomājos cik būtu jāatdod par vasaras/ziemas riepām). Ņemot vērā 2,8m riteņu bāzi un mazās pārkares, salons gana ietilpīgs, pat aizmugurē sēdošiem. Respektējams ir paredzētais nobraukums ar vienu uzlādi – 400 km. Tas jau tuvojas tam, ko lielākā daļa elektro mīļu sagaida. Arī bagāžas nodalījums, kā jau VW pieklājas, ietilpīgs(max 1267 l). Dinamika fantastiska – 150kw elektromotors(204 Zs) paātrinās mega ātri, pozitīvas emocijas rada arī klasiskā(aizmugures) piedziņa. Auto nepieciešams arī mazs apgriešanās rādiuss. Tas arī viss par pozitīvo – salona interjers, apdares materiālu kvalitāte, info sistēmas loģistika ir katastrofa. Radās iespaids, ka VW veči sanāca kopā un nolēma fiksi kaut ko radīt, īpaši neiedziļinoties. Neraksturīgi tādi „izgājieni” no koncerna puses. Cerams, tas tiešām ir „1 spiedums” un drīz redzēsim kļūdas labojumus, ieskaitot cenu, kas demo a/m ir nepilni 53 teur.
Kādreiz cilvēki "ņēma" auto visiem gadījumiem.Lai var kko ielikt, lai var ekskursijā,lai ilgā braucienā ērti, lai dārgo svešzemju degvielu nav pie katra staba zemē jālej,utt.Tagad tas nespīd vēl ilgi.Tāpēc tos 52k nav vairs īsti kur likt.Nopirksi treknu x5- parādīsi sevi kā ākstu.Bet ar id3 var izcelties uz pelēkā fona- ka ir personālā uzlādes vieta, ka sakārtots ikdienas maršruts un ka šai personai viss labi, un ka nekur vairs nav jāskrien principā nē.Jā.
Volkswagen ID.3 kalpo kā “game changer” ne tikai zīmola iekšienē, bet arī elektrisko auto segmentā kopumā. Šis ir milzīgu investīciju rezultāts, apvienojot ļoti labu nobraucamo distanci, ietilpīgu salonu un ikdienišķam auto nepieklājīgi azartisku dinamiku (īpaši sporta režīmā).
Salīdzinot ar citiem Volkswagen, šeit interjera koncepts ir pilnībā izmainīts. Izmēros neliels instrumentu panelis, pārnesumu slēdzis aiz stūres, iespaidīgs plašums viduskonsoles daļā un apjomīgs skaits dažādu skārienjūtīgo slēdžu un virsmu. Labi, ka pagrieziena un vējstikla slotiņu slēdzis vēl ir ierastais. Tā vien šķiet, ka šis ID.3 jau ir soli no autonomā auto – izņemsim stūri un auto mūs vedīs līdz galamērķim patstāvīgi.
Lielākais šī auto trūkums nav cena, jo 50 000 eiro būs aktuāla vien pašām “varošākajām” versijām. Latvijas apstākļos pilnībā pietiktu arī ar vidējo vai pat mazāko (45 kWh) versiju, kas būs tuvāka 30 000 eiro. Lielākais trūkums ir apdares kvalitāte.
Diemžēl jāatzīst, ka pat uz pusi lētākos auto izmantotie apdares materiāli ir mīkstāki un ikdienas lietošanai pieņemamāki. Šajā ziņā VW ID.3 daļēji atgādina VW T-Cross, kas uz konkurentu fona izcēlās ar nepieņemamiem apdares materiāliem. To var neuzskatīt par būtiskāko aspektu automašīnas izvēlē, taču jāņem vērā, ka automašīnas salonā pavadām pietiekami ilgu laiku, tāpēc būtu patīkamāk, ja par 50 000 eiro šī vide tiktu izveidota kvalitatīvāka. Tāpat ir jautājums par šādu materiālu skaņas izolāciju, piemēram, pēc 5 gadiem.
Visādi citādi – vērā ņemama kandidatūra no VW!
Volkswagen ID.3 auto tests, atsauksmes un iespaidi 2020 / 2021
Jaunais Volkswagen ID.3 no 2020 / 2021 gada, kāda pieredze?