Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kāpēc daļa dzirdamāko velo satiksmes atbalstītāju ir naidīgi noskaņoti pret autovadītājiem?

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Esmu pamanījis, ka daudzi velo infrastruktūras atbalstītāji ir bieži pat naidīgi pret autovadītājiem... kāpēc tā!?

Vai mēs tiešām esam pretinieki, es arī braucu gan velo, gan moto, gan eju kājām, bet neredzu starp šeit pieminētajiem pretiniekus!

Turklāt daļa velo vadītāju pat fanātiski metas pret autovadītājiem, tā vietā, lai virzītu un attīstītu domu par pārdomātas velo infrastruktūras attīstību!

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
7 0 Atbildēt

Es ar būtu dusmīgs, ja vienīgais transports ar ko var braukt būtu velo, un būtu šajās dienās jābrauc ar velo.

Taču lielie stabiņu spraudēji, līniju zīmētāji, un apmalīšu licēji nav laicīgi padomājuši par to kā to visu tīrīs + autovadītāji klusi ierēc par šo visu "nopietno attieksmi" ...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 1 Atbildēt

kuri tad ir tie person-āži, kaut kā neesmu pamanījis

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
8 1 Atbildēt

tiesa gan, ir viena lieta - tie, kas nekad mūžā nav bijuši pie auto stūres, bet ir čakli braukalētāji ar velo, tie gan ir agresīvi, jo viņiem nav tā reālā pieredze, kā jūtas autovadītāji , 100 punkti, ka tādiem velorastiem, kuri brauc pie sarkanā, pret spalvu utt, nav autobraucēja pieredzes, jo tad ir pavisam cita izpratne par velobraucējiem

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
4 0 Atbildēt

Tās atsevišķās epizodes jau var katru reizi just. Uz trotuāriem ar velo tu nepatīc gājējiem, ratiņiem un citiem. Savukārt uz ielas tevi neredz. Jo regulāri ir problēmas ar intervāla ievērošanu , tāpat ļoti bieži tevi apdzen ja tu vēlies nogriesties ar velo pa kreisi. Apdzīšanu auto kurš nogriežas pa kreisi esmu ļoti reti sastapis.

Kopējam agresivitātei gan jau ir arī tādi kas uzskata par savu pienākumu audzināt otru dumjo pusi vai misiju glābt pasauli.

iciks Reģ.: 29.05.2013
8 1 Atbildēt

Tāpēc, ka radikālu ideju paudēji allaž tā dara. Vai tie ir velorasti, vegāni, zvēru aizstāvji, LGBT aktīvisti, vai kādi citi.

Viņi ļoti nikni iestājas pret pretējo viedokli, kurpretī es neredzu, ka autobraucēji aicinātu braukt TIKAI ar auto, gaļēdāji aicinātu noliegt brokoļus u.tml. Tā vienkārši ir iegājies.

Viņi visi to pamato ar to, ka tā, redz, būšot labāk visiem, vajagot tikai pieņemt viņu idejas. Visiem tad nu jāpielāgojas tam nelielajam skaitam. Attieksmi, redz, vajagot mainīt. Ja tā padomā, tad es īsti pat neatminos, kad es pēdējā laikā būtu redzējis kādu ar pareizo attieksmi. Kopš uzsniga iepriekšējā sniega deva, viņi beidzās. Kaut kā pēkšņi arguments "nav slikta laika, ir tikai nepiemērots apģērbs" labi strādā vien uzbāžoties pretējai pusei, nevis pašiem vizinoties.

Tas, ka tādi braucēji ar dažāda veida pieredzi (kājām/auto/velo/uc.) spēj uz lietām skatīties jēdzīgāk, par to es laikam pat neko nepiebildīšu, jo tas ir diezgan acīmredzami.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nu tā laikam nav. Radikāļi ir katrai idejai. Klārksons būs viens niknais auto nometnē. Arī bijušais klasesbiedrs man kādreiz teica, ka stumjot nost no ceļa un pašu samērā reti, bet ir mēģinājuši nostumt no ceļa pat sab trans.

Bet par apģērbu šiem taisnība - pēdējā laika teh. progress arī to jomu ļoti skāris. Tur tagad visādas lieliskas lietas var atrast.

Ziema ar velo: Vakar kāreiz darbnīcā apspriedām šo. Meistari saka, ka pēc ziemas remonts esot uz 80% velo cenas. Gan jau drusku pārspīlē, bet ir pieredze. Vienu gadu tajā pusziemā pavizinājos, sarūsēja gandrīz viss. Velo + sāls ir ļoti nikna kombinācija. Tīra inventāra bojāšana.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Klārksons ir šovmenis un lielisks britu melnā humora speciālists, līdz ar to nevajadzētu uztvert burtiski visu, ko viņš saka. Un viņš pats arī mēdz pabraukāt ar velo Vakar viens busiņš mani no ceļa mēģināja nostumt ar visu mašīnu. Ko man tagad darīt?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Ā, ja? Un mašīna + sāls ne? Nav inventāra bojāšana?

Meistari noteikti nepārspīlē, tikai viena specifiska nianse - pie viņiem aiznes jau gatavu faktu. Tikmēr tie kas nav ķeblī pirdēji var arī kaut ko darīt - piemēram, sirsnīgi piedzīt rumbas ar smēri. Vai arī kaut ko rūsējošu/oksidējošu novaskot...

iciks Reģ.: 29.05.2013
6 0 Atbildēt

Man, jāatzīst, ir dziļi vienalga, kas ir par iemeslu, kāpēc ziemā ar velo nevar pabraukt - vai apģērbs, sāls vai ausis piedzītas ar sniegu. Būsim reālisti - tauta izvēlas to nedarīt, izņemot atsevišķus entuziastus, tāpēc secinājums - ziemā to nevienam īsti nevajag.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pa pusei atkarīgs no domāšanas veida. Mani fascinē tā loģika nebraukšanai ar velosipēdu ziemā, jo, lūk, auksts Šai loģikai ir tas skaistais variants ka īsus gabalos ziemā esot foršāk braukt ar mašīnu nekā ar velosipēdu - pie noteikuma ka velosipēdam saķere ir pietiekama, man kaut kā ir otrādi - ir tak bik starpība plēst aukstu mašīnu kuru pat nesanāks uzsildīt, ņemties kasīt logus utt, vai vienkārši iznest laukā velosipēdu un ar to aizbraukt...

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Kas tieši no mana teksta nav saprotams?

Manis pēc tā var būt arī domāšana, lai tā būtu, bet fakts ir un paliek fakts - to entuziastu, kas šāda tipa ziemā izvēlas velo, ir gauži maz.

Piebilde: ja velo turi garāžā, tad ir viena lieta. Ja tas ir jānes uz dzīvokli, kur vēl jānotecina visi sniegi - danunah. Šis ir viens no iemesliem, kāpēc man pilsētā tāda agregāta nav. Ne man patika nest uz dzīvokli, ne man te vieta ir. Nevajag pārliecināt ;)

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu tu bl3# , juhan nelietis tāds , a nu ka maini attieksmi...

un nest savu "riteņotu sniegavīru" uz dzīvokli pa trepēm (jo lifta nav, vai velis tajā nelien) ir katra sevi cienoša appis-pilsētnieka "slapjais" sapnis ...

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Man veļļuks stāv uz balkona, līdz ar to vieta it kā ir. Problēma ir tajā, ka nav nemaz tik viegli man viņu no tā balkona izvilkt un izstūķēt pa ārdurvīm, tādēļ nedaru to pārāk bieži. Pēdējo reizi, kad gribēju braukt (tas bija rudenī), konstatēju, ka putni nodirsuši un riepas pamīkstas - tā arī aizbraucu ar auto

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Vot tu arī bļ3 attieksmi pamaini

kur vellapēdam uzglabāšanas zeķe (man liekas latvieši tur kaut ko baigi hipsterīgi krāsainu kāreiz ražoja/tirgoja) ???

Kapēc nekača musi, lai var veli pastaipīt ...

Vot tā tā pASSaule iet yz galu!

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

nolaid ar trīsi lejā. atbraucot, uzcel atpakaļ. bezmaksas padoms

bet vispārināti, latvietis nav domāts dzīvošanai skudrupūznī. mūkat no tiem!

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

DK tas skudrupūžņa jautājums bija atrisināts elementāri - katram dzīvītim bija šķūnitis pagalmā, kur turēt visādus externālos hlamus. Piem velo. Man liekas fantastiski labs risinājums - neredzu nekādu iemeslu stiept velo uz 3 stāvu, tur tam rezervēt apkurinātu vietu un vēl sildīt to.

Unsignalizācija ļoti sen jau nav sarežģīta lieta un vietas pie skudrupūžņa parasti ir bez jēgas

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Da labi, man iepriekšējā darba vietā bija velo novietne stāvvietas malā zem jumta, ar necaurredzamām sienām un atslēgu uz čipa, ar visu kameru iekšā, tak kaut kāds pidar$ bija uzgājis un 3 reizes veļus nospēra, tiesa pēdējā reizē kopā ar kaut kādu līdzzinātāju iekš auto, iekšējās drošības čalis kopā ar apsardzi abus uz "mutītes dubļos nolika". Tiesa par VP atsaucību gan nekā laba nedzirdēju, tik kad beigās kaut kā uzķēra ka viens purns ir sen meklēts recedīvists, tad gan laikam 30 min. atvilka pakaļas. A citādi kaut šauj jamos nost ...

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

vietas pie skudrupūžņa parasti ir bez jēgas -- nu, ne jau dižpilsētā. Un esi padomājis , cik daudz to šķūnīšu vajadzētu. Kārtīgā 9 stāvu migromājā ir ap 100 dzīvokļu. Vairākas tādas mājas, dažas mazākas un jau vajadzība pēc 1000 šķūnīšiem.

Piem. šeit, "Zoļikā"

goo.gl/maps/5BvS8FS3wR26PMFz9

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

tikai lieta tāda, ka neeksistē " gaļēdāji". Eksistē - "visēdāji" .

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Nu nebūsim taču tik sīkumaini, ideju taču saprati

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Viesturam Sileniekam jāpajautā!

wons Reģ.: 26.07.2017
1 0 Atbildēt

Tas nav tik velo pret auto, tā neiecietība ir redzama arī jebkur citur, kur viedokļi atšķiras. Ja vēl gadus atpakaļ, kad zāle bija zaļāka, ar cilvēkiem varēja runāt, diskutēt samērā normāli, tad pašlaik, viena daļa cilvēku uzskata, ka viņu viedoklis ir vienīgi pareizas un pārējie ir neizglītoti, zemākas klases stulbeņi. Tāda arogance, neiecietība, kas cilvēkus pārņēmusi, kas tam par iemeslu, lai pētnieki pēta, gan jau kārtējo mio tam valdība piešķirs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Kā autobraucējam, man pretenziju pret velobraucējiem nav. Man šķiet, ka pamatā viņi uz ielas uzvedas adekvāti, ar izņēmumiem, protams. Pats vasarā arī braucu (ziemā gan pēdējo reizi laikam 19 gadu vecumā). Bet kā gājējam gan bieži ir pretenzijas. Uz ietvēm viņi bieži vien uzvedas neadekvāti - nesas lielā ātrumā un dažreiz visai agresīvi, taurē tikai tad, kad ir piebraukts bezmaz pie papēžiem tā vietā, lai laicīgi pabrīdinātu, mēdz arī lamāties...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
3 1 Atbildēt

Manuprāt lielākie bļāvēji ir sporta tērpos, triko tērptie, attiecīgi vējā izpūstu paurīti. Tie ir vienīgie, kuri maksimāli masveida pārkāpj CSN un pēc tam bauro. Un šie kretīni ir tikuši sēdēs pie CSN velosipēdiem diktēšanas un tieši šo kretīnu dēļ velosipēdistus no trotuāriem pārcēla uz Rīgas šaurajām joslām. Par laimi, starp velosipēdistiem ir arī sakarīgi cilvēki un izmanto trotuāru, kur ir drošāka braukšana, kā starp automašīnām joslās, kur tai pašai automašīnai vien tik kā ir vieta. Pats esmu 10 gadu sezonas nobraukājis ar velo uz darbu. Nekad nevienam neesmu traucējis un neredzu iemeslu, kāpēc to darīt, ja ir brīva iespēja to nedarīt. Nu un neteiksim arī, ka starp autovadītājiem nav tieši tādi paši kretīni, kuri neskatās ne peļķes, ne sniega putru, kuru šļaksta uz gājējiem.

Tā kā varbūt jājautā vispirms, kas ir ar kopējo sabiedrības IQ, nevis konkrētu grupu.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

Nu tu noteikti neesi apdāvināts ar to sevis pieminēto iq

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 2 Atbildēt

Nē - hipsteri. Bet uz ielas neesmu redzējis pilnīgi nevienu konfliktu startētu no velomīļu puses. Tikai no autoidiotu. To viņiem vietas maz (parasti duras ar X5), to sarkanais esot jāievēro (onkas ar Pasātiem). Ā un gājēji arī gadās - kkad ne pārāk sen viens tāds apdāvinātais nogrūda velozaķi uz VEF tilta braucamās daļas.

Tie čaļi triko bezkaunīgi pamatā Itālijā, čakli uz aizrādīšanu DK, NL

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 1 Atbildēt

Sūdīgi esi skatījies. Ir redzēti gan spoguļu locītāji, gan par katru cenu spraugās līdēji. Bet jā - protams, ka tie velorasti pamatā ir varoņi tikai pret vājākajiem. Kā jau visi tāda veida cilvēki. Braukt virsū pa ietvi pensionāram, kas knapi tāpat turas kājās, nav liela māka.

x_rays Reģ.: 22.04.2003
2 0 Atbildēt

eidis rakstīja: Nē - hipsteri. Bet uz ielas neesmu redzējis pilnīgi nevienu konfliktu startētu no velomīļu puses. Tikai no autoidiotu. To viņiem vietas maz (parasti duras ar X5), to sarkanais esot jāievēro (onkas ar Pasātiem). Ā un gājēji arī gadās - kkad ne pārāk sen viens tāds apdāvinātais nogrūda velozaķi uz VEF tilta braucamās daļas.

Tie čaļi triko bezkaunīgi pamatā Itālijā, čakli uz aizrādīšanu DK, NL

Tipa "sarkanais esot jāievēro" Pag pag, tas tipa ja minies ar ciskdrilli, tad liec mīksto uz luksoforiem ja? Tagad k;adi jauni noteikumi parādijušies, vai?

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Velosatiksme Latvijā ? Nepārspīlēsim. Reālas velosatiksmes indikators ir apm. šāds

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Līdz 90.gadu beigām Ķīna bija velobraucēju nācija. Divritenis bija tik svarīga lieta, ka neuzrādot to līgavai, ap 70-ajiem gadiem, pat apprecēties nevarēja, līdzīgi kā mūsdienās ķīnietim tas ir dzīvoklis un auto. no foreignpolicy.com

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Klau šitos tak jāved uz \Baltkrievijas robežu - lai tie mellie mēģina šito pārkniebt vai pārrāpties....

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

ideja pelna ievērību ;) Kā aizsprosta barjera divritenis ir labs, spriežu pēc paša pieredzes hruščovkas koridorā.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
3 2 Atbildēt

x_rays rakstīja:

eidis rakstīja: Nē - hipsteri. Bet uz ielas neesmu redzējis pilnīgi nevienu konfliktu startētu no velomīļu puses. Tikai no autoidiotu. To viņiem vietas maz (parasti duras ar X5), to sarkanais esot jāievēro (onkas ar Pasātiem). Ā un gājēji arī gadās - kkad ne pārāk sen viens tāds apdāvinātais nogrūda velozaķi uz VEF tilta braucamās daļas.

Tie čaļi triko bezkaunīgi pamatā Itālijā, čakli uz aizrādīšanu DK, NL

Tipa "sarkanais esot jāievēro" Pag pag, tas tipa ja minies ar ciskdrilli, tad liec mīksto uz luksoforiem ja? Tagad k;adi jauni noteikumi parādijušies, vai?

Neviens, neviens autovadītājs nebrauc vienmēr pēc csn. Pilnīgi visi pārkāpj ātrumu, gandrīz visi parkāpj zīmju prasības, arī sarkano gaismu bieži ignorē, uzskatot to par vēlo dzelteno)) turpināt var bezgalīgi. Arī daudzi pētijumi un sociālie eksperimenti pierādija ka no rupjākiem pārkāpumiem vadītājus atbaida TIKAI sods. Tāpēc autovādītāju rējieni uz ciskudrillēm par jamo pofigismu ir nekas cits kā skaudība, jo redz pagaidām veļukus tik pat kā nesoda

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Skaudības piesaukšana ir tāds ļoti lēts triks kā nomelnot opozīciju, būsi laikam no bradypuša nokopējis. Un, protams, tas tiek piesaukts ne pa ķeksi. Teiksim, ja tu esi pieradis ievērot zīmes "dodiet ceļu", brīdī kad tev kāds izraus priekšā vai nogriezīs ceļu - tā būs skaudība kas tevī ieplūdīs, vai ne?

