Idejiski nāk 2 lietas prātā,
1) sajūgs, karstā laika vai nu šķidrumam mainas viskozitate, vai paša cilindra kas izplešas, un nestradā gluži ka ierasts, man yz FRV nācas vienu cilindriti mainīt lidzigā situācija, tik neatceros kuru, jo vienā brauciena palika ātrumā un sajūga pedālis grīdā, tik ar bija cik aizrāpoju līdz savai mājai, un tad evakuatoru uz servisu aizsutiju. Problēma mani itka nenodarbināja, tik pa reizei uz "tās uzminu" līdz ...
2) ātrumparslēdzeja kloķa mehānismā kaut kur ir lieka kustība, bet tad jālūr visā pilnā garumā no kloķa līdz kārbai, vai kaut kur ir problema.
Accord uzkarstot smagi slēdzas manuālie ātrumi
Pazīstamam Accord kādu brīdi ir aktuāls sekojošs individualitātes manifests:
Uzsilstot (siltā laikā ātrāk, vēsā laikā attiecīgi vēlāk) manuālos ātrumus paliek grūti slēgt. Grūtības vairāk attiecināmas uz 1 un R. Ieslēgt var, bet ir liela pretestība. Pretestība ievērojami mazāka ja slēdz lēnām. Ātrumkastē eļļa nomainīta pagājušajā gadā, kad probza tika piefiksēta. Uzlabojumi izpalika, vaina lēnām progresē.
Nekādi neizdodas izdomāt kur jāskatās, internāts pamatā atbild uz pretēju jautājumu - kāpēc slikti slēdzas aukstā laikā.
Šim aparātam aukstā laikā viss tip-top.
Varbūt forumam kāda idelja ko paraustīt / pagrozīt / apmainīt?