Es varu ievest. Bet kādēļ nevēlies pirkt vietējo mašīnu ar caurspīdīgu vēsturi?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es varu ievest. Bet kādēļ nevēlies pirkt vietējo mašīnu ar caurspīdīgu vēsturi?
Visi saka, ka caurspidiga, bet pec tam zemudes akmeni. Bet tas jau gan jau visur.
Ka var tiesam zinat, vai bijusi caurspidiga vesture?
Jebkurš lietots auto ir ķakis maisā un ar iespējamiem zemūdens akmeņiem, neatkarīgi, vai no Vācijas, Francijas vai Latvijas. Arī Latvijā pirktam/lietotam auto vēsture var būt ne tik caurspīdīga, bet gan jau iespēja ir lielāka, nekā auto, kas no Vācijas vēl var būt ievests Lietuvā uz ''uzlabošanas darbiem''. Lielākais pluss, pērkot auto uz vietas, noteikti ir iespēja veikt pilnu diagnostiku servisā pēc izvēles un iziet cauri visiem būtiskākajiem mezgliem.
Par firmām, kas piedāvā auto iegādes un atvešanas pakalpojumus, - daudzi runā, ka auto diagnostika notiek ļoti virspusēji, pat attālināti, līdz ar to neviens īpaši neiespringst uz tehniskā stāvokļa smalkākām detaļām. Ja tā nav un kādam ir pozitīva pieredze, labojiet mani, jo šī info ir tīri no nostāstiem.
Servisos redzot Volvo veči jau berzē rokas. Varēs smukas summas nodīrāt
Vācijas datu aizsardzības likumi to padara par vienu no visnecaurspīdīgākajām valstīm auto vēstures ziņā.
Sāc ar cenu apsekošanu tamā Europā-vairs negribēsi neko vest
Nav jēgas vest no Vācijas. Labāk aizbrauc pats pakaļ uz Lietuvu. Tikai pārbaudi vai nav slīkonis un vai nav koriģēts nobraukums. Par pārējo nedomā.
Atkarīgs ko īsti tev "vajg".Vācijā parasti meklē kādu īpašāku sev tīkamu auto vai jauna auto alternatīvu,,nevis bezpersonisku pārvietošanās līdzekli.Kādi 90% LVijā pirkto auto ir tieši šādi.Ar normālu salonu vispār nemēdz būt,nerunājot par modeļiem kā tādiem..Atliek vienīgi tas skuoda un/vai kija ar smirdīgo plastmassas dvaku un čekendžinu 3x jau pirmajos 15k.Pēc tam Pie 100k tas būs caurspīdīgs,pūkains,uzturēts un hvvz vēl kāds.Jā.
Shiirs rakstīja: Es varu ievest. Bet kādēļ nevēlies pirkt vietējo mašīnu ar caurspīdīgu vēsturi?
Sākot meklēt XC60, vispirms paskatījāmies, kas ir Latvijā - izrādījās, ka precīzi visi pieejamie auto ar caurspīdīgo vēsturi ir sisti. Godīgākie tirgotāji tā arī pateica, ka nesists mazlietots ir par dārgu lai Latvijas otrreizejā tirgū vispār būtu pieprasīts, tādēļ netiek piedāvāts. Beigu beigās izdevās atrast precīzi vienu eksemplāru Vācijā, kas atbilda visām uzstādītājām prasībām.
Tieši tā,to XC60 (parasti) var "atrast LVijā" ar visprastāko komplektāciju un stipri iespējams ka iepriekš apskādētu.Jo lietotāju kontingents tieši šim auto lielākoties ir nevīžīgs un ar tendenci iekļut visādos starpgadījumos.
Tas, ka "caurspīdīga vēsture" ir primārs visam citam- tas ir LVijas darboņu izdomājums,kurš nezcik gadus tiek mākslīgi uzturēts.Jo savādāk kur gan liks tos "par izdevīgo sākumcenu" iegādātos vietējos hlamus ar maisadrēbes salonu un vienu pusotru taburetveida sēdekli.
Ja to savu iedomāto auto ir grūtības atrast pat vācijā- nu kā vispār var runāt par kādu LV piedāvājumu.Šajā ziņā pat LT piedāvājums ir krietni plašāks un daudzmaz godīgu pārdevēju tur var sastapt pat vieglāk, nekā te uz vietas.
"lietotāju kontingents tieši šim auto lielākoties ir nevīžīgs un ar tendenci iekļut visādos starpgadījumos" nu šim var piekrist tikai daļēji. Ir liels lietotāju kontingents, kas ar šiem auto vienkārši turpina braukt un nemaina, jo nav jau nekā jēdzīga ar ko aizstāt. Faktiski neapskādēti mazlietoto otrreizējā tirgū ir tikai oplīzes nodokļu optimizētāju auto.
Nu es vairāk domāju to kontingentu ar abreviatūru TP (TП)..
Tas, ka nav jēdzīga aizstājēja,norāda ka vajadzīgs runāt cilvēciski godīgā valodā.Nevis tādam(-ai) xc meklētājam piedāvāt citu/alternatīvo sākumcenas suudu ar pusotru trijkāju tabureti salonā.
Laba xc60 sākumcena ir 60k,tāpēc tas ne visiem ir paceļams un nav īpaši liels "kauns" ieņemt tādu lietotu pa 30k.Pat par 13k paņemtu no ārpuses ir grūti pateikt- cik īsti viņš vecs un cik pa dzīvi ir varens tā saimnieks (-ce).Iespējams, ka tieši labu komplektētu xc60 ir grūti atrast tāpēc, ka uz to ir daudzi interesenti un labākie modeļi aiziet ātri un uzreiz.Tieši tāpat kā par V90,kur lētākie suudi piedāvājumā stāv pa pus gadam, bet piem ekskluzīvas xc versijas aiziet uz urrā.Tāpat par sen jau no ražošanas noņemto xc70,kurš joprojām ir cieņā.
ar a/m no DE jāsaprot - var dabūt labu, bet tad viņa būs jūtami dārgāka nekā vidēji LV, un tas ir loģiski. Vienīgais puslīdz drošais variants ir ņemt no ofic. dīlera (arī tad ne kuru katru a/m, bet, piem., ja tas ir BMW, tad ar marķējumu "premium selection"). Principā vienīgā reālā priekšr. a/m no DE (arī ne no visiem reģioniem) ir tā, ka apakša būs daudz mazāk cietusi no rūsas nekā LV.
Vispār jau konkrētu auto DE var dabūt lētāk, nekā LV un izvēle ir plašāka. Jautajums ir par to, vai starpība attaisno izmaksas atdzīšanai.
"jūtami dārgāka nekā vidēji LV" ir absurda frāze. Katrai konkrētai lietotai mašīnai ir konkrēta cena, atkarībā no tās stāvokļa, nevis "vidēji LV". Tas, ka "vidēji LV" piedāvājumā ir sliktākā stāvoklī esošas mašīnas, ir cits jautājums. Un papildus rūsai jāatceras, ka (īpaši dīzeļiem), pie vienāda nobraukuma, potenciāli labākā stāvoklī būs tas, kurš to nobraukumu ir salasījis pa bāņiem, nevis ar neskaitāmiem aukstajiem startiem mīcoties pa Rīgas bedrēm sastrēgumos.
Visus (8) savus auto esmu pircis Vācijā (vienu Beļģijā). Protams, sākotnēji skatos LV tirgu, bet pasākums ātri apstājas pie tā ko Bradypus teica - plačos visi auto ir dauzīti un laboti, un izvēle ir maza salīdzinot ar Vāciju. Protams ka sanāk dārgāk, bet toties līdz šim neviens auto nav bijis ar kādu slēptu defektu vai bēdīgā stāvoklī. Un es arī lētākos Vācijā neskatos, jo tur jau turki arī nav pērnie, un pozitīvi, ka cena Vācijā atspoguļo faktisko auto stāvokli, ne tā kā pie mums, visi ideālā stāvoklī un pa lēto.
8 auto rāda, ka tos lietoji relatīvi īsu laiku. Un kur un kādā stāvoklī tie palika pēc tam?
8 auto tas ir ne par ko. Defekti izlec ilgākā L aika posmā. Piemeŗam man bija auto no Vācijas kam neko pirmajos gados nevajadzēja taisīt, bet vēlāk izrādījās, ka motora dzesēšana nav īsti OK, kas, protams, ved pie motora pārkaršanas. Atiecīgi ilgākā laika posmā tev motors sāk nenormāli patērēt eļļu, jo dzesēšana jau sākotnēji nav OK. Pēc kkādiem 8,9 gadiem motors ir izmetas, ja nepamana šo likumsakarību. Nu ne jau tā pat tās mašīnas tiek pārdotas. Protams, cilvēks 15 gadu laikā nomainot 10 mašīnas to nemaz nepamanīs.
@Bradypus: protams, atvainojos par terminoloģiski neprecīzi formulētu frāzi, bet vai tad nesaprati, ko es domāju? Skaidrs, ka katrai a/m ir sava cena un stāvoklis, bet mēs runājam par tirgu kopumā, un tur bez "vidēji" neiztikt. Ja atradīsi DE tiešām labu a/m, viņa būs dārgāka par lielāko daļu attiecīgo modeļu LV.
650 rakstīja: Nu es vairāk domāju to kontingentu ar abreviatūru TP (TП)..
Tas, ka nav jēdzīga aizstājēja,norāda ka vajadzīgs runāt cilvēciski godīgā valodā.Nevis tādam(-ai) xc meklētājam piedāvāt citu/alternatīvo sākumcenas suudu ar pusotru trijkāju tabureti salonā.
Laba xc60 sākumcena ir 60k,tāpēc tas ne visiem ir paceļams un nav īpaši liels "kauns" ieņemt tādu lietotu pa 30k.Pat par 13k paņemtu no ārpuses ir grūti pateikt- cik īsti viņš vecs un cik pa dzīvi ir varens tā saimnieks (-ce).Iespējams, ka tieši labu komplektētu xc60 ir grūti atrast tāpēc, ka uz to ir daudzi interesenti un labākie modeļi aiziet ātri un uzreiz.Tieši tāpat kā par V90,kur lētākie suudi piedāvājumā stāv pa pus gadam, bet piem ekskluzīvas xc versijas aiziet uz urrā.Tāpat par sen jau no ražošanas noņemto xc70,kurš joprojām ir cieņā.
Man pietika paskatīties Vaļa video par Volvo PCV vārsta maiņu Volvo. Tam vajadzētu atsist jebkura lietotāja vēlmi iegādāties Volvo.
Grūti spriest par nomaiņu. Manā pieredzē Volvo brauc, nevis tiek remontēts, neskatoties uz diezgan skarbi lietojumu. Ar sievas XC esam nobraukuši jau ~120k (nopirkts ar 90), nedarot neko vairāk par plānotajām apkopēm, t.sk. nekā mainīta ritošajā, neskatoties uz to, ka daudz gruntenes nesaudzīgā režīmā. Tagad beidzot viena problēma ir izlīdusi, par ko līdz rudenim jāpieņem lēmums - sadega apsildes spirāle, kas nodrošināja, ka auto silda salonu uzreiz, nevis kā parasts ekonomiskais dīzelis.
Nu vaau, liels sasniegums - mašīna ar 90k noskrējienu nobrauc 30k km bez remontiem...
Nu ja kāds tādu Volvo puslidz pieskata, tad šīs problēmas nebūs, un pat ja būs, tā ir vienkārši risināma, tā mani pavisam noteikti neatbaidītu, protams perkot auto "no rokas", to nav iespējams uzminēt, cik vienkarši šādu problemu būs risināt.
Es nesen mainīju PCV vārstu uz Ceed, zinu ko runāju. Tās ir šausmas ne tikai auto entuziastam, bet jebkuram ierindas mehāniķim. Nekad Volvo nav bijis, bet ir dzirdēts par extra dārgajiem risinājumiem, rezerves daļām. Tas video bija uzskatāms piemērs.
