Kia

Kia EV6 auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais elektroauto Kia EV6 tests no 2022 gada, kāda pieredze?

 
Atis_Jansons Reģ.: 18.11.2012
3 0 Atbildēt

Kurš labākais? Katram savs. Manu viedokli dzirdēsiet krietni vēlāk. Pašlaik nedrīkstu žūrijas biedrus iespaidot un regulēt. Bet vienu izlēcienu no šī likuma rāmjiem tomēr atļaušos.

Ir mums tāda papildnominācija – “Gada inovācija”. Unikāls, agrāk nebijis tehnisks (parasti jau elektroniski digitāls) komforta vai drošības sistēmu papildinājums. Tad lūk – es šogad balsošu par “Kia” atpakaļskata spoguļkamerām. Ne jau tām pakaļējām, kuras nu jau ir gandrīz visiem, bet sānu spoguļos iebūvētām kamerām. Kā tās darbojas? Gribu apdzīt vai nogriezties pa kreisi, ieslēdzu pagrieziena rādītāju un… Klasiski man būtu jānovērš arī skats pa kreisi, nedaudz jāpagriež galva, lai iespējamos traucēkļus ieraudzītu. Te – instrumentu panelī iemirdzas prāvs apaļš ekrāns, kurā redzamība pat daudz labāka nekā vecajā, iespējams mazliet netīrajā spogulī. Super! Labajā pagriezienā vinnests vēl lielāks, jo skatu novirzīt te nāktos vēl vairāk. Par šo es balsošu.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
2 0 Atbildēt

Tā funkcija tiešām ir ļoti forša. Tāda pati sistēma gan bija arī pirms pāris gadiem jau Kia Sorento modelī un tagad laikam ir pieejama gan jaunajos Kia, gan Hyundai modeļos.

Katrā ziņā, šī ir viennozīmīgi labākā aklās zonas brīdinājuma sistēma kāda ir redzēta, jo es tomēr nekad neesmu 100% uzticējies tai lampiņai spoguļos. Šeit vismaz visu pats smuki redzi.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 6 Atbildēt

Vislabākā aklās zonas brīdinājuma sistēma ir pagriezt galvu uz atpakaļ. Tik vienkārši.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
2 0 Atbildēt

Katru reizi, kad skatos uz Kia EV6, es tā arī nespēju izlemt vai man tās dizains patīk vai nē. Ja "brālēna" Hyundai IONIQ5 dizains patika uzreiz, tad Kia dizains ir vēl drosmīgāks. Bet laikam jau vairāk patīk nekā nepatīk.

No braukšanas viedokļa man šis auto ļoti patika. Tiešām izbaudīju to brauciena daļu, kad biju pie Kia EV6 stūres. Tā kā testa auto bija 321 zs versijā ar visu riteņu piedziņu, arī apdzīšana ar šo auto ir ļoti vienkārša, jo arī pie 100 km/h uzrāviens joprojām ir iespaidīgs. Ja nu gadījumā interesē, cik ātri tas ieskrienas no 0 līdz 100 km/h, tad tas notiek aptuveni 5.2 sekundēs. Ja nu kaut kādu iemesu dēļ arī tas nešķiet pietiekami, tad Kia EV6 varēs iegādāties arī 577 zs versijā.

Turklāt, ja pēc dinamiskās braukšanas akumulators būs nosēdies, tad Kia EV6 atbalsta ļoti lielu uzlādes jaudu (līdz 238 kW), tapēc tā spēs izmantot maksimālo potenciālu arī 150 kW uzlādes stacijās.

Arī gaitas īpašības man patika. Zemais smaguma centrs rada stabilitātes sajūtu un arī stūri jutu labi (ko nevar teikt par, piemēram, Citroen C5 X).

Viena no fīčām, kas man KIA EV6 patīk (to gan brauciena laikā, protams, nebija laika izmēģināt), ir iespēja šī auto akumulatoru izmantot, lai padotu elektrību atpakaļ, darbinot 230V ierīces. Tā varētu būt ļoti noderīga funkcija, ja dodas brīvdienās pie dabas. Vari pieslēgt elektrisko tējkannu un uzvārīt ūdeni.

Izbraucot pie dabas, noderētu arī gana lielais bagāžnieks, kura ietilpība ir 520 litri (tas ir tikpat, cik VW Tiguan).

Ja es meklētu elektroauto cenu diapazonā nedaudz virs 60 tūkstošiem, šis noteikti būtu viens no maniem top variantiem.

Viens trūkums, ko pamanīju – man kaut kā uzreiz neizdevās tikt pie īstā menu multimediju sistēmā, tāpēc arī nepaspēju savienot telefonu ar auto multimediju sistēmu. Prasītos tomēr nedaudz ērtāku tikšanu no screensavera uz galveno menu.

Katrā ziņā nebrīnieties, ja šo auto redzēsiet starp 7 šā gada konkursa finālistiem!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Visdrīzāk, šo te "60+k" kategōrijas brīnumu gaida tāds pats liktenis, kā "igauņu gada" auto (no visām pusēm apjūsmoti apsiekaloto) Kia Stinger.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Piekrītu, ka lielā daudzumā šo mašīnu uz ielām, visticamāk, neredzēsim. Tajā pašā laikā es teiktu, ka šim ir kopumā labākas izredzes nekā Stingeram.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Nu par to stingera veiksmesstāstu šaubu nebija jau pašā pirmsākumā,pat vnk tos lišķigos tekstus izlasot.Cerams, ka vismaz to ssā tirgoto demoeksemplāru izdevās notirkgot.

Nevar noliegt, kāds nopirks ar EV6.Vienkārši lai parādītu, ka viņam "ir" lieki 60k.Vai (vēl drīzāk), ka viņs vienkārši var atļauties katru mēnesi plati atpogāt bikses un uzčurāt virsū visam apkārt notiekošajam.

Taj pat laikā, 98,9% Sajmas deppoputātu (mums) brauc/ar ko? Un ar ko diez "brauc" tas pats par "bezmiskastu nākotni" vis vis atbildīgākais mūsu jaunais perspektīvais minister businessmenis Arturiks? Vai tik ne (ĒVē6 vietā) ar 11tā gada izlaiduma prestižo ā6? Ā,jā.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

60k taja auto ar štepseli tirgū nemaz tik daudz nav. Tāda vidēja cena. Jautājums tikai vai ražotājiem to tādu izdosiesnoturēt. Ja izdosies, šādu būs gana daudz

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Šodien daudzi ļoooti cenšas pārnest prestiža jēdzienu uz vienkāršu ikdienas pārvietošanās līdzekli.Pat sākumcenu nosakot ārpus jebkuras daudzmaz loģiskas iztēles.

Uz 40k šodien pavelk jau jebkurš pat no "darbaauto" kategorijas.Būtu gan laiks izvērtēt- varbūt jāmaina nodarbošanās un ikdienā var gluži labi iztikt/bez šāda 40k hlama.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
7 4 Atbildēt

60K par KIA? Paldies un uzredzēšanos! Tāpat kā 60K par Skoda, nereāls skaitlis, runāju ar vienu tādu, kas nopircis Skodu par 63K, baltu, skats-nekāds, bet lielījās, ka patēriņš esot 3eur/100km, es saku, bet uz aizmugures vāka tak rakstīts Skoda Reāli pārmaksājis 25K, lai iegūtu mazāku patēriņu! Ziemā pie tam esot pakaļā, baigi rijot Pilnīgs murgs! Ā...max ātrums tam brīnumam esot 163km/h..par 60+K!!! Laipni lūgti muļķu zemē!

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Taču (tas šīgada,svaigais,nesen publicētais) depputātiem un ministeriem "piederošo" auto saraksts nav vairs nekur ar uguni atrodams.Kāds/kuram tur tas "jaunākais auto" bija.Cikiem tur "pieder" elektroauto.Kā piemērs pārējiem, mazāk apzinīgajiem valstspilsoņiem...Demagoģija un fufelis ik uz soļa.

Suntazi Reģ.: 08.08.2017
3 3 Atbildēt

Kur Latvijā var braukt ātrāk par 163 km/h? (pieņemot, ka lielāko daļu tāpat brauki pa LV, nevis Vācijas bāņiem).

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
1 5 Atbildēt

Neesmu braucis bet izklausas pec sūda. Nav paatrinajums 4 sekundes lidz sotakam par 60 soķeļiem diezgan sūdaini ja godigi, tesla ražo labaku variantu un ar pilnpiedzinu un ar autopilotu.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

Man ir pāris komentāri par to autopilotu. Biju tīri intereses pēc noīrējis Tesla Model 3 braucienam uz Liepāju.

Tesla nolasa ceļazīmi 30, 50 vai 70 km/h un pēc tam nesaprot, ka tā jau kādus 10 kilometrus vairs nedarbojas. Bet autopilots piedāvā braukt vien ar +10 km/h no tajā jau sen vairs neaktuālajā ceļazīmē norādītā.

