Kas vairs atceras, bet ka tik šitiem nebij kkāds knifs ar bbākas ventilāciju (vai pareizāk benzīna tvaiku apriti,vai hvz kā tur to zinātniski sauca)- sākot no paša bbākas vāciņa un beidzot ar kaut kādu ne ta vārstu ne ta filtru kkur zem kapota pie gaisafiltra kastes- resp, trubas galā,kura kaut kādīgi ir savienota ar bbāku.
Mošk tas 98tais tev kādus liekus tvaikus kkur tur visā tajā ssuuda uzpariktē uzvārīja vai tanka pistoles strūkla kādus vecus meeslus pacēla un tas vārsts vairs netiek galā.Varbūt bbākā dēļ veca/aizdrirsta vāciņa vel papildus rodas kāds vakuums,jebt vēl sazin kādas sagadīšanās vai vecuma izpausmes tai sistēmai kopumā.
Audi A4 B5 1.6 benzīns 1995. iedarbināšana
Sveiki!
Braukājos ar Audi A4 B5 1.6 benzīnu, vienu dienu lejot degvielu paskatījos uz cenām, nospļāvos par tiem 5 centiem un ielēju 98.
Es domāju, ka pilnīgi sakritības pēc, no nākamās dienas auto sāka niķoties.
Pielaižot, griež pāris sekundes līdz pielec. Vienalga, silts vai auksts motors, pēc kādām 5-10 minūtēm pastāvot, griež stingri ilgāk kā parasti pirms iedarbinās. Citu reizi pēc ilgās griešanas pielec bez problēmām, retāk noslāpst, sajūta ka aizrītos, bet manuprāt ja būtu nopludināti cilindri tad ar kameru būtu redzējis vismaz kautkādu mitrumu.
Pieslēdzām pie kompīša, viena kļūda, ka slikti dati no impulsa kloķenes sensora. Nomainīju, nelec tā pat, bet apgriezieni palika stabilāki(ārpus konteksta problēmiņa, nedaudz staigāja tukšgaitā)
Izmēriju kompresiju, pirmais grieziens visiem 4 cilindriem 6bar, pēc vairākiem 14bar. Nobraukums 315000km, izskatās ka īsts, 2006. gadā ievedot bija 120 tūkstoši, pārējie gadi mūsu rokās. Paskatījos ar kameru cilindros, skaisti, sauss, virzuļi protams nedaudz apdeguši, bet redz ražotāja apļu zīmējumiņus, sienās hones redzamas.
Pārbaudīju sveces, dzirkstele pašvaka. Svečvadi OK. Nomainīju beganoku un sveču sadalītāja vāciņu. Slikti lec tā pat.
Izvilku ārā degvielas spiediena regulatoru, izskatījās perfekti. Cerēju, ka varbūt sietiņs aizdirsies, bet tiešām izskatijās kā jauns.
Izslēgtās problēmas līdz šim, gaiss(filtrs mainīts nesen), dzirkstele, kompresija, starteris izklausās kā kādreiz, negribās domāt, ka pie vainas.
Degvielas filtrs mainīts arī nesen.
Turpmākais plāns, izmērīt degvielas spiedienu un atkal pieslēgt pie datora.
Ja tur viss kārtībā, manā galvā atliek tikai sprauslas vai vadības bloks.
Esmu zaļš gurķis šajā jomā. Vēlētos atrast kas zvēram slēpjas vēdarā savām rokām. Paldies!