Nezinu ka ir Kia, bet šim volvo vareja redzet, ka idejiski.ir labs risinājums, tik izskatas ka eļļas maiņa nav bijusi populāra šim konkrētajam auto
Nu es gribētu lai to PCV vārstu ātri varētu pārbaudīt vai viņš ir beigts vai nav. Tavā video viņš tur pus priekšu noņēma lai tikai fiziski sasniegtu to vārstu. Atiecīgi lielākā daļa lauku servisu tur bursies ilgi, ja tu pats nenorādīsi kas, kur atrodas. Un noņemot tos sūdus var izrādīties ka tur viss OK un tagad skrūvē visu atpakaļ. Tu maksāsi faktiski par neko, bet darbs būs darīts.
Bradypus rakstīja:
Shiirs rakstīja: Es varu ievest. Bet kādēļ nevēlies pirkt vietējo mašīnu ar caurspīdīgu vēsturi?
Sākot meklēt XC60, vispirms paskatījāmies, kas ir Latvijā - izrādījās, ka precīzi visi pieejamie auto ar caurspīdīgo vēsturi ir sisti. Godīgākie tirgotāji tā arī pateica, ka nesists mazlietots ir par dārgu lai Latvijas otrreizejā tirgū vispār būtu pieprasīts, tādēļ netiek piedāvāts. Beigu beigās izdevās atrast precīzi vienu eksemplāru Vācijā, kas atbilda visām uzstādītājām prasībām.
Nu un kas tad ir ka sisti? Jūs tur ko pirkāt, mašīnu vai vēsturi? Pie dirsas ka sists - jautājums ir kas sists un kā saremontēts.
Man liekas, Bradypus te bija domājis autiņu, kas maksā padsmit tūkštošus. Tādā summā es arī gribētu, lai auto nav cietis lielā avārijā.
Ja pērc par 2-3 tūkstošiem, tad jā, tas vairs nav tik būtiski.
Vispār jau mana gadījumā ir runa par 60k jaunvērtibas autiņu, kas ar 90k Vācijā nobraukumu maksāja 27k. Latvijā bija tikai sisti un vairāk braukti par tiem "padsmit". Un savā laikā ir sanācis braukt ar sistu un šķietami kvalitatīvi atjaunotu - nu nevar viņus atjaunot perfekti - bija problēmas gan ar virsbūves ģeometriju, gan rūsēšanu tajā stūrī, gan mainīto vadu apsūbējumu un savienojumu ar oriģinālo elektrosistēmu. Protams, tas "nav tik būtiski" ja domā veca otrā golfa prasību līmenī, kuru tāpat visu laiku jaremontē visos stūros un tāpat tas nekad netiek saremontēts pilnībā. Vēl, vismaz Volvo D5, ir zināmi riski motoram, kas var pārvērsties nepatīkamās problēmās pie pietiekami spēcīga trieciena pat tad, ja motors tieši nav cietis.
Nejauc pirkstu ar krānu - nevis "nevar atjaunot", bet gan "saremontēt var dažādos kvalitātes līmeņos". Uzskatāms piemērs - "gan mainīto vadu apsūbējumu un savienojumu ar oriģinālo elektrosistēmu" - tu mani pilnīgi saintriģēji, kas tad tur bija, jo izklausās pēc šausmīgas līkrocības.
Tālāk seko ad hominem, atsaucoties uz manu mašīnu, bet te nu tu esi bik ierāvis auzās - man ir nelaba aizdoma ka manas prasības ir augstākas par tavējām, tāpēc arī smejos par to tavu lielo sasniegumu ka 30k laikā nekas nav izbeidzies - ja es kaut ko remontēju, tad sagaidu ka dilstošajos punktos būs jāatgriežas ne ātrāk kā pēc kādiem 5 gadiem, bet nedilstošajos, vēlams, nekad, bet ja sanāk savādāk, tad mācos no kļūdām.
Tev tiešām liekas, ka lielākā daļa remontu pēc avārijām tiek veikti kvalitatīvi?
Mana pieredze rāda, ka no palielu avāriju autiņiem jāturas pa gabalu. Sīkas avārijas var pieciest. Par sīkām uzskatu bamperi, spārni, durvis.
Es sapratu, ka lielais sasniegums ir 120k nobraukumā, kas ir ļoti labi.
Tu tak pat lasīt nemāki, augsto prasību speciālist. 120k, nevis 30, jeb 210k mašīnai kopumā, jo arī pirms tam ir bijušas tikai apkopes. "Dilstošajos punktos" atgriešanos skaita gados tikai tad ja ar to auto brauc reizi nedēļā uz baznīcu. Normāli visas apkopes un "disltošos punktus" rēķina pret nobraukumu.
Kas, tavuprāt, ir "liela avārija"?
Vienīgais kas tajās abās summās atšķiras - padsmit štukās mašīnas ir jaunākas un iespējamība atrast nesistu ir lielāka. Bet savādāk viss tas fetišs ar krāsas biezuma mērītājiem, vēsturēm utt, manuprāt, ir priekš tiem, kas mašīnu pērk nevis priekš sevis lietošanai, bet priekš [no]mainīšanas - kāda jēga pipelēties, tērēt laiku un naudu braukājot apkārt meklējot ideālo mašīnu, ja var tā vietā vienkārši nopirkt mašīnu vadoties pēc tās faktiskā stāvokļa un konstatētos iztrūkumus pēc tam novērst?
Fetišs ir tāds, ka no pajauna/dārga auto ar aizdomīgu krāsas biezumu tu fig tiksi vaļā,kad būsi reiz nolēmis tā vietā paņemt citu.Ja 3k un 7k segmentā iespējams ir pofig, nu tad lietota auto pretendents 30k nišā diezin vai ir lohs.Turklāt, tādi parasti ir itin labi apsvēruši, ko un kāpēc viņi ņem vai meklē.
Pilnpiedziņas auto ar nenoregulētu riteņu ģeometriju ir bīstams suuds, kur nu vēl ar šķību kuzovu.Tas tur xc60 ar šķībi nostatītiem riteņiem pat pa līganiem asfalta nelīdzenumiem uzvedas kā pilnīgs meesls, tapc pie testēšanas vajadzētu apjēgt,kur skatīties un par ko kasīties.
Tas 30kkm noskrējiens ir suuds, tur nevis ka kaut/kam ir jāzibeidzas, bet gan tas ir laiks, kurā jaunais lietotājs izzin defektus un apdraudējumus- lai to novērstu iepriekšējā loha sastrādātos suudus un veiksmīgi turpinātu braukt tālāk.Ko runāt, ja liela daļa kapeiksipēju nevīžo padārgu auto savas lietošanas sākumā pat uz diagnostiku aizvest.Nerunājot par 30k dārga Lietota auto uzturēšanas principiem kā tādiem.Jā.
Shiirs rakstīja: Es varu ievest. Bet kādēļ nevēlies pirkt vietējo mašīnu ar caurspīdīgu vēsturi?
Vai no Igaunijas. Kur var redzēt VISUS tehnisko apskašu rezultātus, VISUS apdrošināšanas gadījumus - kad, ar kādiem auto, cik kurām izmaksāja, utt
Un viss par velti viņu CSDD portālā.
Bet latviešu strādniekam labāk patīk sists lūznis no Vācijas ar nodzītu odometru.
Lietotus auto pērk neveiksminieki bomži.
A kāda ir Igaunijas CSDD adrese un tu gribi teikt, ka svešam autiņam es visu varēšu redzēt?
Gribi kaut ko pirkt? Ar kādu mērķi interesējies?
Gribu iztestēt Igaunijas CSDD
Iztestē labāk savu sievu. Bet taka tu esi nozelojams suds. Panem pornhuba premium.
Tehnisko apskašu dati:
eteenindus.mnt.ee/public/soidukTaustakontroll.jsf?lang=en
Apdrošināšanas gadījumu vēsture:
Ja kāds Latvijā tirgo no Igaunijas ievestu auto, der iečekot apdrošināšanas gadījumu vēsturi. Pirms kāds laika tirgojās pajauns Honda Civic no Igaunijas, kurš Igaunijā bija norakstīts pēc avārijas.
Ja masina vel ir aprite ka vina var but norakstita. Bomzu izvele. Par jusu naudu viss par ko jus i gatavi maksat.