Nu, un arī citādi es lielu starpību no citiem auto, kam ir adaptīvā kruīzkontrole + piestūrēšana, nesaskatīju.

Man gan tāpat patīk Teslas, arī Model 3. Bet nav tā, ka tas autopilots ir kaut kāds kosmoss. Vismaz ne pie mums ES.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
1 2 Atbildēt

Autopilots nekādas ceļazīmes nelasa. Viss ir atkarīgs no navigācijas update.

Cits jautajums, cik juma KIA un pārējiem iešķiņķoja lai lobētu mašīnu par 60k, kura nebrauc...

Kaut gan varat necensties, pārdošanas skaitļi tāpat visu priekšā pasaka...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Pizģec, tātad tas teslas surogāts ir mūsu cepistu sapnis - vajag tik nomainīt zīmi un nolikt blakus fočiku...

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

Jā, KIA man maksā 7 vidējās mēnešalgas katru mēnesi. Tāpat man arī Kia EV6 tika uzdāvināta.

Nē, vienkārši bez Teslas ir arī citi elektroauto. Tādi, kurus no rūpnīcas nelaiž ārā ar šķību virsbūvi un kuriem salons nav uztaisīts super lēti.

Jā, Tesla ir ātrāka (lai gan Model 3 Standard Range+ nav ātrāks par šo Kia EV6, toties Kia ir kvalitīvāka virsbūve, kvalitatīvāks salons (ja salīdzina ar Model 3, kas ir reālais konkurents) un tai ir oficiāls serviss Latvijā.

Man patīk Teslas, bet nevajag būt aklam fanboyam. Un Tesla lasa gan ceļazīmes, turklāt ar visiem on-air updates arī navigācija ir up to date.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
1 2 Atbildēt

Tesla standart range + nemaksa 61 tūkstoti Karl. 61 tūkstotis, Karl....!!!

KIA ir kvalitātes etalons?

Par tiem šķībajiem virsbūves paneļiem izlasīji internetā, tāpat kā par to ka tesla autopilots neļauj iestatīt vairāk par +10kmh no atļautā ātruma. Es tikko paskatījos, var iestatīt +30 % virs atļautā. bet ja esi lohs, tad nu nekā, jābrauc kā priekšnieks liek...

Karl, bet ja tā nopietni, varbūt nevajag piedalīties pasākumā "gada auto" un tēlot ekspertu, jo skaidri redzams, ka galīgi nesanāk un par to kvalitatīvo KIA salonu tu riktīgi sasmīdināji, es pat dzirdu kā Latgalē zirgi rēc.

Ps. Neapvainojies lūdzu. Tie jūsu salkanie teksti dažreiz rauj uz korķi.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 1 Atbildēt

Cik tad, Tavuprāt, maksā jauns Tesla Model 3 Standard Range+?

Parastais Standard Range modelis pat ar tikai pusadvancēto autopilotu maksā gandrīz 50k + PVN. Ja ņem caur TeslaBaltic.lv, kas laikam ir go to lokālais variants, ja gribi ņemt līzingā, tad vēl vairāk.

Laikam nebūsi ievērojis, ka Teslām cenas visur ir norādītas bez nodokļiem?

Tāpat vari arī parēķināt, cik ir 30% virs atļautā. Pie 30 km/h tie ir 39 km/h. Pie 50 km/h tie ir 65 km/h un pie 70 km/h tas ir 91 km/h. Tā kā tas tāpat neko praktiski nemaina, ja Tu gribi braukt pa šoseju un Tesla domā, ka ātruma ierobežojums ir zemāks nekā tas patiesībā ir. Līdzīgi kā ar PVN, var redzēt, ka matemātika nav Tava stiprā puse.

Man patīk Tesla, bet var redzēt, ka Tu neesi izbraucis ar abiem šiem auto, lai tos varētu objektīvi salīdzināt. Nerunājot jau par komsiskajām Tesla remonta izmaksām pat nelielas avārijas gadijumā. Iesaku pameklēt cilvēku pieredzes stāstus par to.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

SR+;ar piegādi Vācijā uz privātpersonu maksā rovna 49990 ieskaitot visus nodokļus. Jauns.

Pietiks tēlot ekspertu un lobēt šķībacaino ekperimentālā kārtā tapušo overpriced tējkannas vāciņu. Tev ļoti švaki sanāk.

Man ar mateni viss ir vislabākajā kārtībā, jo es pat par dual motors beigās izdevu stipri zem 50 pakām, bet tādiem kā tev, kuri skatas tesla baltic virzienā vēlu veiksmi un atrast zelta stieni kopā ar pārējām aitām.

Ja godīgi man ir aizdoma, ka tev pašam stipri kaut kas pieklibo ekspert, iespējams matene un vēl kaut kas, skaļi nevar teikt

Jā, ar to KIA neesmu braucis un ja godīgi nealkstu un negribu lieki savu laiku tērēt. Vienriteņa piedziņas miza no korejas pa 61k - es sev tādu nemūžam nepirktu, jo neesmu tak lohs.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

Vai tā ir cena šobrīd? Jo es tikko vēl pārbaudīju Tesla.com Vācijas lapu un tā gluži vienkārši nav patiesība.

Agrāk varbūt tiešām arī varēja par tādu cenu nopirkt. Bet agrāk arī tāds EV6 būtu maksājis lētāk.

Šobrīd Vācijas Teslas lapā cena rādās 58k par parasto Standard Range modeli, kurš ir lēnāks par testa braucienos piedalījušos Kia EV6 (Šai Teslai ir 0-100 km/h 6.1 sekundē, bez pilnpiedziņas), bez jebkāda autopilota un noņemot arī diskus un pārējās pozīcijas, kas tiek izvēlētas kā opcijas. Tie 49900 EUR jau atkal ir bez nodokļiem. Ja netici, tad uzspied pirkšanas pogu un redzēsi, kāda cena Tev rādīsies reāli.

Savukārt, ja Tu jau sāc rēķināt arī nodokļu atlaides un citus labumus par elektroauto, tad rēķini tos arī nost no Kia cenas.

Nē, es galīgi neesmu Kia fanboys. Nav tas aizraujošākais brends par ko fanot. Es tikai saku, ka Tu šobrīd brauc auzās un apgalvo to, kā nav.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Turklāt, es pats arī fanoju par Teslām un lielā mērā pats apdomātu Teslas iegādi.

Es tikai vēlos norādīt, ka te nepamatoti tiek nolikts EV6, izdomājot neeksistējošas cenas utt.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

Pieņemsim ka esmu ieberzies un esmu lohs.

Un pieņemsim ka tu nedzīvo bloķenē un nebrauc ar tm3 balta krāsā virtuāli, jo tu labāk izvēlies virtuali KIA par 61k. Jo kamer pašam nav jāizdomā kam ir labaks price performance un nav jātērē sava sūri grūti pelnīta nauda, tikmēr viss ir vienkārši - nospied pogu order nav un izvēlies ko vēlies.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
1 4 Atbildēt

Protms kia dīleri tulit pazvanīs un prasis Mārim kas par (Dzēsts), kapēc tada slikta atsauksme? Protams vajag izdzest šo komentāru. Tapec perciet teslu par 60 ne šo sūdu. Sūdiem vieta atejā

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Iautofans rakstīja: Protms kia dīleri tulit pazvanīs un prasis Mārim kas par (Dzēsts), kapēc tada slikta atsauksme? Protams vajag izdzest šo komentāru. Tapec perciet teslu par 60 ne šo sūdu. Sūdiem vieta atejā

Nav ko dzēst. Uzreiz redzams, ka esi Tesla slavinātājs, bet objektīvo realitāti neredzi. Un salons Teslai tiešām varēja būt kvalitatīvāks. Bet tas tak nav svarīgi. Galvenais, ka visus var izkost krustojumā, vai ne?

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
1 1 Atbildēt

Jā, ne tikai teslas slavinātājs, bet pats arī lietoju ikdienā jau 3 gadus. Tāpēc man laikam būs objektīvs viedoklis atšķirībā no tevis. Tādēl ka tavs viedoklis balstās uz internetā palaistajām pīlītēm - nekvalitatatīvs salons, šķība virsbūve , jumts, kurš brwucot atdalās. Tā ir heiteru klasika. Toties KIA ir dīleris, kurš normālam auto nav vajadzīgs...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Nav nekāda vaina Teslas salonam. Materiāli labi un atbilstoši laikmetam. Gan jau kritiķi piefisušies ādas aizvietotājiem sēdekļiem un visādu ņirbošu štruntu trūkumam salonā. Ādas aizvietotājs (saukts par ekoādu) ir pilnīga norma ikvienā auto, tiespīdīgie rimbuļi un 109 dažādi ekrāni noteikti nav vajadzīgi. Resp. kritiķi ir atpalikuši neandertālieši vai nostalgofīli.

