Nu, var jau strīdēties un visu ko apšaubīt, bet tas nu reiz ir fakts, ka ziemas paliek aizvien siltākas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu, var jau strīdēties un visu ko apšaubīt, bet tas nu reiz ir fakts, ka ziemas paliek aizvien siltākas.
Vidējam Džo patiks - tipa, pats tāds.
Un vēl - jau rakstīju, ka arī labiem mērķiem var piesmērēties visādi ļautiņi, kustības utt.
Grēta laikam paralēli bīda tēmu par mizogīniskajiem sieviešnīdējiem. Viena no svarīgākajām liberāļu dienaskārtības tēmām.
Misogyny, male rage and the words men use to describe ...
Sep 30, 2019 - Detractors have dismissed Swedish climate activist Greta Thunberg - a Nobel Prize nominee - as mentally ill, hysterical and a millennial weirdo after she pleaded with world officials last week to address the climate crisis. ... The bullying of the teenager by conservative middle-aged ...
newrepublic.com › article › misogyny-climate-deniers
The Misogyny of Climate Deniers | The New Republic
Aug 28, 2019 - Why do right-wing men hate Greta Thunberg and Alexandria Ocasio-Cortez so much? Researchers have some troubling answers to that ...
theconversation.com/misogyny-male-rage-and-the-words-men-use-to-describe-greta-thunberg-124347
Klasē notiek mācībustunda. Ir kaut kāda mācību viela, kas būtu jāapgūst. Apmēram kādi 3 - 5 klasē to varētu apgūt teicami, kādi 10 vidēji un labi un iegūtu zināšanas.
Un tad izrādās, ka klasē ir tādi, kam tā mācību viela neinteresē. Vai nu negrib, jo citi mērķi, vai nevar, vai saprot, ka tāpat nesasniegs tādu līmeni, lai tās zināšanas viņiem kaut ko dotu.
Un tad viņi izdomā (vai kāds pasaka priekšā), ka būtu forši pārējiem arī patraucēt to visu apgūt, saprast, jēdzīgi apspriest un izmantot savā, savas tautas un valsts labā. Tikpat labi tā nav klase, bet jebkura svarīga problēmas apspriešana sabiedrībā.
Te gan jāpiebilst, ka nav obligāti, ka troļļo tikai muļķi un huligāni, kas paši neko nevar iemācīties. Troļļo gudri un ar mērķi. Ir skaidrs, ka zināšanu izplatība traucē to vai citu projektu realizēšanai, piemēram, daudzmaz izglītotai sabiedrībai nevar iesmērēt nekvalitatīvu preci, izglītību, pārvaldi, ekoloģiju. Tāpēc, piestrādājot pie zināšanu aizstāšanas ar pseidozināšanām, var panākt savus mērķus.
Un šī visa neformālā joma ir kļuvusi par zinātni - ka tieši trollēt to vai citu jautājumu, personu, sabiedrisko aktivitāti un visu tā sajaukt, ka neviens neko vairs nesaprot.
www.latvietis.lv/index.cgi?action=7&id=1794
"Mazgadīgie huligāni un sliņķi ātri vien atklās skolotāju bezspēcību un slaidi uzspļaus visām labajām pamācībām, aizrādījumiem un morāles sprediķiem. Tā daži muļķi ar savu ālēšanos traucēs visu mācību darbu klasē un arī citus padarīs par muļķiem."
Komentēt vajag, saprotot, uz kādu publiku kārtējais apgalvojums varētu darboties un kāpēc. Ogļu un dīzeļdegvielas atkārtota atkārtošana varētu patikt vidējam Džo, jo tādējādi viņam liekas, ka nupat ir uztvēris un sapratis kaut ko tādu, ko no viņa slēpj. Te vajag paskaidrot, ka elektroenerģijas ražošana ir daudzveidīga un uzrakstīt dažus skaitļus. Ja vajag, katrā diskusiju lapā atkārtot.
Stacionārs ģenerators. Tas pats dīzelis. Stāv uz vietas. Pa pilsētu nebrauc.
Protams, ka to enerģiju neražos ar dīzeļģeneratoriem, bet nu ja tas viens dīzeļmotors braukā pa pilsētu, bet otrs stāv uz vietas un ražo elektrību, tad kaut kāds labums no tā būtu.
Nu neražos to elektroenerģiju no oglēm vai dīzeļdegvielas.
Pat, ja pieņem, ka būtu daudz dīzeļģeneratoru, tie tomēr būtu stacionāri dīzeļģeneratori.
Kā ar kopējo tendenci? Ziemas paliek aizvien siltākas.
Palielināšoties dīzeļģeneratoru skaits?
Kāpēc gan? Indoktrinācija vidējam Džo, kas tik atkārto iepatikušos domu kopu - tāpat jūs dedzināt ogles un dīzeli.
Pat mazajiem benzīna ģeneratoriem ir pārejas uz LPG
Un rūpnieciski ražotie
gas-gensets.com/3-1-2-20kw-lpg-generator.html
Pat ja pieņem, ka tie mazie ģeneratori būs vajadzīgi.
-------
Kā ar tiem Vācijas un Anglijas skaļajiem paziņojumiem?
www.tvnet.lv/6817162/merkele-vacija-2030-gada-jabut-miljonam-elektroautomobilu-uzlades-vietu
Vācijā patlaban ir 21 000 vietu, kur uzlādēt elektroautomobili.
Pašlaik Vācijā ir 220 000 elektrautomobiļu, līdz septiņiem līdz desmit miljoniem 2030.gadā.
Tātad, 349,223 km² zemes platība un miljons uzlādes vietu - pa vienai uz katriem 0,3 km² Pašlaik - uz 15 km²
Latvijas platība 64,589 km², tad apmēram 6 reizes mazāk.
Tagad būtu 3,5 tūkstoši un miljons 2030.gadā.
Ar 300 pietiktu tagad un 3000 2030.gadā.
Zina jau nu gan
Conqueror 29.01.2020 12:19
Ko gribēju piebilst, tas tiešām ir volvo saimes motors, tā ka dzinēju droši vari pārbaudīt kādā servisā, kas ņemas ar volvo.
Sevišķi šajā ziemā.
www.bbc.com/news/science-environment-51366123
Problēma ir History vs Discovery chanell patērēšanā.
Viasatam vispār nav Discovery, tā vietā ir Ohota i Ribalka. Tā teikt, ko tauta skatās. Ja vēl klātu paskatās Rentēvē, tad vispār.
Tipisks History raidījums ir ar krāšņiem, labi uzņemtiem dabas skatiem, vulkāniem, vētrām, aktieru masu skatiem no pērtiķa tapšanas par cilvēku laikiem līdz mūsdienām. Tie statisti tur cieš no dabas, tas viss ir tik krāšņi safilmēts.
Protams, ja noskatās tādu filmu, tas taču kaut kā to domāšanu ietekmē. Sevišķi, ja īpaši melots jau nav, tik nepasaka visu. Safilmē, kā tas vulkāns kaut kādās salās ietekmējis klimatu, ražu un cilvēci vispār. Vai arī raidījums par iekšdedzes dzinēju vēsturi, kā tās tvaika, pēc tam dīzeļlokomotīves veda cilvēkus, preces, celtniecības materiālus un jaunā vietā uzcēla veselas pilsētas. Iespaidīgi. Tādas emocijas. Par ogļu apkuri un smogu rūpnieciskajā Anglijā - nē, tam viņiem ir cits, ATSEVIŠĶS raidījums!
Ap 1970.-1980.gadu bija tādas ziemas, ka skolā fizkultūrā 2 mēnešus pēc kārtas bija slēpošana. Divas vai 3 reizes nedēļā. Atkusnis un slēpošanas nodarbību atcelšana bija ekstra, varbūt vienu vai divas reizes šo divu mēnešu laikā.
Ar jau pieminēto kraftdelegermany pusautomātu ar stiepli un Mison aizsarggāzi un ar vecā parauga invertoru elektrodiem bez nu jau visiem esošo antistick un arcforce.
Ar pusautomātu mierīgi var metināt plānos bleķus, speciālists šajā jomā neesmu, bet dažus auto spārnus esmu sametinājis. Gan uz auto, gan atsevišķi kā detaļu. Tāpat 3-4mm dzelzi arī var sametināt.
Tās jaudas jau var sarakstīt visādas, cik tur katram ir, to jau pēc tam saprot. Tam krafdelem jāpiedomā pie tā spoles turētāja, tur viņi visu nav īsti labi izdomājuši, stieple pustukšai mazajai spolei met cilpas. Ideālā gadījumā vajag virpotu konstrukciju ar gultni un disku ar vieglu bremzi, kas to spoli drusku pietur. Vienmērīgi.
Ar elektrodu invertoru - ar parastajiem rutila vai cellulozes elektrodiem jau metina diezgan daudzi. Grūtāk jau ir metināt ar bāziskajiem, tipa UONI elektrodiem, tur tas loks tik viegli nemaz tā uzreiz nesanāk. Toties vienlaidus šuve smuka un ar kārtīgu caurmetinājumu, pamatmetāls arī labi izkausēts, šuve pilna un smuka.
Tā summa par to kraftdelli tomēr ir diezgan maza, lai īpaši satrauktos.
NOX piesārņojums ir. Nav svarīgi, kāpēc tas tā izveidojās. Piesārņojums ar PM2.5 daļiņām arī ir. Nav nozīmes tam, kā tas vēsturiski izveidojās. Pie tam dīzeļa motoram ir/bija zināmas tehniskas un ekonomiskas priekšrocības.
Un nelieto tas dīzelists to dīzeļauto tāpēc, ka mazāk CO2, bet tāpēc, ka lētāk. Vismaz bija.Tikai vēlāk tas piesārņojums, tas NOX, tās daļiņas kļuva par argumentu.
Nu negrib tie pilsētnieki tās daļiņas
Tas viss ir skaisti, kāda loma bija dīzeļdzinējam vēsturē, diemžēl to dīzeļdegvielu sadedzinot ir pārāk daudz jāiegulda, lai to visu satīrītu.
Kādus vēl gruntsūdeņus? Tam pastāv rūpniecības standarti un to kontrole.
Paskatījos germany diesel ban map un germany diesel ban not working. Palasīšu vēlāk, daudz visa kā, gan informācijas, gan visādu nepārbaudāmu apgalvojumu. Pagaidām nevaru pateikt, kam tur taisnība. Iespējams, dažās pilsētās liela ietekme ir rūpniecībai.
Kad ziemas vēl vispār principā bija, tad tie klimata pārmaiņu noliedzēji tieši to arī darīja - noliedza globālo sasilšanu vispār. Tagad - noliedz cilvēka ietekmi uz globālos sasilšanu un visādi interpretē piesārņojumu.
Atsaukšanas uz "tautu", uz "darītāju", uz "praktiķi", uz "reālajiem apstākļiem" ir prasta manipulācija. Konkrētās diskusijas sakarā viņam vispār nebija nekāda sakara ar lynx aprakstīto situāciju. Tas darītājs un profesionālis metina rūpnīcā ar gan jau pareizi uzstādītu vispārējo ventilāciju. lynx metināja ar elektrodu un saelpojās dūmus. Ļoti atšķirīga situācija. Man ieteikums bija pavisam vienkāršs - profesionāļiem ir speciālas maskas, bet, ja vajag, to var aizstāt ar vienkāršākiem līdzekļiem. Tev ieinteresēja piekasīties tam vārdam - profi, un aprakstīt pavisam citu situāciju - kā tas darītājs rūpnīcā metina un kā viņam nekādu tur speciālu masku vispār nevajag. Pie viena, protams tur vēl visu ko sastāstot. lynx savu detaļu varēja gan vest uz to rūpnīcu metināt ar TIGu un tas metinātājs nekādu speciālu masku nelietotu vai arī sametināt pats ar elektrodu, piedomājot, kā nesaelpoties tos dūmus. Tev savajadzējās šo otru iespēju &$^^&^, pie viena tur sarakstot visādus personiskus argumentus. Vidējais Džo šajā gadījuma Tev bija vajadzīgs kā darītāja, pofesionāļa tēls, lai bīdītu savu retoriku.
Ceru, ka tā darba ņēmēja firmā visa darba drošība ir visaugstākajā līmenī. Diemžēl, kā rada prakse, biezi vien tas praktiskums tieši to arī nozīmē - šādus tādus noteikumus tomēr īsti neievērot. To pašu vispārējo ventilāciju servisos.
Tas vidējais Džo mierīgi varbūt strādā tādā kantorī, kur tos noteikumus ievēro stipri formāli, bet tas jau nevienu vairs neinteresē, Džo savu ir padarījis un var iet.
Kā profesionālis un praktiķis. Gan metināšanā, gan darba drošībā.
Pamēģini pametināt ar to MIG/MAG pusautomātu.. Pēc tam pastāstīsi, kā sanāca.
Cipari te vairākkārt jau ir sarakstīti.
Taču tos atkal un atkal prasa rakstīt vēl.
Elektroauto priekšrocība vispirms jau ir LOKĀLĀ pilsētu piesārņojuma samazināšana.
Deniāļu argumenti, ka ražojot un lādējot elektroauto, VISPĀR jau piesārņo vairāk, kā reiz nav pamatoti ar tehniskiem argumentiem. Datu par pilnajiem da jebkā cikliem vienkārši nav! Ne degvielai, ne akumulatoriem, ne dažādiem materiāliem.
Deniāļi orientējas uz vidējo Džo, kas tajās tēmās, teorijās un principos vispār maz ko saprot. Labs piemērs bija ar to čali, kurš metina ar TIGu, beidzis kursus, un tāpēc tā viedoklis ir vērtīgs jautājumā par darba vides drošību un piesārņojumu.
Un zina. Nevis teoretizē. Win, win arguments. Sociāls, ne tehnisks.
Kā ķirsis uz tortes bija arguments par 100% dīzeļa efektivitāti un turpat blakus - teksts par jauno Skyactiv dzinēju. Tā teikt - gan jaunās tendences zinām, gan tiem, kas maz ko saprot. sagatavojam labu "argumentu".
www.tvnet.lv/6817162/merkele-vacija-2030-gada-jabut-miljonam-elektroautomobilu-uzlades-vietu
"Līdz 2030.gadam mēs vēlamies izveidot miljonu uzlādes vietu, un nozarei ir jāpiedalās šajos centienos," sacīja Merkele savā iknedēļas videopodkāstā, piebilstot, ka pirmdien apspriedīs šo jautājumu, tiekoties ar autobūvniekiem.
Vācijā patlaban ir 21 000 vietu, kur uzlādēt elektroautomobili.
Pašlaik Vācijā ir 220 000 elektrautomobiļu, taču Vācijas valdības klimata pārmaiņu mazināšanas plānā paredzēts, ka to skaitam jāpieaug līdz septiņiem līdz desmit miljoniem 2030.gadā.
Tātad, 349,223 km² zemes platība un miljons uzlādes vietu - pa vienai uz katriem 0,3 km²
Pašlaik - uz 15 km²
30kwh uz 100 kilometriem.
Un 5 litri dīzeļdegvielas, 6 litri benzīna un 8 litri LPG. Tā būs pareizi?
Apmēram tas pats, kas bija tepat tēmā kaut kur iepriekš.
Tur laikam bija 24 kilovatstundas.
Tepat tēmā kaut kur bija
Cita tabula, apmēram tas pats
pushevs.com/2016/11/23/electric-cars-range-efficiency-comparison/
Lietoju tieši tādu. Jāuzlabo tas mehānisms, kas tur to stieples spoli un viss.
Mainot stieples vadīklas un dīzes no 0.6 un 0.8 līdz 1.0 var sametināt gan plānos bleķus, gan 4-5mm leņķus un caurules siltumnīcai, dārza mēbelēm un visam kam. Saimniecībā noder.
Kur tad deklarētā ekoloģiskā politika?
Vai tad Eiropa būtu jau inficējusies no Latvijas visus labos ekoloģiskos jēdzienus un vārdus s &^%&%*&?
Ja reiz NOX ir slikti, tad viss, kas to samazina, ir labi.
Ja reiz kaut kāda tehnoloģija samazina CO2, tad tā ir jāatbalsta.
Starp citu, lokālai koģenerācijai ir vēl viens labums. Ir tāda siltuma tehnika kā siltumsūknis. Tā ir tāda tehnoloģija, kas paņem siltumu no gaisa, zemes vai ūdens.
Tur ir tāds koeficients - COP. Tas var būt, piemēram 4.
100 kilovatu elektriskā jauda dod 400 kilovatu siltuma jaudas.
Teiksim, strādā tāda koģenerācija, ar koģenerācijas siltumu apsilda mājas, ražo silto ūdeni, silda siltumnīcu, baseinu, ražotni. Ja vajag papildu siltuma jaudu, darbina siltumsūkņus. Ja nevajag - lādē elektroauto. Ja to nevajag - dod enerģiju kopējā tīklā. google - siltumsūknis COP
45 45 10
45x4 un 45 kopā 225% siltuma
2 enerģijas avoti - degviela un siltuma avots
Nu es saprotu tā. Tehnikas pamatus zinošs pilsonis zina, ka nekur nekādi 100% nav. Siltuma mašīnas ierobežo Karno cikls, kurā ir stāsts par cikla sākuma un beigu spiedienu un temperatūru un tas viss sākas kaut kur no 30% un ap 50% apmēram arī beidzas. Benzīnam mazāk, gāzei vairāk, dīzelim vairāk, jo tur tie sākuma un beigu spiedieni svarīgi un kompresija. Šis pilsonis var saprast sajūsmu par tādu dzinēju, kuram ir 56%. Tas ir, no tā kurināmā enerģijas, ko var pārvērst kustībā un elektroenerģijā. Ar saviem koeficientiem, kuri atkal nav 100%. Vēl tas zinošais pilsonis saprot, ka būtībā jau tādam dzinējam tak to siltuma enerģiju var nelaist gaisā, bet savākt to siltumu, kas arī tiek darīts. 45% elektrība, 45% siltums un 10% zudumi. Kaut kā tā.
Un tad ir vidējais Džo. Tam tie visi jēdzieni drusku ir sajukuši. Tas ieraudzīja tekstu, ka labs dīzelis gandrīz simtu procentu pārstrādā un noticēja.
Un to visu šie abi izlasa ar pāris rindiņu atstarpi. Katrs dabūja savam izpratnes līmenim piemērotu tekstu. Tas ir ..... Un tos abus ir rakstījis viens cilvēks.
Nu nav man vēl tā lāzermetināmā.
Cik te vispār ir tos bleķus metinājuši ar parasto pusautomātu?
Sakars ir ļoti vienkāršs - ja pilsonim ir diezgan vienalga, kāda ir gaisa kvalitāte servisā, tad par kaut kādām klimata izmaiņām un piesārņojumu viņam būs vēl vairāk vienalga.
-------------------------
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
17
Par jo tur strīdēties?
Ziemas paliek siltākas.