Accord uzkarstot smagi slēdzas manuālie ātrumi

eidis Reģ.: 07.11.2001

Pazīstamam Accord kādu brīdi ir aktuāls sekojošs individualitātes manifests:

Uzsilstot (siltā laikā ātrāk, vēsā laikā attiecīgi vēlāk) manuālos ātrumus paliek grūti slēgt. Grūtības vairāk attiecināmas uz 1 un R. Ieslēgt var, bet ir liela pretestība. Pretestība ievērojami mazāka ja slēdz lēnām. Ātrumkastē eļļa nomainīta pagājušajā gadā, kad probza tika piefiksēta. Uzlabojumi izpalika, vaina lēnām progresē.

Nekādi neizdodas izdomāt kur jāskatās, internāts pamatā atbild uz pretēju jautājumu - kāpēc slikti slēdzas aukstā laikā.

Šim aparātam aukstā laikā viss tip-top.

Varbūt forumam kāda idelja ko paraustīt / pagrozīt / apmainīt?

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
1 1 Atbildēt

Idejiski nāk 2 lietas prātā,

1) sajūgs, karstā laika vai nu šķidrumam mainas viskozitate, vai paša cilindra kas izplešas, un nestradā gluži ka ierasts, man yz FRV nācas vienu cilindriti mainīt lidzigā situācija, tik neatceros kuru, jo vienā brauciena palika ātrumā un sajūga pedālis grīdā, tik ar bija cik aizrāpoju līdz savai mājai, un tad evakuatoru uz servisu aizsutiju. Problēma mani itka nenodarbināja, tik pa reizei uz "tās uzminu" līdz ...

2) ātrumparslēdzeja kloķa mehānismā kaut kur ir lieka kustība, bet tad jālūr visā pilnā garumā no kloķa līdz kārbai, vai kaut kur ir problema.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Paldies!

1. Ir doma, ka ja tur līnijā ir kāda mīkstā šļauka, tā siltumā varētu atmaigt un daļu spiediena ņemt uz sevi staipoties. Droši vien abu cilindru blīves arī varētu radīt kko līdzīgu.....

Būs jāpalūr vai tur nav kāds mīkstais savienojums.

2. OK. Un kāda bija doma kā liekā kustība korelē ar siltumu?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Tas šķidrums, kurš kustina sajūgu, ir kādreiz mainīts?

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Domāju ka nav. Domā ūdens sarauts iekšā? Bet ūdens nav gāze. Tāpat nevar saspiest / palikt elastīgs siltumā.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 1 Atbildēt

Pie 100°C ūdens ir gāze. Pie 1 atmosfēras.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Domāju, ka tajā trubā nekad nav 100C

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

2. nav bijis joks uz Hondam, bet uz Celica, tur bija plastmasa bukses visās trosu savienojuma vietās, un atkaribā kā un kas izdilst, daži atrumi slēdzas sūdīgi, un joks var būt gan karstam, gan gluži pretēji izteikti aukstā laikā. Ja plastmasa vieta izvirpo misiņa bukses vai ieliek jaunas plastmasa, problēma pazūd, bet nu tas ir 300K + automašinas, kam tādi joki bija.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Idejiski grūtumam aukstā laikā būtu jānāk no kārbas, bet karstā laikā no kulises.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Kādreiz arī kaut ko prātīgu pasaki

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Domā pašķīdušas plastmasas bukses, kas karstumā paliek mīkstas? Jeb kas cits jāskatās? Es saprotu tur siltuma korelācija ir tieši ar zemhaubes siltumu - ilgāku laiku braukalējot arī vēsā laikā sākas šis pats

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

nevis paliek mīkstas, bet izplešas tās bukses, un saspiež par daudz kustīgo detaļu

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Bet tas auto vecs - sen jau vajadzēja padilt

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

man 15gadīgam fordam progresēja tāda kaite, un tā tika galā ar to

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man nav ne jausmas kāds tehniskais risinājums ir izmantots tam japāņu brīnumam, bet noteikti ka pie vainas ir kaut kas no plastmasas un dilstošs. Man golfā 020-tās kārbas stiepņu kulise, kas padilusi uzvedas nejauki un prasa īpašas iemaņas, karstā laikā mēdza piedevām palikt neprognozējama - pāreja uz gultņiem un normāliem lodveida savienojumiem to visu novērsa...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Paldies,

Nodošu papētīt.

Ziņošu kas bija pie vainas

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

dažiem fordiemm tā ir tipiska kaite - motoram uzkarstot, izplešās kaut kāda plastmasas detaļa, kas montējas uz kārbas, kas savieno kārbu ar vadības trosēm - sāk ķīlēties/ļoti smagi slēgties.

palīdzēja iztīrīt/paurbt nedaudz lielākus caurumus

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Nu pirmais jau būtu saprast kurā galā tā problēma-tikpat smagi slēdzas arī noslāpētam motoram ar šo var izslēgt sajūga problēmu?

Talāk paņem troses nost no kārbas un saprast vai kulisē vai pašā kārbā kas sprūst.

Golfam bija problēma ar slēgšanos aukstā laikā-pāris piles grafīta smēres trošu galos un lieta atrisināta.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Pārbaudīšu.

Bet aukstā laikā slēdzas lieliski. Grūtības parādās reizē ar siltumu zem haubes. Kas principā nozīmē ka neeļļošanas vai netīras smērvielas dēļ šis nenotiek.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Atbildēja: noslāpētam motoram slēdzas viegli.

Acīmredzot sajūga pievada vaina.

Droši vien eļļa jāmaina sajūgam būs

Patisons Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Ar Hondu Accord nobraucu padsmit gadus, problēmas ar 1 un R parādījās pirms sajūga un izspiedējgultņa maiņas nepieciešamības. Vidēji maiņa ik katrus 120tkm. Ja eļļa kārbā nav mainīta padsmit gadus, tad diez vai novēlota maiņa ko līdzēs. Te drīzāk izklausās pēc kārbas pēdējiem metriem.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Kārbas eļļa bija diezgan tīra un nekādus pēdējos metrus nedemonstrēja.

Sajūgs un gultnis eksponētos neatkarīgi no kārbas t.

Patisons Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Nav taisnība par t. Pie izslēgta un ieslēgta dzinēja ir liela starpība. Pie izslēgta viss slēdzas tip top ar nodilušu sajūgu un izspiedējgultni, pie ieslēgta parādās problēma ar 1un R. Pie kam pie krietni nodilušiem elementiem, ja startē dzinēju ar izspiestu sajūgu ātrumā ir jūtams neliels rāviens uz priekšu. Nedomāju, ka mana Honda Accord bija unikāla.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

OK. Paldies.

Un kāds ir minējums par t ietekmi? Vnk uz detaļu izplešanās rēķina?

Rāviens uz priekšu nav.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti