B4. Nedarbojas elektroniskās stāvbremzes vadības ierīce; elektroniskās stāvbremzes brīdinājuma indikators uzrāda nepareizu tās darbību - 2
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
B4. Nedarbojas elektroniskās stāvbremzes vadības ierīce; elektroniskās stāvbremzes brīdinājuma indikators uzrāda nepareizu tās darbību - 2
Paldies, tikai tur norādīts elektroniskā stāvbremze. Man ir mehāniskā.
Neizies. Visi signāli saistīti ar bremzēm -2 garantēts.
abs lampa nekad nebija iemesls TA neiziešanai
Nav tā, ka tā stūres reika vienkārši jāpiekodē?
Es gribētu redzēt punktu, kura dēl man tiktu ielikts -2
Jo es tādu neatradu, vienīgi tām mašīnām kuras ražotas pēc 2011. gada. Jo tā ir bloka kļūda, fiziski viss auto strādā.
Kodēt elektriķim pagaidām neizdodas, sarežģitas smadzenes.
Ja jau esi tik pārliecināts, tad droši brauc uz csdd un pēc tam noziņo, ko tev ieliek.
Diemžēl neesu nemaz pārliecināts, cerēju varbūt kādam ir bijusi pieredze vai arī zina punktu kurš attiecas uz šo. Jo likumi.lv es neredzēju.
Ar rokas bremzi vienkārši, 2008 gada Honda jau labi laiku apskati eju ar atslēgtu rocenes "sensoru", attiecīgi nekāds indikators nedeg.
P.S. rocenes lampiņa dažādi mirgojot (vismaz manam verķim) nozīmē/signalizē, ka ir vēl citas problēmas parādijušās "ap" bremžu sistēmu, attiecīgi rocenes "sensoru" atslēdzot es "pazaudēju" tikai vizuālu indikatoru neatlaistai rocenei un idiotisko "uz nerviem krītošo" pīkstuli, savukārt visi citi kļūdas stāvokļi joprojām tiek indicēti. Izveicot kādus citus "uzlabojumus" es pazaudētu iespēju pamanīt šos citus ar bremzēm saistītos kļūdu stāvokļus.
Rokasbremzes lampiņa var nozīmēt arī zemu bremžu šķidruma līmeni. Zaļš gurķis būdams nepievērsu tam uzmanību, kamēr paliku bez bremzēm.
Ar šādu problēmu vajag evakuatoru saukt, nevis apdraudēt citu satiksmes dalībnieku drošību, kur nu vēl uz TA braukt.
Stūres leņķa sensors tur ir? Kas (tas) par auto- vai (varbūt) kāds 972trā gada belaruss? Vai tā uzmainītā reika pēc savas konfigurācijas atbilst konkrētajam auto?
Abs/Esp kļūdu pēc dažādām šitādām manipulācijām (iespējams) var novērst, ja uzreiz pēc piestartēšanas izgroza stūri uz abām pusēm līdz atdurei un tad vēl kādu gabalu pabrauc.
Kādu tur na/uj apskati, slēdz klāt kompi un skaties- kas tur ir, nuinafig ar tādu pa ielu braukt, kur nu vēl ziemā.
Nav bijusi pieredze ar stāvbremzes lampu un apskati, bet ir ar bremžu kluču nodilumu sensora brīdinājumu panelī. Ar bremzēm tehniski viss kārtībā - bojāts sensora vads, tāpēc panelī ir brīdinājums par bremžu kluču nodilumu. Interesanti, ka panelī šī kļūda parādās, taču pieslēdzot pie kompja par to ne miņas. Biju pārliecināts, ka tehniskajā apskatē gan aizrādīs, ka panelī šāds brīdinājums, arī sazvanot CSDD par transportlīdzekļu tehniskajiem noteikumiem atbildīgās nodaļas vadītāju un izstāstot situāciju, saņēmu atbildi, ka noteikti dabūšu 2, jo arī visiem sensoriem jābūt kārtībā. Tā kā problēma galīgi nav kritiska un plānoju to novērst pie nākamās bremžu kluču maiņas, tad mēģināju iziet apskati - kā būs būs. TA pa nullēm, pat bez mutiska aizrādījuma par to brīdinājumu.
Bet jā - stāvbremzes lampiņa mēdz norādīt arī uz citām bremžu sistēmas kļūdām.
Par katru konkrēto auto būtu jāpalasa servisa info.Drīzāk ka googlē.Piem, dažai pat pacmitgadīgai Vag ddmašīnai degoša esp lampiņa var nozīmēt neatbilstošu iesmidzināšanas momentu vai pat kritisku sūkņa izdilumu.
Bremžu sensora vads ir "labs" jautājums.Jo bojāts tas var izrādīties gan pie pašām uzlikām, gan savureiz metru tālāk kādā grūti pieejamā vietā.
Pārrāvums bremžu sensora vadā visādiem audi ir tipiska vaina jau kopš pagājušā gadsimta.Var gadīties pat relatīvi pajaunam.Ja nu jāmaina viss saišķis, var būt izdevumi un problēma pareizi to izdarīt (kurā vietā griezt).
Jaunākiem vag auto ir tipisks scenārijs, kad datordiagnostika vienkārši uzrāda nestrādājošu mezglu sakarā ar "kļūdu citā blokā".Iznākums var būt divējāds- vai nu pats "diagnosts" ir lohs, vai arī atsevišķi viltīgāki servisi to visu penteri var izmantot vnk klienta apjāšanai.
Jau te kādreiz rakstīju. Gadījums no dzīves A6 reti reizēm bloķējās bremzes un auto nekust. Dīleri mainīja bpedāļa slēdzi, restartēja utt uc. Rezultātā zviedrijā ziemā atkal stop. Pavilkt loģiski nevar. Evakuātors, servis, maiņas auto. Zviedri samaina jaunu akumulātoru noresetē un verdikts. Švaks aķis bijis Nu izmaksas neskaitam. Loģiski nekas netiek atrisināts, auto brauc...Kad LV pēc laika atkal stop...Rezultātā vaina banāli vienkārša, lietus sensors stiklā ir palicis nehermētisks, dod nepareizu signālu blokam kas savukārt domā ka ir slapjas bremzes un automātiskā bremžu pažāvēšanas funkcija tā sabremzē, ka nevar pabraukt vispār.
Ja kādam ir aktuāls šis jautājums. Tad skate tika izieta bez problēmām. Tika ielikts 1. Vecākiem auto ABS/ESP nestrādāšana neko neietekmē.
Loģiski. Bremžu darbību TA skatās pēc kN nevis lampiņām. Un tā tikai trūka, lai ESP dēļ, kuru vispār var atslēgt, apskati nevarētu iziet.
Jaunākus auto(no 2011 gada izlaiduma?) kurus it kā obligāti slēdz pie kompja, ja tur uzmetīs kļūdas par bremžu sistēmu īpasi ja daudz, tad ielīmēs uzreiz divnieciņu un nemaz i neskatīsies reālo bremžu spēku, lai tu varētu pa taisno braukt uz servisu. Bet viņi izvairīties no beztabū sizeta, ka nekrietnie tehn. inspektori saplēsuši ''perfekto'' auto.....
Tas protams ja nenoslinkos, Bauskas ielā diezgan reti slēdz kompi klāt un skenē šīs kļūdas, jo tas prasa papildus 2-3min uz vienu mašīnu un jau tā tur dažkārt ir rinda pa setu ārā...
Pats esmu gājis divas reizes ar diviem pasvaigiem auto bauskas ielā nav skenēts, protokolā arī nekas nav rakstīts.
Sencis tagad pirmo reizi ar tik jaunu auto gāja Jūrmalā (16 gada volvo) viņam acīmredzot baudīja jo protokolā rakstīts ka ir parbaudīts ar BOSCH iekartu un nav konstatetas kļūdas....
Mazakās stacijās kur rinda iet 'pēc pieraksta' 99% gadījumu vienmēr pieslegs kompi un skatīsies 😉 Tapēc ja zini ka tev tur kādi gļuki un kļūdas vienmēr labāk iet ir bauskas ielas skatē. 😀
imzz rakstīja: Pie kompja, ja vispār, slēdz pārbaudes beigās. Vispirms lampas, tad atgāzes, tad bremzes, tad ļodzeklis, un beigās varbūt kompis. Nevis otrādi.
tad varbūt kā kurā apskates stacijā. manu pieslēdza reizē ar atgāzu mērīšanu, uzreiz sākumā. laikam.
ZZZZ rakstīja: Jau te kādreiz rakstīju. Gadījums no dzīves A6 reti reizēm bloķējās bremzes un auto nekust. Dīleri mainīja bpedāļa slēdzi, restartēja utt uc. Rezultātā zviedrijā ziemā atkal stop. Pavilkt loģiski nevar. Evakuātors, servis, maiņas auto. Zviedri samaina jaunu akumulātoru noresetē un verdikts. Švaks aķis bijis Nu izmaksas neskaitam. Loģiski nekas netiek atrisināts, auto brauc...Kad LV pēc laika atkal stop...Rezultātā vaina banāli vienkārša, lietus sensors stiklā ir palicis nehermētisks, dod nepareizu signālu blokam kas savukārt domā ka ir slapjas bremzes un automātiskā bremžu pažāvēšanas funkcija tā sabremzē, ka nevar pabraukt vispār.
kaut kas no fantastikas?
Lietus sensors ir tīra optika AIZ stikla, salona pusē - kā var izmirkt?
Kāds sakars ar bremzēm?
🙈😂👍 kur rakstīts, ka izmirka? 😀 Tu esi lēna bremze.
Nehermētisks.
Lietus sensors ir pusvadītājs, kurš maina savu elektrisko pretestību atkarībā no gaismas intensitātes. Nu, pieņemsim uz brīdi, ka tas palika nehermētisks, un tāpēc deva nekorektu info vadības blokam. Tad stiklam vietā , kur atrodas sensors, vajadzētu būt
mitram no iekšpuses. Bija?
Tad vajadzētu nekorekti darboties logu tīrītāju slotiņām. Bija?
Un kāds sakars ar bremzēm?
Cik minos to stāstu, bija slikti pielīmēts tas lietus sensors, līdz ar to starp viņu un stiklu veidojās kondensāts. Bet par bremzēm - ja nezināji, jau kādu laiku krutakām mašīnām ir bremžu disku noslaucīšanas funkcija - ABS bloks, vadoties pēc informācijas par lietu [kas tie paņemta no tā sensora], bišķi padarbina bremzes.
Tā ir klasika, kad šie sensori paliek nehermētiski, atlīmējās. Un jā kādam parastākam auto viņš/sensors ieslēdz tikai logu tīrītājus. Bet labākiem, tādiem kas velk uz premium, lietus laikā nedaudz signalizē bremžu sistēmai, maigi pabremzēt, lai pažāvē diskus un klučusB. Tu pats esi īsts pusvadītājs😂
Klasika kaut kādiem dižprēmijuma nobrauktiem līdz kliņķim aužiem ar n reizes pārlīmētiem stikla gabaliem?
ZZZZ rakstīja: Nesāc nu nolaisties līdz krānu līmenim, ja nav argumenti. Ne Tu zini ne klāt biji.
Pats sāki.
Vai var iziet CSDD tehnisko apskati?
Čau, jautājums.
Man pēc stūres reikas maiņas izleca lampiņas panelī.
ABS un ESP oranžās deg un sarkanā brīdinājuma (ručņika) mirgo.
Vai ar šādu problēmu var iziet apskati?