Bija iespēja izbraukt ar KIA Sportage plug-in hibrīdu šerpākajā GTLine TX komplektācijā, kas maksā ap 50 tūkstošiem (tagad ar atlaidi ap 46 tūkstošiem). 245 Zs, 13.8 kWh baterija un pilnpiedziņa. Rīga - Ventspils - Rīga ar 5.5 l/100 km.
Jāsaka, ka ļoti solīds vāģis braukšanas un komforta ziņā, arī ietilpīgs. Patika labāk, kā jaunais Tiguan. Ir divi braukšanas režīmi ECO un Sport. Jauda pilnībā pietika arī pirmajā režīmā, kamēr Sport režīmā auto kļuva jūtami asāks. Taču kopumā auto orientēts uz komfortu. Tam ir arī trīs bezceļu režīmi - smiltis, sniegs un dubļi. Protams, apzināti bezceļos šādu labāk nesūtīt, bet ja nu gadās, tad iespējas ir.
Multimediju sistēma - labs izkārtojums un intuitīva saskarne, bet priekš mūsdienām lēndarbīga, reizēm arī ilgāk uzkarās. Ir skārienjutīgā josla klimata vadībai/funkciju īsceļiem. Labāk šādi, nekā visu vadīt ekrānā, taču joprojām šķiet, ka fiziskas pogas ir labāks risinājums.
Auto nopakots ar visādām drošības funkcijām, taču trūkums, ka brīdinājumiem mēdz būt uzbāzīgas skaņas. Labi, ka ne tik traki, kā Hyundai. Var atslēgt, bet tas jādara katru reizi pirms braukšanas. Labas matricu gaismas - varbūt ne labākās tirgū, bet strādā teicami - labi izgaismo ceļu un nežilbina pretimbraucējus. Prasītos, lai izgaismojums būtu sadalīts vēl smalkākos sektoros. Apsildāmie beņķi priekšā un aizmugurē, priekšā arī ventilējami.
Harman Kardon audiosistēma - skaņēja labi, bet tai pašā laikā tās pašas firmas audiosistēma iekš Renault Captur skanēja par kārtu labāk.
Kia Sportage plug-in hibrīds 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi
Kia Sportage plug-in hibrīds tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025