Abet par pirmo rindu - CSN ir kā Mozus bauslība - neizpildāmi - tāpēc tas nav arguments.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Lēts triks ir pateikt, ka kaut ko nedrīkst minēt kā argumentu, jo reizēm to kāds izmanto nepamantoti. Var gan objektīvu argumentu nepamatoti saukt par skaudību, kā šajā gadījumā ar nevēlēšanos nepārtraukti domāt par veloizlecēju, kas paši par savu drošību nerūpējas, drošības garantēšanu. Un var skaudību slēpt zem absurdiem argumentiem, kā to dari tu.

x_rays Reģ.: 22.04.2003
3 0 Atbildēt

Nu te ir nedaudz cita filozofija. autobraucēji savā vairumā rēķinās ar citiem satiksmes dalībniekiem tomēr. Jā arī sodi te spēlē nozīmi. Bet velobraucēji principā nerēķinās ne ar vienu savā vairumā, jo tipa iestāstīts ir ka viņi "mazāk aizsargātie" un var darīt ko grib. Un ko tu viņam padarīsi ja tāds mērglis tev noskrāpēs durvi un parādot videjo pirkstu aizmīsies?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 1 Atbildēt

Mazāk aizsargātie! Kā tie radās? Kurš izdomāja kategoriju kurai CSN nav saistoši? Vai veidojot CSN izlasīja CSL 19. Pantu? Komunistu ideoloģija!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Klau, ideja - davai, ka piemērojam mazāk aizsargāto prioritāti arī uz dzelzceļa pārbrauktuvēm un sazīmējam zebras arī uz sliežu gājēju pārejām. Vajag taču kaut kādu konsekvenci dzīvē!

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nu tā tukši irst jau ar nevajag. Kāpēc sarkano uzreiz extrapolēt uz durvju skrāpēšanu?

Es sarkano mēdzu ignorēt TIKAI tukšā krustojumā. Nekad neesmu nevienam traucējis šķērot perpendikulāro (tā būtu analoģija ar durvju skrāpēšanu). Un šāda rīcība ir nevis tāpēc, ka nez kā aizsargāts, bet tāpēc, ka uzņemt ātrumu ir ievērojami smagāk kā tikai gāzes pedāli iemīt. Vienvārdsakot slinkums un piekusums

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Vot lops. Pašu pakārt luksaforā bet veļuku pārkausēt auto bremždiskos

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

eidis rakstīja: Klau šitos tak jāved uz \Baltkrievijas robežu - lai tie mellie mēģina šito pārkniebt vai pārrāpties....

Kāpēc viņus nevajag laist?

ne jau uz Latviju viņi iet.

Paņemt no katra pa 5000 eiro, un aiztransportēt uz nakošo robežu. Vācija, zviedrija taču šos gaida ar atplestām rokām.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

Tak neko viņi vairs negaida. Izskatās ka vācu un zviedru atbildīgi ir sapratuši ka nu ir s**i. Taču multikulturālisma paliekas galvā neļauj pabalstu meklētājus un topošos teroristus vnk pasūtīt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Cilvēku tirdzniecība vienmer bijusi ienesīga nodarbe. Pat BY to ir sapratuši. Bet stulbie latvieši, leiši un poļi to nesaprot.

Tā vietā lai maksātu par barikādēm un viresstundām, var pelnīt no transportēšanas.

10 000 dvieļi, katrs pa 5000 - sanāk apaļi 50 miljoni valsts budžetā.

Un ja negaidītu, nekritizētu poliju, ka tā nelaiž nabadziņus iekšā. Un kas dzīvos vācijā, ja neviens neatbrauks? No tās komunisma zemes gadā emigrē 1 miljons cilvēku.

de.statista.com/statistik/daten/studie/157440/umfrage/auswanderung-aus-deutschland/

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 2 Atbildēt

WALA viedoklis vispār nav ņemams vērā…

Pagājušajā pavasarī WALA apsolīja nodemostrēt ka Čaka iela ar Velojoslām ir bīstamāka cilvēka dzīvībai un veselībai nekā Valdemāra iela! Apsolījās pierādīt to dzīvē! Nu un kad pienāca pavasaris, tad WALA sāka pirst dīvānā un buksēt kā krievu dirsējs, ka neko tādu nav teicis un neko tādu nedarīs…

Nu un ko viņš var pateikt, ja nemāk ar velo braukt un šaubos ka ar auto māk…

Dirsējām ir jāzina ka viņš ir dirsējs…

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Es jau domāju, kas ar tevi noticis ka pazudis esi.

Neraudi tik ļoti, gan jau ari tavu pažobeli kāds apčurās ;)

Viss ir daudz vienkāršāk, pagājušajā sezonā es uz Rīgu ar velo moš 1x biju aizbraucis, pat ar kājminamu skrejriteni es tur biju stipri biežāk un vismaz reizes 4 no savas mājas līdz Berģiem "aizstūmies"...

bet kā jau teicu iepriekš - mana pasaule nesabruks ne no tā ka es kaut kur neizbraukšu vai kaut ko nepierādīšu, ne arī no tā ka ka kāds provēs izaicinoši mani apdirst ....