Ooo paldies, tiešām strādā. Tīko izsistu to apdrošināšanas lapu, vienam 2008.g. Autiņam viens atgadījums 500-2000eiro apmērā. Un pie tam pašā sākumā 2008.g. pēc tam viss tīrs.
Man vēl viens jautājums par Igauniju.
Vai viņiem darbojas attālinātā mašīnas pārrakstīšana? Tojestj, vai iespējams tāds variants, ka igaunis atved mašīnu uz Rīgu, attālināti noņem no uzskaites, pārraksta un es uzreiz uzlieku CSDD šo mašīnu uzskaitē LV? Vai tur jāņem tranzīta nummuri, visur klāt vajag būt?
Tu kādā ānusā dzīvo draugs? Paņem mašīnu. Ar rēķinu vai pavadzīmi un tehpasi aizej uz csdd un piereģistrē.
Lohs tu esii. Apsveicu.
Nenoņemtu no uzskaites Igaunijā? Man jau interesē tas starpposms starp Igaunijas CSDD un mūsējo.
Tev interesē sekss ar suni?
mefisto rakstīja: Tev tiešām liekas, ka lielākā daļa remontu pēc avārijām tiek veikti kvalitatīvi?
Mana pieredze rāda, ka no palielu avāriju autiņiem jāturas pa gabalu. Sīkas avārijas var pieciest. Par sīkām uzskatu bamperi, spārni, durvis.
Es sapratu, ka lielais sasniegums ir 120k nobraukumā, kas ir ļoti labi.
"sīkas" ir tās, pēc kurām nav jālabo pamata konstrukcijas. Spārna un luktura maiņa ir sīkums, kamēr nav jātaisno lonžeronu vai jāmaina uz šo lukturi ejošie vadi u.tml. Ja bojājumi skar jau riteņu ģeometriju, tad vispār jāturas pa gabalu.
Bradypus rakstīja: Tu tak pat lasīt nemāki, augsto prasību speciālist. 120k, nevis 30, jeb 210k mašīnai kopumā, jo arī pirms tam ir bijušas tikai apkopes. "Dilstošajos punktos" atgriešanos skaita gados tikai tad ja ar to auto brauc reizi nedēļā uz baznīcu. Normāli visas apkopes un "disltošos punktus" rēķina pret nobraukumu.
210 štukas visām piekares detaļām pa Latvijas ceļiem, piedevām uz vieglās mašīnas bāzētam pseidodžipam? Lūk tas jau sāk izklausīties pēc zinātniskās fantastikas...
Atgriešanos dilstošajos punktos laika vienībās rēķina mašīnu īpašnieki kas mašīnas remontē paši, kamēr kilometros tie, kas sēžas pie visa gatava, šajā gadījumā - kāda cita saremontētas mašīnas. Mani interesē mašīnu skrūvēt pēc iespējas retāk; aprēķins kilometros var tikai mēģināt kalpot par mierinājumu tikai tad ja jāskrūvē bieži...
Atkal jau rēķināt nemāki 90k Vācijā un 120 pēc tam, no kuriem arī liela daļa ne pa Latvijas ceļiem. Bet jā, beidzot saprati, ka cipars tomēr nav slikts priekš braukšanas bez problēmām.
Bet nu to, kā tu bremžu kluču nodilumu mēri laika vienībās , varētu pastāstīt detalizētāk...
mefisto rakstīja: Tev tiešām liekas, ka lielākā daļa remontu pēc avārijām tiek veikti kvalitatīvi?
Mana pieredze rāda, ka no palielu avāriju autiņiem jāturas pa gabalu. Sīkas avārijas var pieciest. Par sīkām uzskatu bamperi, spārni, durvis.
Es sapratu, ka lielais sasniegums ir 120k nobraukumā, kas ir ļoti labi.
Nē, neliekas - tāpēc tā mašīna ir attiecīgi jāpārbauda.
Auto ievesana no Vacijas, vai kads var ieteikt kadu?
Vai kads nodarbojas, vai varbut var ieteikt kadu cilveku/firmu, kas ieved automasinas no eiropas? Interese Volvo.