Citroen uzticamākais auto Berlingo ir piedzīvojis modernizāciju – jaunas aprises ir ieguvusi automašīnas priekšējā daļa, kā arī instrumentu panelis kļuvis pilnībā digitāls!
EcoLed priekšējie lukturi noteikti palīdzēs darba rūķa vadītājam labāk redzēt dienas tumšajā laikā – pie tam tālās gaismas darbojas automātiskā režīmā. Apsildāms vējstikls mūsu klimatiskajos apstākļos arī ir ļoti noderīgs aprīkojums tik liela tilpuma transportlīdzeklim!
Prieks, ka franči vēl saglabājuši piedāvājumā pat divu jaudu dīzeļdzinējus + pieejama arī 8 pakāpju automātiskā ātrumkārba, kas būtiski atvieglo braukšanu pilsētas vidē, bet degvielas patēriņš ir prognozēts tik pat mazs kā ar manuālo kārbu!
Nevar nepieminēt arī elektrisko versiju, kas jaudas ziņā līdzinās dīzelim, aprīkots ar 50 kWh akumulatoru, kas sola 345 km nobraukumu (pēc WLTP) – tas gan gada siltajā periodā.
Ja salīdzinām cenas – Dīzelis/automāts L1 Feel izpildījumā maksā 26 990 EUR, tad elektrisks L1 Feel izpildījumā 36990 bez valsts subsīdijas, bet ar to 32 490 EUR un starpība ir 5 500 EUR Ja rēķinām cik izmaksā enerģijas patēriņš tad jau pēc 100 000 km nobraukuma elektroauto sāk savam saimniekam izmaksāt mazāk!
Kas vēl? Ja esi kaislīgs kafijas cienītājs pat pie stūres – tikai viena vietiņa nelielai krūzītei uz paneļa…
Citroen Berlingo 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi
Gada Auto lielā testa viens no, manuprāt, spēcīgākajiem pretendentiem ir Citroen Berlingo.
Protams, par uzvaru, visticamāk tas necīnīsies, lai arī, kas to zin..bet man šis auto iekrita labo auto sarakstā.
Sāksim ar to, ka tas ir godīgs auto. Testa variants bija ar 8pakapju automātisko ātrumkārbu un dīzeļdzinēju.
Neiedziļināšos tehniskajās niansēs, jo tās internetā pieejamas. Tīri manas sajūtas.
Prieks “bulku vāģa” netipiski laba skaņas izolācija. Komfortabla piekare un ērta braukšana. Ar to auto gribas braukt ilgi, tālu un lai paliek atmiņā. Man tiešām patika.
No praktiskā viedokļa “bulku vāģis” vienmēr būs viens no praktiskākajiem risinājumiem. Otrās rindas sēdekļus salocīt vienkārši, veidojas gara līdzena grīda. Mīnuss - otrās rindas sēdekļi nav bīdāmi..vēl mīnuss - sānu bīdāmās durvis uzgrab. Bet zinot cik jaunajiem auto vispār grab saloni (nepatīkamais pārsteigums šogad), tad šis nav sliktākais variants.
Priekš “bulku vāģa” las apaudzis ar labumiem, protams ir samazinājusies pārskatāmība, kas bija ļoti liels šī tipa auto pluss..bet joprojām tā ir labāka nekā vidējam jaunam auto.
Cenu diapazons piņemams, izmēru varianti vairāki (ieskaitot pagarināto versiju), dizainiski arī labs.
Īsāk sakot, godīgs auto, patīkami braukt, iesaku pamēģināt, pirms pērkat kaut ko citu saimniecībai.