Jo vairāk centies mani apdirst, jo mazāka man vēlme tādu kadru sastapt ...

P.S. Vai manu viedokli kāds ņem par pilnu vai ne, man atklāti vienalga, tikai ja jau TU tāds maktens braucējs un zinātājs tad jau neturi sveci zem pūra un stāsti kur tā lisapēdistu problēma ir, bet Wala tēmai vari droši atsevišķu tēmturi uzcept ...

uupis Reģ.: 13.01.2004
2 1 Atbildēt

Fakta konstatācija nav apdiršana.

Meļa saukšana par meli arī nav apdiršana.

Pirms melot – padomā par to ka kāds tev var atgādināt tavu nespēju turēt vārdu…

Tas arī viss.

Fakts paliek fakts un neko tu tam nepadarīsi…

Bet ja tu apvainojies uz saviem vārdiem, tad tā jau ir tava problēma…

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Neglaimo sev, man ne silts ne auksts no tā ko tu saki ...

endr4 Reģ.: 31.05.2004
7 0 Atbildēt

Esmu 18 gadus autovadītājs gadā nobraucu ~25k km ar jaunu premium SUV, deviņdesmitajos un 00to sākumā braucu pa Rīgu ar velo uz skolu Centrā, un esmu desmit gadus bijis sportisks amatieris un ieguvis divas Latvijas Čempionāta zelta medaļas šosejas riteņbraukšanā, tagad aktīvi ar velo nebraucu, bet nu sanāk ka esmu itkā visās ierakumu pusēs bijis, pat kādu laiku autosportā. Varat uzskatīt savādāk, bet karjerā sapazīstoties ar desmitiem riteņbraucēju un simtiem autovadītāju es varu pateikt konkrēti dažas lietas, kas ir fakts:

1. Ir pilnīgi dažādas lietas velo kā sports un velo kā pārvietošanās, šīm grupām ir divi pilnīgi pretēji viedokļi par infrastruktūru. ar šosejas velo var braukt tikai uz 30km/h un ātrāk pa GLUDU ceļu. Ar šosejas velo nevar braukt pa veloceļu, pa bruģi, pa ietvi, pa nenotīrītu šosejas malu utml. Sportistiem (tie kas brauc pieguļošās formās, ar ķiveri, riteni ar zemu stūri un plānām riepām un velokurpēs) ir nepieciešams braukt tikai pa ielas un šosejas malu. Neviens sportists nekad strikti neievēro ceļazīmes vai luksaforu bet tikai tikmēr kamēr tas netraucē citus! Ar šosejas velo ir jābrauc ātri un bez raustīšanās, tāpēc tur kur tas nevienam netraucē velosportists nestāsies tāpēc ka deg kaut kāda gaisma vai ir stop zīme, bet velosportists vienmēr dos ceļu jo no tā ir atkarīga paša dzīvība un veselība un visi zin kā ir krist vai satikties ar bleķiem. Velosportistiem pietiktu ar 40cm nomali gar galvenajiem ceļiem un, piemēram, es kopš skolas savus riteņus kā transportlīdzekļus pa pilsētu neizmantoju, bet šad tad dēļ velosporta tiek aizsēgtas kādas pilsētas ielas vai ceļi lai tur uztaisītu velo sacensības - kā visur Rietumeiropā jau no 1900tajiem. Vislielākais respekts pret velo ir Spānijā utml., tur auto bez stresa brauks 10km uz 35kmph lai tikai neapdzītu velo pārāk tuvu (1.5m).

2. Velosportisti tālāk iedalās divās kategorijās - tie kam tas ir sports ko viņi dara un tie kas paši ir velosipēdisti - tiem tā ir dzīve. Pirmajiem parasti ir labas mašīnas, arī citi sasniegumi dzīvē, ģimenes utml., Tie kam tā ir dzīve - tie ir fanātiķi un ļoti dažādi, līdzīgāki velohipsteriem. Kurjeri, Velohipsteri vai pilsētas velosipēdisti kas velo izmanto kā transportu daļā gadījumu ir fanātiķi un ar velo brauc lai protestētu pret kaut ko un bieži tāpēc ka normālu mašīnu nevar atļauties - viņi ir tie kas labāk brauc pa ietvēm, veloceliņiem un pieprasa atsevišķu veloinfrastruktūru. Šie ir arī tie kas parasti konfliktē ar citiem cilvēkiem un neizprot ka visiem viens ceļš, viņi grib savu un kaut ko kādam atņemt. Protams arī starp tiem kas brauc ar velo kā transportlīdzekli ir normāli cilvēki kā starp visiem cilvēkiem, kas izprot satiksmi un citus dalībniekus, bet nu nevar uz vadošu darbu braukt ar riteni Latvijā - pārsvarā dēļ patstāvīgās iespējas uz lietu, drošības un tīrības.

3. Par braukšanu ziemā - problēma numur viens ir ka SLĪD!! Velo riepas ir plānas, šauras un gandrīz visas bez radzēm, tāpēc ar velo nebrauc ziemā. Otra problēma ir nokrišņi (ja ir) un slapjums. Nav nekā patīkama braukt pa ledu vai šļuru ja līst, par ar Castelli Shakedry, Gabba jakām vai Gore drēbēm un zābaciņiem, to dara tikai tie kam galvā ir švaki. Patīkami Latvijā velo ir izmantojams no Aprīļa līdz Septembrim +/- dažas nedēļas.

Ko vērts ņemt vērā velobraucējiem: ar velo var normāli braukt gan pa ietvi gan (labāk) ielu, bez veloceliņiem utml. ja to grib. Nav jātņem nevienam nekas un jāsaprot ka bērnus ar velo neizvadāsi un preces ar velo nepiegādasi un tas auto kaut kur ielas malā ir jāatstāj. Arī tie kas dzīvo Rīgas centrā - viņiem arī savi auto kaut kur jātur. Ar velo braucot būtu jāuzliek lampiņa, lai esi labāk pamanāms un atsevišķos gadījumos es iesaku pa virsu uzvilkt hi-vis sporta vesti.

Ko vērts ņemt vērā autovadītājiem: Velo satiksmē iekļaujas pilnīgi savādāk kā auto, pie tam tas atkarīgs no velo tipa (kalnu, šosejas, pilsētas, bmx utml.). Ja velo brauc pa šoseju - tam tur jābrauc - pa bruģa veloceliņu ar sētu iebrauktuvēm braukt ar šosejas velo ir kā braukt ar vieglo auto offroad trasē. Velo neievēros noteikumus tieši tā kā auto - ja jums tas skauž, braucat ar velo, bet riteņbraucēji jau riskē daudz vairāk piedaloties satiksmē nekā autovadītāji un nevajg viņiem braukt ļoti tuvu vai sāniski nostumt uz apmales - tas ir ļoti nepatīkami.

Kopumā uzskatu ka Staķa un co noziedzīgās rīcības dēļ attiecības starp velo un auto ir būtiski pasliktinātas, jo nejēdzīgi atņemot tā jau šaurajās ielās vietu auto daļa autovadītāju tagad vairāk ienīst velobraucējus, kuri (kā es) par šo nebalsoja un pat nobalsoja manabalss lai atdod Čaka ielā atpakaļ abas joslas!

Priecīgu jums visiem braukšanu!

uupis Reģ.: 13.01.2004
1 3 Atbildēt

Čaka ielā NEKAD nav bijušas 4 braukšanas joslas!

Lielais vairums ar CSNG Čaka ielā bija saistīts ar iebraukšanu PRETĒJĀ JOSLĀ un ar DROŠA INTERVĀLA neievērošanu!!!

Tad kad uztaisīja Velojoslu pēkšņi satiksme palika saprotama un mierīga, bet vadītājiem sagribējās atpakaļ stresu, ķert vienam otra spoguļus un uzspļaut drošam intervālam…

P.S. Čaka ielā būs 4 joslas tikai tad, kad vielaicīgi būs spējīgi samainīties 4 trolejbusi. Kamēr tā nav – tikmēr tam, kas pa kreisi, tuvāk līnijai, ir DROŠA INTERVĀLA neievērošana!!!

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nepareizi, joslu dalījumu pēc CSN nosaka vadītāji, šeit iepriekš var atrast manu rakstīto ar pamatojumu, kur un kāpēc Čaka ielā ir bijušas četras joslas atbilstoši CSN !

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

šitas te ir samērā stulbs pants kas balstīts uz joslu krāsas ekonomiju. arī diezgan divkosīgs. jo kad grib sadalīt čakeni vai valdemāreni 4 joslās tad vadītājiem liekas ok. bet kad moto vai velo grib izbraukt starp joslām, kas būtībā ir tas pats, tad tas pēkšņi vairs nav pieļaujams

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nu CSN ir rakstīts tas kas tur ir, un bez nedazīmētām joslām pie mums mēdz būt sniegs un vēl visādi kāzusi ... Būtu muļķīgi ja vadītāji pēkšņi nespētu orientēties bez līnijām ...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Nez vai ir kāds pētījums un/vai skaidrojums, kāpēc Čaka (un Valdemāra) ielā nevar ieviest meiņvirziena satiksmi - no rīta divas josjas vienā, vakarā - otrā virzienā? Jeb arī vispār vienvirziena satiksmi. Citiem vārdiem sakot, kaut ko reiz mainīt, nevis imitēt mainīšanu!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Viss jau būtu pareizi, tik tā viena nianse - nu nah mīcīties ar sporta inventāru pa pilsētu ja tas tam nav piemērots? CSN visiem ir vieni - športists savu megasipēdu var ar mašīnu izvest ārpus pilsētas un tur zāģēt pa šoseju, un var arī sev to pašu slodzi dabūt uz pilsētai piemērota velosipēda - ja jau reiz tik grūti ar savu megasipēdu ievērot CSN. Kāpēc šādas īpašas atlaides piemērot tikai uz vienu brauceju grupu? Varbūt lai autosportisti arī ikdienā braukā apkārt ar savam sporta mašīnām, un dodam arī viņiem īpašas atļaides - neievērot sarkanos rallistiem, atļauju frēzēt krusteniski kur vien gribas drifteriem, atstiept no krusta vismaz uz 150 dragreisistiem utt, būtu forši, ne?

endr4 Reģ.: 31.05.2004
2 5 Atbildēt

“ var arī sev to pašu slodzi dabūt uz pilsētai piemērota velosipēda” - goda vārds nevar, līdzīgi kā nevar ar wrc vai prius trennēties autošosejai pilsētas satiksmē. Ja Tu pabrauktu pats,saprastu, uzsēde un trenniņa intervāli pie konkrētām jaudām īsti nav veicami tur kur jebkurā brīdī var būt jāapstājas vai jāizvairās no gājējiem un ceļu šķērsojošoem auto.

Par to vai vajag ļaut neievērot - nu pēc būtības nevis pēc burta jāskatās. Ļaut neievērot oficiāli gan jau nevajag, bet par to iespringt ja es redzu to velo un tas ietur taisnvirziena kustību tā ka ar auto var paredzami apbraukt - man nav problēma ka kāds pārbrauc kaut kur ne pēc grāmatas, līdzīgi kā man nav problēma ja kāds pa tukšu Pleskaveni brauc 200 vai noliekot dežūru grantenes galos patrennējas ar rallija auto vai ar 4x4 brauc pa kāpām, tam visam vienkārši jānotiek ieņemot sapratīgu nišu blakus citiem un nebojājot viņu īpašumu vai dzīves kvalitāti.

Bet problēma ka mums cilvēkiem kompleksi - kāds nevar atļauties 5k velo, kāds nevar atļauties 10k ūdensmoci vai 25k evo un kāds nevar atļauties 60k gelandeswagenu tapec ienīst, grib ierobežot un stučī tos kam tie ir vai tos kas dzīvē vispār kaut ko dara ārpus darbs-mājas-bērni-tv izdzīvošanas. Kad tas naids pret citiem beigsies un katrs pieņems ka arī citiem ir viņu vēlmes un iemesli kaut ko darīt tad varbūt šeit kas mainīsies uz labu..

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
3 0 Atbildēt

kkāds pasaku stāstnieks.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Ak tad kompleksi? Vai Vācijā arī cilvēkiem ir šādi ļaunie skaudības kompleksi? Jo es varu pilnīgi saderēt ka tur velosportisti/wannabesportisti šitā neizpildās - jo ja viņi tā darītu, skaudīgie un kompleksainie menti viņus izdrāztu kā mazus ezīšus, par piedalīšanos ceļu satiksmē neievērojot CSN. Kāpēc pie mums vienai grupai jābūt virs likuma?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Jā, pat ļoti. Vācijā stučītāju "kultūra" ir neiedomājami augstā līmenī. Tam ir interesanti vēsturiski iemesli un šī iezīme ir viens no iemesliem Hitlera politikas veiksmei - vācietim ordnungs stāv pāri visam, pat cilvēka dzīvībai - ka to vēsture ir pierādījusi.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Jā tas aplauziens velosportistiem ir liels, kad ierauga dzīvē tās savas izfantazētās velojoslas, ka tas tomēr nav velotreks tikai un vienīgi viņiem. Tātad vajag vēl vienu velojoslu spirtistiem.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 0 Atbildēt

aplauziens ir totāls cilvēku neaudzinātības līmenis. katrs grīļojas un saprot csn kā nu prot. kā arī, tās ieviestās velojoslas daudzviet neatbilst vajadzībām. nafig nevajag tādas joslas, kur ik pa 100m ir noparkots auto, un joslu platums bieži neļauj droši apdzīt lēnākos minējus. ja tas notiek tā, kā tas notiek, tad nevajag, nevajag tās joslas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

" joslu platums bieži neļauj droši apdzīt lēnākos minējus" - nē nu par ko tad tu sapņoji? Palasi "Pilsēta atsevišķiem cilvēkiem" sapņus, tā bišķi pavairāk, lai tev pazustu visādas muļķīgas iedomas no galvas - velojosla, vismaz viņu izpratnē, ir vieta kur tu brauksi uz ~20 kmph - jo viņu mērķis ir to piedzīt ar dažāda veida lēnajiem divplākšņiem, no kā izriet ka minimālais platums kurā tu varbūt varēsi paskriet ar savu sporta inventāru būtu vienas autojoslas platums.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

20kmh jau ir kā "sapņu piepildījums", jo pa Čaka ielu ar to kājminamo skrejriteni tiem "pilsētas velobraucējiem" var diezgan mierīgi turēt līdz, un dažus pat apdzīt, tas nekas ka pa ietvi un pa to tupo bruģi ....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tik traki ir? Sešus gadus atpakaļ braucot pa Liepāju ar salieķi kura optimālais kruīza ātrums bija ~25 kmph radās iespaids ka vidējais velobraucējs brauc uz kādiem 20 kmph. Man vislabāk palicis atmiņā kā es vienreiz, ejot ar lielo ričuku ar labu ceļavēju uz ~32 kmph, dabūju uz Brīvībenes veloceliņa divas bābas, kuras agonēja viena otrai blakus, kost nost pa zāli

Kaapeec Reģ.: 23.09.2003
0 0 Atbildēt

Kad šis personāžs sāka apjūsmot kāpu izbraukāšanu, viss kļuva skaidrs

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Pēterīt, Tu sevis darinātus brīnumus arī varētu uzvest uz mega golpa kupra uz kādu trasi. Jo pagaidām liekas, ka transporta līdzekļi no kuriem sistemātiski nojājas tā vadītājs vai kuriem nemitīgi atdalās būtiskas konstrukcijas detaļas ir krietni bīstamāki satuksmei, nekā velosipedists kurš tukšā krustā pārskrien pār sarkano

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu redzi, Anton, pirmkārt, es esmu izvēlējies velosipēda veidu ar kuru ir jāiemācās braukt no nulles, nevis vieglāko ceļu kā tu - velosipēdu ar kādu tu māki braukt jau no 5 gadu vecuma. Otrkārt, to ir būvējis amatieris garāžā ar primitīvu un lētu pusautomātu, nevis roboti fabrikā. Treškārt, es esmu smags, braucu relatīvi agresīvi, bet mans ikdienas maršruts ir ļoti nelīdzens un bedrains - laba kombinācija lai konstrukcijas nepilnības izlīstu ārā.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Argumenti tiek pieņemti. Bet būtību tas nemaina. Kurš ir bīstamāks apkārtējiem? Pedo_triko ar debīlo riteni kurš var nobraukt pa diegu ar 40km/st un aizņem uz ceļa 450mm, jeb seksīgais atlēts ar trījkāji pa pusjoslu, kura brauciena maršruts tiek nosēts ar dažāda kalibra metāla atlūzām un apgaismots ar nesertificētu krucifiksu..

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais. Pirmkārt, jāskrien, jo športists, otrkārt, realitātē ar to "diegu" ir pašvaki - kapeiku labāk kā divu riteņu pitonam, vienā līmenī ar trīs riteņu pitonu un parastas ģeometrijas gulošo divriteni, un jūtami sliktāk par parastu trīsriteni, kurš, atšķirībā no visiem pārējiem, tiešām ir spējīgs nobraukt pa taisnu līniju. Treškārt, tā kā atšķirība ir galvā nevis tehnikā, tad pirmais aizņem vairāk vietas uz ceļa braucamās daļas

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 0 Atbildēt

4 troļļuki tur samainīsies, tikai kad būs 4 pāri kontaktlīnijas nevis kad novāks velojoslas

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nu bļāviens, šitais tak izrunāts. Ir divi dažādi jēdzieni: joslas un rindas. Joslai ir noteikts minimālais platums (neiešu tagad meklēt precīzu ciparu) - joslā pilnīgi noteikti ir jāierakstās trolejbusam. Ne Čaka, ne Valdemāra ielā nesanāk četras joslas. Un tad ir tāds jēdziens kā rinda. Pa joslu parasti brauc rindā. Var divās. Var četrās vai desmit, ja vien vietas pietiek. Tas ir oficiāli CSN atļauts.

Ak jā: tas punkts, kur sadalījumu joslās nosaka paši vadītāji, attiecas uz gadījumiem, kad nav vispār nekādu apzīmējumu. Skrejceļš, tikko noasfaltēta šoseja bez līnijām, jebkura iela stipras snigšanas laikā, kad vispār nekas nav redzams... Čaka un Valdemāra ielas nebūs tas gadījums, jo tur apzīmējumi IR uzkrāsoti un ir skaidri redzama viena josla katrā virzienā. Pa kuru nekādi nav aizliegts braukt divās rindās. Vai četrās, ja ar močiem.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nē tu apraksti ceļu būves nosacījumus joslu platumam, CSN ar to nav nekāda sakara. Ir gan pazīmes līniju veidā no kuru tipa izriet cik joslu var potenciāli būt uz ceļa.

Nu ja atradīsi iepriekšējo diskusiju un google maps joprojām ir tas Čaka ielas posms ar veco līniju marķējumu, tad tur ļoti labi var saskatīt 4 joslas, jo vieglie auto tur brauc 4 blakus ... no tā izriet ka autovadītāji ir "vienojušies" un sapratuši ka ir 4 joslas, tātad arī atbilstoši CSN ir 4.

Un uzzīmēto līniju tips tajā nelielajā posmā noteica tikai to ka tās atdala pretējās plūsmas, bet neko par joslu skaitu !

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

"Rinda" CSN tiek lietota tikai, lai definētu joslu. 2.7. braukšanas josla – jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi; Līdz ar to skaidrs, kas ir josla, un turpmāk CSN tiek runāts par joslām, nevis rindām.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
1 1 Atbildēt

Ir velobraucēji, ir, neskatotiea uz atkalu, lietu un miglu, gāju pa deglava tiltu, man brauca garām vismaz 3. Un tac vēl viens velokurjers ar wolt, tikai stāvot uz viena riteņa, ar ķiveri un videokameru

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

vakar izņēmu 50km un nesastapu nevenu. atkal jālamājas par sāli jo braukt pa tīru un smuku sniegu ir 1000% patīkamāk nekā pa šļuru

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: vakar izņēmu 50km un nesastapu nevenu. atkal jālamājas par sāli jo braukt pa tīru un smuku sniegu ir 1000% patīkamāk nekā pa šļuru

Tev vēl nekas, iedomājies, kā jūtas msh, braucot pa šļuru ar zemo mobīli ;)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā es jūtos? Ļoti patīkami, ar pārakuma sajūtu - atšķirībā no gājējiem, citiem velosipēdiem un mopēdistiem, es nevaru nokrist, līdz ar to manu braukšanas stilu ierobežo tikai ceļa pretestība.

Priekš manis, pagaidām, kamēr neesmu uzbūvējis slēgtu dubļusargu nepatīkamākie apstākļi ir sals ar sniegotu ceļu un slapjš ceļš.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Par elektromotora pievienošanu dubļusargam neesi padomājis?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man te tuvākajā apkārtnē katrs otrais filosofē ka man vajadzetu kaut kādu motoru pielikt...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Pirmais. Pirmkārt, jāskrien, jo športists, otrkārt, realitātē ar to "diegu" ir pašvaki - kapeiku labāk kā divu riteņu pitonam, vienā līmenī ar trīs riteņu pitonu un parastas ģeometrijas gulošo divriteni, un jūtami sliktāk par parastu trīsriteni, kurš, atšķirībā no visiem pārējiem, tiešām ir spējīgs nobraukt pa taisnu līniju. Treškārt, tā kā atšķirība ir galvā nevis tehnikā, tad pirmais aizņem vairāk vietas uz ceļa braucamās daļas

nekas nav pašvaki. kad jāmin šoseju, bieži vien izklaidējos braucot tikai pa uzkrāsoto strīpu vai pa tiem 10cm kas ir starp strīpu un asfalta malu. ne ar vienu no saviem pseidoprogresīviem brīnumiem tu no nespēsi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Protams ka pašvaki. Es ļoti labi zinu cik taisnu līniju var nobraukt ar parastu velosipēdu - salīdzinājumu es uzrakstīju augstāk - tu esi vienā līmenī ar trīsriteņu pitonu un parastu gulošu divriteni, apsveicu.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti