Maserati Grecale auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Maserati Grecale tests no 2022 gada, kāda pieredze?

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
8 0 Atbildēt

laikam nevienam nedeva ar šito izbraukt....

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

the Grecale shares the company's Giorgio platform with the Alfa Romeo Stelvio and the fifth generation Jeep Grand Cherokee.

Kārtējais mēģinājums iebarot kaut ko vienkāršāku dārgāk, ar spīdīgāku bļembu.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Kurš auto ražotājs tad tā nedara? Uz VW MQB platformas vispār pilns modeļiem no dažādiem ražotājiem.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Dara jau dara. Un turpinās darīt, kamēr pietiks cilvēku, kam vienkārši ir par daudz naudas un kas gatavi to izdot par pliku bļembu bez nekāda seguma.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Genacvale

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Salons nožēlojami vācisks. Nav pilnīgi nekā no itāļu šika. To pašu draņķdizainēšanu viņi veikuši Gulia> Stelvio pārejā. Stelvio salons ir prasti vācisks

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
1 0 Atbildēt

Nav bieži gadījumi, kad brends no augšējiem plauktiem tiek pieteikts Gada Auto un nodots uz testiem. No sākuma neiedziļinoties tehniskās lietās, man radās divas negācijas par šo: 1- nepiedienīgā veidā pasniegts(kaut arī tā ir tikai žūrija) ar melnbaltu izdrukātu cenu lapu(šis brends ir vesela stāsta vērts par interjera elementiem un apdari kas pamatā ir roku darbu, dzinēju un brenda auru kopumā; 2- nu neasocējas man Maserati ar džipu. Man Maserati ir Quattroporte, MC20, Ghibli un Grand Turismo, kas ir īstas, izsmalcinātas itāļu stila leģendas(starp citu man tas attiecas arī uz Porsche. Porsche ir 911 un visi tie džipveidīgi man nav Porsche), atvainojos par nelielu atkāpi.

Divlitrīgais auto ar 300 Zs protams gana dinamisks, ieskaitot sportisko skaņu. Salonā jūtama dārgu materiālu un alumīnija elementu kombinācija. divi lieli 12,3"un 8,8"ekrāni plašām konfigurācijas iespējam, izcila audio sistēma. Nepatika - pārnesu ieslēgšana uz skārienjūtīgā ekrāna(kaut mazu kloķīti būtu ielikuši vidus konsolē). No iekšpuses durvju atvēršana ar pogu, no ārpuses iedziļinātie durvju rokturi(līdzīgi pirms gada bija eHondai, ja nemaldos, un tiem mūsu klimatā varetu būt problēmas). Un tas viss par nieka 97teur.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Par Maserati līdz šim šķita, ka tie ir diezgan īpaši automobiļi - jo sevišķi sportisko sedanu un kupeju modeļi - itāļu sporta automobiļi. Jā, izskats ar lielo 'muti' priekšā ir izteiksmīgs, arī garāmgājēji noskatās un citi jaudīgu spēkratu vadītāji regulāri izaicina uz dragreisu no luksofora līdz luksoforam. Tomēr diemžēl par Grecale nekas vairāk par šika SUV sajūtām neradās - Agra augstāk minētie Porsche SUV veiksmīgāk spēj saglabāt sportiskuma sajūtu un zīmola raksturu savos lielajos modeļos.

Pie stūres Grecale šķiet pasmags automobilis. Stūre gan ir stingra un vadāmība precīza, taču tā svars (teju 1.9t) un augstā virsbūve liekas limitējošs faktors pārāk dinamiskai braukšanai. Domāju, ka Porsche un BMW šāda veida modeļi ir spējīgāki. 300 Zs jauda ikdienas braukšanai, protams, ir vairāk kā pietiekoša un auto padara gana dinamisku, tomēr šis drīzāk būs auto komfortablai nevis sportiskai braukšanai. Jā, piekare, lai arī stingra, labi izlīdzina Rīgas nelīdzenās ielas.

Te gan jāpatur prātā, ka testētais GT2.0 ir lētākais un mazāk jaudīgākais no Grecale versijām, un par versiju ar 3.0 V6 dzinēju, kas attīsta 530 Zs mums jau būtu jārunā par bez maz vai kā citu modeli.

Salonā viscauri izmantoti augstas kvalitātes materiāli, arī informācijas un izklaides sistēma ir priekšzīmīgi ātra un ļoti labi pielāgojama, bet apkārtskata kameru attēli gan iestrēguši pagātnē. Pārnesumu izvēles pogu vietā gan gribētos kādu glaunāku risinājumu, bet citādi salons ļoti kvalitatīvs.

Interesanti, ka viens no līdzvērtīgākajiem automobiļiem jaudas, aprīkojuma, apdares un arī braukšanas īpašību ziņā Gada auto 2023 kandidātu sarakstā bija neviens cits kā pārdesmit tūkstošus lētākā Mazda CX-60(ar 328 Zs). Iespējams nepieklājīgs salīdzinājums, bet ir kā ir. Un Mazdai par labu runā tas, ka neviens ko tādu negaidīja.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
2 0 Atbildēt

No automobiļa ar Maserati vārdu biju gaidījis vairāk. Ir vesels lērums auto, kam divlitrīgs motors būtu tieši laikā, bet nu šajā gadījumā pat ar 300 zirgspēkiem ir par īsu. Tas ir kā Type-R veiktspēja lielākā virsbūvē. Jā, piekare ir sportiska, auto ir stabils un atsaucīgs, un virzienmaiņas šis SUV pacieš ļoti labi, bet, kopumā liekas, ka Grecale vismaz bāzes versijā nevelk līdz tam statusam uz ko pretendē, lai gan maksā no 75 746 eiro. Un labāk jau būtu atstājuši normālu ātrumpārslēgu, jo tā vietā modelim ir PRND pogas zem centrālā ekrāna. Un visbeidzot ārējais dizains – es esmu vienīgais, kam Grecale izskatās pēc Porsche Macan?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti