Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Citroen Berlingo 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

jvanks Reģ.: 29.08.2002

Gada Auto lielā testa viens no, manuprāt, spēcīgākajiem pretendentiem ir Citroen Berlingo.

Protams, par uzvaru, visticamāk tas necīnīsies, lai arī, kas to zin..bet man šis auto iekrita labo auto sarakstā.

Sāksim ar to, ka tas ir godīgs auto. Testa variants bija ar 8pakapju automātisko ātrumkārbu un dīzeļdzinēju.

Neiedziļināšos tehniskajās niansēs, jo tās internetā pieejamas. Tīri manas sajūtas.

Prieks “bulku vāģa” netipiski laba skaņas izolācija. Komfortabla piekare un ērta braukšana. Ar to auto gribas braukt ilgi, tālu un lai paliek atmiņā. Man tiešām patika.

No praktiskā viedokļa “bulku vāģis” vienmēr būs viens no praktiskākajiem risinājumiem. Otrās rindas sēdekļus salocīt vienkārši, veidojas gara līdzena grīda. Mīnuss - otrās rindas sēdekļi nav bīdāmi..vēl mīnuss - sānu bīdāmās durvis uzgrab. Bet zinot cik jaunajiem auto vispār grab saloni (nepatīkamais pārsteigums šogad), tad šis nav sliktākais variants.

Priekš “bulku vāģa” las apaudzis ar labumiem, protams ir samazinājusies pārskatāmība, kas bija ļoti liels šī tipa auto pluss..bet joprojām tā ir labāka nekā vidējam jaunam auto.

Cenu diapazons piņemams, izmēru varianti vairāki (ieskaitot pagarināto versiju), dizainiski arī labs.

Īsāk sakot, godīgs auto, patīkami braukt, iesaku pamēģināt, pirms pērkat kaut ko citu saimniecībai.

 
JanisBite Reģ.: 02.08.2016
1 0 Atbildēt

Citroen uzticamākais auto Berlingo ir piedzīvojis modernizāciju – jaunas aprises ir ieguvusi automašīnas priekšējā daļa, kā arī instrumentu panelis kļuvis pilnībā digitāls!

EcoLed priekšējie lukturi noteikti palīdzēs darba rūķa vadītājam labāk redzēt dienas tumšajā laikā – pie tam tālās gaismas darbojas automātiskā režīmā. Apsildāms vējstikls mūsu klimatiskajos apstākļos arī ir ļoti noderīgs aprīkojums tik liela tilpuma transportlīdzeklim!

Prieks, ka franči vēl saglabājuši piedāvājumā pat divu jaudu dīzeļdzinējus + pieejama arī 8 pakāpju automātiskā ātrumkārba, kas būtiski atvieglo braukšanu pilsētas vidē, bet degvielas patēriņš ir prognozēts tik pat mazs kā ar manuālo kārbu!

Nevar nepieminēt arī elektrisko versiju, kas jaudas ziņā līdzinās dīzelim, aprīkots ar 50 kWh akumulatoru, kas sola 345 km nobraukumu (pēc WLTP) – tas gan gada siltajā periodā.

Ja salīdzinām cenas – Dīzelis/automāts L1 Feel izpildījumā maksā 26 990 EUR, tad elektrisks L1 Feel izpildījumā 36990 bez valsts subsīdijas, bet ar to 32 490 EUR un starpība ir 5 500 EUR Ja rēķinām cik izmaksā enerģijas patēriņš tad jau pēc 100 000 km nobraukuma elektroauto sāk savam saimniekam izmaksāt mazāk!

Kas vēl? Ja esi kaislīgs kafijas cienītājs pat pie stūres – tikai viena vietiņa nelielai krūzītei uz paneļa…

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
0 0 Atbildēt

CITROËN BERLINGO BlueHDi 130 AT (1. vērtējuma daļa):

Patika:

Manuprāt, BERLINGO piemīt viena no svarīgām īpašībām komercauto klasei – manevrēšana ir ļoti ērta, tam ir viegla stūre (tas neietekmē vadāmības kvalitāti) un laba pārskatāmība, spoguļi ir novietoti attālāk no A statnēm. Uz vidēji līdzena ceļa seguma vadāmība ir saprotama. Salona skaņas izolācija ir labāka par komerctransporta klasē pierasto.

Klimata un audio pogas ir mehāniskas, interesants risinājums – automātiskai pārnesumu kārbai ir manuālā režīma “lāpstiņas” pie stūres.

Testā piedāvātajā komplektācijā “Feel” ir padomāts par aizmugures pasažieriem – katra no 3 sēdekļu atzveltnēm nolokās atsevišķi, ir atlokāmi galdiņi un atsevišķi regulējama ventilatora intensitāte, pieejama arī 12V ligzda, daudz sīklietu novietošanas vietas. Mnuprāt, ļoti pozitīvi, ka ir pieejama pagarinātā versija ar max. 3,5 m3 kravas telpu.

Nepatika:

Subjektīvi prasījās lielāki sānu spoguļi. Uz augšu veramās aizmugures durvis ir ar pazeminājumu logu tīrītāja zonā – ar 1,8+ m augumu tas traucēs, cenu lapā arī neatradu iespēju pasūtīt abpusēji veramas aizmugures durvis (iespējams, kādam tas varētu būt svarīgi).

Gaitā - ja netiek vesta krava, diezgan nestabils uz nelīdzena ceļa pie 90 km/h. Virsbūves pagarinātajā versijā (L2) nav pieejama automātiskā ātrumkārba – manuprāt, tas būtu labs savienojums.

Pieņemu, ka arī komerctransporta lietotājiem būtu noderīga “My Citroën” viedtālruņa aplikācijas savietojamība ar attālinātās e-vadības pakalpojumiem – dīlera katalogā un cenu lapā šādu piedāvājumu neatradu.

Mājaslapā nav atrodami garantijas nosacījumi un servisa apkopju dati, tam jāinstalē aplikācija viedtālrunī.

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
0 0 Atbildēt

CITROËN BERLINGO BlueHDi 130 AT (2. vērtējuma daļa):

Kāpēc tas būtu jāpērk?

BERLINGO ir pieejams ar visiem degvielas veidiem, tostarp ar elektrību. Dīzeļdegvielas patēriņš testā pēc 30 km nobraukuma 5,9 l/100 km. Garantija – 5 gadi bez nobraukuma ierobežojuma.

Aktuālais modelis vēl nav vērtēts EURO NCAP drošības testos, taču iepriekšējais 2018.gada modelis EURO NCAP drošības testos ir novērtēts ar 4 zvaigznēm, tostarp augstākais 91% vērtējums ir piešķirts braucēju drošībai.

Ārpus Rīgas ir pieejami 4 autorizētie CITROËN dīleru centri. Atbilstoši themoneycalculator.com datiem, BERLINGO vērtības kritums ir -36% pirmajos piecos gados un līdz 150 000 km, attiecīgi, ņemot dārgāko versiju 26 990 EUR x 0,36 = -9 716 EUR 5 gados (-162 EUR / mēnesī vai 0,065 EUR / 1 km).

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Ar šo auto pašam nesanāca izbraukt (lai gan pirms aptuveni gada sanāca ar elektrisko versiju iepriekšējam Berlingo izbraukt un tas atstāja negaidīti labu iespaidu).

Bet viena nianse, ko es paspēju ievērot – šī mašina izcēlās ar 3 atsevisķām, pilnvērtīgām sēdvietām otrajā rindā, turklāt visām vietām vēl bija ISOFIX stiprinājumi, tātad visai praktiska izvēle ģimenei, ipaši tad, ja ir 3 bērni.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti