Es parasti skatos, lai nebūtu mazāk par 1zs /10kg. Man ar to pietiek.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es parasti skatos, lai nebūtu mazāk par 1zs /10kg. Man ar to pietiek.
Aha, tilpīgais T-roc vēl ietilpīgāgs. Sevišķi ieteicams tiem, kuri iepriekš interesējās par Pasātiem.
????
Pa manam katrs izvēlās savu tilpību.
Man svarīgi lai jaudas 1 zs būtu uz katriem 10kg auto pašmasas. Un ne mazāk.
Tie ir tikai cipariņi bukletos. Izbrauc un salīdzini. Garantija ir labi. Kas būs, kad iedegsies check engine, bet garantija būs beigusies? Paklausies, ieklausies, kuriem izstrādājumiem ilgtermiņā ir lietotājam draudzīga bezproblēmu ekspluatācija. Katram dzinēja tipam, savas blusas.
To, vai pietiek, varēsi pateikt tikai pēc testa. Kam pietiek, kam par švaku… Manurpāt, ir OK (es gan ar Passat 1.5 braucis neesmu, ir braukts ar Leon, Taigo un Octavia… un Kamiq arī), bet. nu, nav nekāda raķete…
Ar dīzeli 2.0tdi 150zs pilnīgi pietiek, par bendzīnu varētu būt līdzigi, bet tas pie nosacījuma ja ir divritenis, ja 4motion , tad noteikti prasās jaudīgāks
Pats, kopš 2017, braucu ar B8 2.0TDi. Cipari tie paši - 150zs, 11kw. Sniegums pilnīgi apmierina - nav raķete, bet arī nesēņo. Ja B9 1.5eTSI (nokļūdījos - tomēr ir tas "e") cipari tādi paši un sniegums līdzīgs, tad man der. Tik tas mazais motora tilpums satrauc, cik ilgi griezīs. Tāpēc gribēju reālu īpašnieku atsauksmes pēc kāda laika lietošanas dzirdēt. Tomēr jau šķiet divi gadi kā pa ceļiem B9 ripo...
nu jau busiņos renault jau kādus 10 gadus liek 1,6 dīzeļus, un diži neviens nesūdzas
bet mūsdienās pirkt (līzēt?) iekšdedznieku - tur jābūt spītīgam
par +- to pašu nadu var dabūt elektrisko ar nulli problēmu un kaudzēm lielāku braukšanas komfortu. Un jaudu.
Dzirksteļspaiņu fans izspļāva dziļdomu! E spaiņu vadītājiem ir 80% lielāka iespēja notriekt gājējus, vai izraisīt CS negadījumu, jo nepārtraukti ir jāblenž ekrānā- cik man tur vēl atlicis?, vai aizvilks līdz akropoles haļavai, vai nāksies maksāt un 2 stundas gaidīt(it īpaši ziemā) kamēr tas mēsls vismaz 40% uzņems...
Vispār jau no tā 1.6 dīzeļa Renault atteicās kaut kādā 2018. gadā un busiem atkal pārgāja uz 2.0… Un vispār sūdzas gan - tur slimība ir motora blīvslēgs kaut kāds, ko, lai nomainītu, puse mašīnas jāizjauc. Pats blīvslēgs maksā kaut kādus tur 15-20 euro, darbs - ap 1000-1500… Man ir bijuši 2 kaškaji ar šo dzinēju, kopumā nav slikts, dinamikas pietiek un tā, bet… vieglajiem auto. Busi (ja iekšā vairāk par 5 cilvēkiem) virs 110 km/h sāk nežēlīgi rīt degvielu…
topinamburs rakstīja:
nu jau busiņos renault jau kādus 10 gadus liek 1,6 dīzeļus, un diži neviens nesūdzas
bet mūsdienās pirkt (līzēt?) iekšdedznieku - tur jābūt spītīgam
par +- to pašu nadu var dabūt elektrisko ar nulli problēmu un kaudzēm lielāku braukšanas komfortu. Un jaudu.
Visu mūžu uz dīzeļa, man jau bendža ir kaut kas nebijis, kur nu vēl e-auto.
Manuprāt iekšdedzes vēl gadi 10 rullēs, vismaz pie mums...
topinamburs rakstīja:
nu jau busiņos renault jau kādus 10 gadus liek 1,6 dīzeļus, un diži neviens nesūdzas
bet mūsdienās pirkt (līzēt?) iekšdedznieku - tur jābūt spītīgam
par +- to pašu nadu var dabūt elektrisko ar nulli problēmu un kaudzēm lielāku braukšanas komfortu. Un jaudu.
Tieši otrādi tas 1,6 motorītis ir par švaku un buss darbam nederīgs, tapēc arī daudzi no trafikiem ir atteikušies
VW Passat 2025
Sveiciens!
Izskatu jauna VW Passat iegādi, benzīns. Interesētu reālas īpašnieku atsauksmes par 1.5 TSI (ne eTSI) dzinēju. Manas bažas - vai ar šo 1.5 pietiek, it kā pēc papīriem 110kw/150zs, bet tas apjoms...