No ārpuses atradu tikai 1 vietu, kur piefisties. Viss tur ir OK. Nu labi - durvju rokturi man nepatika

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Ādas aizvietotājs mašīnā ir mēslus. Jābūt vai nu īstai ādai vai klasiskam auduma/ velūra salonam. Bet to es vispārīgi, ne tieši par Tesla vai Kia.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Dziedi kā gribi, vāģis par 60 tūkst būs šauras nišas produkts.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

elektrodampju ražotāji saka, ka 100k ir jaunais 60k. 60k ir tgd 30-35k. Bet gan jau ka šie tā gribētu. Dzīvokļu un datoru ražotāji iebildīs- auto ielīzētāji automātski būs ārā no jaunā Mcbook izlīzētāju loka

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

Nu, šobrīd vispār auto cenas kā tādas ir neadekvātas, arī lietotiem auto.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Ādas aizvietotājs mašīnā ir mēslus. Jābūt vai nu īstai ādai vai klasiskam auduma/ velūra salonam. Bet to es vispārīgi, ne tieši par Tesla vai Kia.

Diemžēl tā ekoāda ir realitāte jau kādus gadus 4. To, kas aprakstā ir nosaukts par ādas salonu, ar 90% būs ekoāda. Kas tiešām ir mēsls. Man gan arī īstās ādas salons ne visai sajūsmina. Labs, gaišs auduma salons ir vērtīgs ieguvums gan ziemā, gan vasarā. Un dažiem to virsmu var pat diezgan vienkārši nomontēt un iebāzt vešenē

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
2 0 Atbildēt

Tā kā negaidīju īpašas ekspektācijas, sēžoties testēt KIA EV6(pilnībā elektrisks), + un - sarindojās diezgan loģiskā secībā. Vispirms izpētot cenu lapu ar standarta/papildus aprīkojumu, šokēja(nepatīkami) cena - gandrīz 65t eur. Mēģinot pārvarēt šo šoku sāku braucienu - vadāmība un piekare patika, jūtams optimāls svara sadalījums starp priekšu un aizmuguri, arī 5-sviru piekare uzlabo vadāmību. Salonā pārsteidza(nepatīkami) salīdzinoši lielais troksnis(priekš elektroauto), acīmredzot salona izolācija. Man personīgi nesaderību radīja milzīgā vidus konsole ar dažām pogām kas nesavienojas ar paneli..... Diezgan komplicēta multimēdiju menu sistēma, vajadzīga pacietība un laiks. Verdikts - šis laikam nebūs mans sapņu auto.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Pa lielam viss tur ir ok. Viena liela nelaime tajās jaunajās tehnoloģijās ir daudzie ekrāni, smalkie šrifti un piņķerīgās manipulācijas lai kaut ko sasniegtu. Labi ka ir adaptīvais kruīzs un joslu noturēšana...citādi drausmīgā avāriju statistika būtu vēl lielāka. Telefoni klusu atpūšas un līdzi netiek

Autopilots ceļa zīmes lasa gan caur kameru. Nesaprotami, citreiz atpazīst citreiz nē, apdzīvotu vietu? Ja ir navigācijā aktuālā karte tad vispār viss ok.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
1 0 Atbildēt

Tas, ar ko šis auto paliek atmiņā, pirmāmkārtām, ir dizains - drosmīgs, uzkrītošs un noteikti ne tāds kā citiem. Jo īpaši futūristiskā aizmugure. Gaitas īpašību ziņā var just, ka EV6 ir smags auto, bet jaudas resurss to kompensē. Šī auto viena no lielākajām priekšrocībām ir 800V elektrosistēma, kas nodrošina sevišķi ātru uzlādi, turklāt elektrību spēj ne tikai ņemt, bet arī atdot patērētājiem. Kopumā patīk, bet biju gaidījis nedaudz vairāk. Cena - no 61 490

raimondsz Reģ.: 11.12.2003
2 0 Atbildēt

Par “Kia EV6” dizainu domas dalās un runāt var ilgi, tomēr uzskatu, ka “Kia” radniecīgās kompānijas “Hyundai” elektromobiļu “Ioniq 5” un “Ioniq 6” dizains ir daudz uzrunājošāks – vintāža stila hečbeks un patiesi sportiska veidola četrdurvju kupeja. Savukārt “EV6” ražotājs mēģinājis apvienot apvidnieku ar sportiska auto aprisēm, kas nebūtu nekāds jaunums autobūvē, tomēr lukturu forma, īpaši aizmugurējo, ir diezgan neparasta. Kādam patīk, kādam nē, bet katrā ziņā vienaldzīgo nav.

Savukārt tehniskā izpildījuma ziņā “Kia EV6” savā cenas segmentā ir vienkārši pirmšķirīgs. Tam ir 800 voltu arhitektūra, kāda mūsdienās pieejama vien sešciparu skaitļa cenas elektromobiļiem, tostarp nodrošinot īpaši ātru uzlādi, kāda Latvijā pagaidām ir pieejama vien uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmās stacijās. Korejieši elektroauto izstrādē šobrīd noteikti ir priekšā, piemēram, Volkswagen koncerna vidējās cenas elektriskajiem spēkratiem.

Tomēr visvairāk “Kia EV6” šarmē ar savu praktiskumu, manuprāt, pārspējot pat “Simply Clever” saukļa “Škoda Enyaq”. Korejiešu elektromobilis nodrošina ne tikai strāvas padevi (V2L) uz kādu ārējo patērētāju, piemēram, zāles pļāvēju, bet arī nodrošina 220V elektroligzdu automobiļa salonā. Lai arī bagāžnieks ir tikai nedaudz mazāks nekā “Enyaq”, tomēr daudz vietas ir aizmugurē sēdošo kājām, nodrošinot ērtības visai ģimenei arī garākos pārbraucienos. Vienīgi jūtama nodeva vizuālajam sportiskumam ir šaurais aizmugurējais vējstikls.

Protams, korejieši arī tehnoloģijās ir pirmrindnieki. Vai tas ir “EV6”, vai kāds cits šajā valstī ražotais spēkrats, tam priekšējā panelī ir visaugstākās izšķirtspējas ekrāni savā tirgus segmentā. Tāpat arī komforta un drošības sistēmas, piemēram, ieslēdzot pagrieziena rādītāju, autovadītāja informatīvajā displejā parāda videokameras attēlu no aklās zonas. Pieejama arī papildinātās realitātes navigācijas sistēmas norādes, kas maršruta bultiņas vizuāli projicē it kā uz paša ceļa. Daudzi no šādiem elektroniskajiem knifiņiem ir dārgākos vai nu jau tikai pašos jaunākajos modeļos.

Braukšanas ziņā “Kia EV6” neliek vilties gan dinamikas, gan vadāmības ziņā. “Gada auto” konkursā mums bija versija ar visu riteņu piedziņu un attiecīgi diviem elektromotoriem. Braucot mierīgi, šis elektromobilis ir ekonomisks, patērējot mazāk enerģijas nekā “VW ID.” saimes spēkrati. Tomēr sportiskajā režīmā, īpaši no vietas startējot ar “launch control”, atlikušā nobraukuma rezerve visādi citādi precīzajā “ekonometrā” krītas ļoti strauji. Lai arī ar pilnu uzlādi “Kia EV6” ļauj nobraukt vairāk nekā 400 kilometru, žūrijas biedriem atklājot tā sportisko režīmu, tas bija viens no pirmajiem elektromobiļiem, kas bija jālādē atkārtoti. Bet braukšanas prieks ir tā vērts! Nē, nē, nepārprotiet, tas nav “Audi e-tron GT”, bet savu cenu atstrādā pa pilnu programmu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tā uzrakstīji itkā kāds zinātu kas ir Audi etron GT.

Nu tjip kas ar to domāts

raimondsz Reģ.: 11.12.2003
1 0 Atbildēt

e-tron GT ir Taycan jaunākais brālis. EV6 ar Taycan brāļoties nesanāks, lai arī nav lēnākais puisis ciemā.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ir jau gan doma saprotama.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tad jau es nerakstītu D

Tu vispār esi braucis ar kādu no šiem? Es braucu ar parasto e tron,-parasts EV, mīksts. Tāpēc brīnos kas tur tāds var būt GT!? Gan jau kkāda parasta vāciešu šmaukšanās, lai dārgāk pārdotu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nu kā, GTI - tas tak spoooorta! :-D

raimondsz Reģ.: 11.12.2003
0 0 Atbildēt

e-tron GT nav "e-tron" apvidnieka "GT" versija, bet gan pilnīgi cits, atsevišķs modelis, kas tehniski radniecīgs ar Taycan

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 0 Atbildēt

Es esmu braucis ar e-tron GT. Ne pirms tam, ne arī pēc tam nav nācies braukt ar kaut ko tādu, kam paātrinājums būtu kaut attāli līdzīgs tā GT paātrinājumam.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Otrais teikums - nu tas tāpēc ka tu čupojies ar autobraucējiem vulgaris. Vajag sapīties ar normālu dragreisistu klubiņu, tur noteikti atradīsies ne viena vien astoņdesmito gadu kvatra kas to gātē ētronu spēs izpuļķēt. Te, protams, arī ir tā lielā starpība - no tām četrām sekundēm līdz simtam, vai vēl mazāk, ir jēga tad, ja tā ir svētdienas mašīna un ja lai to cēlienu dabūtu, ir jāieliek pareizā robā, jāgaida, par rāviena tuvošanos brīdina turbīnas svilpiens un rāvienu pavada attiecīgs skaņas celiņš un visādas izjūtas kas spēcīgi dod pa nerviem - kāda jēga no tāda paātrinājuma garlaicīgā ikdienas mašīnā, man nav ne jausmas - nu laikam lai mēģinot saprast kāpēc tā mašīna ir dārgaka par Leafu, procesā nejauši pazaudētu vadītāja apliecību...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Suntazi rakstīja: Kur Latvijā var braukt ātrāk par 163 km/h? (pieņemot, ka lielāko daļu tāpat brauki pa LV, nevis Vācijas bāņiem).

Pilnibā piekrītu.Tā pat ja mēs runājam par paātrinājumu no 0-100,kur tu pielietosi tās savas,piemēram 5 sekundes.Es piemēram neredzu viņām pielietojumu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Es varētu piekrist, ka nav nepieciešams mežonīgs maksimālais ātrums, bet kas attiecas uz paātrinājumu... Kā var neredzēt pielietojumu paātrinājumam?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Vienīgais kur Tu viņas vari pielietot tas ir nepārdomātā apdzīšanā/apsteigšanā,tā lai pretīmbraucošais nevarētu saprast ko viņam darīt tālāk,bremzēt,braukt pa ceļa apmali,pareizāk sakot biedēt tautu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Es domāju EV6 un e-tron GT paātrinājumi ir ar identisku pielietojumu. E-tron GT ieguvumam pret EV6 nav praktiska pielietojuma. Resp. e-tron piecenojums nedod praktisku labumu

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Jā, pielietojums ir - ļoti ātri padirst vadītāja apliecību, un tā kā te pat nav robu, tad piedevām nemanāmi. Kā tas notiek - braucu ar mašīnu kas ar pieredzējušāku vadītāju pie stūres simtu sasniegtu labi ja 4 sekundēs, pie apdzīvotas vietas beigu zīmes trešajā robā ieminu grīdā, mirklīti vēlāk motors ieiet pūtienā, 4 sekunžu garš atstiepiens, atmetos un sadzēšos , jo priekšā mašīna, skatos spogulī, kilometru aizmugurē manā virzienā brauc zila diskotēka - principā bišķi pietrūka - sods bija par 133, ar lielāko fiksēto 137, spriežot pēc datora ierakstītā log faila, bija visi 150. Ja vēl tāds cēliens nāk tik viegli kā elektriskajai spēļu mašīnītei un uz to sāk paļauties, es domāju ka atbrīvošanās no vadītaja apliecības ir tikai laika jautājums - ja vien, protams, nav kaut kāds ātruma ierobežotājs, kā arī tā mazā niansīte ka paātrinājumi elektriskajām mašīnītēm ir šausmīgi neekonomiski un visdrīzāk piespiedīs braucēju uzvesties prātīgi un to paātrinājumu censties neizmantot - kur mēs atgriežamies sākumpunktā par to ka tāds paātrinājums ir bezjēdzīgs ielas mašīnā...

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

Paātrinājumam ir ļoti konkrēts pielietojums - ātrāk var veikt apdzīšanas manervus. Ar Kia EV6 jaudīgo versiju to ļoti labi varēja izbaudīt. Apdzīšana bija krietni vienkāršāka un īsāka.

Maksimālais ātrums gan ir cits jautājums - reāli pat pa Vācijas bāņiem ar elektroauto tādā ātrumā braukt būtu ļoti nepraktiski, jo ļoti ātri izlādēsies akumulators.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Varētu padomāt ka braukšana uz 95 bet ar regulāru apdzīšanu ar pedāli grīdā to akumulatoru neizlādēs. Jautrs fakts - kad litija jonu akumulators attīsta pilnu jaudu, puse no tās jaudas izdalās kā siltums akumulatorā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
3 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jā, pielietojums ir - ļoti ātri padirst vadītāja apliecību, un tā kā te pat nav robu, tad piedevām nemanāmi. Kā tas notiek - braucu ar mašīnu kas ar pieredzējušāku vadītāju pie stūres simtu sasniegtu labi ja 4 sekundēs, pie apdzīvotas vietas beigu zīmes trešajā robā ieminu grīdā, mirklīti vēlāk motors ieiet pūtienā, 4 sekunžu garš atstiepiens, atmetos un sadzēšos , jo priekšā mašīna, skatos spogulī, kilometru aizmugurē manā virzienā brauc zila diskotēka - principā bišķi pietrūka - sods bija par 133, ar lielāko fiksēto 137, spriežot pēc datora ierakstītā log faila, bija visi 150. Ja vēl tāds cēliens nāk tik viegli kā elektriskajai spēļu mašīnītei un uz to sāk paļauties, es domāju ka atbrīvošanās no vadītaja apliecības ir tikai laika jautājums - ja vien, protams, nav kaut kāds ātruma ierobežotājs, kā arī tā mazā niansīte ka paātrinājumi elektriskajām mašīnītēm ir šausmīgi neekonomiski un visdrīzāk piespiedīs braucēju uzvesties prātīgi un to paātrinājumu censties neizmantot - kur mēs atgriežamies sākumpunktā par to ka tāds paātrinājums ir bezjēdzīgs ielas mašīnā...

Principā ir kā saki tik gribu piebilst, ka mazākā bēda šādas kļūdas veicot ir palikšana bez permītes. Sliktāk 200 krava vai vispār 300 un ratiņi. Tamdēļ mans moto visu daram nesteidzoties

Tas uzrāviens kā narkotikas apreibina un rodas pārākuma sajūta, kas citu neparedzamu faktoru ietekmē var ātri izrādīties liktenīga kļūda

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Dīvainas jums problēmas. Nu ok - es saprotu, ka, pārsēžoties no kaut kāda nīkuļa jaudīgākā tačkā, pirmajā brīdī tiešām nevar saprast, cik stipri to pedāli drīkst spiest. Bet tas ir tikai īsu brīdi, pēc tam taču tu pierodi un brauc normāli. Vot msh - nu kāda hrena pēc vispār apdzīvotas vietas beigās ar trešo ātrumu jādod grīdā?! Tas ir pilnīgi bezjēdzīgi, izņemot, ja tava ikdienas tačka citādā veidā virs 50 km/h paātrināties nespēj. Tas paātrinājums ļauj ātrāk apdzīt un vispār braukt dinamiski. Jā, un kādreiz ir mazs prieciņš, pirmajam aizejot no luksofora Bet nespēja noturēties atļautajā ātrumā vairāk pēc kaut kāda tizluma izklausās.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tāda paša hrena pēc kāpēc to pašu darīja šajā pašā tofikā atzīmējušās kijas izbraucēji Pavizinājos svētdienā ar jaudīgu mašīnu, pie viena ierakstot log failu lai vēlāk apskatītos vai viss darbojas kā vajag, atstiepjot trešajā tur, kur vieta to atļāva - tas bija ļoti veiksmīgi ka netrafarētie patrāpījās tur, kur tie patrāpījās, un nevis kaut kur agrāk, jo brauciena sākumā bija vismaz kādi 10 tādi paši pūtieni Rīgā, uz deglavenes un biķeru apkaimes platajām ielām, un pēc tam Ērgļu virzienā, tajā skaitā ceļa remontdarbu zonās.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

iAuto testā elekroauto Kia EV6, kura cena Latvijā ir no 61 490 EUR (+ FOTO) iauto.lv/zinas/testi/42417-iauto-test-elekroauto-kia-ev6-kura-cena-latvij-ir-no-61-490-eur-foto

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Varat no dīvāna komentēt, bet pirms tomēr vajag iepazīties ar korejas izstrādājumu tehniku detalizētāk. GT ir līdzvērtīgs fāterlandes PoošE 😄 Salīdzinājums tehnikai arī ar citiem EV izražotājiem! 

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Un īpatnējo virsbūves dizainu labi pielabo krāsojuma dizains 👍 Šad arī man patīk 😋

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti